Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

BIG Brother 2019 Official

Vierailija
29.08.2019 |

No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?

Kommentit (90773)

Vierailija
47941/90773 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä on, että naiset vaan ei voi tukea naisia? Tässäkin palstalla naisosanottajat koetaan kaikkein ärsyttävimmiksi, kaikkein tapeteimmiksi, kaikkein hutsuimmiksi ja kaikkein vaikka mitä. Ihan sama mikä syy, joku syy on siihen, että naiset pois, sitten halutaan katsella niitä vittuilevia miehiä (Krisu), kaikkia yrittäviä ja panevia miehiä(Jukka), joojookaikkikäykuntykkäänkaikistamiehiä (Helmeri), minätiedänkaikenparemminmiehiä (Ville ja Kimmo). Jopa muunsukupuolista Keviniä katsellaan mieluummin kuin ketään naista, varmaan koska tällä on kuitenkin se kikuli.

Mikä ihme naisissa on vikana? Ansaitsette kaikki paskajätkät joita tiellenne tulee, lastenne typerät isät, laiskat poikanne ja muutenkin huonomman aseman yhteiskunnassa, koska ette vaan osaa.

JOS BB menee noin pahasti ihon alle, niin suosittelen vahvasti laittamaan 24/7 kiinni ja etenkin tämän palstan ja kaikki muutkin asiaan kuuluvat foorumit.

Ei selkeesti tee hyvää sun mielenterveydelle, kun kaikki ei ole samaa mieltä sun kanssas.

Mä en halua kaikkia naisia pois, vaan tylsät mitään sanomattomat henkilöt. Eihän kaikki osaa telkkariohjelmassa olla omana itsenään, valitettavasti. En ketään vihaa, enkä fanita.

Mä olen ihanan mieheni kanssa ollut 26 vuotta ja 19 vuotias poikakin on kolmatta vuotta samassa duunissa, se vakinaistettiin kun valmistui keväällä. Kuulumme duunareina kuitenkin korkeampaan keskiluokkaan. Meillä menee kivasti, vaikken naisia Big Brotherissa suosikaan.

Vierailija
47942/90773 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin tota Villen rangaistusta katsellessa, että miksi ihmeessä noi muut asukkaat vaan jätti sen kuin nallin kalliolle? Ei edes kysyneet, että tahtooko tämä tulla mukaan olkkariin yms., lähtivät vaan itse pois ja jättivät Villen istumaan yksin keittiöön. Jotenkin todella tahditonta ja käytöstavatonta toimintaa. Mietin vaan, että mitä jos rangaistuksen kohteena olisikin ollut vaikka Kevin tai Milla, niin millainen loukkaantuminen ja mielensäpahoittaminen tuollaisesta kohtelusta olisi syntynyt? Kevin olisi aivan satavarmasti vetäytynyt makaamaan mytyksi jonnekin peiton alle ja myöhemmin itkua tihrustaen kilahtanut "syrjivästä ja kiusaavasta" käytöksestä. Milla taas olisi jauhanut asiasta ummet ja lammet päiväkirjahuoneessa ja ollut pettynyt talon ilmapiiriin. En tiedä, tuli jotenkin paha mieli, kun kuvittelin itseni Villen tilanteeseen.

Voi älä nyt jaksa. Kumpikaan Kevin eikä Milla ei olisi jääneet yksin marttyroimaan vaan olisivat iloisesti huutaneet porukkaa hakemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47943/90773 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä on, että naiset vaan ei voi tukea naisia? Tässäkin palstalla naisosanottajat koetaan kaikkein ärsyttävimmiksi, kaikkein tapeteimmiksi, kaikkein hutsuimmiksi ja kaikkein vaikka mitä. Ihan sama mikä syy, joku syy on siihen, että naiset pois, sitten halutaan katsella niitä vittuilevia miehiä (Krisu), kaikkia yrittäviä ja panevia miehiä(Jukka), joojookaikkikäykuntykkäänkaikistamiehiä (Helmeri), minätiedänkaikenparemminmiehiä (Ville ja Kimmo). Jopa muunsukupuolista Keviniä katsellaan mieluummin kuin ketään naista, varmaan koska tällä on kuitenkin se kikuli.

