Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

BIG Brother 2019 Official

Vierailija
29.08.2019 |

No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?

Kommentit (90773)

Vierailija
50701/90773 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katolle kuseminen oli epäurheilumaista, karmeaa jos Ville kusi koko homman.

Vierailija
50702/90773 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kimmo on kyllä mahtava tyyppi, päivä päivältä pidän hänestä enemmän. Rauhallinen, huumorintajuinen, milenkiintoinen ja huippuälykäs plus tässä tehtävässä osoittautunut luontaiseksi johtajaksi, jolla loputon kyky ja halu tsempata muita, jokaista heille sopivalla tavalla. Samalla suorittanut itse aamusta iltaan omaa rooliaan kokkina ja fyssarina täysin väsymättä tai voivottelematta.

Finaaliin, kiitos!

Täysin samaa mieltä, finaaliin!

En ole monesta viestistä tässä ketjussa ollut niin samaa mieltä kuin tästä. Tosin mua vähän harmitti se, että oli sanonut päiväkirjahuoneessa, että Mira saisi lähteä, kun kyseltiin sunnuntaina kuka lähtee. Tai en ole nähnyt tuota, mutta näin ymmärsin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
50703/90773 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anu höpisi jotain, että jos Pablo olisi iso sekarotuinen ja arvaamaton koira, niin ei välttämättä olisi voinut tulla taloon. Siis mitä ihmettä se tommosia puhui? 

Mikä vika sekarotuisissa koirissa on?

Vierailija
50704/90773 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pablo oli kyllä hassun näköinen kun "hymyili", tuli iham jokeri tai Elastinen mieleen 😆

Tuhisti myös nokkaansa söpösi ja käyristi selkäänsä kuin kissa xD Sitten jäi jääräpäisesti vaan istumaan kun olis pitänyt liikkua, omg <3

Joo Pablo oli kyllä söpö! Tolla jankkaajallaki on varmaan joku lauma sekarotuisia kotona, ehkä just just joku ajokoira. Voin kuvitella, semmonen keski-ikäinen ylipainoinen kukkis, jonka Facebook on täynnä kuvia harmaista koiristaan :-D Nää on niin nähty.

Ranskis-ihmiset löysi paikalle. Vinkattiinko tässä ranskisten facesivuilla, että nyt äkkiä rotua puolustamaan?

Ei mulla oo ranskista, mutta mies sen sijaan on, meikatakin osaan ja Facebookin profiilikuva ei ole mun koira :D Hih

Olet aika sairas kun saat mielihyvää siitä, ettei koirasi pysty hengittämään.

Lukutaitokin olis tietty ihan kiva, justhan sanoin ettei mulla ole ranskista.

Niinhän sinä väität.

Vierailija
50705/90773 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä Milla ja Helmeri! Toivottavasti jaksavat ja kaikki saavat kirjeet :)

Vierailija
50706/90773 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ville huhkii ja sitä ärsyttää Krisun negatiivisuus :D No, hyvin on vetäneet tämän viikkotehtävän.

Vierailija
50707/90773 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sekoan tästä jankkaamisesta. Sivukaupalla. Samaa. Asiaa. Eikö talossa oikeasti tapahdu mitään mielenkiintoista, mistä voisi keskustella?

Maksa kaksneljä seiska niin tiedät.

Voin kertoa että anu hokee nyt elämä on valintoja ja hemmi hyvää buugia.

Keskustellaanko siitä.

Minä en ala raportoimaan kenellekään pummille seikkaperäisesti talon tapahtumia, joku ystävällinen ihminen voi tehdä sen jos haluaa.

Mulla on 24/7, mutta ei sitä voi koko aikaa katsoa (työssäkäyvät ihmiset, anyone?) :D Hitto miten tylyä porukkaa

Johan täällä on muutama viesti sitten kerrottu pitkästikin mitä talossa tapahtuu. Lyhyesti suorittavat rataa ja polkevat kuntopyörää. Siinä ne tärkeimmät. Vaikea sitä on alkaa keksimällä keksimään taloon tapahtumia, jotta sinä olisit tyytyväinen.

No siksi kysyinkin, että eikö siellä ole mitään mielenkiintoisempaa tapahtunut? Jumalauta ihmisillä on paha olla, vai onko BB:n katsojilla normaalia huonompi boogie? 

Laita netti kiinni ja lepää, jos on paha olla. Sulle on vastattu tarkasti ja vähemmän tarkasti talon tapahtumista, mutta mikään ei kelpaa. On se kumma, kun ei osata kuin valittaa, vaikka tietoa löytyy sivu kaupalla.

Vierailija
50708/90773 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anu on selvästi fuskannut kierrosmäärissään. Lisäksi lähtee todella usea (lasketaan varmaan kymmenissä) kierros laskuista pois, sillä ei ole voimalausetta sanonut.

Vierailija
50709/90773 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostiko ne tuon pyöränkäyttömahdollisuuden rahnoilla, vai saivatko sen muuten vain?

Vierailija
50710/90773 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjeet varmaan tulee vasta kun viikkotehtävä loppunut.. tai näin ainakin luulisin

Vierailija
50711/90773 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuo Hemmi pääseekin noi korkeet jutut tosta noin vaan, nostaa vaan jalan yli ja kohta onkin jo seuraavassa esteessä 😆

Vierailija
50712/90773 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kimmo on kyllä mahtava tyyppi, päivä päivältä pidän hänestä enemmän. Rauhallinen, huumorintajuinen, milenkiintoinen ja huippuälykäs plus tässä tehtävässä osoittautunut luontaiseksi johtajaksi, jolla loputon kyky ja halu tsempata muita, jokaista heille sopivalla tavalla. Samalla suorittanut itse aamusta iltaan omaa rooliaan kokkina ja fyssarina täysin väsymättä tai voivottelematta.

