Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BIG Brother 2019 Official

Vierailija
29.08.2019 |

No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?

Kommentit (90773)

Vierailija
52801/90773 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ville mäiskis mäiskis mäiskis taan tunti kuultava tuota aikuisvauvatörkyturpaa.

Toinen kamera näyttää tupakkapaikkaa. voit kääntää sinne.

Vierailija
52802/90773 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kunpa ei lähtisi isoja persoonia enää. Sikarikerho on niin hyvää viihdettä, että se pitää olla loppuun asti. Mulla kääntyi mielipide tällä viikolla niin, että aloin tykätä Helmeristä paljon. Hänen rakkaus pikkusiskon ja isoäitiin tuli ilmi kirjettä luettaessa. Pabloa myös rakastaa.

Pakko sanoa, että mieluiten luopuisin Anusta, entisestä suosikistani. Kaikki muut pitäisin vaikka finaaliin asti. Anulla on vähiten tunteita ainakin tuolla talon sisällä, on vähän väritön ja hän vaikuttaa laskelmoivalta.

Tarinaa haluttiin ulos, koska oli energiasyöppö ja vei hiljaisemmilta tilan.

Ville perusteli eilen osuvasti samankaltaisen tilanteen Krisun kohdalta, kovaäänisimpänä hautaa alleen muut ja dominoi täysin keskkusteluja ja valintoja. Etenkin kova ääninen kiroaminen hiljentää muut. Itse haluaisin jo nähdä talon ilman Krisuakin, vielä olisi aikaa muilla nousta esiin.

Olen eri mieltä. Tarina oli energiasyöppö ja tilanviejä sillä tavalla, ettei nähnyt koskaan hetkeäkään mitään vikaa itsessään. Tai mitään tarvetta muuttua itse. Hän vain jatkuvasti vaati, että muiden tulisi muuttua. Ja yhteisön tulisi toimia hänen ihanteelliseksi kokemallaan tavalla. Tarina ei tahtonut mitään pahaa, mutta ei noin voi ryhmässä toimia, eikä varsinkaan ottaa noin isoa tilaa, jos asennoituu noin.

Krisu on rasittava ja läpät menee yli, ilkeäkin välillä. Mutta ei todellakaan ajattele, että olisi kaikessa oikeassa ja vaadi muita muuttumaan. Hän on heittäytyjä pahassa ja hyvässä, ja sellaisia tyyppejä BB-formaatti tarvitsee kiinnostaakseen katsojia.

Vaatiihan Krisu muita muuttumaan. On sanonut monellekkin asukkaalle, että tulee jatkossakin kiroilemaan ja v*ttuilemaan kaikille ja kertomaan pedofi lia vitseja viis siitä mitä mieltä muut niistä ovat. Muiden pitää siis muuttaa ajatteluaan ja sopeutua hänen JATKUVASTI rivoon käytökseensä. Ei ole myöskään tehtäviä tehdessä kuunnellut muita mm. stressitehtävät kaikki muut sanoivat etteivät haluaa suorittaa tehtävää niin, että Krisu keksii äärettömän pahoja ja ilkeitä "läppiä" muille, Krisu ei kuunnellut, jatkoi vaan kun oli päättänyt että se on oikea tapa suorittaa se tehtävä.

Todellakin ajattelee olevansa kaikessa oikeassa, toimii vain hyvin laskelmoivasti kun oikeassa kohdassa heittää empaattisille ihmisille, että voivoi kun olen paska enkä tajua mistään mitään, näkee jokaisesta solusta ettei oikeasti ajattele niin. Eevis kertoi opetelleensa oikean reagointitavan ihmisten tunteiden kohtaamiseen, niin on myös Krisu opetellut, mutta hän on opetellut että miten ihmisiä voi manipuloida tunteiden kautta. Tietää ettei kannata näyttää ylimielisyyttään liian avoimesti.

Hohhoijaa! Tätä porukkaa täällä! Jos sanoo, ettei itse aio muuttua jossain asiassa niin sekö nyt yhtäkkiä onkin vaatimus että toiset muuttuisi? Ja nyt täällä näköjään tiedetään Krisun ajatukset ja motiivitkin, ilmeisesti paremmin kuin hän itse...

Ei tätä jaksa, ei millään. Rautalankaa, ratakiskoakin tarvittaisiin. Seuraavaksi aiot sanoa, että olen Krisu-fani, eikö? :D

Tottakai se on vaatimus siitä että toisten pitää muuttua. Yhdessä eläminen on sopeutumista, jos tulee ristiriitatilanne, niin molempien tai ainakin toisen täytyy antaa "myöten" ja sopeutua eli muuttaa omaa ajatteluaan/käytöstään jotta yhteiselo sujuisi jatkossakin kitkatta. Krisu on pakottanut muut sopeutumaan omaan käytökseensä sillä, että on suhtautunut muiden palautteeseen piittaamattomasti "mä vaan olen tällanen".

Motiiveja ja ajatuksia saa arvailla, niitä arvaillaan muidenkin asukkaiden kohdalla, muistathan puolustaa sitten myös heitä, kun et kerran ole krisufani?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
52803/90773 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai nuo vetää monta röökiä putkeen aamulla🙄

Vierailija
52804/90773 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, Kristian väänsi tortut olkkarin matolle. NICE ONE ! :-DDD

Vierailija
52805/90773 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ville vttu ruoka suussa ei puhuta posket pullollaan. Eikä Iskä opeta sua ollenkaan.