Mikä ihme naisissa on vikana? Ansaitsette kaikki paskajätkät joita tiellenne tulee, lastenne typerät isät, laiskat poikanne ja muutenkin huonomman aseman yhteiskunnassa, koska ette vaan osaa.

Vau.

Mä olen Miran leirissä, että mitäs nyt sanot?

Ja minä Millan. Mutta ei kelpaa. Pitäisi kompata muumio-Anua vain siksi että hän on nainen ja hyvännäköinen.

Millakaan ei ole huono vaihtoehto.

Anua en kyllä suostu kannustamaan. Varmasti on ihan kiva mimmi ja näpsäkkä. Ei vaan kuulu telkkariin tuollaisenaan. Ehkä joku toinen formaatti.

Vierailija
47944/90773 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miralla jo ruoka taas mielessä jos ei vatsaa kerkee saada ruokaa ennen viikkotehtävää...

Vierailija
47945/90773 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sukupuolella ei ole merkitystä tässä kohtaa! Nämä henkilöt ovat kiinnostavia tai mielenkiinnottomia sukupuolesta riippumatta.

Anu sattuu olemaan vähiten kiinnostava ja sattuu olemaan myös nainen. Jukka kiinnostaa seuraavaksi vähiten, joten hän olisi lähtölistalla Anun jälkeen.

Vierailija
47946/90773 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jukka on oikeesti ihastunu Eevikseen, sen näkee tyhmäkin. Varmasti ottaa Eevikseen yhteyttä kun putoaa talosta.

En tarkoita pahalla, mutta noi 2 ei sovi toisilleen yhtään.

Vierailija
47947/90773 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lähtölista: Ville, Anu, Jukka, Kimmo, Mira. Ja Krisu finaaliin jossa häviää 30 000.

Vierailija
47948/90773 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu olen ihan samaa mieltä tuosta viimeisestä lauseesta - akkojen on ihan turha nykyaikana tulla itkemään kamalista miehistään - itse olette ne valinneet, toisin oli ennen muinoin kun vaihtoehtoja ei ollut.

Mutta, mutta...voi tuon naisten pois äänestämisen nähdä myös ihan vain naisten tylsyytenä, tasaisuutena. Naiset eivät ole sellaisia luonnevikaisia wrecking traineja, kuten esim. takakireä ja tehdyn itsevarmuutensa alle epäileväntuomaksensa piilottava vallanhaluinen Ville, menestyvän perheen ei niin kauhean hyvin menestyvä, alkoholismin oireita poteva Risu jne jne. Hitaasti raiteeltaan suistuvaa junaa seuraa hypnoottisesti, kun taas filosofisia ja semiälyllisiä jaarituksia haluaa kotisohvallaan kuunnella lopulta hyvin harva, ne ovat unilääkettä.

Ilman niitä loputtomia mukaälyllisiä jaarituksia Tarina olisi vieläkin talossa. Eeviksestä en ole varma. Hänen kohdallaan olin jopa minä aistivinani jonkinlaista naisvihaa - nainen ei vain saa olla vieläkään kuin Jukka niin halutessaan. Jukka kyllä saa olla Jukka, siis kokovartalok'rpä, eikö se vieläkin ole talossa? Ei ihmisissä herätä sen suurempaa ihastusta, mutta ei sellaista vihastustakaan kuin mitä Eevis sai niskaansa. Jokin asia tässä tuntuu ihmisiä naisten kohdalla hiertävän. Naisten ilmeisesti oletetaan olevan moraalisesti tiukkapipoisempia. Silloin kun ei ollut luotettavaa ehkäisyä, tuon vaatimuksen vielä jotenkin ymmärsi, mutta nykyaikana? 

Vierailija
47949/90773 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin tota Villen rangaistusta katsellessa, että miksi ihmeessä noi muut asukkaat vaan jätti sen kuin nallin kalliolle? Ei edes kysyneet, että tahtooko tämä tulla mukaan olkkariin yms., lähtivät vaan itse pois ja jättivät Villen istumaan yksin keittiöön. Jotenkin todella tahditonta ja käytöstavatonta toimintaa. Mietin vaan, että mitä jos rangaistuksen kohteena olisikin ollut vaikka Kevin tai Milla, niin millainen loukkaantuminen ja mielensäpahoittaminen tuollaisesta kohtelusta olisi syntynyt? Kevin olisi aivan satavarmasti vetäytynyt makaamaan mytyksi jonnekin peiton alle ja myöhemmin itkua tihrustaen kilahtanut "syrjivästä ja kiusaavasta" käytöksestä. Milla taas olisi jauhanut asiasta ummet ja lammet päiväkirjahuoneessa ja ollut pettynyt talon ilmapiiriin. En tiedä, tuli jotenkin paha mieli, kun kuvittelin itseni Villen tilanteeseen.

