BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
Ville vaan näyttää rajat huonolle käytökselle jota Krisu edustaa.
Ville lähinnä tuo esille sen, että hän on parempi kun muut ja hänen näkemyksensä/maailmankatsomuksensa on oikea ja muut on väärässä. Amen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole Anua vielä mollannut mutta ei taida todellakaan olla ihan terävin tyyppi kattelin tuota sen nyhräämistä leipoessa iso sormus kädessä ja nyt vetelee taikinaa sitä irti,oisko vaan ootanut sen pois ennen leipomista😅🤣🤣
Hajamielinen vesimies vain, ei tyhmä. ♒😁
Kokkikoulun käyneeltä tuo on silkkaa typeryyttä. Sormukset ovat kauheita pöpöpesiä.
Saiko sormuksia ottaa välillä pois?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kevinin pisteet laski, kun otti nokkiinsa, kuun muut ei ole ajatustenlukijoita ja käyttivät keskustellessa termiä "transu" - - olis kertonut, että ei halua kuulla keskusteluja "transuista" jos se on niin kamalaa. Ihan yleinen termi /keskustelun aihe kuitenkin. Mutta ei, hänen ei kuulemma tarvitse kertoa tällaisista yksityiskohdista, vaan MUIDEN pitäisi OTTAA SELVÄÄ ja jotenkin AUTOMAATTISESTI tietää..?!
Automaattisesti ei tarvitse tietää, mutta joskus sateenkaari-ihmiset ei vaan jaksa vetästä PowerPoint esitystä käyntiin jokaisen ihmisen kanssa jokaisesta termistä. Varsinkin jos noita sanoja on joutunut kuulemaan kiusaajilta jne livenä useastikin. Kyllä aika monet jo tajuu että transulla ei yleensä hyvää tarkoiteta.
Keskustelu näistä on kyllä ihan ookoo ja Kevinkin sitä harrastaa tuolla, mutta jos homoilla ja muilla menee hermo joskus niin se suotakoon.
joo homomiehiltäkin vielä joskus kysellään että haluutko olla nainen ni kyl uskon jos kyllästyttää alkeellisetkin väärinymmärrykset. noissa tapauksissa jos ei asiasta MITÄÄN tiedä, ja sekoittaa useamman jutun keskenään, ni on ihan suositeltavaa olla käyttämättä mitään termejä. jos en ite tietäs jostain aiheesta mitään niin en lähtis hosumaan ja puhumaan ohi suuni. joten joku vois sanoo mulle että opettele ensin perusteet, enkä loukkaantuis.
näissä sukupuolijutuissa on vielä se että aihepiirin tiedejulkaisut ja kirjallisuus on suurelta osin englanniks, ni ei oo suomeks vielä vakiintunu kaikki mut kyl se transu sanana kalskahtaa korvaan.
Bb talossa ei ole kirjastoa, nettihärpäkkeitä, eikä seksuaalivähemmistöjen pamfletteja.
Kevinille on osa asukkaista ihan selvästi kertoneet, että eivät ole aiemmin olleet seksuaalivähemmistöjen kanssa tekemisissä ja että ihan oikeasti eivät tiedä heistä /aiheesta mitään.
Silti Kevinin mielestä heidän olisi mystisesti ja automaattisesti vaan pitänyt tietää, mistä HÄNEN kuullen saa keskustella ja mistä ei?!
Kevin, Milla ja Tarina selittivät nuo jutut alussa moneen kertaan. Eihän sille mitään voi jos toiset eivät halua oppia.
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö tätä tylsyyttä nyt oikeasti katsoa huomiseen kello 14 asti? Pääsevätköhän edes nukkumaan? Ihan perseestä, kun eivät voi edes keskustella kunnolla, vaan vuorokausi hoetaan hippaa.
Kuka on käskenyt sinun katsoa? Älä anna bb-ohjelman ohjaajan määrätä elämääsi!
Vierailija kirjoitti:
Ville vaan näyttää rajat huonolle käytökselle jota Krisu edustaa.
Ville haluaa muista kaltaisiaan jeesustelijoita, eikä niin tule koskaan tapahtumaan. Tyyppi ei osaa suvaita avoimia, railakkaita persoonallisuuksia, nähty. Krisu ja Kevin eivät ole syyttä BB-kansan suosikkeja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensin Eevis hengaili talossa urheiluliiveissä ja nyt Anun vuoro hakea vähäpukeisuudella huomiota.
Tuolla on KUUMA ja huono ilma, siitä on kuultu liki päivittäin.
Minä oon kotona kokonaan ilman paitaa ja tissiliivejä kun on kuuma, vaikka mulla roikkuu ne navassa asti liiveittä. Revi siitä.Ps.Älä helvetissä puhu haisulista samassa lauseessa Anun kanssa!!!
49v
Mua järkyttää että haisulihokija olet 49v. Luulin että max 22. Surullista.
Verbaalisesti lahjakas olet,kenties Anun lähipiiristä.
