BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kimmokin on alkanut ärsyttää, kummallinen pulunnaama, nostaisi edes verkkareitaan joskus.
Sauli niinistön ja pulun risteytys. Ja luulee olevansa kanssa joku viisas, puhetavasta lähtien taitaa olla kaikki tarkkaan harkittua.Ja se löysä kävelytyylikin. Nyt kun on muka jalkavaivainen, kävelee ripeämmin kuin normaalisti. Tarkkailkaapa. Verkkarit lepattaa melkein maassa asti kun viipottaa reippaasti menemään. Onpa tosi kipeä jalka, voi voi.
Ja Miraa kehdataan haukkua, vaikka se teki sen eilen mihin kunnollaan pystyi.Et sattunut näkemään Kimmon jalkaa eilen illalla! Toinen sääri on sinisenpunainen isolta alueelta ja toisessa säåressä näkyy haava.
Mitä sille on oikein tapahtunut?
Mä oon kääntänyt takkini tuon Anun suhteen, suurin inhokkini tällä hetkellä, Villelle yrittää välillä kun muita ei lähellä selittää jotain kukin omalla vauhdillaan tai jotain..
kuhan selittää sekin jättää kaikki joka paikkaan ja varmasti myös ulkomaailmasta,ottaa siksi ehkä eniten päähän kun kuitenkin jo äiti!!!
Vierailija kirjoitti:
kertokaas nyt joku miten Kimmo motivoi porukkaa tuossa salatehtävässään Näkyy selvästi saaneen heitä rikkomaan ennätyksiään.
Kimmo vaan sano ja kaikkihan nuo ovat innoissaan.
Anu taitaa olla ainut joka ei ole sanonut että olipas kiva kun näit Bablon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei Jeesus Jeesustellut noin ollenkaan kuin Ville. Se on kauhistus. Varokaa heitä jotka luulevat että heitä monisanaisuutensa tähden kuullaan
Istuvat etumaisissa penkeissä...
Kiillottavat astian ulkopuolen...
Tekeytyen jumalallisiksi...
Antavat almut näkyvästi...
Menkää pois sillä minä en tunne teitä.
Joo. Kaikki nuo " Anna minä parannan sinut" pelleilyt ja " enhän minä sinua tuomitse mutta jumala" kertoo karua kieltä.
Nostaa itsensä jumalaansa paremmaksi ja hyvemmäksi. Minä en tuomitse, mutta kun se jumala silleen pikkumaisesti tekee niin ei voi mitään.
"Minä saan voimaa mun voima lauseesta jeesus on herra, kun minä saan herraani nostaa"
Aika surkea se sinun herra, kun sitä pitää jonkun tuollaisen kuseskelijan nostaa.
Sillä on kriisi kun superman ei voimillaan pärjännyt maallisten kanssa kisassa radalla.
Paljonko sai kierroksia?
Luulisi että haluaa jeesusonherransa kanssa päihittää ihmisoikeuskevinin tuhat kertaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kimmokin on alkanut ärsyttää, kummallinen pulunnaama, nostaisi edes verkkareitaan joskus.
Sauli niinistön ja pulun risteytys. Ja luulee olevansa kanssa joku viisas, puhetavasta lähtien taitaa olla kaikki tarkkaan harkittua.Ja se löysä kävelytyylikin. Nyt kun on muka jalkavaivainen, kävelee ripeämmin kuin norHipamaalisti. Tarkkailkaapa. Verkkarit lepattaa melkein maassa asti kun viipottaa reippaasti menemään. Onpa tosi kipeä jalka, voi voi.
Ja Miraa kehdataan haukkua, vaikka se teki sen eilen mihin kunnollaan pystyi.Et sattunut näkemään Kimmon jalkaa eilen illalla! Toinen sääri on sinisenpunainen isolta alueelta ja toisessa säåressä näkyy haava.
Mitä sille on oikein tapahtunut?
Päivätehtävä Hippa,tuli vähän kaatuiluja.
Hahah Helmeri hieroo Pabloa Anun naamaan ja Anu vastaa hmmm hmmm
Vierailija kirjoitti:
Mistähän käsin Mokiaa tuetaan kun on tuollainen nimikin. Ja paidan väri on sinivalkoinen.
