Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BIG Brother 2019 Official

Vierailija
29.08.2019 |

No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?

Kommentit (90773)

Vierailija
48261/90773 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krisuha meni kaikista nopeimmin kierroksen. Ja kaikki läähättää, se on ihan normaalia tuolla radalla. Koittakaa kestää :D

Vierailija
48262/90773 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta alkaa tapahtumaan kun batterytönccä vyöryy radalla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
48263/90773 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Torstaina voi äänestää, kenet haluaa talosta ulos ja mä laitan Kevinille ääniä, siitä on tullut tosi ärsyttävä. 

Kevin on ihan huumorintajuton ja loukkaantuu lähes kaikesta. 

En itsekkään oikein tykkää Kevinistä. Liian ylimielinen omaan makuun jota kaikki ei välttämättä edes huomaa koska tekee sen niin salaa.

porukka tulkitsee kevinin tosi eri lailla. mulle se on tosi sopeutuvainen ja oikeudenmukainen, sanoo monesti ettei tarvitse mitään erikoista rahnan suhteen ja tekee hommat mukisematta, usein parhaiden joukossakin. symppis kuva mulla siitä on. se herättää tunteita hyvällä tavalla.

Riippuukohan siitä seuraako 24/7 vai ei. Jos itse seuraisin vain koosteer, pitäisin varmasti Kristianista enemmän.

Kevin on minusta ihan huippu. Esim kun vahingossa Milla loukkasi hipassa oli siitä ihan vilpittömästi pahoillaan moneen otteeseen. Ja on ystävällinen ja sosiaalisesti taitava tyyppi.

24/7 katsoessa tuo on päivänselvää, että Kevin on perusluonteeltaan aidosti positiivinen ja hyväntahtoinen.

Ja aivan liian luottavainen kun antoi Krisun yllyttää itsensä menettämään ihanat hiuksensa. Mun sydän oikeasti särkyy kun katson tuota. Jos Krisu-paskiainen joskus saadaan häätöäänestykseen niin äänestän sitä satasella.

What?! Krisulla ei ole kyllä mitään tekemistä Kevinin hiustenleikkuun kanssa.

Krisu kilpaili kivi-paperi-sakset Millan kanssa ja Milla hävisi, joten joutui leikkaamaan sivukaljun. Sitten Krisu pelasi Kimmon kanssa ja hävisi. Siksi Krisu joutui leikkaamaan tuon Juice/Spede-kaljun itselleen.

Sitä paitsi Kevin näyttää nyt entistä paremmalta. Itsekin totesi näyttävänsä aina hyvältä. Ja niin näyttääkin! Anu ja Kevin on talon kauniit ihmiset.

Vierailija
48264/90773 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kevinille sopii tosi hyvin tuo uusi kampaus! Tuo kasvonpiirteet ihan eri tavalla esiin. Ja olen kyllä tosi kateellinen noin tuuheasta ja hyväkuntoisesta tukasta. Nimimerkillä rotanhäntätukka

Vierailija
48265/90773 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä todistaa vain sen että naisten ei kannata ruveta fyysisiin hommiin, Millakin meinasi jo kuolla ekan kierroksen aikana.

Vierailija
48266/90773 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milla pohtii jo keskeyttämistä. Ja niin kovin on kehuttu urheilullisuudestaan

Vierailija
48267/90773 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt olisi sitten tilaisuus saada Krisu ulos talosta. Krisulla on varmaan yhtä paljon vihaajia kuin fanejakin joten kannattaa äänestää hänet häätöön. Olen varma, että jos hän on toisena häädössä, niin asukkaat haluavat hänet talosta ulos jo ihan kilpailun kannalta, ja eiköhän moni ole jo Krisun läppiin ja komenteluihin kyllästynyt.

Ai että kun näin tapahtuisi niin loppukausi olisi pelastettu.

Loppukausi olisi pelastettu kun loukkaaja Krisu häipyisi.

Vierailija
48268/90773 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ite 150cm ja hyvin jaksan mennä tollasia este/köysiratoja missä pitää heilauttaa itsensä just tollee.. ja paljon pidemmän matkan :D

Vierailija
48269/90773 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Torstaina voi äänestää, kenet haluaa talosta ulos ja mä laitan Kevinille ääniä, siitä on tullut tosi ärsyttävä. 

Kevin on ihan huumorintajuton ja loukkaantuu lähes kaikesta. 

En itsekkään oikein tykkää Kevinistä. Liian ylimielinen omaan makuun jota kaikki ei välttämättä edes huomaa koska tekee sen niin salaa.

porukka tulkitsee kevinin tosi eri lailla. mulle se on tosi sopeutuvainen ja oikeudenmukainen, sanoo monesti ettei tarvitse mitään erikoista rahnan suhteen ja tekee hommat mukisematta, usein parhaiden joukossakin. symppis kuva mulla siitä on. se herättää tunteita hyvällä tavalla.

