Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

BIG Brother 2019 Official

Vierailija
29.08.2019 |

No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?

Kommentit (90773)

Vierailija
53341/90773 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Avasin juuri striimin ekaa kertaa tänään ja siellä se Jukka taas on läheisissä väleissä Kevinin kanssa. Onko Jukka oikeasti kiinnostunut Kevinistä? Aiemmin on ollut todella kiinnostunut homoseksuaalisuudesta ja muutenkin sanonut olevansa kokeilunhaluinen.

Kiinnostus Keviniä kohtaan ei ole homoseksuaalisuutta, koska Kevin ei ole samaa sukupuolta Jukan kanssa.

Todellakin on. Kevin on mies. Kevinhän osallistui KESÄKUUSSA Mr Gay Finland -kilpailuun. "Mr. Gay Finland -kilpailussa valitaan vuodeksi Suomen fiksuin ja persoonallisin homoMIES toimimaan hyvän tahdon lähettiläänä sekä esikuvana suomalaisille seksuaalivähemmistöille."

eihän oo, ku muunsukupuolinen.. niinhän hän on itsensä määrittänyt? olisko virallisesti kuitenkin mies? ei kai mitenkään biologisesti tutkittu ja todettu muunsulupuoluseks? mut mites oikeet muunsukupuoliset suhtautuu siihen, että joku vaan päättää olla heidänlainen? loukkaako? toi aihealue on näemmä täynnä mielensä pahoitusta ja loukkaantumista. Miksei voi vaan olla mitä on ja rikkoa rajoja, kun vaihtoehtosesti keksiä miljoona muunnelmaa ja nimitystä?

enhän mä tässä naisena voi yhtäkkiä päättää olevani muunsukupuolinen? mikä sen määrittää, jos biologisesti on selkeästi jompaa kumpaa, aivot? kuvataanko, onko eroja? mikä "oikeus" kevinillä on olla muunsukupuolinen?

Miksei voisi? Miksi se on sulle noin iso asia, jos joku yhtäkkiä "päättäisi olla muunsukupuolinen"? Miksei jokainen saisi ihan itse määritellä itsensä, miksi SUN pitäis saada määritellä kaikki muut ihmiset oman näkemyksesi mukaisesti? Olisi oikeasti kiva kuulla edes suurinpiirtein järkevä syy tuohon, onko se pelko jostakin vai mitä?

kyllähä siihenkin joku määritelmä pitäisi olla. varsinkin jos virallinen termi. miksi minulla mitään pelkoa olisi? yritän nyt vain ymmärtää. enkä ymmärrä mikä estää keviniä olemasta sukupuoleltaan mies? voi ollahomo, voi pitää mekkoja ym. mikä hänestä tekee muunsukupuolisen? ymmärtöisin paremmin, jos hänellä biologisesti olisi todettu sekä naisen, että miehen piirteitä, elimiä, kromosomeja tmvs.. ei pelkkä mekon käyttö mielestäni ole uuden sukupuolen asia.

Vierailija
53342/90773 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei älynnyt sanoa esim Kimmo vaikka että

Musta pitäisi tulla Vuoden urheilija koska mulla sattuu plluun!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
53343/90773 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä juoppokämpässä tuo Krisu on asunu? :D Ensin kertoi, että oli 18 vuotiaana asunut jossain ja oli joku 30v naapuri tullut koputtelemaan, että asuu jotain kusipäitä naapurissa, mutta olikin sitten mennyt mukaan ryyppäämään. Sen jälkeen oli aina kytännyt kun Krisu tullut baarista ja mennyt Krisun luo ryyppäämään kahdestaan.

Hetken päästä Krisu kertoo, että oli mennyt rappuunsa ja joku spurgu oli jäänyt jalastaan kiinni kaiteeseen ja retkotti portaissa. Krisu oli tarjonnut apua "haista vttu" oli spurgu sanonut, Krisu oli että jahas, oletko varma ettet tarvi apua, "auta nyt sittenn prkl" ja Krisu auttanut jalan irti kaiteesta ja spurgu lähtenyt mönkimään eteenpäin. Perään Krisu kertoo, että jonkun naapurin ovelle oli kostokustu, paitsi että oli erehdytty ovesta ja kustukkin Krisun oven eteen.

Mäkin aloin ihan miettimään, että missä tämmöistä ainakaan nykyaikana tapahtuu :D Onko Krisu asunut aina Helsingissä? Kuulostaa stereotyyppiseltä Kalliolta, mutta se on jo niin keskiluokkaistunutta aluetta, etten usko. Kontula/Vuosaari/Meltsi? Myllypuro?