Anu ja Tupu ei tosiaakan ole samantasoisia.Tupusta saa jotain irti ; Sanoo usein napakasti Krisulle sen kiroilusta ja Tupu oli paljon hauskempi viime bileissä kun vielä miettii sen ikää .Tekee enemmän hommia kun Anu. Esim katsotumpia on jos miettii hauskuuttaa niin on Kimmon ja Tupun putoaminen portailta.Mitä hauskaa Anussa on ??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensin Eevis hengaili talossa urheiluliiveissä ja nyt Anun vuoro hakea vähäpukeisuudella huomiota.
Tuolla on KUUMA ja huono ilma, siitä on kuultu liki päivittäin.
Minä oon kotona kokonaan ilman paitaa ja tissiliivejä kun on kuuma, vaikka mulla roikkuu ne navassa asti liiveittä. Revi siitä.Ps.Älä helvetissä puhu haisulista samassa lauseessa Anun kanssa!!!
49v
49V, ja käyttää tuollaista kieltä...Anun kaveriko se siellä taas.Kyllä fiksu Eevis pääsee pitemmälle elämässään kuin tyhjäpää Anusi ikinä.
Tuo kommentoija ei tainnut puhua älykkyydestä vaan kuumuudesta ja miltä näyttää(luetun ymmärtämis vaikeuksia näemmä sinulla🤔)
Väännän nyt rautalangasta: Kommenttini koski viimeistä lausetta.
Kevin ja Helmeri on ainakin vaakoja, Anu vesimies ja Jukka leijona. Muistan Kimmon joskus maininneen olevansa oinas?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedättekö sen tunteen, kun ei ole täysin varma, onko omakaan mielenterveys kunnossa, kun aikuisena ihmisenä katsoo telkasta aikuisten ihmisten hippaleikkiä. Eikä oikein malttais lopettaakaan.
Mikä katsojien keski-ikä on?
22.
MIkä on katsoien sukupuolijakautuma? Veikkaan, että on 90 pros. naisia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka se oli kakkanen poika. Kiva toi hippa
Kakan hajuinen poika on tietenkin Kristian.
Yllättikö?
On kyllä typerää nimittelyä taas.
Talossa tuo "Kakan hajuinen poika" on pikemminkin hellittelynimi eikä nimittelyä. Siis ihan oikeasti, en sano tätä mitenkään ironisesti. Se siis sanotaan sellaisella hellällä äänensävyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole Anua vielä mollannut mutta ei taida todellakaan olla ihan terävin tyyppi kattelin tuota sen nyhräämistä leipoessa iso sormus kädessä ja nyt vetelee taikinaa sitä irti,oisko vaan ootanut sen pois ennen leipomista😅🤣🤣
Kokkikoulun käyneeltä tuo on silkkaa typeryyttä. Sormukset ovat kauheita pöpöpesiä.
No eihän niillä ole ollut NIITÄ sormuksia enää pitkään aikaan😂
Vierailija kirjoitti:
Eikö Milla ja Ville puhu mitään toisilleen. Samassa ruokapöydässä kahdestaan ja kumpikin oli hiljaa.
Ville on tuominnut Millan twerkkauksen takia ensimmäisillä viikoilla ja edelleenkin. Tämän päivän tanssitehtävässä Ville osoitti halveksittavaa mieltä Millaa kohtaan, vaikka Milla ei edes twerkannut. Ville ei siedä ihmisiä, jotka elävät tai harrastavat toisin kuin hän itse. Vaikka ihmisillä on hyvä sydän ja hyvä tahto muita kohtaan. Se siitä tosiuskovaisesta, jolla ei ole suvaitsevaisuutta, eikä hyvää tahtoa hyväsydämisiä kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anu on tosi tylsä eikä edes nätti, ikäistään vanhemman näköinen.
Ei selvästikään ole tylsä, kun saa kommentointia paljon aikaan. Itse pidän nanusta, enkä näe sitä ollenkaan sellaisena kuin inhoajat.
Yllättäen Anu paljastuikin vesimieheksi, ilmankos pidän siitä, kun itsekin olen, ja samanlainen sulkeutunut mutta ärsutettynä vaarallinen.😎
Nanu on aivan ikäisensä näköinen, en ymmärrä tollasta paskanjauhuuta yhtään. Ulkonäkökö tosiaan saa tollasta kateutta aikaan. Itse olen ruma kuin notreeamen kellonsoittaja, mutta ei minua muiden hyvät ulkonäöt haittaa.
Milla ja Helmeri on turhimmat tuolla, Milla ällöttävä idiootti ja Helmeri nynny tapetti.
