Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

BIG Brother 2019 Official

Vierailija
29.08.2019 |

No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?

Kommentit (90773)

Vierailija
53261/90773 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tärkeintä ole kuitenni että syö ruuvan, sanoipa sitä minkälaiseksi hyväns. Syöminen on rakastamisteko ja teot merkiitsevät enemä ku kauniit kehut.

Vierailija
53262/90773 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pisteet Jukalle joka näkee Anun esityksen läpi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
53263/90773 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helmeri on kyllä ylivoimaisesti tylsin asukas se ei tee YHTÄÄN mitään ei mitään paskalla vissiin osaa pyyhkiä itse..

Mira sentään siivoo ja leikkaa ja laittaa toisten hiuksia..

Helmeri peesaa ja peesaa siinä paras!!

Vierailija
53264/90773 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm. Kevinhän ei ole edes Suomen kansalainen. Saako Mr Gay Finland kisaan siis osallistua aivan kuka vaan..?

Vierailija
53265/90773 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jepjep Anu kerran huusi lapsille ja nyt väitetään täällä ihan toista. Nimenomaan sanoi ettei pidä huutamisesta kun tulee siitä itselle paha olo.

Anufanit koettaa taas siivota jälkiä ja muunnella Anun omia sanoja. Anu sanoi huutavansa niin usein, että hänen vanhempansakin ovat alkaneet pelkäämään häntä lasten lisäksi. Ja sanoi ettei pidä siitä kun huutaessa alkaa yskittää eikä voi enää huutaa lisää, että viduddaa kun ei voi huutaa vielä enemmän.

Niin se on se mikä häntä lapsille huutamisessa vituttaa? Et häntä alkaa yskittää? Voi itsekkyyden, itsekeskeisyyden ja lapsellisuuden huippu! Anu malliesimerkki siitä mitä käy kun vanhemmat tekevät lapsen puolesta kaiken. Myös aikuisen lapsen.

Ei mennyt noin, älä usko tuota Anu-vihaajaa, sävyttää juttunsa omien tarkoitusperiensä mukaan. Veikkaan että trollaa tarkoituksella ja kokeilee kuinka moni uskoo.

Eiköhän täällä useampi ihminen kommentoi Anua ei-niin-mairittelevaan-sävyyn. Itse olen ainakin kommentoinut ja niin on joku/jotkut muutkin... On vaan mun mielestä v-mäinen ja itsekäs luonne, en osaa arvostaa, enkä tiedä miksi pitäisikään. Olen myös kritisoinut aiemmin Jukan ja Krisun käytöstä, koska ovat mielestäni myös käyttäytyneet kusipäisesti.

Niin? Ei mua haittaa että pidät Anua v-mäisenä luonteena, mutta sitä en voi sietää että asioita väritetään muuksi kuin mitä ne ovat. Asioista tulisi raportoida neutraalisti, mitä on tapahtunut ja sitten vasta kertoa oma mielipiteensä, ihan erillisenä kirjoituksena. Ei niin, että sotkee omat tunteensa kun kertoo talon tapahtumista ja estää näin muita muodostamasta omia mielipiteitään.

Luulen että Anun käytös on sellaista, että varmasti moni pitää niitä asioita ikävinä ilman sitä värittämistä ja liioitteluakin.

Oman mieipiteen voi muodostaa kyllä katsomalla ohjelmaa itse eikä lokkeilemalla täällä.

Sitten valheellisen tiedon levitys on typerää ja hankaloittaa keskustelua myös meidän välillä jotka katsoo ohjelmaa itse, mutta haluavat myös keskustellakkin siitä ja jakaa mielipiteitä.

Jospa et osaa lukea ja katsot asioita toisesta näkökulmasta kuin joku muu?

Opettele tajuamaan että ihmiset näkevät asiat toisesta kulmasta kuin sinä äläkä terrorisoi ja syötä valmista Anusta. Jokainenhan tuon näkee ettei ole lutuisampia luonteita. Raivota nyt lokille.