Hmmmm enpä uskalla edes kirjoittaa
Hemminkin pisteet nyt kyllä laskee kun ei tajua mikä tuo Anu on. Hänen ihastus oli ainut joka vähät välitti hänelle tärkeästä koirasta
Mulla meni ohi, miksi Mira sai röökiä ja Batteryä. Voisiko joku kertoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei Jeesus Jeesustellut noin ollenkaan kuin Ville. Se on kauhistus. Varokaa heitä jotka luulevat että heitä monisanaisuutensa tähden kuullaan
Istuvat etumaisissa penkeissä...
Kiillottavat astian ulkopuolen...
Tekeytyen jumalallisiksi...
Antavat almut näkyvästi...
Menkää pois sillä minä en tunne teitä.
Joo. Kaikki nuo " Anna minä parannan sinut" pelleilyt ja " enhän minä sinua tuomitse mutta jumala" kertoo karua kieltä.
Nostaa itsensä jumalaansa paremmaksi ja hyvemmäksi. Minä en tuomitse, mutta kun se jumala silleen pikkumaisesti tekee niin ei voi mitään.
"Minä saan voimaa mun voima lauseesta jeesus on herra, kun minä saan herraani nostaa"
Aika surkea se sinun herra, kun sitä pitää jonkun tuollaisen kuseskelijan nostaa.
Sillä on kriisi kun superman ei voimillaan pärjännyt maallisten kanssa kisassa radalla.
Paljonko sai kierroksia?
Luulisi että haluaa jeesusonherransa kanssa päihittää ihmisoikeuskevinin tuhat kertaisesti.
No ei se saanu kierroksia kun Ranne kipeä eikä herra parantanutkaan sitä ja nyt se vetää runnoen jotta herra saisi kunniaa ja käsihän menee paskaksi ja lentää vielä uloskin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ville puhuu nyt liverrellen Helmerille muka hyvästä synttäristä koska tajuaa että katsojat symppasivat koiraa (itse ei arvostanut oikeasti). Ei mene läpi.
Ei mene Villen teatteri läpi eikä Krisun.
Krisu lipsautti että ihan tavallinen koira tuo on, mutta sen omistaja on maailman paras.
Ihan pelkkää teatteria oli hänenkin lässyttämiset.
Ei arvosta eläimiä oikeasti, mokoma lokkien rääkkäjä.
Villeltä varmasti onnistuu myös eläinten vahingoittamine, koska raamatussa sanotaan, että eläimet on p as kaa.
Missä kohtaa raamatussa niin sanotaan? Ei mun raamatussa ainakaan. Sul taitaa olla ihan joku sun oma kyhäämä tekele.
Siellä sanotaan jotenkin näin: älkää yhtään olko huolissanne. Katsokaa vaikka lintuja. Ei ne huolta kanna, ja silti niillekin ruoka huolehditaan jumalan puolesta. Ja onhan ihmiset nyt sentään eläimiä arvokkaampia.
Anu on ainut joka ei ole iloinen Hemmin puolesta
Anu ei oikein ryhdy Hemnin iloon. Vaisu. Miettii miten kannattaa edetä jotta voittaa koko baskan.
»Varokaa tuomasta hurskaita tekojanne ihmisten katseltavaksi, muuten ette saa palkkaa taivaalliselta Isältänne.
2»Kun siis autat köyhiä, älä toitota siitä niin kuin tekopyhät tekevät synagogissa ja kujilla, jotta ihmiset kiittelisivät heitä. Totisesti: he ovat jo palkkansa saaneet. 3Kun annat almun, älköön vasen kätesi tietäkö mitä oikea tekee, 4jotta hyvä tekosi pysyisi salassa. Isäsi, joka näkee myös sen, mikä on salassa, palkitsee sinut.
5
»Kun rukoilette, älkää tehkö sitä tekopyhien tavoin. He asettuvat mielellään synagogiin ja kadunkulmiin rukoilemaan, jotta olisivat ihmisten näkyvissä. Totisesti: he ovat jo palkkansa saaneet. 6
Kun sinä rukoilet, mene sisälle huoneeseesi, sulje ovi ja rukoile sitten Isääsi, joka on salassa. Isäsi, joka näkee myös sen, mikä on salassa, palkitsee sinut.