No mene bärtsii ziigaa Hesarille

Vierailija
53344/90773 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te jotkut uskotte tuohon Jukkaan. Itsehän se kertoi (en sanamuotoa muista) kun oli pudotusuhan alla, että yrittää nyt antaa itsestään paremman kuvan, ettei joutuisi pudotukseen. Eli suomeksi sanottuna jätkä näyttelee nyt niin hyvää, niin hyvää. Kansa uskoo ja jättää sen tuonne taloon heilumaan. 

Sillä jätkällä nousi jo kusi (vissiin Villen kusi) niin päähän, kun pelastui edellisestä häädöstä, että luulee varmaan olevansa kovinkin suosittu ja voittaja-ainesta. 

Jos ei siitä nyt eroon pääse, siitä ei pääse koskaan. Asukkaat eivät sitä äänestä häätöön, koska ajattelevat kansan tykkäävän siitä niin paljon, ettei kannata äänestykseen pistää. 

Onko väkivaltainen grillitappelija, joka kulkee epämääräisissä porukoissa (ketkä aseiden kanssa heiluvat), ansainnut BB-voiton? 

Vierailija
53345/90773 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Avasin juuri striimin ekaa kertaa tänään ja siellä se Jukka taas on läheisissä väleissä Kevinin kanssa. Onko Jukka oikeasti kiinnostunut Kevinistä? Aiemmin on ollut todella kiinnostunut homoseksuaalisuudesta ja muutenkin sanonut olevansa kokeilunhaluinen.

Kiinnostus Keviniä kohtaan ei ole homoseksuaalisuutta, koska Kevin ei ole samaa sukupuolta Jukan kanssa.

Todellakin on. Kevin on mies. Kevinhän osallistui KESÄKUUSSA Mr Gay Finland -kilpailuun. "Mr. Gay Finland -kilpailussa valitaan vuodeksi Suomen fiksuin ja persoonallisin homoMIES toimimaan hyvän tahdon lähettiläänä sekä esikuvana suomalaisille seksuaalivähemmistöille."

Niin? Silloin meni vielä sen sukupuolen mukaan jollaiseksi hänet on kasvatettu, eli mieheksi. On kuitenkin vuosia pohdiskellut asiaa ja hakee vielä identiteettiään tässä asiassa, on kuitenkin itse sanonut olevansa muun sukupuolinen, on myös sanonut, että se ajatus voi vielä muuttua.

Miksi sinua kaihertaa Kevinin itsensä etsiminen? Mikset voi vain myötäillä kun sanoo tällä hetkellä olevansa muunsukupuolinen? Ihme ahdistelua toisen asiasta jonka ei pitäisi ulkopuolisia kaihertaa ollenkaan, ellet sitten ole itse homo ja seksuaalisesti kiinnostunut Kevinistä ja sinua ahdistaa, kun et nyt tiedä onko hän mies vai ei? (ja asialla ilmeisesti on ihan hirveän suuri merkitys sinulle).

Miksi sinua kaihertaa, että joku pitää Keviniä homomiehenä? Aika loogista itseasiassa, kun kesäkuussa osallistunut Mr Gay Finland 2019 -kilpailuun.

Kevin on itse kertonut olevansa muunsukupuolinen. Hänen tai kenenkään seksuaalisuus tai sukupuoli ei ole sinun tai meidän ulkopuolisten määrättävissä. Kuuntele, mitä hän itse sanoo. Kertoi myös, että tämä on hänelle uusi asia, vasta pari kuukautta ajatellut näin. Ehkä alkoi ajatella asiaa tarkemmin juuri tuon kilpailun aikana. Antaa 20-vuotiaan etsiä itseään. 

Rasittavaa lukea tätä keskustelua kun ensimmäisestä päivästä lähtien sata viestiä samasta aiheesta, joka kiinnostaa ehkä viittä ihmistä. Tämä oli ainoa kerta, kun itse kommentoin asiaa, kaikki ovat myös kuulleet teidän Kevin=Mies -kannan miljoonaan kertaan. Moving on.

- eri

Vierailija
53346/90773 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krisulla oli paras selostus,Kimmolla toisik paras,Kevinillä kolmanneksi paras.Anulla huonoin.

Vierailija
53347/90773 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viikon urheilupalkonto : sattuu ,sattuu peppuun sattuu ja pitäähän siinä vähän "keikistellä ".Tuo nainen ei sitä antsaitse. Krisu sanoi hyvin lopussa kun otti esiin myös Kevinin kuinka olivat hyvin vetänneet vaikka vettä tuli. Yllättäjät oli kyllä Kevin ja Krisu kun kummallakaan takana mitä aktiivista urheilua.

Tottunut käyttämään kroppaansa huomion keräämiseen.

