BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
Ville meni poikien matkajärjestelyn aikana rukoilemaan makkariin.
Toiset eivät saa elää vaan Ville elää juu.
Ai nyt on Anukin lähdössä reissuun poikien kanssa
Kimmo ja Jukka kävivät kysymässä lähtisikö Ville poikien kanssa viikoksi bangkokkiin ja Ville sanoi tokaisi en!
Jukalla olli urheilugaala-puhe vahän smaantyylistä kuin Myllyrinteellä Pasi koeajalla- sketsissä, jossa Pasi on raatanut koko viikonlopun töissä Batteryn voimalla ja pomo sitten kaikenlaisen liikuttuneen lepertelyn jälkeen sanoo että koeaikasi on lopusa, saat potkut ja alahan vetää ennen kuin tulee Remingtonista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Avasin juuri striimin ekaa kertaa tänään ja siellä se Jukka taas on läheisissä väleissä Kevinin kanssa. Onko Jukka oikeasti kiinnostunut Kevinistä? Aiemmin on ollut todella kiinnostunut homoseksuaalisuudesta ja muutenkin sanonut olevansa kokeilunhaluinen.
Kiinnostus Keviniä kohtaan ei ole homoseksuaalisuutta, koska Kevin ei ole samaa sukupuolta Jukan kanssa.
Todellakin on. Kevin on mies. Kevinhän osallistui KESÄKUUSSA Mr Gay Finland -kilpailuun. "Mr. Gay Finland -kilpailussa valitaan vuodeksi Suomen fiksuin ja persoonallisin homoMIES toimimaan hyvän tahdon lähettiläänä sekä esikuvana suomalaisille seksuaalivähemmistöille."
Niin? Silloin meni vielä sen sukupuolen mukaan jollaiseksi hänet on kasvatettu, eli mieheksi. On kuitenkin vuosia pohdiskellut asiaa ja hakee vielä identiteettiään tässä asiassa, on kuitenkin itse sanonut olevansa muun sukupuolinen, on myös sanonut, että se ajatus voi vielä muuttua.
Miksi sinua kaihertaa Kevinin itsensä etsiminen? Mikset voi vain myötäillä kun sanoo tällä hetkellä olevansa muunsukupuolinen? Ihme ahdistelua toisen asiasta jonka ei pitäisi ulkopuolisia kaihertaa ollenkaan, ellet sitten ole itse homo ja seksuaalisesti kiinnostunut Kevinistä ja sinua ahdistaa, kun et nyt tiedä onko hän mies vai ei? (ja asialla ilmeisesti on ihan hirveän suuri merkitys sinulle).
Miksi sinua kaihertaa, että joku pitää Keviniä homomiehenä? Aika loogista itseasiassa, kun kesäkuussa osallistunut Mr Gay Finland 2019 -kilpailuun.
Kevin on itse kertonut olevansa muunsukupuolinen. Hänen tai kenenkään seksuaalisuus tai sukupuoli ei ole sinun tai meidän ulkopuolisten määrättävissä. Kuuntele, mitä hän itse sanoo. Kertoi myös, että tämä on hänelle uusi asia, vasta pari kuukautta ajatellut näin. Ehkä alkoi ajatella asiaa tarkemmin juuri tuon kilpailun aikana. Antaa 20-vuotiaan etsiä itseään.
Rasittavaa lukea tätä keskustelua kun ensimmäisestä päivästä lähtien sata viestiä samasta aiheesta, joka kiinnostaa ehkä viittä ihmistä. Tämä oli ainoa kerta, kun itse kommentoin asiaa, kaikki ovat myös kuulleet teidän Kevin=Mies -kannan miljoonaan kertaan. Moving on.
- eri
Sinä et määrää kuka täällä on mitäkin mieltä tai mitä kirjoittaa. Harmittaako?
Ville on ihan ulalla ja inhoaa Kevinin asuakin mutta puhuu päinvastaista ja mielistelee. Kysyi: "Eikös ole kiva kun minä puhun sulle tällatavalla". Hyi.
Vierailija kirjoitti:
Viikon urheilupalkonto : sattuu ,sattuu peppuun sattuu ja pitäähän siinä vähän "keikistellä ".Tuo nainen ei sitä antsaitse. Krisu sanoi hyvin lopussa kun otti esiin myös Kevinin kuinka olivat hyvin vetänneet vaikka vettä tuli. Yllättäjät oli kyllä Kevin ja Krisu kun kummallakaan takana mitä aktiivista urheilua.
Krisulla kylläkin on kestävyysjuoksutaustaa japuhui kerran kestävyysurheilulajeista tarkentamatta oliko jotain muutakin kuin tuo jo aiemmin mainittu juoksu.
Jukalleko haluatte voiton? kirjoitti:
Miten te jotkut uskotte tuohon Jukkaan. Itsehän se kertoi (en sanamuotoa muista) kun oli pudotusuhan alla, että yrittää nyt antaa itsestään paremman kuvan, ettei joutuisi pudotukseen. Eli suomeksi sanottuna jätkä näyttelee nyt niin hyvää, niin hyvää. Kansa uskoo ja jättää sen tuonne taloon heilumaan.
Sillä jätkällä nousi jo kusi (vissiin Villen kusi) niin päähän, kun pelastui edellisestä häädöstä, että luulee varmaan olevansa kovinkin suosittu ja voittaja-ainesta.
Jos ei siitä nyt eroon pääse, siitä ei pääse koskaan. Asukkaat eivät sitä äänestä häätöön, koska ajattelevat kansan tykkäävän siitä niin paljon, ettei kannata äänestykseen pistää.
