BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohho Hemmi alkoi pelaamaan Krisua vastaa porukkaa jaaha.
Kuin niin?
Hemmi sikariosastolla sanoi ovelasti muille miten torasi krisun kanssa ja sanoi Kun se Krisu on vähän sellainen hassu poika. Ja muut hymyilivät ymmärtäen että juu on.
😂 Voi ei. Ikää oli?
Vierailija kirjoitti:
Hitto mä inhoisin että joku röökinhajuinen menisi mun sänkyyn..
Kimmo meni Villen sänkyyn joku huomautti Kimmo totes ei välii🤮
Hyppäs sinne suoraan röökiltä.
Onko äänestys vaan tämän päivän ajan?
Krisu lupasi että viimeisenä päivänä vedetään sitten ihan oksennukselle niin että laatta lentää vaikka- ja teki juuri niin.
Jo Kimmo huolehtisi itsestään siistimmin niin olisi parempi. Jukka on ihmeen normaali noista. Tykkään Jukasta koko ajan enemmän.
Kivann näköstä ku Ville herättyän naksutteli ranteitaan ja paneskeli muitakinluita oikeisiin asentoihin, Itekki harrastan joskus tota. Se rentoiuttaa, samoin ku venyttel, jota tosin jää väliin ainakin 99 prosentissa aamuistani
Vierailija kirjoitti:
Viisas kummitäti. Pidä housut jalassa. Hmmn eikö Anu olekaan mieleinen.
Tai sitten ei vain halua kummipoikansa nolaavan itseänsä koko kansan edessä.
Vierailija kirjoitti:
Onko äänestys vaan tämän päivän ajan?
No ei todellakaan siellä se on vielä käynnissä eiköhän nuo pakkaa kaikki laukkunsa niinkuin on ennenkin tehty aikaisemmilla kausilla!
Millakin lukion käynyt eikä tiedä Tinaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
jos bb-talo ois tarjonnut krisulle nuuskaa ja jallua, sehän ois ollut miraa pettureiksi kutsuvien tollojen mielestä vain hyvä jätkä, PÄÄLLIKKÖ:
Näin se menee että krisun kaltasille miehille on aina eri säännöt ja kriteerit kuin meille muille.
Tämä. Tuotanto halusi Miran nyt sylkykupiksi, siksi tarjosi houkutusta. Miksi Jukalle ei tarjottu tupakkaa myös, miksi krisulle ei tarjottu kaljaa? Miksi Anulle ei tarjottu rahnaa?
No siksi kun nämä olisivat aivan varmasti langenneet, mutta sehän nyt ei käy tuotannolle tietenkään.
En ole fani mutta uskoisin että Krisulla olisi ollut selkärankaa enemmän ku Miralla. Kyllähän se olisi houkutin se kalja ollut mutta paino tuolla menemään semmosella tahdilla että tiesi olevansa ”korvaamaton” muille.
Krisun selkäranka on koeteltu jo ja hyvin elastiseksi havaittu, turha koettaa koristella.
Oisko sulla esimerkkitapauksia?
-Ekassa viikkotehtävässä varasti rahnaa halutessaan koskemattomuuden ja muita etuja, petti koko ryhmän ja koetti valehdella ettei tiennyt eduista mutta Tupu ja Helmeri kertoivatkin että kyllä ne varkaille kerrottiin.
-pelleili ulkowc:n rakennuspuuhissa vain haitaten toisten työntekoa
-Naureskelee selän takana toisten vakaumukselle, suuntautumiselle, mutta esittää edessä hyväksyvää kaveria
-juo muilta salassa olutta itsekseen
-kostaa paskomalla
-"unohtaa"palautella lainaamiaan tavaroita
-sanoi Kimmon kanssa viikkotehtävästä jutellessaan olleensa valmis pettämään porukan jos olisi saanut esim jutella tyttöystävänsä kanssa.
-salatehtävä
-tota en muista. Varmaan oli vaan kiusallisen vieras vielä muiden kanssa. Itsellä oli sama aina kun meni opiskelemaan uuteen paikkaan. Meni läpän heittämiseksi koska olo oli niin kiusaantunut.
-tekee myös päin naamaa, ei pelkästään selän takana. Eli ei ole selkärangasta kiinni.
-Ei vaikuttanut millään tavalla kenenkään suoritukseen koskien tasan mitään, jos hän joikin salaa kaljaa.
