Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BIG Brother 2019 Official

Vierailija
29.08.2019 |

No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?

Kommentit (90773)

Vierailija
51881/90773 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mr. Gay Finland -kilpailussa valitaan vuodeksi Suomen fiksuin ja persoonallisin homomies toimimaan hyvän tahdon lähettiläänä sekä esikuvana suomalaisille seksuaalivähemmistöille."

HOMOMIES. Ei siis "muunsukupuolinen".

Vierailija
51882/90773 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kattokaa Anua nyt. Ihan ilmeettömänä vaan tuijottaa taas kun muut keskustelee

Vaikka Anun panos tehtävään oli kova, mun mielestä se ei korvaa sitä, että panos keskusteluihin on useimmiten pyöreä nolla. Ja kun puhuu, puolet siitä on lässytysäänistä kirjakieltä. Mitä hittoa? Etenkin kun Hemmin kanssa kaksin puhuvat, ottavat kumpikin teennäisen lässytyksen käyttöön. Miksi? Kamalaa kuultavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
51883/90773 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mr. Gay Finland -kilpailussa valitaan vuodeksi Suomen fiksuin ja persoonallisin homomies toimimaan hyvän tahdon lähettiläänä sekä esikuvana suomalaisille seksuaalivähemmistöille."

Aivan. Kevinpä rupes muun sukupuoliseksi vain noin kuukauden ennen taloon tuloa, eli kisan jälkeen.

https://www.mrgayfinland.fi/finaali-2019/kevin-koho/

Vierailija
51884/90773 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo onhan se aika paksua, että Kevin ollut KESÄKUUSSA homokilpailussa. Nyt onkin "muunsukupuolinen". 

Vierailija
51885/90773 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kevinin ns. muunsukupuolisuus täysi vitsi. Keksi sen, kun pelkkä h intti ei nykyään kiinnostaa ketään.

Vierailija
51886/90773 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä taas Anu ei ole ollenkaan kaunis, ja jos yleisiä kauneusihanteitakin vertaa niin olemattomat huulet, huonot hiukset ei kuulu niihin. Hyvä kroppa ei tee kauniiksi

Sen verran täytyy puolustaa että nykyään nätti on vain jos on ottanut jotain vit..botoxia vai?

Hyvä ettei ole tunkenut mitään...

Normaalia on nykyään että huulet on kuin ankalla ja epänormaalia jos ei ole ottanut mitään...

Siinä sitä kauneusihannetta!!!

Kyllä kauneuteen kuuluu, että on edes huulet. Ei mullakaan ole täytteitä, mutta huulet näkyy ilmankin. Ei kukaan mistään botoxista puhunut vaan ihan omista huulista joita ei Anulla ole

Mun silmään Melania Trump kokonaisuutena on ehkä kaunein nainen mitä olen ikinä nähnyt mutta jos mä rupeaisin suurennuslasin kanssa käymään häntä läpi niin ei hänellä varmaan olis maailman kauneimmat silmät, nenä, korvat, huulet. Eiköhän se ole se kokonaisuus mikä ratkaisee.

Enkä todellakaan ole mikään Trumpin kannattaja. Ja tiedän myös että Melania on käynyt veitsen alla joten siitäkään aiheesta ei tarvi jankata sen enempää. Kunhan vaan totesin.

Rumpin vaaleehiuksinen tyttö en muista nimee ja myös älykäs

Ite en tykkää Ivankan ulkonäöstä mutta tottakai hän mielummin ulkonäöllään loistaa kun älykkyydellään. Epäilen että vaikka Chelsea Clinton on oikeasti huomattavasti älykkäämpi kun Ivanka.

Vierailija
51887/90773 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anu lähti hakemaan muille makkariin kahvia ja sillä varjolla syö vegeruuat suoraan pannusta.

Kun Milla tuli keittiöön, työnsi äkkiä pois ja sanoi tuovansa kahvit sänkyyn.

Vierailija
51888/90773 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kesällä 2019 homomies. Homo ja mies. Nyt pääsin BB-taloon ja vedän hameen päälle ja sanon olevani "muunsukupuolinen". Ja ihmiset ostavat tämän.

Vierailija
51889/90773 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anu ja Milla on materia ja antimateria. Milla on puhelias, Anu puhuu kaksisanaisia lauseita silloin harvoin kuin puhuu. Anu on ilmeetön ja tunnekylmä, Milla on tunteellinen ja empaattinen. Milla on iloinen, Anu aina pahantuulisen näköinen.

en ihaile kumpaakaan. Milla sössöttää ettei puheesta tahdo saada selvää. Kikattaa ja nauraa välillä holtitonta naurua ts ei tilannetajua. Tuskin on pahantahtoinen ja kasvoultaan suht kivannäköinen ja bersse ei paha.