Onko väkivaltainen grillitappelija, joka kulkee epämääräisissä porukoissa (ketkä aseiden kanssa heiluvat), ansainnut BB-voiton?
Jep. Anu ja Jukka olisi herkullinen pari häädössä... Menisi edes vähän pasmat sekaisin asukkailla, sikarikerhollakin. Anu joutuisi varmaan lähtemään, mikä ei itseäni haittaisi vaikka ärsyttääkin naiskato talossa. Mieluummin kuitenkin ehkä Jukka ulos, uiskentelee tosiaan muuten finaaliviikon kynnykselle. Mira on ihan varmasti ensi viikollakin häätöäänestyksessä ja todennäköisesti lähtee silloin.
Voiko alentavampaa kysymystä olla kuin : Eikös ole mukavaa että minä juttelen sulle näin ? Voi Ville Ville kysyi noin Keviniltä kun hän pukeutui.
Mie oonkin genderfluid eli sukupuoleni on muuttuva. Lällällää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Avasin juuri striimin ekaa kertaa tänään ja siellä se Jukka taas on läheisissä väleissä Kevinin kanssa. Onko Jukka oikeasti kiinnostunut Kevinistä? Aiemmin on ollut todella kiinnostunut homoseksuaalisuudesta ja muutenkin sanonut olevansa kokeilunhaluinen.
Kiinnostus Keviniä kohtaan ei ole homoseksuaalisuutta, koska Kevin ei ole samaa sukupuolta Jukan kanssa.
Todellakin on. Kevin on mies. Kevinhän osallistui KESÄKUUSSA Mr Gay Finland -kilpailuun. "Mr. Gay Finland -kilpailussa valitaan vuodeksi Suomen fiksuin ja persoonallisin homoMIES toimimaan hyvän tahdon lähettiläänä sekä esikuvana suomalaisille seksuaalivähemmistöille."
Niin? Silloin meni vielä sen sukupuolen mukaan jollaiseksi hänet on kasvatettu, eli mieheksi. On kuitenkin vuosia pohdiskellut asiaa ja hakee vielä identiteettiään tässä asiassa, on kuitenkin itse sanonut olevansa muun sukupuolinen, on myös sanonut, että se ajatus voi vielä muuttua.
Miksi sinua kaihertaa Kevinin itsensä etsiminen? Mikset voi vain myötäillä kun sanoo tällä hetkellä olevansa muunsukupuolinen? Ihme ahdistelua toisen asiasta jonka ei pitäisi ulkopuolisia kaihertaa ollenkaan, ellet sitten ole itse homo ja seksuaalisesti kiinnostunut Kevinistä ja sinua ahdistaa, kun et nyt tiedä onko hän mies vai ei? (ja asialla ilmeisesti on ihan hirveän suuri merkitys sinulle).
Miksi sinua kaihertaa, että joku pitää Keviniä homomiehenä? Aika loogista itseasiassa, kun kesäkuussa osallistunut Mr Gay Finland 2019 -kilpailuun.
Kevin on itse kertonut olevansa muunsukupuolinen. Hänen tai kenenkään seksuaalisuus tai sukupuoli ei ole sinun tai meidän ulkopuolisten määrättävissä. Kuuntele, mitä hän itse sanoo. Kertoi myös, että tämä on hänelle uusi asia, vasta pari kuukautta ajatellut näin. Ehkä alkoi ajatella asiaa tarkemmin juuri tuon kilpailun aikana. Antaa 20-vuotiaan etsiä itseään.
Rasittavaa lukea tätä keskustelua kun ensimmäisestä päivästä lähtien sata viestiä samasta aiheesta, joka kiinnostaa ehkä viittä ihmistä. Tämä oli ainoa kerta, kun itse kommentoin asiaa, kaikki ovat myös kuulleet teidän Kevin=Mies -kannan miljoonaan kertaan. Moving on.
- eri
LÄÄKKEET !!!!!
Vierailija kirjoitti:
Mie oonkin genderfluid eli sukupuoleni on muuttuva. Lällällää.
Sairas sinä olet.
Vierailija kirjoitti:
Äänestän viikon urheilijaksi Kimmoa :)
Viikon urheilijaksi tupakoivaa möhömahaa joka ei tehnyt kierrostakaan sitä rataa mitä muut tekivät satoja kertoja? Vedoten mukamas kipeään jalkaan, joka ei ollut edes kipeä tai ainakaan niin kipeä ettei olisi tehtävään voinut osallistua.
Hemmi kysyi voinko tulla Urheilugaalaan Aamutakissa ja kalsareissa
Anu: Et!
Hemmi: No ehkä se ei ole pukukoodin mukaista.
Tohvelisankari.
Jukka ja Milla lähentyy..AWWWW
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- eri
LÄÄKKEET !!!!!
LÄÄKKEET!!!!!
Anu ja hemmi ovat kuin jukka ja eevis nyhjöttävät kahdestaan kokoajan
Vierailija kirjoitti:
Sikarikerholla hyvä juttu kesken niin kuva vaihtuu Millaan vaihtamassa vaatteita. Käsittämätöntä, nyt ei kummastakaan kamerasta näe juttua loppuun
Kamerassa näkyy mikä feed ohjaajaa sattuu sillä hetkellä enemmän kiinnostamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vaikea löytää Anusta mitään sympaattista piirrettä, kovan oloinen nainen.
Ja tyytymätön aina, suupielet alaspäin.
Tämä.
Lisäksi vielä kontrollin tarve, ylemmyyden tunto, tosikkous, jäykkyys, käskyttävyys, empatian puute.
Vaikea löytää Anusta mitään sympaattista piirrettä, kovan oloinen nainen. Ja tyytymätön aina, suupielet alaspäin.