Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

BIG Brother 2019 Official

Vierailija
29.08.2019 |

No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?

Kommentit (90773)

Vierailija
48361/90773 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa enää tuota Jeesus jeesus sössötystä. Ville ei tuo taloon mitään. Yhtä turha kuin Milla peffan heiluttajana.

Vierailija
48362/90773 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä BB laskee noi kilometrit?

Onko siellä oikeasti 24/7 ihminen passissa laskemassa noita kierroksia vai summa mutikassa?

Sanottiinkohan niissä oransseissa porttikepeissä olevan jonkin silmän, joka lukee kulkijat. Keppeihin ei saa koskea, ettei lukija "sekoa".

Siis noissa työmaajutuissa? Sehän voi ottaa ohikulkijastakin.

Näillä varmaan jokin tunniste. Onko siinä punaisessa vyötärölle laitettavassa nauhassa, jotain metallinappeja siinä ainakin on. Sykemittarikin kai on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
48363/90773 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eka viikko Mira oli mun mielestä inhokki mutta nyt mieli on muuttunu viikkojen varrella ja naisista ehdoton suosikki! Tuo vähän säpinää taloon ja on oma itsensä

Minä olen tykännyt alusta asti.

En ymmärrä miksi on niin aliarvostettu ja haukuttu. Hyväsydämisin ja kiva.

Toivon että voittaa, se olisi oikein kaikille krisuille ja hemmeille, jotka pitää jo itseään voittajina.

Vierailija
48364/90773 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milla osaa tasan yhden jutun.

On kyllä yksinkertainen, mutta ihan mukava

Vierailija
48365/90773 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anu ja helmeri pitäisi saada häätöäänestykseen, ehkä ainoa mahdollisuus että Anu lähtee talosta. Muissa on vaarana että asukkaat haluavat eroon toisesta (esim Ville) tai pitävät toista potentiaalisena voittajana (esim krisu)

Vierailija
48366/90773 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska naiset ja muunsukupuolinen menevät radalle?

Vierailija
48367/90773 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On näköjään enemmän sääntö kuin poikkeus, että se joka on sunnuntain lähetyksen alussa putomassa, saakin lopulta jatkaa talossa. Se että tilanne muuttuu lähetyksen aikana niin paljon, on tuskin varsinaista huijausta, mutta äänestäjien manipulointia tai jotain.

Tässä sunnuntailähetysten alkujen tilanteet. Nimet on listattu äänimäärän mukaan, eli viimeisinä ne jotka olivat vielä lähetysten alussa putoamassa. Lihavoituna ne, jotka sitten lopulta putosivat.

1) Emma, Timo, Tarina

2) Ville, Mira, Timo

3) Ville, Eeva-Leena, Tarina

4) Tarina, Jukka, Ville

5) Jukka, Tuula, Mira

Mitä järkeä tässä on?

Se, että moni jättää äänestämisen suoraan.

Niin? Mikä tuossa on se järki? Vai meinaatko tuotannon kannalta?

miksei siinä olisi järkeä?

Itse äänestän vasta, kun olen nähnyt palkit. Sitten vaan suosikeille ääniä hitokseen. Sen takiahan ne palkit elää.

Vierailija
48368/90773 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko siellä oikeasti 24/7 ihminen passissa laskemassa noita kierroksia vai summa mutikassa?

GPS laskee matkan ja si.pitää.olla 150 km tehtynä, kierrokset on vain niiden omaa arviointia varten.

Aivan!!! Kiitos sä!

Mä olin unohtanut ne remelit kokonaan. :D

Vierailija
48369/90773 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anu ja helmeri pitäisi saada häätöäänestykseen, ehkä ainoa mahdollisuus että Anu lähtee talosta. Muissa on vaarana että asukkaat haluavat eroon toisesta (esim Ville) tai pitävät toista potentiaalisena voittajana (esim krisu)

Samaa mieltä olen.Anu ja Helmeri häätöön. Asukkaat jättäisivät taloon Helmerin.

Vierailija
48370/90773 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska naiset ja muunsukupuolinen menevät radalle?

Johan he ovat siellä olleet ja kommentoitukin on täällä aikaisemmissa viesteissä.

Vierailija
48371/90773 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tietoa, miten monta kierrosta se 150km vaatii?

150km/8= 18,75km

Aikaahan noilla on kaiketi maanantai (puoliksi) tiistai, keskiviikko ja torstai puoliksi. Eli kolme päivää.

18.75km/3 =6.25km

Jokaisen pitää siis kulkea reilu 6 kilsaa päivässä. On naurettavan helppo jokaiselle normaali kuntoiselle ja sitä vähän heikommallekin.

Tehtävä ei voi epäonnistua kuin tyhmyyteen. Ja siihen se kaatuukin, kun nuo on kiroillut jo monta kertaa, eivätkä osaa käyttäytyä.

Ville nakertaa jokaisen hermot tuolla ällöttävällä jeesus on herra lässytyksellä. Voikun tippuisi tuolta koko lässyttäjä.

Vierailija
48372/90773 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei v*ttu ton Kevinin kanssa! Ilmoitti heti alkuun, ettei halua kenenkään katsovan, kun hän tekee tätä fysiikkarataa. Nyt porukka istui keittiössä ja pohti, kuinka rata on naisille haastavampi. Kevin ilmoitti, että häntä varmaankin pidetään miehenä ”ja mä olen siitä tosi tuohtunut!!” Hei nyt ihan oikeesti, tällä hermolla on kaiketi munat ja syntynyt poikana. Se ei muuta sukupuolta, vaikka vetää pitsimekon ylleen...