Vierailija
52806/90773 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anu ei tainnut tarkoituksella ostaa vegaaneille mitään eikä kyllä muutenkaan ostoksensa vaikuttaneet terveelliseltä liikkuvan ihmisen ruokavaliolta. Kertoi kyllä kerran Tupulle, että hänen vanhempansa hoitavat heidän kauppa-asiansa eli ei arjessa juurikaan kaupassa edes noudu käymään.

Vierailija
52807/90773 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on Mirasta sanottava ettei ole kaunaa kantavaa tyyppiä. Nytkin nauroi makeasti Kimmon kanssa tupakalla.

Vierailija
52808/90773 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hemmetti. Just ku asukkaat olis äänestäneet Krisun häätöäänestykseen, onkin katsojavalinta ja nämä katsojat sitten laittaa jonkun Anun pois talosta. Plaaah.

Toisaalta, Anun lähtöhän huonontaisi Krisun asemaa nimeämisissä. Anu antoi ääniä Millalle 2 ja Jukalle 1 pisteen. Krisulle ei kuitenkaan antanut ääniä. Anun lähtö parantaisi Millan ja Jukan asemaa ainakin.

Vierailija
52809/90773 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kananmunia säilytetä jääkaapissa? Im

Vierailija
52810/90773 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pikkuisen ärsytti eilen koosteessa kun vieraana ollut nainen sanoi jotenkin näin "Ville ollut monta kertaa häätöäänestyksessä ja fanit pelastaneet mutta nyt on toisin." Ihan kuin olisi varma siitä että katsojat äänestävät Villen sunnuntain häätöön

Katsojat on kyllä aika tyhmiä jos äänestävä Villen Miran tai Millan pois, koska on päivänselvää että asukkaat nimeää kyseiset ihmiset jatkossakin häätöön.

Niin asukkaat kyllä nimeävät Villen koska haluavat tuon varajeesuksen ulos talosta kaikkea huumoria rajoittamasta, mutta Villellä on isot uskonveliyhteisöt takanaan, joten tämä on ainut laatuinen tilaisuus saada Ville talosta ja jeesustelu loppumaan.

Nyt saa asukkaat itse päättää kunhan katsojat huolehtii siitä että Ville istuu häätösohvalla.

Vierailija
52811/90773 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle ei ole käynyt mielessäkään, että äänestäisin yhtään ketään. Miten jotkut laittavat kymmeniä ja jopa satoja euroja näihin? Olen ihan todella kova fani ja 24/7 pyörii melkein kokoajan, jäänyt kotihommat ja työt vähemmälle tämän takia kun jään vain sohvalle tuijottamaan tuntikausiksi. Siltikään mulla ei ole tullut mieleen laittaa rahaa tähän

Mä äänestäisin jos tietäisin että sillä on oikeasti merkitystä.

Vierailija
52812/90773 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ville sais jo poistua mutta käy Jukkakin ja Mira ja Milla.

Vierailija
52813/90773 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anu aloitti jo siivoamisen. Mira kysyy: "Miten ihmeessä sä et anumaisesti pötköttele?"

Tämä nyt vaan kommenttina niille, jotka väittää, että Anu ei mitenkään erityisen paljon tuolla makaile. Kaikkihan siellä makailevat, mutta jos asukkaatkin on sitä mieltä, että yhdelle se on erityisen luontaista, niin voisiko asiassa olla perää?

Vierailija
52814/90773 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hemmi vois joskus laittaa vaatteet päälleen.

Vierailija
52815/90773 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kananmunat voi säilyttää jääkaapissa, mutta ihan yhtä hyvin huoneenlämmössäkin, kumpikin on ihan ookoo, tärkeintä ettei lämpötilaa vaihdella vaan että säilytetään samassa koko ajan. Erilaisia kuppikuntia ja puolustajia on, mutta säilyvät hyvin huoneenlämmössäkin siis.

Vierailija
52816/90773 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyyhän talossa yksi kaunotar olla Anu reipas kuntoilija. Päihitti kaikki muut viimesessä rytäkässä paitsi ei bb rakkautta.

Vierailija
52817/90773 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo oli ihan uutta tietoa. Säilytän jääkaapin oven ylälokrussa.

Vierailija
52818/90773 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle ei ole käynyt mielessäkään, että äänestäisin yhtään ketään. Miten jotkut laittavat kymmeniä ja jopa satoja euroja näihin? Olen ihan todella kova fani ja 24/7 pyörii melkein kokoajan, jäänyt kotihommat ja työt vähemmälle tämän takia kun jään vain sohvalle tuijottamaan tuntikausiksi. Siltikään mulla ei ole tullut mieleen laittaa rahaa tähän

Mä äänestäisin jos tietäisin että sillä on oikeasti merkitystä.

Sama, nytkin tekisi mieli niin kovasti äänestää inhokkia, mutta en usko että sillä on oikeasti mitään vaikutusta mihinään. Lisäksi nämä bb-äänestykset on pohjimmiltaan rahankeräystä, se jota inhoaa varakkaimmat ihmiset lähtee talosta, koska keskiverto ihmistä nyt ei vain huvita kovin montaa euroa tällaiseen viihdeohjelmaan tuhlata. Mutta höpö-ohjelmahan tämä oikeasti on kyllä muutenkin.

Vierailija
52819/90773 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo oli ihan uutta tietoa. Säilytän jääkaapin oven ylälokrussa.

Ovessa ei kannattaisi säilyttää munia eikä maitotuotteita koska siinä altistuu eniten lämpötilan vaihtelulle, mutta eiköhän munatkin tule useimmiten käytetyksi ennen kuin pilaantuvat vanhuuttaan.

Vierailija
52820/90773 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Kananmunat säilytetään huoneenlämmössä.

Ketju on lukittu.