BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Minusta Milla on söpö ja luonnollinen. Ja 24/7 on näyttänyt Mirasta hyvin epäitsekkään ja auttavaisen luonteen. Koko ajan siivoillut toisten jälkiä, mutta ei tee mitään numeroa asiasta, eikä sitä kyllä kamerakaan näytä kuin vilauksia.
Millä eväillä Anu on ansainnut jatkoaikaa? Toista viikkoa ollut yhtä feikkiä kuin hiuslisäkkeensä kylppärin lattialla. Naama norsueläimen synnytinelimellä koko ajan.
Kokee Millan uhaksi, joten yrittää Millaa ulos talosta.
Jos Hemmillä mylvii tunteet, ei hän syöksy Anun kaulaan. Kyllä se on Krisu, jota Hemmi spontaanisti halaa ja rutistelee. Ehkä siksi, että Anussa ei ole lämpöä. Eikä aitoutta. Ei empatiakykykyä ollenkaan.
Paha mieli kun nämä puhuu kouluampumisista ja tällainen tapahtuman tyylinen tapahtunut noiden tietämättä
minä olen ssdderrgggii puolinen ja vaihdan sukupuoleni aina tarvittaessa fffddeekkksiisseeei....
moni muukin tekee näin.
Jukka hakee taas kameranäkyvyyttä kiehnäämällä Millan vieressä. Ärsyttävä jätkä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikea löytää Anusta mitään sympaattista piirrettä, kovan oloinen nainen.
Ja tyytymätön aina, suupielet alaspäin.
Tämä.
Lisäksi vielä kontrollin tarve, ylemmyyden tunto, tosikkous, jäykkyys, käskyttävyys, empatian puute.
Jotenkin sellainen tunne, että lapset on tainneet olla isovanhempien hoidossa vauvasta asti. Anusta kuulee, kuinka itse tarvitsee vanhempiensa kaikessa. Asuvatkin lähekkäin. Ehkä tuo selittää, että ei erityisesti tunnu ikävöivän lapsiaan. Ei edes kirje juurikaan liikuttanut.
Siinä on jotain hemmoteltua lasta vielä niin paljon, että ei oo aikuiseksi kasvanut.
Vierailija kirjoitti:
Siellä ne jugi ja Milla istuu sylikkäin kun vanha pari <3 minne Jugi poika Kveinin jättänyt :(
Mystinen kirjeen mies ei tuolla menolla taida olla Millaa enää odottelemassa ulkomaailmassa
Introverttikin voi olla narsisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Avasin juuri striimin ekaa kertaa tänään ja siellä se Jukka taas on läheisissä väleissä Kevinin kanssa. Onko Jukka oikeasti kiinnostunut Kevinistä? Aiemmin on ollut todella kiinnostunut homoseksuaalisuudesta ja muutenkin sanonut olevansa kokeilunhaluinen.
Kiinnostus Keviniä kohtaan ei ole homoseksuaalisuutta, koska Kevin ei ole samaa sukupuolta Jukan kanssa.
Todellakin on. Kevin on mies. Kevinhän osallistui KESÄKUUSSA Mr Gay Finland -kilpailuun. "Mr. Gay Finland -kilpailussa valitaan vuodeksi Suomen fiksuin ja persoonallisin homoMIES toimimaan hyvän tahdon lähettiläänä sekä esikuvana suomalaisille seksuaalivähemmistöille."
eihän oo, ku muunsukupuolinen.. niinhän hän on itsensä määrittänyt? olisko virallisesti kuitenkin mies? ei kai mitenkään biologisesti tutkittu ja todettu muunsulupuoluseks? mut mites oikeet muunsukupuoliset suhtautuu siihen, että joku vaan päättää olla heidänlainen? loukkaako? toi aihealue on näemmä täynnä mielensä pahoitusta ja loukkaantumista. Miksei voi vaan olla mitä on ja rikkoa rajoja, kun vaihtoehtosesti keksiä miljoona muunnelmaa ja nimitystä?
enhän mä tässä naisena voi yhtäkkiä päättää olevani muunsukupuolinen? mikä sen määrittää, jos biologisesti on selkeästi jompaa kumpaa, aivot? kuvataanko, onko eroja? mikä "oikeus" kevinillä on olla muunsukupuolinen?
Miksei voisi? Miksi se on sulle noin iso asia, jos joku yhtäkkiä "päättäisi olla muunsukupuolinen"? Miksei jokainen saisi ihan itse määritellä itsensä, miksi SUN pitäis saada määritellä kaikki muut ihmiset oman näkemyksesi mukaisesti? Olisi oikeasti kiva kuulla edes suurinpiirtein järkevä syy tuohon, onko se pelko jostakin vai mitä?
kyllähä siihenkin joku määritelmä pitäisi olla. varsinkin jos virallinen termi. miksi minulla mitään pelkoa olisi? yritän nyt vain ymmärtää. enkä ymmärrä mikä estää keviniä olemasta sukupuoleltaan mies? voi ollahomo, voi pitää mekkoja ym. mikä hänestä tekee muunsukupuolisen? ymmärtöisin paremmin, jos hänellä biologisesti olisi todettu sekä naisen, että miehen piirteitä, elimiä, kromosomeja tmvs.. ei pelkkä mekon käyttö mielestäni ole uuden sukupuolen asia.