Ei tapahtumia voi katsoa "eri näkökulmista", jos Anu kävelee olohuoneesta makuuhuoneeseen, niin hän kävelee olohuoneesta makuuhuoneeseen katsojasta riippumaatta. Sitten on erikseen mielipiteet siitä kävelikö Anu olohuoneesta makuuhuoneeseen kuin lellipenikka ja huono äiti vai kävelikö hän kuin kauneuden jumalatar.

Faktat faktoina ja mielipiteet erilleen. Ärsyttävää yrittää lukea täältä selotuksia talon tapahtumista, kun ihan tavalliset tapahtumatkin on väritetty omilla mielipiteillä.

Vierailija
53266/90773 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se tee minusta avaruusoliota, jos sanon niin tai uskon niin. Siksi Kevinkin ihan vain mies siitä huolimatta mitä uskoo tai väittää.

Sukupuoli ei ole vain ulkoisia tekijöitä, näin opetetaan nykyään lapsille jo päiväkodissa, yritä sinäkin sisäistää tämä asia, vaikka kovin vaikeaa tuntuu tuo sopeutuminen uusiin ajatuksiin olevan.

Maapallokaan ei muutu littanaksi, vaikka sinä olisitkin sitä mieltä.

Ei tuohon ajatukseen voi sopeutua, koska se sotii niin radikaalisti tieteellistä maailmankuvaa vastaan. Sukupuoli määräytyy kromosomien perusteella, ja niitä on tasan 2. Sitte on tietty miesmäisiä naisia ja naismaisia miehiä ja eläimellisiä ihmisiä ja niitä joista ei päältäpäin osaa arvata mitä lajia edustaa....

Vierailija
53267/90773 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anu sanoo inhoavansa lintuaj ne pilää mun elämän. Raivoaa.

No vituttais muakin jos lokki söis mun kauan väsäämän aamupalan, just ennenku mut suljetaan ulos talosta ilman ruokaa ja juomaa :D

Varmaan vihaa koiriakin... Rakastaako mitään muuta kuin itseään?

Ehkä tosiaan ei pidä koirista sen kummemmin. Hemmin Pablo-koiraakin kaikki muut leikittivät ja hellittelivät, mutta Anu vaan töllötti jotain isoveljen toimittamaa lappua, eikä ollut tietääkseenkään Pablosta. Anu taitaa pitää vain itsestään.

Vierailija
53269/90773 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anulla kyllä hiekkaa....

Älä! Siis se klassinen juttu...

Onko lapset puoliksi siis ulkomaalaisia?

Vierailija
53270/90773 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotkut eivät vaan pääse yli niistä alkuviikkojen eevis säädöistä. En itsekkään tykännyt alkuun Jukasta, mutta viimme viikot ovat avanneen silmäni. Nousussa on ja ihan voin ylpeästi tän sanoa tykkään Jukasta.

Epätasa-arvoista, että Eevistä haukuttiin seksistä ja siitä kun Jukka ronkki hänen römpsäänsä muiden ollessa vieressä, Eevis ajettiin talosta hirveän ryöpytyksen saattelemana ja Jukka taas kerää nyt ihailua osakseen, vaikka juuri hän oli aktiivinen osapuoli siinä pimpsan kaivelussa.

Kyllä jukka sai ihan riittävästi paskaa niskaansa noista eevis jutuista. En tiiä mitä on kaivanu vai onko mitään.

Sanon vaan tämän hetken top kolmoseen kuuluu jukka. ELI ON PETRANNUT ALUSTA PALJON. moni muu' junnaa' paikallaan. Tää jukka jotenki tota niinku kehittyy kokoajan 😁

Vierailija
53271/90773 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Avasin juuri striimin ekaa kertaa tänään ja siellä se Jukka taas on läheisissä väleissä Kevinin kanssa. Onko Jukka oikeasti kiinnostunut Kevinistä? Aiemmin on ollut todella kiinnostunut homoseksuaalisuudesta ja muutenkin sanonut olevansa kokeilunhaluinen.

Kiinnostus Keviniä kohtaan ei ole homoseksuaalisuutta, koska Kevin ei ole samaa sukupuolta Jukan kanssa.