En tiedä tekeekö tuota tietoisesti vai tiedostelemattaan.

Näkyy joka päivä eleissä.

Muutaman kerran on ollut kyllä niin näkyvää, että vaikuttaa harkitulta.

Esim. se kun oli Hemmin kanssa saunassa (keltaiset bikinit) ja Hemmi ei katsonut riittävästi, niin piti nostaa rintoja ylös. 

Toinen se kun oli kuntopyörällä ja Hemmi ei katsonut, kun oli keskustelut käynnissä.

Anu veti paidan pois päältä ja kun ei vieläkään katsottu riittävästi, niin "Wuhuu!" ja paidan pyöritystä pään yläpuolella. 

Näitä vastaavia tilanteita on ollut vaikka kuinka paljon. 

Jos Hemmi ei katso, niin menee eteen "venyttelemään" tai "voimistelemaan". 

Vierailija
53348/90773 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No saakeli Krisun seikkailumatkat kiinnostais Tuotanto ja nuo kamut messissä.

Vierailija
53349/90773 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestän viikon urheilijaksi Kimmoa :)

Vierailija
53350/90773 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

eihän oo, ku muunsukupuolinen.. niinhän hän on itsensä määrittänyt? olisko virallisesti kuitenkin mies? ei kai mitenkään biologisesti tutkittu ja todettu muunsulupuoluseks? mut mites oikeet muunsukupuoliset suhtautuu siihen, että joku vaan päättää olla heidänlainen? loukkaako? toi aihealue on näemmä täynnä mielensä pahoitusta ja loukkaantumista. Miksei voi vaan olla mitä on ja rikkoa rajoja, kun vaihtoehtosesti keksiä miljoona muunnelmaa ja nimitystä?

enhän mä tässä naisena voi yhtäkkiä päättää olevani muunsukupuolinen? mikä sen määrittää, jos biologisesti on selkeästi jompaa kumpaa, aivot? kuvataanko, onko eroja? mikä "oikeus" kevinillä on olla muunsukupuolinen?

Miksei voisi? Miksi se on sulle noin iso asia, jos joku yhtäkkiä "päättäisi olla muunsukupuolinen"? Miksei jokainen saisi ihan itse määritellä itsensä, miksi SUN pitäis saada määritellä kaikki muut ihmiset oman näkemyksesi mukaisesti? Olisi oikeasti kiva kuulla edes suurinpiirtein järkevä syy tuohon, onko se pelko jostakin vai mitä?

kyllähä siihenkin joku määritelmä pitäisi olla. varsinkin jos virallinen termi. miksi minulla mitään pelkoa olisi? yritän nyt vain ymmärtää. enkä ymmärrä mikä estää keviniä olemasta sukupuoleltaan mies? voi ollahomo, voi pitää mekkoja ym. mikä hänestä tekee muunsukupuolisen? ymmärtöisin paremmin, jos hänellä biologisesti olisi todettu sekä naisen, että miehen piirteitä, elimiä, kromosomeja tmvs.. ei pelkkä mekon käyttö mielestäni ole uuden sukupuolen asia.

Minä päätät ettet sinä ole mies etkä nainen, sinä olet muunsukupuolinen. Ihan sama mitä itse sanot, et silti ole mies etkä nainen. Jos haluat mies tai nainen, niin sun pitää esittää mulle virallinen määritelmä mieheydestä ja naiseudesta ja se ei saa perustua kromosomeihin eikä ulkoisiin tekijöihin. Pelkkä mekon käyttö ei tee sinusta naista, eikä pelkkä autoista kiinnostuminen tee sinusta miestä. Ole hyvä estradi on sinun, koska toisin Kevin, sinä olet tässä kertomassa omat perustelusi. Eli kumpi koet olevasi, mies vai nainen ja miksi? Mikset ole muunsukupuolinen?

Vierailija
53351/90773 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krisu vois alkaa raahamaan matkoille syrjäytyneitä reipastuskuurille.

Vierailija
53352/90773 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristian taas värittää. Kyllä niitä 10 euroa yö huoneita Bangkokissa on, mutta eivät todellakaan ole häävejä. Nimim. Thaimaassa vuosia asunut.

Vierailija
53353/90773 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ripa joogaaja unohdettiin Vuoden urheilijaksi vaikka vetää joka päivä henkesä kaupalla kaupalla.

Vierailija
53354/90773 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krisu mm selostuksessa mainitsi että hän tupakoivana kaljaa juovana antoi kaiken niin että tuli ylen ( viittasi kun oksensi rada reunaan kivetykselle kaikki ruuat)

Kimmo oli hyvä hän ansaitsee voiton,radan pituudella ei merkitystä,ei ollut koskaan hiki ja paikat ei kipeytynyt,mutta hän oli eniten tehtävä-alueella sekä muut työt valmentajan rooliin.