-kostaa paskomalla? Kaikki ihmiset paskoo. Toiset paskoo näköjään kostaakseen, minä paskon etten olisi ihan muumi.
-ehkä oikeasti unohtaa. Hän on myös hävittänyt omat röökinsä että kyseessä saattaa oikeasti olla hajamielinen tyyppi.
-nyt sä vertaan tyttöystävää batteryyn? Tottakai oma tyttöystävä on tärkein!! Mira petti kaikki batteryn takia.Voi olla selkärangaton tyyppi mutta sun esimerkit ei ainakaan vakuuttanut.
Ai salatehtävä on syy pettää koko porukka ja aiheuttaa viikkotehtävän epäonnistuminen??'
Eipäs Helmeri laittanut omaa hyötyä koko ryhmän edelle.
Mielummin juo batteryt ja polttaa röökit kun koko ajan auttaa omaa joukkuetta selviämään.
Mikä toi Anun kello 20:45 lääke on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viisas kummitäti. Pidä housut jalassa. Hmmn eikö Anu olekaan mieleinen.
Tai sitten ei vain halua kummipoikansa nolaavan itseänsä koko kansan edessä.
ei kumpikaan halua. Nyt ilm Anua ei kiinnosta enää hipsuttelu. Sen näkee myöhemmin.
Vierailija kirjoitti:
Kimmo meni Villen sänkyyn joku huomautti Kimmo totes ei välii🤮
Krisu on todella tarkkana Villen sängystä. Jos joku tulee viereen Villen puolelta, niin kieltää tulemasta tai sanoo, että odota niin siirryn, kun Ville ei yhtään tykkää, että sen sängyssä ollaan. :)
Aikamoisia vinkkejä kyllä asukkaat noissa kirjeissä sai. Helmerille tosiaan ihan suora vinkki, että älä sitten missään nimessä pane siellä talossa. Krisulle vinkki, että näytä herkkäkin puoles, äläkä esitä kovista. Osan läheiset ei olleet tajunneet laittaa vinkkejä kirjeisiin.
Olis saanut bb rankata nuo kirjeet vähän paremmin, asettaa asukkaat eriarvoiseen asemaan.
Vierailija kirjoitti:
Minä kyllä luulen, että illalla kerrotaan, ketkä on häädössä. Olisi tyhmää, jos sunnuntaina kaikki pakkaa laukkunsa.
Tänäänhän se katsojaäänestys vasta avautui! Ei vielä tiedetä ketkä kaksi ovat häädössä!
Eikö Jukka ja Milla nimenneet toisensa, kun ovat niin etäisiä toisilleen?
Siellä ne nyt sulassa sovussa hipsuttelevat ja rapsuttelevat toisinaan kiimaisempana kuin Hemmi ja Anu koskaan toisiaan.
Vierailija kirjoitti:
Millakin lukion käynyt eikä tiedä Tinaa.
Ketä Tinaa? Joku henkilö kuitenkin, kun kirjoitit nimen isolla alkukirjaimella.
Kevin selittää nyt, miksi sai pömelit siitä kun Jukka puhui transusta. Keviniä ärsytti se, että kyseistä sanaa käytettiin ihan vaan provosoidakseen, siis että viikkotehtävän onnistumisen vuoksi lähdetään lyttäämään ihmisoikeuksia, ymmärtää kyllä ettei kaikki tiedä transu-sanan olevan niin negatiivinen, mutta asiayhteys missä käytettiin vaikutti.
Kevin ei koe pääsevänsä trans-identiteettiin, on lapsesta asti miettinyt asiaa ja pohtinut että onko tätä vai tuota, on nyt päätynyt siihen että on muunsukupuolinen, mutta sanoo että asia voi vielä muuttua.k
Omaa pohdintaani: olen tässä ketjussa jo aiemminkin arvellut, ettei nuo niin yksinkertaisia asioita ole, jos ei selkeästi ole tiettyä sukupuolta, kestää löytää itsensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kimmo meni Villen sänkyyn joku huomautti Kimmo totes ei välii🤮Krisu on todella tarkkana Villen sängystä. Jos joku tulee viereen Villen puolelta, niin kieltää tulemasta tai sanoo, että odota niin siirryn, kun Ville ei yhtään tykkää, että sen sängyssä ollaan. :)
Ville on istunut muiden sängyssä.
Ai meinaat että tää äänestys kesti vaan päivän??