Käsittämätöntä Kevinillä myös tuo muunsukupuolisuuden korostaminen, jos ei herkkähipiäisyyden vuoksi kuitenkaan kykene siitä keskustelemaan, vaan loukkaantuu joka käänteessä.

Ulos talosta!!!!!

Vierailija
48373/90773 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hemmi on kuuma! Krisukin on kuuma.

Vierailija
48374/90773 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siellä on kuulkaas iso joukko ihmisiä pitämässä jokaista asukasta silmällä ja kuuntelemassa heidän mikrofonejaan!

T. tuotanon miehen vaimo

Ei kyllä uskois. Usein vaikuttaa siltä, että muutama yläasteen TETtiläinen on vauhdissa siellä tuotannossa. 

TETtiläisetkö ei ole ihmisiä?

paljonhan näissä isoissa produktioissa mediaopiskelijoita hyödynnetään.

Mediaopiskelijoita? Yläkoulun TETtiläiset. 14-15-vuotiaita pentuja.

Vierailija
48375/90773 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eka viikko Mira oli mun mielestä inhokki mutta nyt mieli on muuttunu viikkojen varrella ja naisista ehdoton suosikki! Tuo vähän säpinää taloon ja on oma itsensä

Minä olen tykännyt alusta asti.

En ymmärrä miksi on niin aliarvostettu ja haukuttu. Hyväsydämisin ja kiva.

Toivon että voittaa, se olisi oikein kaikille krisuille ja hemmeille, jotka pitää jo itseään voittajina.

menitkin sitten pilaamaan hyvän puheenvuoros, tolla vikalla lauseellas.

Krisu pitää itseään jo varmana voittajana, kun ekalla viikolla voitti jotain.

En ole huomannut, että Hemmi olisi tässäkään asiassa pitänyt itsestään meteliä.

Mira on ollut paras since day one. Voittaja-ainesta, mutta kyllä Helmeri voisi kakkoseksi tulla. Krisun vois nakata mäkeen vaikka tällä istumalla.

Vierailija
48376/90773 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jaksa enää tuota Jeesus jeesus sössötystä. Ville ei tuo taloon mitään. Yhtä turha kuin Milla peffan heiluttajana.

Jos Ville ei nyt tipahda, niin sanon Ruutu 24/7 irti. Ei enää kestä hermot tuota sössöttäjää. On niin oksettavan kuuloista hospotusta.

Vierailija
48377/90773 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On näköjään enemmän sääntö kuin poikkeus, että se joka on sunnuntain lähetyksen alussa putomassa, saakin lopulta jatkaa talossa. Se että tilanne muuttuu lähetyksen aikana niin paljon, on tuskin varsinaista huijausta, mutta äänestäjien manipulointia tai jotain.

Tässä sunnuntailähetysten alkujen tilanteet. Nimet on listattu äänimäärän mukaan, eli viimeisinä ne jotka olivat vielä lähetysten alussa putoamassa. Lihavoituna ne, jotka sitten lopulta putosivat.

1) Emma, Timo, Tarina

2) Ville, Mira, Timo

3) Ville, Eeva-Leena, Tarina

4) Tarina, Jukka, Ville

5) Jukka, Tuula, Mira

Mitä järkeä tässä on?

Se, että moni jättää äänestämisen suoraan.

Niin? Mikä tuossa on se järki? Vai meinaatko tuotannon kannalta?

miksei siinä olisi järkeä?

Itse äänestän vasta, kun olen nähnyt palkit. Sitten vaan suosikeille ääniä hitokseen. Sen takiahan ne palkit elää.

Ymmärrän, että on katsojana fiksumpaa äänestää lähetyksen aikana kuin ennen sitä. Mutta tuo koko äänestystapa on silti häiritsevä.

Tuotanto voi aina valikoida otollisen hetken näyttää välitulokset. "Nyt meidän oma suosikki on putoamassa, näytetään tulos katsojille nyt" -> tuotannon suosikin fanit aktivoituvat, muut passivoituvat -> tulos sellainen kuin tuotanto haluaa. Katsojan valta asiassa on siis kuvitelmaa.

Vierailija
48378/90773 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siellä on kuulkaas iso joukko ihmisiä pitämässä jokaista asukasta silmällä ja kuuntelemassa heidän mikrofonejaan!

T. tuotanon miehen vaimo

Ei kyllä uskois. Usein vaikuttaa siltä, että muutama yläasteen TETtiläinen on vauhdissa siellä tuotannossa. 

TETtiläisetkö ei ole ihmisiä?

paljonhan näissä isoissa produktioissa mediaopiskelijoita hyödynnetään.

Mediaopiskelijoita? Yläkoulun TETtiläiset. 14-15-vuotiaita pentuja.

Oikeastiko et pystynyt erottamaan kahta eri lausetta ja eri aihetta toisistaan? Yritystä nyt edes.

Vihaan sun kaltaisias, jotka haukkuu lapsia tuollai. Siksi tämmöinen vastaus.

Vierailija
48379/90773 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kevin saa pitää itseään minä haluaa, mutta juridisesti hän on Suomessa mies. Ja niin lienee myös Virossa ja Syyriassa, joiden kansalainen hän on. 

Vierailija
48380/90773 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

kevin näyttää tosi hyvältä ton uuden lookin kanssa. oon kateellinen jokaiselle jolla on noin paljon hiuksia.

Ketju on lukittu.