Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BIG Brother 2019 Official

Vierailija
29.08.2019 |

No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?

Kommentit (90773)

Vierailija
52861/90773 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jo alkoi Villen mässytys taas ja maiskutus ja ruoka suussa puhuminen miten ällöttävää-

Ei sua ällöttänyt äsken Krisun mässytys ja ruoka suussa puhuminen?

Mites Jukka nyt, puhuu ruoka suussa, ällöttääkö Jukan mässytys?

Minäkin olen ihmetellyt miksi Kimmo ei osallistunut viikkotehtävään.Mikä vaiva hänellä on?

Vierailija
52862/90773 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ville on NWO avopesemä ja aktiivinen siinä.

Samoin kevin, kimmo, hemmi anu menetettyjä jo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
52863/90773 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kevin (suurimmaksi osaksi) ja MIlla paistoivat kaikille lettuja/pannukakkuja aamupalaksi, jokaiselle muulle kelpasi paisti Anu paistaa itselleen kananmunia, ottaa salaattia ja mandariineja.

Kevin paistoi kaikki tavallisista jauhoista tekemänsä taikinan pannarit. Milla paistoi gluteenittomat, Kevin teki taikinan siihenkin. Millan paistaminen oli sitä sun tätä, mutta sai kai kuitenkin paistettua.

Vierailija
52864/90773 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitähän Eeva-Leenalle kuuluu..?

Toivottavasti hyvää, ja on fiksuna ihmisenä kyennyt suodattamaan kaikki sairaat paskakommentit pois silmistään.

Vierailija
52865/90773 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai Kevin teki Helmerille aamiaisen.

Miralle vei tarjottimen makkariin.

Helmerille edelleen😂

Mira välikäsi ettei Anu käänny päälle!

Vierailija
52866/90773 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jo alkoi Villen mässytys taas ja maiskutus ja ruoka suussa puhuminen miten ällöttävää-

Minäkin olen ihmetellyt miksi Kimmo ei osallistunut viikkotehtävään.Mikä vaiva hänellä on?

Ihan järkyttävän näköinen jalka hipan jäljiltä, kävi lääkärissäkin sen kanssa. Lisäksi varpaasta irronnut kynsi. Oli kyllä sen näköinen, että ei ois voinut kiipeillä

Vierailija
52867/90773 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitähän propaanikuljetuksia Ville tehnyt Norjassa? Tuo treenaaminen päälle. Krava Magat ja kaikki. Noita tuoleja valitessa valitsi sotakuvioisen ja kengät samaa. Ja Iskä juttelee....vaikuttaa ihan olevan ohjattu kuin robotti.

kertoo vaan merkityksettömiä elämästään ei mitään isoa.

Tiesi myös amerikkalaiset pannukakut ja niitten koostumuksen, puhuu englantia ja monia kieliä tiesi tinat ja muut. Tuo ukko on outo. Patoutunut ja outo.

Mulla tulee tuosta Villestä aina mieleen se perheensä murhannut Chris Watts (josta täälläkin on piiiitkä ketju olemassa). Ulkonäössä ja olemuksessa jotain niin samaa. Ehkä myös käytöksessä. Mutta ei minulla sinänsä ole mitään Villeä vastaan, saisi minun puolestani olla talossa pitkäänkin ihan vaan, kun se ketuttaa monia talon asukkeja...

Et voi kieltää etteikö siitä huokuisi sellainen arvaamaton vaara, että milloin tahansa voi posahtaa ja lujaa. Yritää pitää tuon pimeän puolensa kurissa Jeesuksen nimeä hokemalla. Mutta välillä silmät räpsyvät siihen malliin, että aggressio uhkaa purkautua.

Olen sitä mieltä että Villessä on paljon narsistisia piirteitä mutta ei hänestäkään ihan mitä tahansa voi kirjoittaa....

Vierailija
52868/90773 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kovaa on peli. Eilen spekuloivat aivan oikein, että itse häätävät ja kylläpä siellä on nyt Kevinkin herännyt aamulla tekemään aamupalaa porukalle. Ennen kyllä uni on maistunut :D 

Olet väärässä, Kevin herää joka aamu kahdeksan aikaan ja eilenkin valvoi sängyssä kun muut nukkui n yhdeksään. Ja lettuja on tehnyt joka kerta kun kaupasta on saatu siihen sopivat aineet. 

Vierailija
52869/90773 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krisulla on silmät auki ja oikeastikin auki.

Vierailija
52870/90773 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Ville ei kerro menneisyydestään mitään?

Vierailija
52871/90773 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitähän propaanikuljetuksia Ville tehnyt Norjassa? Tuo treenaaminen päälle. Krava Magat ja kaikki. Noita tuoleja valitessa valitsi sotakuvioisen ja kengät samaa. Ja Iskä juttelee....vaikuttaa ihan olevan ohjattu kuin robotti.

kertoo vaan merkityksettömiä elämästään ei mitään isoa.

