BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Anun huuto että Elämä on valintoja on tyypillinen pintakanan huuto- suurimmalle osalle ihmisiä elämä ei ole ollenkaan valintamyymälä josta poimia rusinat pullasta. Ärsyttävä muija.
se on ihan hyvä anunkin tyyli tehä kerralla paljon ja huilia pitempään.. kunhan kierroksia tulee. Hyvin hoitaa osuutensa.
Okei tuolla saa muutkin vai ehdotuksia silloinhan on selvää että Mira jää kiinni!!!
Vierailija kirjoitti:
Tainnu omaiset laittaa tuon Anun tuonne taloon ,ei taida olla mikään kotihengetär jos vanhemmat käyvät siivoamassa aikuisen ihmisen kodin🤔lapsetkin voivat paremmin isän luona.
Kuka sanoi ja milloin, ettei Anu muka itse siivoa kotiaan??
Mira valitsi 6 Batterya ja kolme tupakkaa viikkotehtävän sijaan.
Tuo Miran petos näytetään koosteessa ja tarkoitus on saada Mira häätöön. Niin todennäköisesti käykin, kun ollut siellä edellisnä viikkoinakin. Eri asia sitten ketä vastaan on sunnuntaina.
Mikä tota Helmeriä vaivaa? Yksin makkarissa, ihan kuin kamoissaan, onks sillä kaikki on??
Se oiski kova pala, jos valenimeämisissä ois lähös, ja sit viel yleisökin äänestäisi lähtöön
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tainnu omaiset laittaa tuon Anun tuonne taloon ,ei taida olla mikään kotihengetär jos vanhemmat käyvät siivoamassa aikuisen ihmisen kodin🤔lapsetkin voivat paremmin isän luona.
Kuka sanoi ja milloin, ettei Anu muka itse siivoa kotiaan??
Ihan Anu itse.
Niillähän tulee täyteen jo huomen illalla tuo 150km kepeästi mutta varmaan jatkavat vielä torstaiaamuna😁
Vierailija kirjoitti:
Mira lusmuaa aina noista ikävimmistä tehtävistä.
- Leiritehtävässä tuli heti kipeäksi, niin pääsi lämpimään.
- Stressitehtävässä päätti lopettaa stressaamisen ja olla normaalisti kun ei enää huvittanut.
- Nyt esteradalla saa jonkun kohtauksen, jonka varjolla pääsee lepäilemään röökille.
Kaava?
Ja on muuten aina ensimmäinen asukas, joka haluaa pienen prosentin panokseksi. "Se ei sitten ole mikään helppo. Siinä on joku juju. Ei laiteta täyttä panosta."
Alkaa tuntua, että varmistelee puolinaisella panoksella sitä, että aikoo itse ainakin mennä helpoimman kautta. 99 panos tarkoittaa sitä, että asukkaat myös yleensä ottavat tehtävän enemmän tosissaan. Toisin kuin lusmu Mira.
Kannattaa myös muistaa, ettei Mira sitoudu yhdessä tehtyihin ja keskusteltuihin päätöksiin.
Kun porukan yhteinen päätös on tehty Miran läsnäollessa ja tämän mukaan on edetty, saattaa Mira kuitenkin viheltää pelin yksipuolisesti poikki ja todeta, ettei hän ole mitään sellaista päätöstä tehnytkään.
Tämä edellinenhän tapahtui viime viikolla ja aiheutti Krisun ja Miran välille kitkaa.
Jos BB tarjoaa Krisulle olutta/pullollisen kossua, kuten Miralle nyt batterya, niin se viikkotehtävä olis sitten siinä.
Riippuvaiset on sitten niiiiiin vietävissä.
Joo Anuhan se lauloi että muut siivoo(vanhemmat)olin ihan et sillä lailla🤣
Vierailija kirjoitti:
Tietääkö kukaan minkämerkkisiä pikkuhousunsuojia Kevin käyttää?
Sinun lääkemerkistä tässä pitäisi olla huolissaan. Tiesitkö että sairauteesi on apua tarjolla, eikä purkissa olevat pillerit auta.
Miralla huono kunto ts huonossa hapessa oli . Huomenna tehtävä jatkuu. BB anto lohdutukseksi pattereita.
Voihan lusmujen lusmu Mira. Miten kehtaa. Heti torstaina häätöäänestykseen!
Ei ole selkärankaa siis yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Joo Anuhan se lauloi että muut siivoo(vanhemmat)olin ihan et sillä lailla🤣
Milloin ja mikä kamera? uskon kun nään
Vierailija kirjoitti:
Mira ulos!!
Ehdottomasti jäämään taloon Mira, koska tekee näitä salatehtäviä,
pois kieltäytyjät ja perseennuolijat. Helmeri ja Anu ulos!
Jukka on ainakin laiska. Puheet isompia ku teot