Minä päätät ettet sinä ole mies etkä nainen, sinä olet muunsukupuolinen. Ihan sama mitä itse sanot, et silti ole mies etkä nainen. Jos haluat mies tai nainen, niin sun pitää esittää mulle virallinen määritelmä mieheydestä ja naiseudesta ja se ei saa perustua kromosomeihin eikä ulkoisiin tekijöihin. Pelkkä mekon käyttö ei tee sinusta naista, eikä pelkkä autoista kiinnostuminen tee sinusta miestä. Ole hyvä estradi on sinun, koska toisin Kevin, sinä olet tässä kertomassa omat perustelusi. Eli kumpi koet olevasi, mies vai nainen ja miksi? Mikset ole muunsukupuolinen?
tosa ny ei ollu päätö eikä häntää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä.
Lisäksi vielä kontrollin tarve, ylemmyyden tunto, tosikkous, jäykkyys, käskyttävyys, empatian puute.
Jotenkin sellainen tunne, että lapset on tainneet olla isovanhempien hoidossa vauvasta asti. Anusta kuulee, kuinka itse tarvitsee vanhempiensa kaikessa. Asuvatkin lähekkäin. Ehkä tuo selittää, että ei erityisesti tunnu ikävöivän lapsiaan. Ei edes kirje juurikaan liikuttanut.
Siinä on jotain hemmoteltua lasta vielä niin paljon, että ei oo aikuiseksi kasvanut.
Jos yleensä on lasu uhkaa niin mobilisoidaan hoitajia.
Hemmi meni Anun luo hetki sitten ja sanoi Anulle siellon menossa jotain diippii keskusteluu. Anu kysyi mitä diippii?
-No jotain sellaista mitä me ei haluta kuunnella.
Puhuivat henkirikoksista sikaanissa, ynnä rangaistuksista, Kimmo valisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä.
Siinä on jotain hemmoteltua lasta vielä niin paljon, että ei oo aikuiseksi kasvanut.Jos yleensä on lasu uhkaa niin mobilisoidaan hoitajia.
Niin. Lapset eivät ole isänsä luona. Anun vanhemmat hoitavat lapsia Anun talossaoloajan. Tämän Anu itse sanonut.
En ole kuullut mitään, että edes tapasivat isäänsä. Onko joku muu sattunut kuulemaan?
Hyi helvetti, Kimmo saa taas huseerata ja päättää, ei ole vaikea arvata että hyvävelikerholaisen valitsee parikseen, tai hyvävelikerholaisen daamin (anun).
Ällöpaskakimmo.
Toivottavasti kaikki näkevät tänään kimmon oikean luonteen, kun on kännissä kuin käki. Viimeksikin oli törkeä ja kiimassa helmeriin. Kunpa mokaisi oikein kunnolla, että kaikki näkee miten yököttävä on.
Mä oon tänään bigender. Siistii, kun tää sukupuoli on nyt vain mielipide tai fiilis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä.
Siinä on jotain hemmoteltua lasta vielä niin paljon, että ei oo aikuiseksi kasvanut.Jos yleensä on lasu uhkaa niin mobilisoidaan hoitajia.
Niin. Lapset eivät ole isänsä luona. Anun vanhemmat hoitavat lapsia Anun talossaoloajan. Tämän Anu itse sanonut.
En ole kuullut mitään, että edes tapasivat isäänsä. Onko joku muu sattunut kuulemaan?
Eikse ne ole isäviikon isällä ja äitiviikon isovanhemmilla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siellä ne jugi ja Milla istuu sylikkäin kun vanha pari <3 minne Jugi poika Kveinin jättänyt :(
Mystinen kirjeen mies ei tuolla menolla taida olla Millaa enää odottelemassa ulkomaailmassa
Oliko se mies?
Vierailija kirjoitti:
Kevin muuten taisi vahingossa kutsua itseään äsken mieheksi...
Kuinka niin vahingossa ? Sehän on mies.
HAHAA! Kevin puhui itsensä äsken pussiin! Ei tajunnut olevansa muunsukupuolinen, kun Kimmo sanoi tekevänsä sukupuolikiintiöiden mukaan valinnan. MUHAHHAHHAAAA!
mITÄ MÄ SANOIN, ANUN VALITSI... Hyvävelikerholaisen "vaimoke".
VMP.
VIHAAN KIMMOA NIIN PALJON ETTEN EDES USKO ITSE.
mIRA SIVUUTETAAN KUIN OLISI ILMAA, mILLA KÄSKETTIIN KOKKAAMAAN JNE.
Silti Mira taas kiltisti kaunistaa asukit jos pyytävät.
Todella surullista.