Tiesi myös amerikkalaiset pannukakut ja niitten koostumuksen, puhuu englantia ja monia kieliä tiesi tinat ja muut. Tuo ukko on outo. Patoutunut ja outo.

Mulla tulee tuosta Villestä aina mieleen se perheensä murhannut Chris Watts (josta täälläkin on piiiitkä ketju olemassa). Ulkonäössä ja olemuksessa jotain niin samaa. Ehkä myös käytöksessä. Mutta ei minulla sinänsä ole mitään Villeä vastaan, saisi minun puolestani olla talossa pitkäänkin ihan vaan, kun se ketuttaa monia talon asukkeja...

Mieti vähän mitä tänne kirjoittelet. Olet ihan sairas päästäsi.

Mitä vaahtoat? Kannattaisi tutkituttaa oma hysteerinen pärstäsi, kun noin menee ihon alle, jos jonkun sanotaan muistuttavan ulkoisesti jotain.

Vierailija
52872/90773 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anun pisteet nousivat  jos ei ostanu höpöhöpö"vegaaneille" mitään erityisruokaa!

Itselleen höpöhöpö gluteeniton kyllä muisti ostaa tuplamäärän tykkäämäänsä jugurttia ja marjakeittoja. Hyvä hyvä, Anu, ei lainkaan vaikuta oma napa olevan lähinnä.

Kai ne perunat on sitten piilotettu siellä kaupassa kun niitä ei taloon saada lukuisista pyynnöistä huolimatta..peruselintarvike ainakin ollut joskus😳

Vierailija
52873/90773 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anu oli itse kaupassa.

Nyt sanoo, että joku saa hänen karkit jos antaa hänelle enemmän marjoja. Miksi osti paljon karkkia ja vähän marjoja?!

No justhan se sano että Hemmi oli sanonut, että ei enempää marjoja.

Anu syyttää aina kaikesta muita selän takana. Olispa mukava kuulle Helmerin versio.

Aikuinen nainen ei muka pysty ostamaan marjoja, koska joku kieltää, jugurttia ja marjakeittoa pystyi vaikkei niitä syö muut.

Vierailija
52874/90773 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anun pisteet nousivat  jos ei ostanu höpöhöpö"vegaaneille" mitään erityisruokaa!

Itselleen höpöhöpö gluteeniton kyllä muisti ostaa tuplamäärän tykkäämäänsä jugurttia ja marjakeittoja. Hyvä hyvä, Anu, ei lainkaan vaikuta oma napa olevan lähinnä.

Kai ne perunat on sitten piilotettu siellä kaupassa kun niitä ei taloon saada lukuisista pyynnöistä huolimatta..peruselintarvike ainakin ollut joskus😳

Eiku ne osti kalliita hilloja eri sorttia ei ollu varaa ostaa enää kalliita perunoita!!

Vierailija
52875/90773 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hänellä on ollut järkyttävä patti sääressä olisiko jo kolmannelta viikolta, kun pelasivat ulkona pesistä, siihen osui joku puu. Mustelma, ja patti joka hemmetin kipeä vieläkin. En tiedä onko lääkäri nähnyt sitä, mutt esim. eilen illalla Villen käsi osui siihen pattiin, niin Kimmo älähti kivusta. Ei hän olisi voinut temmeltää siellä radalla, kun se sääri olisi kuitenkin osunut jatkuvasti niihin putkiin tai radan reunoihin. Lisäksi Kimmo teloi itseään myös hippaleikissä, kaatui kuperkeikkaa ulkona Villen jahtaana.

Vierailija
52876/90773 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krisulla samanlainen katse kuin Jukka Lindholmilla.

Vierailija
52877/90773 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ville mäiskis mäiskis mäiskis taan tunti kuultava tuota aikuisvauvatörkyturpaa.

Hanki apua!!

Vierailija
52878/90773 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katoin kun ne lappas sitä tavaraa pöydälle yli puolet turhaa tavaraa mitä ei tarvitse ollenkaan..

Ei osata tehdä ruokaa niin ei osata tehdä ruokaostoksia!!

Vierailija
52879/90773 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan Kimmon jalkaruhje jo varmaankin sataan kertaan selvitetty täällä! Kaatui/kompuroi/liukastui terassilla heidän juostessaan hippaa. Sääri on edelleen sinipunaisen kirjava ja toisessa sääressä haava. Täällä on ollut paljon "vakuutuslääkäreitä" kommentoimassa, että mikään ei vaivaa! Lääkärissä on käytetty myös!

Vierailija
52880/90773 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anu sanoo inhoavansa lintuaj ne pilää mun elämän. Raivoaa.

Ketju on lukittu.