BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai kamala Jukka on tällä hetkellä menossa jatkoon 🙈😱
Eli äänestys on kusetusta. Oliko se niin, että kauppaan on päässyt aina ne ketkä ei ole häätöäänestyksessä ja bb valitsi Jukan kauppaan niin silloin jo siis tiesi että Jukka ei ole häädössä.
No totta! En usko kyllä hetkeäkään että olisi oikeasti saanut enemmän ääniä, klo 17 ero oli reilu.
Vierailija kirjoitti:
Mistä jutusta Ville suuttui Krisulle?
Varmaan siitä, kun Krisu oli sanonut kimmolle että alkaako tällä seisomaan kun kuulee vauvan itkua.
Äänestäkää Jukkaa se ansaitsee olla turvassa!
Hyvä ilme Kevinillä, kun Krisu sanoi sitä hölmöksi 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä tota Kimmoa vielä ihmettelen, tai en Kimmoa mutta tuntuu hassulta miksi homomies yrittäisi heteroa. Onko Hemmillä kuitenkin jotain kiinnostusta miehiin ja Kimmo tän aistisi?
Kyllähän homo voi heteroonkin ihastua. Mutta mulla kyllä pikkasen tutka piippaa Helmerin kohdalla, enkä ees tiedä miksi.
Mulla myös, kai se on tuo tapa puhua miehille *Kimmoooo" jos Kimmo sanoo jotain, tai muutenkin puhuu eri tavalla mun mielestä miehille. Tai saattaa koskettaa Kimmoa ohimennen aika tarpeettomastikkin.
Vierailija kirjoitti:
Villen kannattajat pelkäävät muita kilpailijoita.
Hmm.
Tykkään Kevin, Ville ja Helmeri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä jutusta Ville suuttui Krisulle?
Varmaan siitä, kun Krisu oli sanonut kimmolle että alkaako tällä seisomaan kun kuulee vauvan itkua.
No jopas oli kamalaa 😂😂😂😂
joo milla on lihonu ja mira vissiin laihtunu, molemmat talon tulosta. milla kotona aktiivinen ihminen, mutta talossa syö tylsyyteensä. mira taas nirso ja batteryt sun muut vähemmällä niin on hoikistunut.
itse varmaan kanssa lihoisin tuolla ihan huomaamatta, kun ei oo kelloa ja noi syö niin monta kertaa päivässä. jos onnistunut viikkotehtävä niin noi kittaa herkkuja enemmän kuin kotioloissa vaikkei varmaan tunnu siltä.
Nyt niitä ääniä Kimmolle, hänen ei todellakaan kuulu olla pohjalla!
Kyllä yritti Hemmiä bileissä
Uskon joka hetki. Pohjanmaalla on paljon Jukan kannattajia ja muuallakin . Te tuomitsette aivan turhaan Jukkaa liittykää meihin jukka faneihin!
Kevin pahoitti mielensä sanansa transu 🙄🙄🙄
Että tuo Kevin on lapsellinen muusukupuolinen
Mietin tuossa, että ketä Kimmo muistuttaa, ja nyt hoksasin: Sauli Niinistöä.
Aargghh tuo Jukka on ärsyttävä. Ja Krisun ympärillä olevat mielistelijät ja Krisun muka hauskat "vitsit".... Mautonta.
Mutta koostessa ei tietenkään kerrottu, että mitä Krisu oli sanonut. Hohhoijjaa.