Riippuukohan siitä seuraako 24/7 vai ei. Jos itse seuraisin vain koosteer, pitäisin varmasti Kristianista enemmän.

Kevin on minusta ihan huippu. Esim kun vahingossa Milla loukkasi hipassa oli siitä ihan vilpittömästi pahoillaan moneen otteeseen. Ja on ystävällinen ja sosiaalisesti taitava tyyppi.

24/7 katsoessa tuo on päivänselvää, että Kevin on perusluonteeltaan aidosti positiivinen ja hyväntahtoinen.

Ja aivan liian luottavainen kun antoi Krisun yllyttää itsensä menettämään ihanat hiuksensa. Mun sydän oikeasti särkyy kun katson tuota. Jos Krisu-paskiainen joskus saadaan häätöäänestykseen niin äänestän sitä satasella.

What?! Krisulla ei ole kyllä mitään tekemistä Kevinin hiustenleikkuun kanssa.

Krisu kilpaili kivi-paperi-sakset Millan kanssa ja Milla hävisi, joten joutui leikkaamaan sivukaljun. Sitten Krisu pelasi Kimmon kanssa ja hävisi. Siksi Krisu joutui leikkaamaan tuon Juice/Spede-kaljun itselleen.

Sitä paitsi Kevin näyttää nyt entistä paremmalta. Itsekin totesi näyttävänsä aina hyvältä. Ja niin näyttääkin! Anu ja Kevin on talon kauniit ihmiset.

Ja Kevinin nenä on yksikseen jo oma persoonansa.

Vierailija
48270/90773 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä todistaa vain sen että naisten ei kannata ruveta fyysisiin hommiin, Millakin meinasi jo kuolla ekan kierroksen aikana.

Tuskin ainakaan nälkään, sen verran monella ruokailuannoksella pohjusti tehtävän suoritusta.😁

Vierailija
48271/90773 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kasvattaa niin iso perse että ei pysty edes paria sekuntia roikkumaan köydessä

Vierailija
48272/90773 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö Millan pitänyt olla joku superkuntoinen? Sehän kuolee tonne.

Vierailija
48273/90773 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulee olevansa joku suurikin urheilija tuon perseen heilutuksen takia

Vierailija
48274/90773 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja Mira " sairastuu" tänään klo ?

Klo 21 mennessä on nilkka nyrjähtänyt tmv.

Mira on jo vaatinut lyhyitä vuoroja radalle.

Mitä sä selität?? Mirahan painaa kuin hirvi radalla juoksu jalkaa menemään eikä valita yhtään.

Mira on sporttimimmi, entinen Suomen mestari ja kova mimmi.

Millallahan tuossa näyttää heikkoa tekevän, tippuu ja kaatuu ja rääkyy, onnetonta!

Vierailija
48275/90773 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milla ja Millan hiilihydraatit..Mira paljon painavampi ei huohota enempää😲

Vierailija
48276/90773 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mira, Kevin äänestää varmasti Krisua.

Mutta Krisun vastustajaa äänestävät varmaankin Ville, Kimmo, Helmeri, Jukka

Anu ja Milla voi mennä kumpaan suuntaan vain. Kummallakin ok välit Krisuun, vaikka välillä jutut ärsyttävät.

Eli eiköhän se Krisu sinne jää.

Ville voi hyvinkin äänestää Krisun pois jos vaan mahdollista on. Tietty jos kuvittelee voivansa ajaa krisusta demonin ulos niin sitten ehkä ei.

Jukka on pelaaja, ja hyvin voi äänestää krisun pois. 

Ja helmeri ei äänestä anua pois, eli jos anu on vastassa, krisu saa lähteä.

Vierailija
48277/90773 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja Mira " sairastuu" tänään klo ?

Klo 21 mennessä on nilkka nyrjähtänyt tmv.

Mira on jo vaatinut lyhyitä vuoroja radalle.

Mitä sä selität?? Mirahan painaa kuin hirvi radalla juoksu jalkaa menemään eikä valita yhtään.

Mira on sporttimimmi, entinen Suomen mestari ja kova mimmi.

Millallahan tuossa näyttää heikkoa tekevän, tippuu ja kaatuu ja rääkyy, onnetonta!

Mira otti MIllan kiinni kierroksella jo, Milla kiljuu ja roikkuu jalastaan narussa.

Vierailija
48278/90773 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa voi olla paikat vaan tosi kipeet huomenna tytöillä ettei pysty huomenna kiipeämään??

Vierailija
48279/90773 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kevinin hiukset on hienot ❤️. Love islandilla yhdellä samanlaiset, tykkään.

Vierailija
48280/90773 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krisu o paras jos kunto kestää.

Ketju on lukittu.