BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
Ukko sanoi hyvin että näkeehän sen jo naamasta että on nirppanokka tuo Anu(kuulemma tuon näköiset on🤩)kai mun ukkeli sit tietää😏
Perusilme on kyllä vähän sellainen nokkaansa nyrpistävä. Ja kokoajan pyytää jotain hieromaan tms, alkanut ärsyttää tämä PALVELKAA MUA asenne. Tarjoutuuko itse hieromaan muita?
Vierailija kirjoitti:
NYT Ville puhuu oikein siitä kaverin , Joonan, tilanteesta HYVÄ!
Ei kun se oli Miika Mustosen keissi:
Vierailija kirjoitti:
Ihminen joka vihaa lintuja vihaa sitä vapautta mikä niillä on koska on itse henkensä vankina ja satimessa elämässään. Siksi hän kompensoi tuolla lauseella Elämä on valintoja koska on satimessa 2 lapsen kanssa.
Ja siksi Anu pakeni BB taloon koska "hänelle kuuluisi tällä ulkonäöllä enemmän elämässä". Onkohan se mies rikas kun Anu haluaa sen.
Nyt olisi pelin paikka ja hieroa Anua noilla linnuilla vaan.
Krisu voisi viedä linnunsulan Anun tyynylle vaikka.
Lintuja ei voi kontrolloda ja neuroottinen Anu koko heti että elämä on pilalla. Elämä on valintoja hänestä niin kauan kuin itse saa valita ja muut heittää nurkkaan.
Kananmunat pois Anulta vihaa lintuja.
Hauska kun lokki vei Anun ruuan ja Anu siitä kiukustui :D
Mitä umpihulluja anuvihaajia täällä oikein on? Sairasta. Hankkikaa elämät. Miksi yleensäkään pitä vihata ketään? Terveen ihmisen ei todella tarvitse.
Kyllä se Anun äiti näki jo Kurtussa narskun lapsena.
Mitähän sisällä tehdään, kun asukkaat potkastiin pihalle?
Vierailija kirjoitti:
Mitä umpihulluja anuvihaajia täällä oikein on? Sairasta. Hankkikaa elämät. Miksi yleensäkään pitä vihata ketään? Terveen ihmisen ei todella tarvitse.
Ja kukahan se vihaa lintuja :)?
Tässäpä kun monta kertaa on katsellut lähikuvaa tupakkapaikalta, niin kyllä tuo tupakointi näyttää typerältä - aikuisten omaa tutin imemistä.
Vierailija kirjoitti:
Kananmunat pois Anulta vihaa lintuja.
😂
Jaa, että oikein raivosi lokille... No, olihan se tarpeetonta räyhäämistä tilanteelle, jonka itse loi. Ehkä hän sai purettua jotain patoutumia siinä hetkessä.
MUTTA Anu on tällä viikolla tullut kuorestaan enemmänkin ulos. Ekana ajatellut, että hyvä juttu... mutten mä ole kyllä pitänyt tästä avautuvastakaan Anusta. Sillä on aika höntit jutut. Kuten äsken kertoi, että olivat härnänneet jotain duunikaveria, joka oli nauhottanut räppiään lapsena. Eipä saanut oikein vastakaikua keltään.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai Anun pitää hallita lintuja. Hullu eukko. Nyt alkaa tulla luonne esiin Anu sai raivokohtauksen.
HOHHOIJJJJJAAAAAAAA!!!!! Ei se mitään raivonnut!!!! Kunhan huumorilla vähän riemastui, kun lintu käynyt nokkimassa hänen eväitään. Ihan samaa varmasti teet itsekkin, kun kohtaat itsellesi yllättävän, ja epämieluisan, ja toisaalta huvittavan sattumuksen. Onko noin vaikeaa kirjoittaa Anusta ihan jotain positiivistakin välillä?
Kunpa juhlat alkaisivat nyt heti klo 12 jälkeen ja alkoholia säännösteltäisiin isoveljen toimesta. Saisivat lisää wiinaa kun tekisivät päivätehtävää, joka voisi olla vähän älyllisempi. Pikashakkia vaikka.
Vierailija kirjoitti:
Alkaa olla pikkuhiljaa Anua kohtaan sama mylly, kuin oli Eevistä kohtaan silloin. Huoh. Ihmiset on kyllä sitten niin sairaita, enkä tarkoita Anua enkä Eevistä vaan näitä someraivoon yllyttäviä.
Tapahtuma oli hauska kaikkien osapuolien mielestä, myös Anu naureskeli tapahtumalle hetken päästä, ainoastaan täällä suhtaudutaan siihen muka haudanvakavasti.
Anu on niitä : tyynissä vesissä ne isoimmat kalat kutevat.
Narsisti on alkuun miellyttävä ja muuta kunnes kaikki ei mene kuin haluaa "valinnoillaan".
Anun reaktio oli kaikkea muuta kun tasapainoisen oloinen. Kukkuupakukkuu vaan sinullekin, et järin tasapainoiselta vaikuta itsekään. Silloin voi olla vaikeaa tunnistaa tasapainoinen ihminen.