BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se kertonut vaikka ja mitä menneisyydestään...
Onko kertonut että on bodannut. Miten alkoholin käyttö? Ei kirkossa ei hellareissa mitä uskontokuntaa edustaa.
On kertonut bodaamisesta. Myös liiallisesta alkoholin käytöstään ja työstään hervantalaisen ravintolan pokena.
Oli ollut puolitoista vuotta uskossa, kun oli tuolta työpaikaltaan kompuroinut kotiin kännissä. Oli kaatunut täysin kasvoilleen ja siitä sitten raahautunut kotiin. Se herätti. Korkki meni lopullisesti kiinni.
Oli siis Tie naamassa :) Hervannassahan on tapahtunut kummia paljon.
Missä hervannan pubissa? Missä siellä on pubi?
Mä olen koko ajan tykännyt Jukan ja Helmerin välisestä läpän heitosta, kuten eilen kauppakysely. Hämähäkkiverkkosukkaverkkokauppa (?)
En ole huomannut aiemmin Jukan ja Kimmon keskinäistä hauskaa. Aivan mahtavaa sekin. <3
Mitä ihmettä mun vanhat silmät näkevät! Kimmo kehtaa pyytää Miraa leikkaamaan hiuksensa, what?! Just eilen oli niin laiska ja saamaton suursyömäri, siitä 2 pistettä!
Vierailija kirjoitti:
Mä oon kokoajan tykänny Jukasta.
Ekaks Anu pois, sit Mira jos tuo itsekkyys ei lopu. Sit Ville
Muuten ihan samaa mieltä sun kanssa mutta mikä itsekkyys? Nytkin Mira leikkaa Kimmon tukkaa, leikannut aika monelta muultakin, laittanut kampauksia ja meikkejä muille joka päivä, lainannut vaatteitaan ja asusteitaan. Mira on myös leiponut kaikille sämpylöitä ensimmäisenä talossa kun kyllästyi kuuntelemana Tupun tyhjiä lupauksia. On aina korjailemassa muiden jälkiä ja huolehtimassa, jakamassa omia tupakoitaan jne. Ei minusta hirveän itsekkäältä vaikuta, itsekkäämpiäkin talossa on. Vai kuka tehnyt enemmän muille kuin Mira?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se kertonut vaikka ja mitä menneisyydestään...
Onko kertonut että on bodannut. Miten alkoholin käyttö? Ei kirkossa ei hellareissa mitä uskontokuntaa edustaa.
On kertonut bodaamisesta. Myös liiallisesta alkoholin käytöstään ja työstään hervantalaisen ravintolan pokena.
Oli ollut puolitoista vuotta uskossa, kun oli tuolta työpaikaltaan kompuroinut kotiin kännissä. Oli kaatunut täysin kasvoilleen ja siitä sitten raahautunut kotiin. Se herätti. Korkki meni lopullisesti kiinni.
Oli siis Tie naamassa :) Hervannassahan on tapahtunut kummia paljon.
Missä hervannan pubissa? Missä siellä on pubi?
Kasarilla oli Opiskelijankadulla ja näyttää olevan yhä.
Jukka ryhtyi vonkaamaan kimmolta kun ei talon naisilta saa, reikä se on rinkelissäkin. Eikä tuota voi enää edes ottaa läpällä, koska Jukka on aiemmin sanonut että shemalet kiihottaa häntä. Oksettavaa
Tuliko Ville viereen arvostelemaan miten leikataan 😅
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä mun vanhat silmät näkevät! Kimmo kehtaa pyytää Miraa leikkaamaan hiuksensa, what?! Just eilen oli niin laiska ja saamaton suursyömäri, siitä 2 pistettä!
Niinhän Mira onkin. :D
Miten nimeämiset ja pyyntö liittyvät toisiinsa?
Vierailija kirjoitti:
Krisu on oikeassa, kyllä tuonne tarvis enemmän kaljaa ja kunnolla. Kyllähän sen niissä ainoissa kunnon bileissä näki, että paljastui asukkaista paljon enemmän kuin selvinpäin. Nyt vaan tylsää lässytystä, mikä tosin varmaan viihdyttää av-äitejä.
On kai se tylsää lässytystä kun talosta potkittiin pihalle ensimmäisen kaikki vähänkään älykkäät ihmiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muuten ihan samaa mieltä sun kanssa mutta mikä itsekkyys? Nytkin Mira leikkaa Kimmon tukkaa, leikannut aika monelta muultakin, laittanut kampauksia ja meikkejä muille joka päivä, lainannut vaatteitaan ja asusteitaan. Mira on myös leiponut kaikille sämpylöitä ensimmäisenä talossa kun kyllästyi kuuntelemana Tupun tyhjiä lupauksia. On aina korjailemassa muiden jälkiä ja huolehtimassa, jakamassa omia tupakoitaan jne. Ei minusta hirveän itsekkäältä vaikuta, itsekkäämpiäkin talossa on. Vai kuka tehnyt enemmän muille kuin Mira?
