Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BIG Brother 2019 Official

Vierailija
29.08.2019 |

No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?

Kommentit (90773)

Vierailija
52841/90773 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anu aloitti jo siivoamisen. Mira kysyy: "Miten ihmeessä sä et anumaisesti pötköttele?"

Tämä nyt vaan kommenttina niille, jotka väittää, että Anu ei mitenkään erityisen paljon tuolla makaile. Kaikkihan siellä makailevat, mutta jos asukkaatkin on sitä mieltä, että yhdelle se on erityisen luontaista, niin voisiko asiassa olla perää?

Ihan oikein Anulle 😂 Hyvä Mira!

Vierailija
52842/90773 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä takia Kimmo vapautettiin siitä viikkotehtävä-radasta? Oliko sillä jalassa joku vika vai mitä? Kumma kun hyvin näyttää sujuvan ainakin kävely yms.

Satutti jalkansa viime perjantaina hipassa niin pahasti, että jouduttiin viemään lääkärille lauantaina. Välillä Kimmo on näyttänyt jalkaansa tuolla, niin siinä on aika suuri ja pahannäköinen ruhje pohkeessa.

Viikkotehtävä oli käsikirjoitettu siten, että yksi on valmentaja. Joku olisi valittu joka tapauksessa siihen rooliin. Nyt valinta osui helposti Kimmoon tuon jalkavaivan takia -- muutoin olisi saattanut olla äänestys tai ehkä siihen oli alunperin käsikirjoitettu joku muu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
52843/90773 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyyhän talossa yksi kaunotar olla Anu reipas kuntoilija. Päihitti kaikki muut viimesessä rytäkässä paitsi ei bb rakkautta.

Talossa pitäisi ehdottomasti olla yksi kaunotar, nyt ei ole. Lähinnä sitä on laittautunut Mira.

Vierailija
52844/90773 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää ettei koosteessa näytetty Anun reaktiota kun Pablo tuli, kyllä tällaiset merkitykselliset asiat tulisi näyttää

Vierailija
52845/90773 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Transvestiittihintttari ulos kimittämästä ja takaisin kalatiskin lemuun!

Vierailija
52846/90773 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kamera kuvaa yksin istuvaa Krisua? Ei osaa olla hiljaa edes yksin, pitää "täyttää tilaa" äänellä, vaikka sitten millaisella, ettei vaan tarvisi vaipua ajatuksiin. Outo.

Vierailija
52847/90773 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anu ei tainnut tarkoituksella ostaa vegaaneille mitään eikä kyllä muutenkaan ostoksensa vaikuttaneet terveelliseltä liikkuvan ihmisen ruokavaliolta. Kertoi kyllä kerran Tupulle, että hänen vanhempansa hoitavat heidän kauppa-asiansa eli ei arjessa juurikaan kaupassa edes noudu käymään.

Ei ole todellista! Mä niin arvasin: Anu on pilalle hemmoteltu pikku prinsessa. Minäminäminääääää. Ei ikinä osaa olla onnellinen toisten onnesta (Hemmin synttärilahja), koska hänenkin olisi pitänyt saada jotain, koska hänen nyt vaan kuuluu saada!

Ei luoja, vanhemmat hoitaa kauppareissut... Miten olisi kauppakassipalvelu? No mutta onhan tuo kätevämpää, ei tarvi itse miettiä, eikä todennäköisesti maksaakaan! Varmaan äiti siivoaa ja laittaa ruokaakin Anulle, ”aikuiselle” naiselle.. Ei pysty arvostamaan kyllä yhtään!

Vierailija
52848/90773 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anu oli itse kaupassa.

Nyt sanoo, että joku saa hänen karkit jos antaa hänelle enemmän marjoja. Miksi osti paljon karkkia ja vähän marjoja?!

Vierailija
52849/90773 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän Eeva-Leenalle kuuluu..?

Vierailija
52850/90773 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anu oli itse kaupassa.

Nyt sanoo, että joku saa hänen karkit jos antaa hänelle enemmän marjoja. Miksi osti paljon karkkia ja vähän marjoja?!

No justhan se sano että Hemmi oli sanonut, että ei enempää marjoja.

Vierailija
52851/90773 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitähän propaanikuljetuksia Ville tehnyt Norjassa? Tuo treenaaminen päälle. Krava Magat ja kaikki. Noita tuoleja valitessa valitsi sotakuvioisen ja kengät samaa. Ja Iskä juttelee....vaikuttaa ihan olevan ohjattu kuin robotti.

kertoo vaan merkityksettömiä elämästään ei mitään isoa.

Tiesi myös amerikkalaiset pannukakut ja niitten koostumuksen, puhuu englantia ja monia kieliä tiesi tinat ja muut. Tuo ukko on outo. Patoutunut ja outo.

