Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BIG Brother 2019 Official

Vierailija
29.08.2019 |

No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?

Kommentit (90773)

Vierailija
53081/90773 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi anunvihaaja kyllä aiheuttaa pikku hiljaa päinvastaisen reaktion kuin mitä hän yrittää. Tulee olo että pakko puolustaa anua (vaikka häntä ei muuten huomaisikaan...)

Vierailija
53082/90773 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Krisu on oikeassa, kyllä tuonne tarvis enemmän kaljaa ja kunnolla. Kyllähän sen niissä ainoissa kunnon bileissä näki, että paljastui asukkaista paljon enemmän kuin selvinpäin. Nyt vaan tylsää lässytystä, mikä tosin varmaan viihdyttää av-äitejä.

Johan nuo asukkaat on nähty kännissä. On mielenkiintoista että joku kokee noin jännäksi jonkun humalatilan seuraamiseen. Ja Krisu on niin äärettömän rasittava krapuloissaan.

Toisaalta, ehkä voisi Krisulle tarjota kunnolla viinaa, niin josko hän aiheuttaisi hallaa mainelleen juuri ennen sunnuntaita sopivasti. Eli joo, viinaa vaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
53083/90773 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon kokoajan tykänny Jukasta.

Ekaks Anu pois, sit Mira jos tuo itsekkyys ei lopu. Sit Ville

Muuten ihan samaa mieltä sun kanssa mutta mikä itsekkyys? Nytkin Mira leikkaa Kimmon tukkaa, leikannut aika monelta muultakin, laittanut kampauksia ja meikkejä muille joka päivä, lainannut vaatteitaan ja asusteitaan. Mira on myös leiponut kaikille sämpylöitä ensimmäisenä talossa kun kyllästyi kuuntelemana Tupun tyhjiä lupauksia. On aina korjailemassa muiden jälkiä ja huolehtimassa, jakamassa omia tupakoitaan jne. Ei minusta hirveän itsekkäältä vaikuta, itsekkäämpiäkin talossa on. Vai kuka tehnyt enemmän muille kuin Mira?

Tää on niin totta. Millaisia puusilmiä tätä bb:tä katsoo, jos jää nämä Miran tekemiset näkemättä?

Vierailija
53084/90773 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä tuo Kimmon vaalea läikkä takaraivolla, mistä tuollainen johtuu? Joku syntymämerkki? Mut miks se on ihan vaaleaa se hius siinä

Vierailija
53085/90773 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi anunvihaaja kyllä aiheuttaa pikku hiljaa päinvastaisen reaktion kuin mitä hän yrittää. Tulee olo että pakko puolustaa anua (vaikka häntä ei muuten huomaisikaan...)

Mulle tuli jo tämä reaktio, kun tulin naureskelemaan lokkiepisodia ja meni hermo kun alko ihan älytön länkytys siitäkin hauskasta tapahtumasta. Hohhoijjaa. Koitin sitten muistuttaa itseäni, että oikeasti mulle on ihan sama vaikka Anu lähtiskin, ei vaan jaksais lukea tollasta sontaa yhtään kenestäkään.

Vierailija
53086/90773 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä mun vanhat silmät näkevät! Kimmo kehtaa pyytää Miraa leikkaamaan hiuksensa, what?! Just eilen oli niin laiska ja saamaton suursyömäri, siitä 2 pistettä!

Oli kyllä oudot perustelut Kimmolta, Mira syö varmasti porukasta vähiten eikä tosiaan ole ekana kärkkymässä keittiössä vaan tupakalla aina kun muut syö. Itse jos mietin, auttaa muita asukkaita kyllä koko ajan kaikessa ja kuuntelee aina tosi empaattisena ja havaitsee tunnetilat. 

Mietin tota perustelua,että olisiko tarkoittanut kuvaannollisesti? Eli vähän "hiki laiskan syödessä vilu työtä tehtäessä" tyyppisesti, että Mira on suuna päänä paikalla kun on jotain kivaa eli "ekana ruokapöydässä". Yksi kaveri tapasi sanoa "ekana pöydässä, vikana tiskaamassa" ja tarkoitti sillä juuri ihmistä joka haluaa kyllä itselleen osan kaikesta kivasta, mutta välttelee sitten kun pitäisi jakaa ikävämpiä hommia. Eli tarkoittiko ihna kirjaimellisesti ekana ruokapöydässä vai puhiuko kuvaannollisesti?

Vierailija
53087/90773 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä mun vanhat silmät näkevät! Kimmo kehtaa pyytää Miraa leikkaamaan hiuksensa, what?! Just eilen oli niin laiska ja saamaton suursyömäri, siitä 2 pistettä!

