Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

BIG Brother 2019 Official

Vierailija
29.08.2019 |

No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?

Kommentit (90773)

Vierailija
51861/90773 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös Millalla ole yli 70, tuskin Anulla nyt on niin paljon

Vierailija
51862/90773 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on hauska ketju. Joku kyttää montako kertaa Milla syö, Ville kuseksii, Krisu kiroaa, Jukka kaivelee munaskujaan, montako sätkää Mira polttaa, kuka pyyhkii pöydät, kuka tiskaa jne ja minä kyttään teitä🧐

😂😂😂😂😂😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
51863/90773 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo Anu häkelty ja heitti samat kun viimeksi mutta ei enää kehdannut perustella sitten kun isoveikka pyysi täsmennystä heitti muuta koska tiesi että rahna juttu ei päde enää!!

Vierailija
51864/90773 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki vaan sanoo että ei kaikki tykkää koirista, ei siinä nyt koirista tarvii tykätäkkään että voi olla iloinen toisen puolesta

Vierailija
51865/90773 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä taas Anu ei ole ollenkaan kaunis, ja jos yleisiä kauneusihanteitakin vertaa niin olemattomat huulet, huonot hiukset ei kuulu niihin. Hyvä kroppa ei tee kauniiksi

Sen verran täytyy puolustaa että nykyään nätti on vain jos on ottanut jotain vit..botoxia vai?

Hyvä ettei ole tunkenut mitään...

Normaalia on nykyään että huulet on kuin ankalla ja epänormaalia jos ei ole ottanut mitään...

Siinä sitä kauneusihannetta!!!

että huuleton versus botox huulet? :D Mitään muuta ei ole?

Ensinnäkin botoxia ei käytetä täytteenä, sillä on ihan muu tarkoitus kauneuden hoidossa. Ankka huuletki jäi jo kymmenen vuotta sitten taakse. Nakkihuulet ovat tätä päivää enemmänkin.

Käy ihmeessä joskus pihalla ja ihmisten ilmoilla, niin näet tavallisia kauniita naisia.

Vierailija
51866/90773 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ne äsken heitti Helmeristä ja Anusta kun ne istuvat siinä ? Hemmillä pipo päässä niin kyllä siinä on kuin äiti ja poika. Hemmi niin paljon nuorenmman näköinen kun on ja taas Anu vanhemman näköinen kun on .

Miran jutut oli kyllä kuin pyykkimuijalla. Kuten myös Kimmolla ja Jukalla.

Mira on tavallinen "räväkkä" röökimuija.

Tyhmä röökimuija*

Sitäkin. Myös itsekäs.

Vierailija
51867/90773 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivä numero 39. Saldo: 1 bileilta. Hyvin te vedätte Cristal.

Vierailija
51868/90773 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä taas Anu ei ole ollenkaan kaunis, ja jos yleisiä kauneusihanteitakin vertaa niin olemattomat huulet, huonot hiukset ei kuulu niihin. Hyvä kroppa ei tee kauniiksi

Sen verran täytyy puolustaa että nykyään nätti on vain jos on ottanut jotain vit..botoxia vai?

Hyvä ettei ole tunkenut mitään...

Normaalia on nykyään että huulet on kuin ankalla ja epänormaalia jos ei ole ottanut mitään...

Siinä sitä kauneusihannetta!!!

Kyllä kauneuteen kuuluu, että on edes huulet. Ei mullakaan ole täytteitä, mutta huulet näkyy ilmankin. Ei kukaan mistään botoxista puhunut vaan ihan omista huulista joita ei Anulla ole

Mun silmään Melania Trump kokonaisuutena on ehkä kaunein nainen mitä olen ikinä nähnyt mutta jos mä rupeaisin suurennuslasin kanssa käymään häntä läpi niin ei hänellä varmaan olis maailman kauneimmat silmät, nenä, korvat, huulet. Eiköhän se ole se kokonaisuus mikä ratkaisee.

Enkä todellakaan ole mikään Trumpin kannattaja. Ja tiedän myös että Melania on käynyt veitsen alla joten siitäkään aiheesta ei tarvi jankata sen enempää. Kunhan vaan totesin.

