Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BIG Brother 2019 Official

Vierailija
29.08.2019 |

No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?

Kommentit (90773)

Vierailija
44621/90773 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikea uskoa, että kukaan vanhempi voisi pitää tuota Krisun kysymystä hyväksyttävänä. Erityisesti kun se kysyttiin äidiltä, joka ei ole nähnyt lapsiaan pitkään aikaan ja varmasti jo pelkkä heidän ajatteleminen saa tunteet pintaan. Niin täytyy kyllä olla mieleltään aika kieroutunut kysyäkseen jotain noin julmaa ja kauheaa. Tuo olisi ollut kauhea kysymys kelle tahansa asukkaalle, jos sen olisi muotoillut koskemaan jotain läheisiä perheenjäseniä, mutta vielä pienistä lapsista puhuttaessa aivan järkyttävä. Olen itse tosi herkkä ja kaikki lapsiin kohdistuva väkivalta, edes sen kuvittelu, saa kyllä voimakkaita tunteita aikaan. Joten en kyllä moiti Anun reaktiota tippaakaan. Krisu menetti ainakin minun silmissä kaikki pisteensä enkä tule varmasti enää tämän kauden aikana unohtamaan tuota heittoa.

voi herranjumala. Onpa avmammat herkkiksiä.

Kyllä sinäkin ehkä vielä joskus ymmärrät, jos saat lapsia.

Normaalilla empatiakyvyllä varustettu lapsetonkin kyllä ymmärtää, mutta jos ei ole empatiaa, niin pitäisi olla omakohtainen kokemus ymmärtääkseen.

T: Lapseton joka ymmärtää täysin Anun reaktion ja pitää Krisun käytöstä äärettömän törkeänä.

No on varmaan melko pelottavaa, et suurin osa ihmisistä on sit empatiakyvyttömiä sun analyysin mukaan.

Vierailija
44622/90773 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Villehän kerran jutteli Krisun kanssa ja sanoi suoraan sille ,että ihan kun hänen sisällä kaksi ihmistä ,on tämä joka kiroilee ja viljelee niitä alapää juttuja ja sitten ihminen joka pystyy juttelee fiksusti ja on tietoa.Tuo jälkimmäinen : äsken katselin kun Krisu jutteli Kimmon kanssa niin ihan hyvää keskustelua sähköautoista (juu mä en tiedä niistä mitään ).On tuo Krisu monesti jutellut järkeviä.Kyselee paljon tietoa esim Kimmolta lakiasioista ,Joskus tuntuu ,että aidosti juttelee ...ihmettelee uskonnon asioista.Hitto jättäisi nyt v%&/ ja alapää jutut pois niin farmaan ihan fiksu kundi finaaliin.Sitten on taas ihmisiä jotka ihan hiljaa ,ei tee mitään ,niin mitä ne tuolla on ? Esim Milla heiluttaa vaan persettä ja syö.Anu yrittää Helmerin rinnalla finaaliin.

Miten niin Milla vain heiluttaa persettä ja syö. Käsittämätön väite. Milla on aina innolla mukana kaikessa, juuri äsken pakohuoneessa kun sitä alkuavähän katsoin. Eilen halasi lämpimästi ja pitkään Miraa heti sen jälkeen kun oli Mira oli saanut tietää olevansa prosenteissa pohjalla. Siitä näki miten Mira oli halissa luontevasti oikeasti saamassa voimia niin kuin aidosti empaattisen ihmisen kanssa vain voi olla, sitä oli niin kiva katsoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
44623/90773 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

M i k r o m u n a u l o s t a l o s t a j a s a s s i i n e n n e n k u i n t a m e r t u l e e j a a l k a a h u u u t a

Vierailija
44624/90773 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielipide Krisun viimeöisestä ”läpästä”? (tuli mieleen kun oli nyt koosteessa toi vauvan itku)

Hyvä aloitus. Siitä ei ollakaan täällä vielä keskusteltu. Mielipiteitä?

Vierailija
44625/90773 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te jotka haukutte Miraa niin muistakaas kuka siivosi jälkiä ,eräsi tölkkejä ym kun oli bileet ? Eikö se ollut niin hän ei pidä oluesta niin hänelle riitti sidukat .Muistatteko ei ollut paljon kaljoja mitä Anun massu olisi kestännyt ,mutta kummasti nainen kiskoi muitakin kaljoja jotta saisi kännit ja kas seuraavana päivänä masu kipee 

Ei oo siivouskisat😂

Vierailija
44626/90773 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko teidän mielestä ok tuo kysymys, että kumman lapsistasi valitsisit tapettavaksi?

ylänuoli, jos kyllä

alanuoli, jos ei

Vierailija
44627/90773 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikea uskoa, että kukaan vanhempi voisi pitää tuota Krisun kysymystä hyväksyttävänä. Erityisesti kun se kysyttiin äidiltä, joka ei ole nähnyt lapsiaan pitkään aikaan ja varmasti jo pelkkä heidän ajatteleminen saa tunteet pintaan. Niin täytyy kyllä olla mieleltään aika kieroutunut kysyäkseen jotain noin julmaa ja kauheaa. Tuo olisi ollut kauhea kysymys kelle tahansa asukkaalle, jos sen olisi muotoillut koskemaan jotain läheisiä perheenjäseniä, mutta vielä pienistä lapsista puhuttaessa aivan järkyttävä. Olen itse tosi herkkä ja kaikki lapsiin kohdistuva väkivalta, edes sen kuvittelu, saa kyllä voimakkaita tunteita aikaan. Joten en kyllä moiti Anun reaktiota tippaakaan. Krisu menetti ainakin minun silmissä kaikki pisteensä enkä tule varmasti enää tämän kauden aikana unohtamaan tuota heittoa.

voi herranjumala. Onpa avmammat herkkiksiä.