Hyvä kommentti Anusta, olen samaa mieltä. Onneksi Anu ei itse tiedä tästä parjauskampanjasta, jota tässä keskustelupalstassa jotkut harrastaa. Muissa keskusteluissa ja bb-arvosteluista ei ole tällaista lokaa kuin täällä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai mitä sormuksia tarkoitit??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kevinin pisteet laski, kun otti nokkiinsa, kuun muut ei ole ajatustenlukijoita ja käyttivät keskustellessa termiä "transu" - - olis kertonut, että ei halua kuulla keskusteluja "transuista" jos se on niin kamalaa. Ihan yleinen termi /keskustelun aihe kuitenkin. Mutta ei, hänen ei kuulemma tarvitse kertoa tällaisista yksityiskohdista, vaan MUIDEN pitäisi OTTAA SELVÄÄ ja jotenkin AUTOMAATTISESTI tietää..?!
Automaattisesti ei tarvitse tietää, mutta joskus sateenkaari-ihmiset ei vaan jaksa vetästä PowerPoint esitystä käyntiin jokaisen ihmisen kanssa jokaisesta termistä. Varsinkin jos noita sanoja on joutunut kuulemaan kiusaajilta jne livenä useastikin. Kyllä aika monet jo tajuu että transulla ei yleensä hyvää tarkoiteta.
Keskustelu näistä on kyllä ihan ookoo ja Kevinkin sitä harrastaa tuolla, mutta jos homoilla ja muilla menee hermo joskus niin se suotakoon.
joo homomiehiltäkin vielä joskus kysellään että haluutko olla nainen ni kyl uskon jos kyllästyttää alkeellisetkin väärinymmärrykset. noissa tapauksissa jos ei asiasta MITÄÄN tiedä, ja sekoittaa useamman jutun keskenään, ni on ihan suositeltavaa olla käyttämättä mitään termejä. jos en ite tietäs jostain aiheesta mitään niin en lähtis hosumaan ja puhumaan ohi suuni. joten joku vois sanoo mulle että opettele ensin perusteet, enkä loukkaantuis.
näissä sukupuolijutuissa on vielä se että aihepiirin tiedejulkaisut ja kirjallisuus on suurelta osin englanniks, ni ei oo suomeks vielä vakiintunu kaikki mut kyl se transu sanana kalskahtaa korvaan.
Bb talossa ei ole kirjastoa, nettihärpäkkeitä, eikä seksuaalivähemmistöjen pamfletteja.
Kevinille on osa asukkaista ihan selvästi kertoneet, että eivät ole aiemmin olleet seksuaalivähemmistöjen kanssa tekemisissä ja että ihan oikeasti eivät tiedä heistä /aiheesta mitään.
Silti Kevinin mielestä heidän olisi mystisesti ja automaattisesti vaan pitänyt tietää, mistä HÄNEN kuullen saa keskustella ja mistä ei?!
onhan se jo monta viikko asiasta puhunu, asukkaat on kyselleet, ja joidenkin katsojien mielestä se ei muusta puhukaan? niin lisääkö pitäis koko ajan sit kuitenkin? toivomuksenahan vähemmistön edustajilla on että jossain vaiheessa siirrytään next levelille tossa, eikä tartteis ihan alusta alottaa aina, niin kuin on käynytkin että asukit sujuvasti kysyy, kuuntelee ja oppii. mut tossa stressijutussa sillä meni hermo siihen termiin kun jukka esitti tietämätöntä (vaikka on ennen sitä kutsunut muunsukupuoliseks ihan sujuvasti ja sanonut oppineensa paljon), mikä oli tietenkin tarkoituskin, mutta se leikilläänkin lähtöruutuun palaaminen oli ärsyttävää. ei siinä isommasta draamasta ollut kyse kevinillekään kuin ärsyttävästä muistutuksesta ulkomaailmaan. stressitehtävän kannalta reagoi just oikein.
Vierailija kirjoitti:
Ville taitaa rakastaa Kimmoa.
Onko pakko tyrkyttää tuota homoutta joka puolelle? Ja yrittää tehä heteroistakin homoja?
Se että joku on homo ei tarkoita että kaikki on.
Ellei tuo sitten ollut "läppää"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai mitä sormuksia tarkoitit??
Siis kun joku moitti Anua, kun ei ollut ottanut sormusta pois leipoessaan, niin siksi kysyin, että saiko niitä ottaakaan pois? Oletin että tarkoitettiin sitä älysormusta, joka oli viikkotehtävässä.
(En siis tarkoittanut tätä hetkeä. Tiedän että se vk-tehtävä on nyt jo ohi.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kevinin mielestä kaikkien pitäisi hämmästellä hänen erikoisuuttaan hyvällä ja olla kiinnostuneita juuri hänelle tärkeistä asioista. no ei todellakaan kiinnosta ottaa selvää ja perehtyä kevinin maailmaan niin paljoa, jossei se ihan perus jutustelulla aukene nopeasti. mekkoon pukeutuva kiekuva mies, saa kutsua itseään miksi parhaimmaksi kokee, ihan sama. ärsyttävä jokatapauksessa.
Joo,samat sanat.Itse olen 54v.Eipä tarvitse miettiä,mistä suunnasta ne kamalat Eeva-Leenan härskit haukkumiset tulivat.