Rumpin vaaleehiuksinen tyttö en muista nimee ja myös älykäs

Vierailija
51869/90773 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko me on käyneet nimeämässä?

Valenimeämiset:

Millalta 2 pistettä Villelle -hän on niin rakas täällä kuin vain voi olla, mutta samlla ehnkilö jonka lähtö muuttaisi talon dynamiikkaa eniten, saa välillä näkemän punaista.

ja 1 piste Jukalle, en koe että me päästään samalle ystävyyden tasolle kuin haluaisin, vaikea lähestyä emotionaalisella tasolla. 

- - -

Kristianilta 2 pistettä Miralle koska Mira on tällä viikolla ollut alisuoriutuja, ja näkisin että enemmän kiinni korvien välistä kuin fysiikasta hänellä.

ja 1 piste Villelle koska itse sanonut että ihan sama onko täällä vai kotona + paikat alkaa spragaamaan, nilkka ja muut + pikkuisen kaihertaa vieläkin Nuupajärven alinesteytys.

- - - 

Helmeriltä -tällä viikolla vaikea nimetä, koska jokainen on antanut 110%. mutta perustelen sillä, kenen luokse hakeutuisin ja kenen kanssa juttelisin omassa huonossa fiiliksessä.   

2 pistettä Miralle

ja 1 piste Millalle, koska jos itselle tulee huono olo kenen luokse on helpoin mennä ja näiden luokse menisin viimeisenä.

- - - 

Miralta 2 pistettä Kristianille siitä syystä että mä en pidä kiusamisesta. Hän on välillä todella ilkeä eikä ota huomioon ihmisten rajoja, missä ne menee.

ja 1 piste Jukalle, en pysty 100% luottamaan.

- - - 

Villeltä 2 pistettä Kristian, en halua päästä helpolla ja 2 pisteen antamisen syyt ei ole ne että hän minua ärsyttäisi mutta koen että hänen läpänheittonsa ja dominointinsa takia talosta jää monia diippejä keskusteluja käymättä. On sisukas kaveri, ei ole moksiskaan jos joutuisi lähtemään.

ja 1 piste Helmerille, on valmein ulkomaailmaan, valmis paketti, hänellä on paljon ulkomaailmassa odottamassa. Eikä olisi moksiskaan vaikka joutuisi pois, tullaan varman ulkomailmassa tapaamana vielä.

- - - 

Anulta 2 pistettä Millalle perustelu sama kuin aikaisemmin, että se on vaan pelin henki. 

BB pyytää parempia perusteluja: miksi haluat Millan ulos talosta?

-Tulen ehkä vähiten hänen kanssaan toimeen tai hänen kanssaan on vaikein tulla toimeen. Ja Millalle annan 2 pistettä myös siitä syystä että tunne, että häneltä saan myös itse nimeämispisteitä.

ja 1 piste Jukalle, lyhimmän aikaa ehtinyt tutustua häneen.

- - - 

Jukalta 2 pistettä Anulle, mukava mimmim, mutta ei oo oikein löytynyt sellaista yhteyttä, tuntuu että jäädään etäisiksi, ei yhteistyö toimi.

ja 1 piste Miralle, aika samoilla syillä kuin ennenkin, muutamia kertoja päivässä ärsyttää hänen käytös ja olemus, en usko että tultaisiin toimeen ulkomaailmassa.

- - - 

Keviniltä 2 pistettä taas kerran Villelle, ihan niinku samoista syistä kuin aiemminkin, kuuden viikonkaan aikana meille ei ole muodostunut lämmintä suhdetta, muut talossa läheisempiä.

ja 1 piste Krisulle ihan vaan samoista syistä, muut läheisempiä ja viihdyn muiden seurassa enemmän useista Krisun kanssa käymistämme keskusteluista huolimatta.