Kevin "antoi kaikkensa oli huono mutta teki parhaansa,oli eniten suorittajia viihdyttämässä"

Harmi kun Kevin unohti sen kun verta tuli nenästä samaan aikaan kun Krisu okseni,Näin 24/7 ton suorana.

Vierailija
53355/90773 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin? Silloin meni vielä sen sukupuolen mukaan jollaiseksi hänet on kasvatettu, eli mieheksi. On kuitenkin vuosia pohdiskellut asiaa ja hakee vielä identiteettiään tässä asiassa, on kuitenkin itse sanonut olevansa muun sukupuolinen, on myös sanonut, että se ajatus voi vielä muuttua.

Miksi sinua kaihertaa Kevinin itsensä etsiminen? Mikset voi vain myötäillä kun sanoo tällä hetkellä olevansa muunsukupuolinen? Ihme ahdistelua toisen asiasta jonka ei pitäisi ulkopuolisia kaihertaa ollenkaan, ellet sitten ole itse homo ja seksuaalisesti kiinnostunut Kevinistä ja sinua ahdistaa, kun et nyt tiedä onko hän mies vai ei? (ja asialla ilmeisesti on ihan hirveän suuri merkitys sinulle).

Miksi sinua kaihertaa, että joku pitää Keviniä homomiehenä? Aika loogista itseasiassa, kun kesäkuussa osallistunut Mr Gay Finland 2019 -kilpailuun.

Kevin on itse kertonut olevansa muunsukupuolinen. Hänen tai kenenkään seksuaalisuus tai sukupuoli ei ole sinun tai meidän ulkopuolisten määrättävissä. Kuuntele, mitä hän itse sanoo. Kertoi myös, että tämä on hänelle uusi asia, vasta pari kuukautta ajatellut näin. Ehkä alkoi ajatella asiaa tarkemmin juuri tuon kilpailun aikana. Antaa 20-vuotiaan etsiä itseään. 

Rasittavaa lukea tätä keskustelua kun ensimmäisestä päivästä lähtien sata viestiä samasta aiheesta, joka kiinnostaa ehkä viittä ihmistä. Tämä oli ainoa kerta, kun itse kommentoin asiaa, kaikki ovat myös kuulleet teidän Kevin=Mies -kannan miljoonaan kertaan. Moving on.

- eri

Sinä et määrää kuka täällä on mitäkin mieltä tai mitä kirjoittaa. Harmittaako?

Vierailija
53356/90773 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tuo Anu puhuu kuin pikku lapsille🤔

Totta muuten, kommunikointi on toisinaan kuin puhuisi vähä-älyisille. Luulen sen johtuvan toisaalta siitä, että Anu on vähän ylemmyydentuntoinen, sekä toisaalta siitä, että hänellä on kovin köyhät kommunikointi- ja itseilmaisutaidot.

Kyllä! Vaikuttaa siltä, ettei Anu ole juuri tottunut keskustelemaan asioista aikuisten kesken? Taloon mennessään vielä luuli olevansa niin supliikkinainen ja "mun kanssa ei ainakaan tuu tylsää", sitten istui kuukauden ajan hiljaa ja nyt on alkanut avaamaan sanaista arkkuaan, jonka sisältö on kieltämättä välillä aika kummallista. Luulen, ettei hänelle ole paljon lapsena luettu, eikä ole lukemista harrastanut sen jälkeenkään. Jotenkin tosi omituisia lauseita, ja puhuu joskus ihan eri asiasta kuin muut, esim. huumoria tai sarkasmia vaikea ymmärtää. Sekä esim. "kaksi pisteä" ja "yksi pistettä"... Helmeriin kuitenkin on vedonnut nimenomaan hänen älykkyytensä, joten mikäs siinä :D

Vierailija
53357/90773 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ville on saanut elää noin ja tonnepäin ja heilua kännissä naamat ja muuta, mutta muut eivät saisi elää omaa elämäänsä kuin siten kuin Ville vaatii. Hänellä ei ole mitään oikeuksia puuttua muitten omaan elämään noin ja moralisoida mitään.

Vierailija
53358/90773 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sikarikerholla hyvä juttu kesken niin kuva vaihtuu Millaan vaihtamassa vaatteita. Käsittämätöntä, nyt ei kummastakaan kamerasta näe juttua loppuun

Vierailija
53359/90773 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milla: Maha on taas niin turvonnu että.

Vierailija
53360/90773 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ville meni poikien matkajärjestelyn aikana rukoilemaan makkariin.

Ketju on lukittu.