BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Minä lähden Pohjois-Syyriaan, vaihdan mekkoni miesten housuun, kotiseudulle Pohjois-Syyriaan, otan turpaani auringon nousuun
Villen vaimo kommentoi paljon facebookin puolella.
Super kauniin vaimon on Ville löytänyt, vaikuttaa tasapainoiselta perheeltä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mira tulee murtumaan Kimmon pisteistä. Huomaa että Krisu oli viime viikolla oikeassa Kimmon suhteen.
Ei mitään yhteistä olla esim ulkomaailmassa ystävä. Täysin eri aaltopituudella. Kimmo on suhtautunut Miraan asiallisesti.
Krisu oli oikeassa Kimmon suhteen mutta Krisulta raukkamainen kohta ottaa asia esille.
Mirahan se otti asian esille. Sanoi että Kimmo ei kestä nähdä, että Mira on saanut niin vähän ääniä, mikä oli kieltämättä vähintäänkin kummallinen ajatus.
Mira oli järkyttynyt saatuaan just tietää että oli pohjimmaisena yleisöäänestyksessä vaikka oli luullut edellisen äänestyksen perusteella olevansa suosittu. Silti jaksoi miettiä punaisten stressaamista ja sitä että Kimmolla voi stressitaso nousta jos kuulee Miran olevan äänestyksessä. Tähän sit Krisu rupes kuumottamaan sinisissä olevaa ja jo valmiiksi tosi stressaantunutta Miraa että näinköhän Kimmo välittää. Mira sitä ja muita juttuja sitten itki makkarissa.
Tajuskohan Helmeri mitä oli tekemässä ja lähtikin radalle olisi ollut vähän liian läpinäkyvää... jos ei voita niin Anulle petaa voiton?
Moni mun kaveri on sanonut että jos Krisu lähtee niin lopettavat bb n katsomisen koska sen jälkeen tosta talosta tulee Villen pitämä raamattupiiri.
Noi muut asukit on niin nynnyjä ettei niiltä löydy pokkaa vastustaa Villeä.
Ja tehtävän Heikoin lenkki -palkinto menee TÄTTÄRÄÄ Miralle.
Hemmi on jo pitkään valittanut polveaan, joku vanha vamma.
Ja ehkä myös tiesi että hän sen voittaisi joten antoi jollekkin muulle mahiksen. Anu ei kyllä nopea ole vaikka jaksaakin tehdä, Krisu varmaan seuraavaksi nopein
Vierailija kirjoitti:
Villen kirje kotoa:
Hei Rakas,
meillä on täällä kotona kaikki hyvin. Ikävä on tietenkin suuri, mutta taivaan iskä on pitänyt meistä hyvää huolta. Oon ylpeä sinusta! Olet ollut oma itsesi, heittäytynyt hauskasti leikkeihin jne. Jatka samaan malliin. Tää sun talossa olo on ollut mulle myös erittäin silmiäavaava kokemus, on ollut hyvä huomata ja todeta, kuinka hyvä mies mulla onkaan. Toki en sitä missään vaiheessa epäillyt, mutta kaiken arkikaaoksen keskellä sitä jotenkin menee ne pienet jutut ohi.
Sä luit vuosia sitten raamatusta, että Kohtele vaimoasi kuin kuningatarta niin hän kohtelee sinua kuin kuningasta. Olet kohdellut mua kuin kuningatarta, nyt on mun vuoro kohdella sua kuin kuningasta. Rakastan sua.
Pari sanaa lapsilta.
Moi Isi,
Näytät komealta telkkarissa. Meillä on kaikki hyvin. Ikävöin ja rakastan sua paljon.
Ja toinen on:
Moi Isi,
Ajattelen sua joka päivä, hali ja pusu. Olet rakas!-Ville taitaakin olla parempi mies ja isä, mitä kuvittelin. Perhe vaikuttaa onnelliselta ja rakastavalta.
Ottaisin kuitenkin suolan kanssa koska tietävät samalla olevansa uskisten äänitorvina. Villen rukoilu on yleisölle tarkoitettua teatteria jossa korostaa omaa erinomaisuuttaan uskovana eikä aitoa rukoilemista. Mikä muu osa tuosta kuviosta on teatteria? Ville ihmetteli miten hänellä on koko ajan stressitasot korkealla ilman syytä. Syy on sisäinen ristiriita joka syntyy siitä että Ville näyttelee koko ajan.
Krisu on kevyt ja ketterä sillä pärjää..Anu painavampi vaikka ei läski mutta jäykempi!
Kevyesti Anu painelee menemään. Kyllä nyt poikien pitää pärjätä Anulle😂
Jumalauta sais joku hiljentää ton miran mikin
No kyllä nyt Mira kipeällä jalalla yrittää, kun on kyseessä oma etu.
Jukka teki oikean päätöksen, mitä järkeä rehkiä, kun vain yksi voittaa.
Krisu painaa kuin pieni marakatti 🐒🐒
Jukka se sitten lopetti. Ei oo sisukas.
Alkaa vaan Krisu puuskuttaa vähän turhan paljon. Kukahan on johdossa?
Saakohan nuo yllättäjät jotain palkintoa, kun Kimmolta kerran kysyttiin?
Krisu on ylivoimainen.. Ei oo muilla mitään saumoja
Mira luovutti.