Finaaliin, kiitos!

Täysin samaa mieltä, finaaliin!

En ole monesta viestistä tässä ketjussa ollut niin samaa mieltä kuin tästä. Tosin mua vähän harmitti se, että oli sanonut päiväkirjahuoneessa, että Mira saisi lähteä, kun kyseltiin sunnuntaina kuka lähtee. Tai en ole nähnyt tuota, mutta näin ymmärsin. 

Juu, sanoi että häntä oli ärsyttänyt Miran kommentointi muiden asukkaiden humalakäyttäytymisestä. On maininnut tästä aiemminkin, taisi kertoa PK-huoneessa että kaikkein parhaiten häntä voisi stressata näyttämällä jotain videomateriaalia bileistä ja kännikäytöksestä. Tuntuu, että tämä on jostain syystä Kimmolle erityisen arka paikka, liekö jotain huonoja kokemuksia taustalla?

Vierailija
50713/90773 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

AAmulla oli talossa sellainen herätys että suora Radiolähetys herätti ja puhui BB talon menosta ja Hemmin synttäreistä ja lopuksi Milla hihkui: Ajatella ne tietää että me ollaan täällä. Sitten Radio palasi vielä ja Hemmi sai kakun niiltä.ja Pablon ulos jota meni tapaamaan vesissä silmin. Pablo pullerteli talossa jonkun aikaa ja kävi jopa tehtäväradalla. Hemmi puhuu Pablosta koko päivän nyt.

Vierailija
50714/90773 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sekoan tästä jankkaamisesta. Sivukaupalla. Samaa. Asiaa. Eikö talossa oikeasti tapahdu mitään mielenkiintoista, mistä voisi keskustella?

Keskustellaanko siitä.

Minä en ala raportoimaan kenellekään pummille seikkaperäisesti talon tapahtumia, joku ystävällinen ihminen voi tehdä sen jos haluaa.

Jep...jos jollain ei ole varaa maksaa 10e/kk ohjelmasta niin olkoon hemmetti ilman. Minäkään en aio toimia referaattiautomaattina.

Varsinkin kun sillä kympillä saa vaikka mitä muitakin ohjelmia ja sarjoja. Samat tyypit kyselevät sitten näistäkin. Lokit.

Vierailija
50715/90773 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö ohjeistuksessa ollut, että satulaa ei saa säätää?

Ei ollut. Kiellettiin ainostaan säätäminen tiettyä lukemaa korkeammalle, ettei penkki irtoa. Muutoin tietenkin saa säätää.

Vierailija
50716/90773 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hemmi ohittanut Millan just pari kertaa ja aloitti paljon aikaisemmin..

Vierailija
50717/90773 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keskustellaanko siitä.

Mulla on 24/7, mutta ei sitä voi koko aikaa katsoa (työssäkäyvät ihmiset, anyone?) :D Hitto miten tylyä porukkaa

Johan täällä on muutama viesti sitten kerrottu pitkästikin mitä talossa tapahtuu. Lyhyesti suorittavat rataa ja polkevat kuntopyörää. Siinä ne tärkeimmät. Vaikea sitä on alkaa keksimällä keksimään taloon tapahtumia, jotta sinä olisit tyytyväinen.

No siksi kysyinkin, että eikö siellä ole mitään mielenkiintoisempaa tapahtunut? Jumalauta ihmisillä on paha olla, vai onko BB:n katsojilla normaalia huonompi boogie? 

Laita netti kiinni ja lepää, jos on paha olla. Sulle on vastattu tarkasti ja vähemmän tarkasti talon tapahtumista, mutta mikään ei kelpaa. On se kumma, kun ei osata kuin valittaa, vaikka tietoa löytyy sivu kaupalla.

Mitä helvettiä, mulle on vastattu kaksi kertaa ja molemmat enemmän tai vähemmän vittuilua :D Mutta ei huolta, pääsin juuri kotiin ja avasin oman 24/7:n. Painu sinä pois tältä palstalta, jos muiden kommentit ja kyselyt häiritsee noin paljon. Raukka.

Vierailija
50718/90773 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Krisun anteeksi pyyntö ei merkitse mulle yhtään mitään. Viljelee niitä sinne tänne ilman merkitystä.

Joo aamuisin dokuillan jälkeen Anteeex Anteeex Anteeex Anteeex ja sillä taas kuitattu edellinen ilta...

Siinä meillä kaksi kommentoijaa arvostelemassa muita, vaikka omassa ulosannissa on korjattavaa runsaasti. Anteeksipyyntö on yhdyssana, X-kirjain ei ole yhtä kuin kirjainyhdistelmä KS(I). Kelatkaa kaksoisleukojenne helttapussukat pois sohvatyynyjen välistä, ja tehkää jotain hyödyllistä. Koittakaa vaikka selvittää lastenne isät, 2/6 ois jo hyvä tulos kaltaisilta ne valkoroskilta.

Vierailija
50719/90773 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisipa Krisu kotoa kirjeen, että tyttöystävä on lähtenyt lätkimään.

Vierailija
50720/90773 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä menolla kun BB loppuu niin tässä ketjussa on 100.000 viestiä. Kelatkaa miltä kisaajista tuntuu kun ne tajuaa et niitä on haukuttu pelkästään yhdellä nettipalstalla sen verran 😬

Ketju on lukittu.