Oli kyllä oudot perustelut Kimmolta, Mira syö varmasti porukasta vähiten eikä tosiaan ole ekana kärkkymässä keittiössä vaan tupakalla aina kun muut syö. Itse jos mietin, auttaa muita asukkaita kyllä koko ajan kaikessa ja kuuntelee aina tosi empaattisena ja havaitsee tunnetilat. 

Samaa mieltä, Mira on fiksu, ja empaattinen. Kimmo kaksinaamainen. Illalla sikarinurkkauksessa sanoi Krisulle, ja Jukalle, että onneksi tuli myöhään illalla vasta tieto äänestysten olleen leikkiä, kun Mira ehti jo siivota kämpän :0

Koulukiusausmeininkiä alkaa esiintyä sikarikerhon jäsenten kesken, alan inhoamaan noita kolmea tyyppiä ihan tosissani. Koulukiusaajille just sitä esimerkkiä, mitä ei missään nimessä saisi esiintyä.

Vierailija
53088/90773 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon kokoajan tykänny Jukasta.

Ekaks Anu pois, sit Mira jos tuo itsekkyys ei lopu. Sit Ville

Muuten ihan samaa mieltä sun kanssa mutta mikä itsekkyys? Nytkin Mira leikkaa Kimmon tukkaa, leikannut aika monelta muultakin, laittanut kampauksia ja meikkejä muille joka päivä, lainannut vaatteitaan ja asusteitaan. Mira on myös leiponut kaikille sämpylöitä ensimmäisenä talossa kun kyllästyi kuuntelemana Tupun tyhjiä lupauksia. On aina korjailemassa muiden jälkiä ja huolehtimassa, jakamassa omia tupakoitaan jne. Ei minusta hirveän itsekkäältä vaikuta, itsekkäämpiäkin talossa on. Vai kuka tehnyt enemmän muille kuin Mira?

Tää on niin totta. Millaisia puusilmiä tätä bb:tä katsoo, jos jää nämä Miran tekemiset näkemättä?

No kun se on niin, että vähemmän viehättävä ihminen jos tekee yhdenkin virheen niin se on sitten siinä, kun taas viehättävämpi ihminen voi olla täys paskiainen koko ajan, eikä kovin montaa haittaa ollenkaan. Tässä tapauksessa itsekkyyttä on siis se, ettei Mira pönkitä Krisun valta-asemaa.

Vierailija
53089/90773 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai Anun pitää hallita lintuja. Hullu eukko. Nyt alkaa tulla luonne esiin Anu sai raivokohtauksen.

HOHHOIJJJJJAAAAAAAA!!!!! Ei se mitään raivonnut!!!! Kunhan huumorilla vähän riemastui, kun lintu käynyt nokkimassa hänen eväitään. Ihan samaa varmasti teet itsekkin, kun kohtaat itsellesi yllättävän, ja epämieluisan, ja toisaalta huvittavan sattumuksen. Onko noin vaikeaa kirjoittaa Anusta ihan jotain positiivistakin välillä?

Eh? Huumorilal riemastui? Tosi kiukkuisena huusi kuinka inhoaa lintuja ja kuinka hänen elämänsä on nyt pilalla. Raivo karkasi kyllä ihan liiallisuuksiin.

Itse en missään tilanteissa tai sattumuksissa käyttäydy noin, tunteiden hallintani toimii.

JOOOOOOOOOOOOOO!!!!! Kattele sä kuule jatkossakin kaikkea Anun tekemistä niiden negatiivisten lasiesi läpi, sunkaltaiselle ei kyllä kannata mitään lähteä vääntämään, olet ehdottoman idiootti mielipiteissäsi. Kun haluat nähdä negatiivisesti jonkun niin sitten haluat.

Anun sisko tai ystävätär vauhdissa? Voin kuvitella Anun huutamassa tuota tekstiä :D

Vierailija
53090/90773 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tökkäis nyt MIra tissillä Kimmoa naamaan :) Jos orientoituisi uudelleen.

Vierailija
53091/90773 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä, Mira on fiksu, ja empaattinen. Kimmo kaksinaamainen. Illalla sikarinurkkauksessa sanoi Krisulle, ja Jukalle, että onneksi tuli myöhään illalla vasta tieto äänestysten olleen leikkiä, kun Mira ehti jo siivota kämpän :0

Koulukiusausmeininkiä alkaa esiintyä sikarikerhon jäsenten kesken, alan inhoamaan noita kolmea tyyppiä ihan tosissani. Koulukiusaajille just sitä esimerkkiä, mitä ei missään nimessä saisi esiintyä.