7
»Rukoillessanne älkää hokeko tyhjää niin kuin pakanat, jotka kuvittelevat tulevansa kuulluiksi, kun vain latelevat sanoja. 8
Älkää ruvetko heidän kaltaisikseen. Teidän Isänne kyllä tietää mitä te tarvitsette, jo ennen kuin olette häneltä pyytäneetkään. 9
Ville paljasti itsensä - sisältään kurkkiikin kyy. Niinkuin sanoi kun meni kakalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ville puhuu nyt liverrellen Helmerille muka hyvästä synttäristä koska tajuaa että katsojat symppasivat koiraa (itse ei arvostanut oikeasti). Ei mene läpi.
Ei mene Villen teatteri läpi eikä Krisun.
Krisu lipsautti että ihan tavallinen koira tuo on, mutta sen omistaja on maailman paras.
Ihan pelkkää teatteria oli hänenkin lässyttämiset.
Ei arvosta eläimiä oikeasti, mokoma lokkien rääkkäjä.
Villeltä varmasti onnistuu myös eläinten vahingoittamine, koska raamatussa sanotaan, että eläimet on p as kaa.
Missä kohtaa raamatussa niin sanotaan? Ei mun raamatussa ainakaan. Sul taitaa olla ihan joku sun oma kyhäämä tekele.
Siellä sanotaan jotenkin näin: älkää yhtään olko huolissanne. Katsokaa vaikka lintuja. Ei ne huolta kanna, ja silti niillekin ruoka huolehditaan jumalan puolesta. Ja onhan ihmiset nyt sentään eläimiä arvokkaampia.
Katsokaa taivaan lintuja: eivät ne kylvä, eivät ne leikkaa eivätkä kokoa varastoon, ja silti teidän taivaallinen Isänne ruokkii ne. Ja olettehan te paljon enemmän arvoisia kuin linnut! 2
Älkää tuomitko, ettei teitä tuomittaisi. 2
Niin kuin te tuomitsette, niin tullaan teidät tuomitsemaan, ja niin kuin te mittaatte, niin tullaan teille mittaamaan. 3
Kuinka näet roskan veljesi silmässä, mutta et huomaa, että omassa silmässäsi on hirsi? 4Kuinka voit sanoa veljellesi: ’Annapa kun otan roskan silmästäsi’, kun omassa silmässäsi on hirsi? 5Sinä tekopyhä! Ota ensin hirsi omasta silmästäsi, vasta sitten näet ottaa roskan veljesi silmästä.
Vierailija kirjoitti:
»Varokaa tuomasta hurskaita tekojanne ihmisten katseltavaksi, muuten ette saa palkkaa taivaalliselta Isältänne.
2»Kun siis autat köyhiä, älä toitota siitä niin kuin tekopyhät tekevät synagogissa ja kujilla, jotta ihmiset kiittelisivät heitä. Totisesti: he ovat jo palkkansa saaneet. 3Kun annat almun, älköön vasen kätesi tietäkö mitä oikea tekee, 4jotta hyvä tekosi pysyisi salassa. Isäsi, joka näkee myös sen, mikä on salassa, palkitsee sinut.
5
»Kun rukoilette, älkää tehkö sitä tekopyhien tavoin. He asettuvat mielellään synagogiin ja kadunkulmiin rukoilemaan, jotta olisivat ihmisten näkyvissä. Totisesti: he ovat jo palkkansa saaneet. 6
Kun sinä rukoilet, mene sisälle huoneeseesi, sulje ovi ja rukoile sitten Isääsi, joka on salassa. Isäsi, joka näkee myös sen, mikä on salassa, palkitsee sinut.
7
»Rukoillessanne älkää hokeko tyhjää niin kuin pakanat, jotka kuvittelevat tulevansa kuulluiksi, kun vain latelevat sanoja. 8
Älkää ruvetko heidän kaltaisikseen. Teidän Isänne kyllä tietää mitä te tarvitsette, jo ennen kuin olette häneltä pyytäneetkään. 9
Amen juurikin näin. Tuo Villen touhu on uskomattoman farisealaista.
Itse en soisi voittoa VilleKrisulle, enkä Anumillalle.
Hemmikevinille mielelläni tai Kimmojukalle ehkä pitkinhampain.