Vierailija
51890/90773 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milloin noi nimeämiset näytetään asukkaille. Siis minä päivänä?

Myöhemmin tänään.

Vierailija
51891/90773 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kevin mainio tyyppi. Mutta tuo muunsukupuolisuus taisi tulla kuvaan tasan silloin, kun kuuli pääsevänsä tähän ohjelmaan.

Vierailija
51892/90773 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen kirjeiden jälkeen jengi tuolla löhöili sängyllä ja kävivät hyvissä fiiliksissä kirjeitään läpi.

Pisti silmään, kun Mira itkusti sängyllään ja yritti ottaa osaa keskusteluun. Kukaan ei kuunnellut sitä. Se jätettiin täysin itekseen höpöttämään ja nyyhkyttämään.

Meni jonkun aikaa, kun joku sitten Milla hoksas, että niin Mira mitkäs sun kirjefiilikset on. Mira alkoi purkamaan kirjettään, vain Milla kuunteli. Sikarikerho lähti pitämään kortteeriaan retronurkkaukseen kesken Miran jutustelun.

Oikeesti pisti silmään, että häh? Onko Mira jätetty ulos jutuista ja jonkun aikaa, vai sattuiko eilen vaan joku aivopieru?

Vierailija
51893/90773 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä taas Anu ei ole ollenkaan kaunis, ja jos yleisiä kauneusihanteitakin vertaa niin olemattomat huulet, huonot hiukset ei kuulu niihin. Hyvä kroppa ei tee kauniiksi

Sen verran täytyy puolustaa että nykyään nätti on vain jos on ottanut jotain vit..botoxia vai?

Normaalia on nykyään että huulet on kuin ankalla ja epänormaalia jos ei ole ottanut mitään...

Kyllä kauneuteen kuuluu, että on edes huulet. Ei mullakaan ole täytteitä, mutta huulet näkyy ilmankin. Ei kukaan mistään botoxista puhunut vaan ihan omista huulista joita ei Anulla ole

Mun silmään Melania Trump kokonaisuutena on ehkä kaunein nainen mitä olen ikinä nähnyt mutta jos mä rupeaisin suurennuslasin kanssa käymään häntä läpi niin ei hänellä varmaan olis maailman kauneimmat silmät, nenä, korvat, huulet. Eiköhän se ole se kokonaisuus mikä ratkaisee.

Enkä todellakaan ole mikään Trumpin kannattaja. Ja tiedän myös että Melania on käynyt veitsen alla joten siitäkään aiheesta ei tarvi jankata sen enempää. Kunhan vaan totesin.

Ite en tykkää Ivankan ulkonäöstä mutta tottakai hän mielummin ulkonäöllään loistaa kun älykkyydellään. Epäilen että vaikka Chelsea Clinton on oikeasti huomattavasti älykkäämpi kun Ivanka.

Mitä srlsea opiskelkut?

Vierailija
51894/90773 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anu on kyllä upea. Toiseksi kaunein nainen koko kauden naisista.

Upein, hillityin ja järkevin.

Vierailija
51895/90773 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankin vastamelu bluetooth kuulokkeet. Voin tehdä kotitöitä ja ruokaa ja kuunnella.

Eilen kokattiin Kimmon kanssa samaan aikaan.

Vierailija
51896/90773 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos katsojat äänestävät Jukan ja Miran äänestykseen, asukkaiden äänestyksestä tulee tiukka. Valeäänestyksen perusteella käy näin:

Jukka saa jäädä: Kristian, Helmeri, Kimmo

Mira saa jäädä: Milla, Anu

Vain Kevin ja Ville eivät antaneet kummalekaan nimeämispisteitä. Jos Ville haluaa, että Mira jää, Kevinin ääni ratkaisee. Kumpaa Kevin äänestää?

Vierailija
51897/90773 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Clinton c keniaa historiaa sun muuta muttei oo kai valmistunut. Kotiäitinä. Ivanka kauppatieteiden kandi huippuyliopistossa kuten chelseakin.

Vierailija
51898/90773 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos katsojat äänestävät Jukan ja Miran äänestykseen, asukkaiden äänestyksestä tulee tiukka. Valeäänestyksen perusteella käy näin:

Vain Kevin ja Ville eivät antaneet kummalekaan nimeämispisteitä. Jos Ville haluaa, että Mira jää, Kevinin ääni ratkaisee. Kumpaa Kevin äänestää?

Äänestää Jukkaa.

Vierailija
51899/90773 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äänestää Jukkaa.

Ville äänestää Miraa.

Vierailija
51900/90773 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anu on kyllä upea. Toiseksi kaunein nainen koko kauden naisista.

Upein, hillityin ja järkevin.

Kiero kuin korkkiruuvi. Onneksi kansa äänestää sen häätöön.

Ketju on lukittu.