Sikarikerholaisia on 4, Hemmi on myös mukana kiusaamisissa koska tollottaa vaan hiljaa suu auki tuulen viuhuessa korvien välissä.

Vierailija
53092/90773 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen koko ajan tykännyt Jukan ja Helmerin välisestä läpän heitosta, kuten eilen kauppakysely. Hämähäkkiverkkosukkaverkkokauppa (?)

En ole huomannut aiemmin Jukan ja Kimmon keskinäistä hauskaa. Aivan mahtavaa sekin. <3

Jukka & Kimmo välillä oli kyllä hauskaa läppää eilen ja päätyivät "seurustelemaan". Nyt muuttivat samaan sänkyyn ja Jukka väsäsi kylpytakeista sydämen päiväpeitolle XD

Vierailija
53093/90773 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinhän Mira onkin. :D

Miten nimeämiset ja pyyntö liittyvät toisiinsa?

Jos olisin juuri sanonut henkilön olevan talossa se viimeinen, joka tarttuu töihin, niin en todellakaan kehtaisi pyytää häntä leikkaamaan hiuksiani.

Vierailija
53094/90773 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko bileet tänään luvassa? Potkiskelin Hermelin kaupan scootilla Hangosta Ivaloon. Pala kakkua.

Vierailija
53095/90773 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jukka ja kimmohan on tuolla yhdet hauskimmista ja huumorintajuisimmista. Tylsää vaan tulee jos jompi kumpi lähtee.

Tämä! Krisusta on alkanut mennä täysin maku, kun huutelee vain kaljaa ja kiroilee. Alkukaudesta sentään Krisu ja Helmeri oli hauska viihdytyskaksikko, mutta sen jälkeen kun Anu maastoutti Helmerin tapettiin, Krisulla on jäänyt levy pyörimään.

Jukka & Kimmo tällä hetkellä paljon parempaa viihdettä kuin Krisu & Helmeri!

Vierailija
53096/90773 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä tuo Kimmon vaalea läikkä takaraivolla, mistä tuollainen johtuu? Joku syntymämerkki? Mut miks se on ihan vaaleaa se hius siinä

Ainakin vitiligo voi sellaista aiheuttaa, sitä ei vaan vaaleaihoisesta niin helposti huomaa.

Vierailija
53097/90773 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa, että oikein raivosi lokille... No, olihan se tarpeetonta räyhäämistä tilanteelle, jonka itse loi. Ehkä hän sai purettua jotain patoutumia siinä hetkessä.

MUTTA Anu on tällä viikolla tullut kuorestaan enemmänkin ulos. Ekana ajatellut, että hyvä juttu... mutten mä ole kyllä pitänyt tästä avautuvastakaan Anusta. Sillä on aika höntit jutut. Kuten äsken kertoi, että olivat härnänneet jotain duunikaveria, joka oli nauhottanut räppiään lapsena. Eipä saanut oikein vastakaikua keltään.

Tietäispä Anu vaan niistä Helmerin amatööriräppäyksistä, joita löytyy Youtubestakin :D Oliko Helmeri kuulemassa?

Onko linkkiä Hemmin räppiin:)?

Vierailija
53098/90773 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sikarikerholaisia on 4, Hemmi on myös mukana kiusaamisissa koska tollottaa vaan hiljaa suu auki tuulen viuhuessa korvien välissä.

Helmeri on 100x fiksumpi kuin sinä, että siinä mielessä sun ei kannata heiluttaa turpaas tuulessa.

Vierailija
53099/90773 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jukka ryhtyi vonkaamaan kimmolta kun ei talon naisilta saa, reikä se on rinkelissäkin. Eikä tuota voi enää edes ottaa läpällä, koska Jukka on aiemmin sanonut että shemalet kiihottaa häntä. Oksettavaa

Jaha jukka vihaaja taas vauhdissa. Tää sama on kirjoittanut 200 haukkuma viestiä Jukasta. Yritä nyt hyväksyä vaan että jukka on ihan jees. Eikä ole sun tai kenenkään muunkaan reikää tarkistamassa.

Vierailija
53100/90773 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anunvihaaja! En näe mitään vihaa kommenteissa vaan ihan sen mukaista kerrontaa, jonka olen itsekin ruutu +:sta nähnyt. Vihaisemmalta vaikuttaa tuo Anufani kymmenine kommentteineen.

Ketju on lukittu.