Todellakin on. Kevin on mies. Kevinhän osallistui KESÄKUUSSA Mr Gay Finland -kilpailuun. "Mr. Gay Finland -kilpailussa valitaan vuodeksi Suomen fiksuin ja persoonallisin homoMIES toimimaan hyvän tahdon lähettiläänä sekä esikuvana suomalaisille seksuaalivähemmistöille."

eihän oo, ku muunsukupuolinen.. niinhän hän on itsensä määrittänyt? olisko virallisesti kuitenkin mies? ei kai mitenkään biologisesti tutkittu ja todettu muunsulupuoluseks? mut mites oikeet muunsukupuoliset suhtautuu siihen, että joku vaan päättää olla heidänlainen? loukkaako? toi aihealue on näemmä täynnä mielensä pahoitusta ja loukkaantumista. Miksei voi vaan olla mitä on ja rikkoa rajoja, kun vaihtoehtosesti keksiä miljoona muunnelmaa ja nimitystä?

enhän mä tässä naisena voi yhtäkkiä päättää olevani muunsukupuolinen? mikä sen määrittää, jos biologisesti on selkeästi jompaa kumpaa, aivot? kuvataanko, onko eroja? mikä "oikeus" kevinillä on olla muunsukupuolinen?

Miksei voisi? Miksi se on sulle noin iso asia, jos joku yhtäkkiä "päättäisi olla muunsukupuolinen"? Miksei jokainen saisi ihan itse määritellä itsensä, miksi SUN pitäis saada määritellä kaikki muut ihmiset oman näkemyksesi mukaisesti? Olisi oikeasti kiva kuulla edes suurinpiirtein järkevä syy tuohon, onko se pelko jostakin vai mitä?

Vierailija
53272/90773 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ville on itse elänyt viinan kanssa elämässään ja muuta mutta NYt kun on toisin hän elää noitten toisten elämää ja rajoittaa muita. Miten voi tehdä noin kun itsekin on ryypänny?

Vierailija
53273/90773 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän ketjuun tulee viestejä niin paljon että ei ehdi lukea. Luovutan! :D

Vierailija
53274/90773 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä luulen et menee aika samalla kaavalla kun viimeksi, Kimmo yrittää Hemmiä <3

Anu on kylmä Hemmiä kohtaan ja viihtyy enemmän naisten kanssa.

Niin toivon että lämpeää Hemmi Kimmolle

Tupu lähti, niin tuolla ei ole enää sellaisia naisia, joita Anu sietäis.

Tupu oli Anun näkökulmasta riittävän vanha, jotta ei kilpaile huomiosta, vaaraton. 

Eiköhän tuo mene taas samaan tyyliin kuitenkin.

Hemmi juttelee jonkun kanssa, niin Anu aloittaa huomion kerjäämiseen "Wuhuu!".

Hemmi lähestyy, niin taas torpataan.

Hemmi antaa huomiota jollekin, niin taas Anu aloittaa huomion kerjäämisen...

Toistoa. 

Vierailija
53275/90773 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotkut eivät vaan pääse yli niistä alkuviikkojen eevis säädöistä. En itsekkään tykännyt alkuun Jukasta, mutta viimme viikot ovat avanneen silmäni. Nousussa on ja ihan voin ylpeästi tän sanoa tykkään Jukasta.

Epätasa-arvoista, että Eevistä haukuttiin seksistä ja siitä kun Jukka ronkki hänen römpsäänsä muiden ollessa vieressä, Eevis ajettiin talosta hirveän ryöpytyksen saattelemana ja Jukka taas kerää nyt ihailua osakseen, vaikka juuri hän oli aktiivinen osapuoli siinä pimpsan kaivelussa.

Kyllä jukka sai ihan riittävästi paskaa niskaansa noista eevis jutuista. En tiiä mitä on kaivanu vai onko mitään.

Sanon vaan tämän hetken top kolmoseen kuuluu jukka. ELI ON PETRANNUT ALUSTA PALJON. moni muu' junnaa' paikallaan. Tää jukka jotenki tota niinku kehittyy kokoajan 😁

Jukka on ihan kiinnostavin jo tuolla Kimmo on homo niin ei ees kiinnosta.