Mira itse sanoi nauttivansa että saa leikata hiuksia. Mira oli alkuun mun lemppari mut vähän tuollaisia itsekkäitä piirteitä tullut esille
Vierailija kirjoitti:
Oli kyllä oudot perustelut Kimmolta, Mira syö varmasti porukasta vähiten eikä tosiaan ole ekana kärkkymässä keittiössä vaan tupakalla aina kun muut syö. Itse jos mietin, auttaa muita asukkaita kyllä koko ajan kaikessa ja kuuntelee aina tosi empaattisena ja havaitsee tunnetilat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mira itse sanoi nauttivansa että saa leikata hiuksia. Mira oli alkuun mun lemppari mut vähän tuollaisia itsekkäitä piirteitä tullut esille
Mitä itsekkäitä piirteitä? En oo huomannu.
”Tää haisee tää tiskiaine niin pahalta etten mä haluu enää käyttää tätä” -anu
Ville tiiraa Miran tissejä :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai Anun pitää hallita lintuja. Hullu eukko. Nyt alkaa tulla luonne esiin Anu sai raivokohtauksen.
HOHHOIJJJJJAAAAAAAA!!!!! Ei se mitään raivonnut!!!! Kunhan huumorilla vähän riemastui, kun lintu käynyt nokkimassa hänen eväitään. Ihan samaa varmasti teet itsekkin, kun kohtaat itsellesi yllättävän, ja epämieluisan, ja toisaalta huvittavan sattumuksen. Onko noin vaikeaa kirjoittaa Anusta ihan jotain positiivistakin välillä?
Eh? Huumorilal riemastui? Tosi kiukkuisena huusi kuinka inhoaa lintuja ja kuinka hänen elämänsä on nyt pilalla. Raivo karkasi kyllä ihan liiallisuuksiin.
Itse en missään tilanteissa tai sattumuksissa käyttäydy noin, tunteiden hallintani toimii.
JOOOOOOOOOOOOOO!!!!! Kattele sä kuule jatkossakin kaikkea Anun tekemistä niiden negatiivisten lasiesi läpi, sunkaltaiselle ei kyllä kannata mitään lähteä vääntämään, olet ehdottoman idiootti mielipiteissäsi. Kun haluat nähdä negatiivisesti jonkun niin sitten haluat.
Miksi tuo anuhullu vääristelee asioita?
Anu ei ole millään lailla mun suosikki mutta en kyllä ymmärrä miten häntä voi niin kauheasti muka kukaan inhotakaan? Päättelen tästä että täällä on joku katkera muija jonka mies on pitänyt anua hyvännäköisenä, tai olisko anun ex-puolison nykyinen kumppani? Tai sitten joku luuserijätkä jonka anu on lempannut joskus.
Tai sitten täällä on joku aivan umpikaheli jota vaivaa ennen kaikkea elämätön elämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jepjep Anu kerran huusi lapsille ja nyt väitetään täällä ihan toista. Nimenomaan sanoi ettei pidä huutamisesta kun tulee siitä itselle paha olo.
Anufanit koettaa taas siivota jälkiä ja muunnella Anun omia sanoja. Anu sanoi huutavansa niin usein, että hänen vanhempansakin ovat alkaneet pelkäämään häntä lasten lisäksi. Ja sanoi ettei pidä siitä kun huutaessa alkaa yskittää eikä voi enää huutaa lisää, että viduddaa kun ei voi huutaa vielä enemmän.
Oisko se lääkitys tuohon?
247 katsojat Kimmo ja Mira. Ville. Hauskaa. Kelatkaa taakse.
Vierailija kirjoitti:
Ville tiiraa Miran tissejä :)
Monesti se mitä tekee itse ehkä jopa huomaamattaan niin samaa kuvittelee sitten muidenkin tekevän. Joten katsele Miran tissejä ihan rauhassa, sillä sen lähemmäs aitoja rintoja tuskin koskaan pääset
Eihän tuo Anu itsekkään siivoustaidoillaan loista. Pastaa kauhotaan käsin ja likaiset ja puhtaat vaatteet sekaisin. Kuulostaa oikein mukavalta ihmiseltä tuo Anu.