Komppaan tätä. Meni maku kaikista asukkaista. Tupu sai lähteä koska tosi töykeä Villeä kohtaan.

Itse en olisi pystynyt jättämään Villeä.

Todellista kiusaamista.

Sama rangaistus muille.

Vierailija
47950/90773 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seli Seli Anu helppoahan se on tuolla että "mä oon kotona ihan erilainen"🙈

Huomasin yritti Villelle keittiössä selittää sen jälkeen kun Ville näpäytti vähän Anua keittiö hommista..

tosin Anu kyllä siivosi eiliset sotkut kun kukaan sitä ei tehnyt..

Mirakin totesi että alussa siivosi kaikkien sotkut mutta enää ei viitsi..Mira ei edelleenkään ymmärrä miksi jokainen ei siivoa omia kuppejaan ja lautasiaan!!!

Vierailija
47951/90773 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvinaisen itsekästä porukkaa saatu tuonne..minä minä minä!

Vierailija
47952/90773 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anu vaikka ei hirveen nuori olekkaan niin tuntuu ettei olisi vielä kannattanut noita lapsia tehdä..

Vierailija
47953/90773 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Komppaan tätä. Meni maku kaikista asukkaista. Tupu sai lähteä koska tosi töykeä Villeä kohtaan.

Itse en olisi pystynyt jättämään Villeä.

Todellista kiusaamista.

Sama rangaistus muille.

No höpön höpö nyt taas, sehän oli Villelle annettu rangaistus eikä mikään erikoispalvelua saavan kunniahenkilön osa.

Mistäs tiedätte ettei isoveli ohjeistanut muita tuosta ettei saa hypätä koko aikaa palvelemassa?

Vierailija
47954/90773 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miettikää jos Tarina tulis takas..

Tuisipa niin voisin katsoa taas. En ostanut jatkokautta kun Tarina putosi.

Vierailija
47955/90773 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt olisi hyvä tilaisuus äänestää Anu häätöön. Jonkun sellaisen kanssa, että Anu varmasti putoaa.

Anu ja Ville häätöön.

Ei Villeä. Siinä tapauksessahan Anu ei putoaisi.

Nyt kun saa antaa miinusääniä,on ainutlaatuinen tilaisuus äänestää Anu häätöön.Muutoin se menee finaaliin asti.

Anu on iso uhka monelle.

Vierailija
47956/90773 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt olisi hyvä tilaisuus äänestää Anu häätöön. Jonkun sellaisen kanssa, että Anu varmasti putoaa.

Anu ja Ville häätöön.

Nyt kun saa antaa miinusääniä,on ainutlaatuinen tilaisuus äänestää Anu häätöön.Muutoin se menee finaaliin asti.

Anu on iso uhka monelle.

Kyllähän Anu villeä vastaan häviää reilusti. Villen nuoriso-osasto jätti viime viikolla äänestämisen viime tippaan, sen takia se oli turvassa vasta keskiviikkona.

Vierailija
47957/90773 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jukka laiska..varas tarvittaessa....pummi...käski muiden tehdä hänelle tonnikala leivät on niin kiireinen vissiin?

Vierailija
47958/90773 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä Ville puhisee yksin kädet puuskassa ja huulet kiukkuisena viiruna?

Vierailija
47959/90773 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anu ja Ville häätöön.

Anu on iso uhka monelle.

Kyllähän Anu villeä vastaan häviää reilusti. Villen nuoriso-osasto jätti viime viikolla äänestämisen viime tippaan, sen takia se oli turvassa vasta keskiviikkona.

Nuoriso-osastolla mitään tekemistä Villen lopputulemaan..kiittää voi tuotantoa😂

Vierailija
47960/90773 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anu ja Ville häätöön.

Anu on iso uhka monelle.

Anu ei ole kenellekään uhka. Ville on ihan kirjaimellisesti käytökseltään, lisäksi tylsä tyyppi.

Ketju on lukittu.