Mulla tulee tuosta Villestä aina mieleen se perheensä murhannut Chris Watts (josta täälläkin on piiiitkä ketju olemassa). Ulkonäössä ja olemuksessa jotain niin samaa. Ehkä myös käytöksessä. Mutta ei minulla sinänsä ole mitään Villeä vastaan, saisi minun puolestani olla talossa pitkäänkin ihan vaan, kun se ketuttaa monia talon asukkeja...

Mieti vähän mitä tänne kirjoittelet. Olet ihan sairas päästäsi.

Vierailija
52852/90773 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitähän propaanikuljetuksia Ville tehnyt Norjassa? Tuo treenaaminen päälle. Krava Magat ja kaikki. Noita tuoleja valitessa valitsi sotakuvioisen ja kengät samaa. Ja Iskä juttelee....vaikuttaa ihan olevan ohjattu kuin robotti.

Tiesi myös amerikkalaiset pannukakut ja niitten koostumuksen, puhuu englantia ja monia kieliä tiesi tinat ja muut. Tuo ukko on outo. Patoutunut ja outo.

Mulla tulee tuosta Villestä aina mieleen se perheensä murhannut Chris Watts (josta täälläkin on piiiitkä ketju olemassa). Ulkonäössä ja olemuksessa jotain niin samaa. Ehkä myös käytöksessä. Mutta ei minulla sinänsä ole mitään Villeä vastaan, saisi minun puolestani olla talossa pitkäänkin ihan vaan, kun se ketuttaa monia talon asukkeja...

Mieti vähän mitä tänne kirjoittelet. Olet ihan sairas päästäsi.

Ei nykyään tarvi yhtään miettiä mitä sanoo tai kirjoittaa, kaiken voi aina kuitata sillä että "mustaa huumoria se vaan oli, hehheh". Mielenkiintoiseksi menee maailma, kun jos oota muiden ihailema tyyppi, ei tarvitse ajatella yhtään mitä teet tai sanot, kaikki on ok.

Vierailija
52853/90773 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anun pisteet nousivat  jos ei ostanu höpöhöpö"vegaaneille" mitään erityisruokaa!

Vierailija
52854/90773 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täytyyhän talossa yksi kaunotar olla Anu reipas kuntoilija. Päihitti kaikki muut viimesessä rytäkässä paitsi ei bb rakkautta.

Talossa pitäisi ehdottomasti olla yksi kaunotar, nyt ei ole. Lähinnä sitä on laittautunut Mira.

Juu, Anu on auttamatta rupsahtanut ennen aikojaan, ulkonäkö jo menneen talven lumia jatkuvan tupakoinnin ansiosta. Jotenkin järkyttävää, kun kyseessä kuitenkin vasta 31-vuotias nainen, mutta kaunis hän on varmaan ollut joskus vuosia sitten, mutta ei enää. Taloon pitäisi tuoda erään aiemman kauden malliin joku hyvännäköinen nainen, joka näyttelisi muka taloon tullutta uutta asukasta, niin Jukka saisi taas jahdattavaa.

Vierailija
52855/90773 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taasko niillä on suola loppu 🙈 eikai 10 ihmisen ruokiin nyt noin paljon voi mennä suolaa

Vierailija
52856/90773 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Propaania käytetään sotateollisuudessa laukaisuvaiheessa

Vierailija
52857/90773 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kevin (suurimmaksi osaksi) ja MIlla paistoivat kaikille lettuja/pannukakkuja aamupalaksi, jokaiselle muulle kelpasi paisti Anu paistaa itselleen kananmunia, ottaa salaattia ja mandariineja.

Vierailija
52858/90773 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anun pisteet nousivat  jos ei ostanu höpöhöpö"vegaaneille" mitään erityisruokaa!

Itselleen höpöhöpö gluteeniton kyllä muisti ostaa tuplamäärän tykkäämäänsä jugurttia ja marjakeittoja. Hyvä hyvä, Anu, ei lainkaan vaikuta oma napa olevan lähinnä.

Vierailija
52859/90773 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen sitä mieltä että Villessä on paljon narsistisia piirteitä mutta ei hänestäkään ihan mitä tahansa voi kirjoittaa....

Vierailija
52860/90773 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kevin (suurimmaksi osaksi) ja MIlla paistoivat kaikille lettuja/pannukakkuja aamupalaksi, jokaiselle muulle kelpasi paisti Anu paistaa itselleen kananmunia, ottaa salaattia ja mandariineja.

No Anun pakki on ollut jo pitkään sekaisin. Vähän armoa nyt.

Ketju on lukittu.