- - - 

Kimmolta 2 pistettä Miralle, tosiaan kaikki alkaa nyt enemmän tai vähemmän olemaan ystäviä, mutta perusteluna vaikka ruokavaliot, usein täytyy tehdä omanlaista ruokaa, ensimmäisenä ruokapöydässä mutta viimeisenä velvollisuuksissa.

ja 1 piste Millalle, energisyys käy yli sietokyvyn, huutaminen häiritsee.

Vierailija
51870/90773 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaha, että nyt sitten maataan ja huudetaan kaljan perään.

Ihan kuin tää olis jo nähty.

Vierailija
51871/90773 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala-arvoiset jutut makkarissa.

Vierailija
51872/90773 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehdottomasti mielummin kaunis vartalo ja tavis pää kun tavis vartalo ja kauniit kasvot!

Kyllä mä mieluummin ottaisin kauniit kasvot, kropan saa omalla työllä paremmaksi. Kasvot saattavat vaatia botoxia ja huonot hiukset pidennyksiä. Anulla niin huonot hiukset että pidennyksilläkin aika kamalat.

No et sä kyllä millään työllä muutu pikkutissisestä persjalasta gasellinjalkaseks tiimalasi vyötäröksi.

Anu on kyllä kikkea muuta kuin gasellinjalkainen tiimalasi vyötäröinen. Ihan perus persjalkainen muijahan tuo on. Rinnat kuin rukkaset, löysä mahareppu ja selluliittipersus. Ei mikään ihanne vartalo, jos ei ole kehumista naamassakaan puhumattakaan pääkopan sisällöstä.

Vierailija
51873/90773 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anu ja Milla on materia ja antimateria. Milla on puhelias, Anu puhuu kaksisanaisia lauseita silloin harvoin kuin puhuu. Anu on ilmeetön ja tunnekylmä, Milla on tunteellinen ja empaattinen. Milla on iloinen, Anu aina pahantuulisen näköinen.

Vierailija
51874/90773 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ville ja Anu ulos molemmat tarviivat ojennusta. Kummitätikin huokaisisis helpotuksesta kun Anun Helmerin hyväksikäyttö loppuisi.

Kummitätille kyllä peukutukset erittäin osuvasta toiveesta. 

Outoa ajatusmaailmaa täällä viljellään: aivan kuin miehet eivät näkisi hyväksikäyttään. A&H tapauksessa sitä ei todellakaan ole. Anu tai Heömeri eivät ole suosikkejani, mutta typerää tuollainen arvostelu.

Vierailija
51875/90773 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ala-arvoiset jutut makkarissa.

Ei nyt noin tarkkaan olis tarvinnu kertoa,

Vierailija
51876/90773 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kattokaa Anua nyt. Ihan ilmeettömänä vaan tuijottaa taas kun muut keskustelee

Vierailija
51877/90773 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helmeri. 35 Anu 28. Ville 23. On tuo Anu kova nainen. Sentään kahden lapsen äiti ihminen.

Monilla huippu-urheilijoillakin on lapsia. Itsekin olen fyysisesti ollut parhaassa kunnossa vasta lasten syntymien jälkeen, niin en oikein ymmärrä, miten äitiys estäisi naista olemasta hyväkuntoinen?

Eiboo aikaa kun täytyy olla lapsille läsnä jne

20 v niin kyllä se helpottaa. Ehtii sitten harrastella

Vierailija
51878/90773 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ne äsken heitti Helmeristä ja Anusta kun ne istuvat siinä ? Hemmillä pipo päässä niin kyllä siinä on kuin äiti ja poika. Hemmi niin paljon nuorenmman näköinen kun on ja taas Anu vanhemman näköinen kun on .

Miran jutut oli kyllä kuin pyykkimuijalla. Kuten myös Kimmolla ja Jukalla.

Mira on tavallinen "räväkkä" röökimuija.

Tyhmä röökimuija*

Sitäkin. Myös itsekäs.

Sekä laiska.

Vierailija
51879/90773 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä oli Kevinin sijoitus niissä Mr. Homo Finland -kilpailuissa? 

Vierailija
51880/90773 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin noi nimeämiset näytetään asukkaille. Siis minä päivänä?

Ketju on lukittu.