Vierailija
53276/90773 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ville on itse elänyt viinan kanssa elämässään ja muuta mutta NYt kun on toisin hän elää noitten toisten elämää ja rajoittaa muita. Miten voi tehdä noin kun itsekin on ryypänny?

Nää pim uskovaiset suututtaa kun ensin läyhäävät miten hirveää elämään viettivät itse mutta nyt uskoontulon jälkeen jo muitten elettävä kuin he.

Vierailija
53277/90773 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villen Johnny Giva-aksentti on kyllä jees. Shina, mita shina shiela, shina..olitko shhina? Ongo shula boigaushtava? Shina teke hyva leiba, saago maista, mina en jagsa ena pikmakkia Itakeskuksessa suua. Minu bomo sano...Abdullah.. shina sat botgut, jos shina viela luutuat pitsabohjalla lattiaa ja me takavarokoimme muhelimesi

Vierailija
53278/90773 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt toi Ville pihalle tuolta ihan oikeasti!

Taas nillittämässä että jos porukka saa juomia niin HÄN ei jaksa kuunnella känniläisten juttuja, menis nyt helvettiin tuolta vaikka sinnehän tollaiset jeesuksen ru...aajat ennenpitkää joutuukin.

Vierailija
53279/90773 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tähän ketjuun tulee viestejä niin paljon että ei ehdi lukea. Luovutan! :D

Elämä on valintoja kaikille, ei vain tietynlaisille!

Vierailija
53280/90773 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Avasin juuri striimin ekaa kertaa tänään ja siellä se Jukka taas on läheisissä väleissä Kevinin kanssa. Onko Jukka oikeasti kiinnostunut Kevinistä? Aiemmin on ollut todella kiinnostunut homoseksuaalisuudesta ja muutenkin sanonut olevansa kokeilunhaluinen.

Kiinnostus Keviniä kohtaan ei ole homoseksuaalisuutta, koska Kevin ei ole samaa sukupuolta Jukan kanssa.

Todellakin on. Kevin on mies. Kevinhän osallistui KESÄKUUSSA Mr Gay Finland -kilpailuun. "Mr. Gay Finland -kilpailussa valitaan vuodeksi Suomen fiksuin ja persoonallisin homoMIES toimimaan hyvän tahdon lähettiläänä sekä esikuvana suomalaisille seksuaalivähemmistöille."

Niin? Silloin meni vielä sen sukupuolen mukaan jollaiseksi hänet on kasvatettu, eli mieheksi. On kuitenkin vuosia pohdiskellut asiaa ja hakee vielä identiteettiään tässä asiassa, on kuitenkin itse sanonut olevansa muun sukupuolinen, on myös sanonut, että se ajatus voi vielä muuttua.

Miksi sinua kaihertaa Kevinin itsensä etsiminen? Mikset voi vain myötäillä kun sanoo tällä hetkellä olevansa muunsukupuolinen? Ihme ahdistelua toisen asiasta jonka ei pitäisi ulkopuolisia kaihertaa ollenkaan, ellet sitten ole itse homo ja seksuaalisesti kiinnostunut Kevinistä ja sinua ahdistaa, kun et nyt tiedä onko hän mies vai ei? (ja asialla ilmeisesti on ihan hirveän suuri merkitys sinulle).

Miksi sinua kaihertaa, että joku pitää Keviniä homomiehenä? Aika loogista itseasiassa, kun kesäkuussa osallistunut Mr Gay Finland 2019 -kilpailuun.

Ei minua kaiherra että joku pitää Keviniä homomiehenä, vaan se, että pitää tätä ajatusta koko ajan täällä huudella, vaikka Kevin itse on sanonut olevansa muunsukupuolinen. Kyllä tuo siis on ihan jotain muuta kuin vain ajatus omassa päässä, on suuri halua kiekua sitä kaikille.

LÄÄKKEET !!!!

Ketju on lukittu.