Kyllä sinäkin ehkä vielä joskus ymmärrät, jos saat lapsia.

Normaalilla empatiakyvyllä varustettu lapsetonkin kyllä ymmärtää, mutta jos ei ole empatiaa, niin pitäisi olla omakohtainen kokemus ymmärtääkseen.

T: Lapseton joka ymmärtää täysin Anun reaktion ja pitää Krisun käytöstä äärettömän törkeänä.

Mulla ei ole lapsia mutta mulla on kaksi kultastanoutajaa. Jumankauta kun mä olisin niistä kuukauden erossa ja joku kysyis että kumman pojan ammun jos ne olis nyt tässä😢 Se olis todella asiaton kysymys jo koirista, saati sitten ihmis lapsista! Ei normaalia kolmekymppisen miehen puhetta.

Voihan sitä aina sanoa kumman ampuis, ei se sitä tarkoita että on pakko ruveta sanoista tekoihin.

Vierailija
44628/90773 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kevinin hiukset <3 aivan upeat

Vierailija
44629/90773 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun piti kyllä katsoo BB ,mutta nyt tuntuu Love Island suomi ...pitää siis äänestää pari jatkoon ??? Minä en äänestää Anua ja Hemmiä.

Vierailija
44630/90773 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua kyllä suoraan sanottuna vähän ärsyttää, että noille kerrotaan jatkuvasti tietoja ulkomaailmasta ja kierrätetään ympäri tota helvetin Rediä. 

Miks?

Vierailija
44631/90773 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kimmo möhömaha lenkille! Tai hula vannetta pyörittämään

Kimmo on nyt talon älykkäin tuolla ja Kevin. Krisu ei oo tyhmä vaikka onkin kakkanen poika.

Vierailija
44632/90773 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauheeta jos olisi Krisun tyylinen poika.

Mulla 2 poikaa, melkein aikuisia.

Ei tuollaiseksi tule kun huonolla kasvatuksella.

Sä olet varmaan niitä täydellisiä äitejä jotka ei tee koskaan elämässään virheitä ja jonka omat lapset on aina niitä täydellisiä pikkusia kullanmussukoita. Ne on ne muiden huonosti kasvatut lapset jotka pahojaan tekee.

Hah, nämä pikkuiset kullanmussukat on 15 ja 18 vuotta. Ei oikein kiinnosta mitä muiden lapset tekee ja taatusti en tiedä mitä teinejen kaverit tekee.

Katsos kun vanhemmat ei kiusaa ketään niin ei ole tullut lapsistakaan kiusaajia.

Vierailija
44633/90773 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko todellakin niin että tuotanto leipoo törkyturvasta voittajaa? Vauvan itku klipistä jäi puuttumaan törkyturvan vastenmielinen pedofiili ”mukavitsi”, mitenkähän käy tämän päiväiselle -kumman lapsesi ammun- ”mukavitsille”. Ja sitten hehkutetaan heti perään kuinka suosittu hän on äänestäjien parissa, eikä joutuisi pois vaikka joutuisi häätöäänestykseen ensi viikolla. Ehkä aikaisemmin näin, näitten viimeisten päivien jälkeen lentäisi kuin leppäkeihäs talosta.

Tosikko!

Vierailija
44634/90773 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vehviläinen on kyllä yli-ikäinen, väsynyt setä tuohon ohjelmaan.

Parempi se o ku Talma

Vierailija
44635/90773 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua kyllä suoraan sanottuna vähän ärsyttää, että noille kerrotaan jatkuvasti tietoja ulkomaailmasta ja kierrätetään ympäri tota helvetin Rediä. 

Miks?

Koska koko ohjelman idea romuttuu siitä kun asukkaat näkevät muita ihmisiä ja pääsevät ulos talosta hengähtämään.

Vierailija
44636/90773 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kimmon hiusten vastakohta

Vierailija
44637/90773 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kimmo möhömaha lenkille! Tai hula vannetta pyörittämään

Kimmo on nyt talon älykkäin tuolla ja Kevin. Krisu ei oo tyhmä vaikka onkin kakkanen poika.

Ville on fiksuin talossa

Vierailija
44638/90773 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kimmon hiusten vastakohta

Syytön se Kimmo siihen on kun hiukset ei kasva kunnolla

Vierailija
44639/90773 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Krisu ei niitä sataa tuhatta saa, se on varma.

Harri Moisiokin sanoi ettei voita tätä kilpailua ja yleensä hyvis voittaa eikä mikään läyhääjä.

Krisun kannattajat myös aggressiivisia.

Harri Moisiohan sen päättääkin kuka voittaa ja hei, Anun kannattajathan täällä on kertoneet ja kommentoineet, miten itse olisivat pahoinpidelleet Krisun ja millä heittäneet ja miten lyöneet.

En ole nähnyt Krisun kannattajien uhkailleen ketään tai käyttäytyneen mitenkään aggressiivisesti.

Nyt haluaisin nähdä ne kohdat missä anun kannattajat on moista kommentoineet? :D

En ole anun kannattaja, enkä krisunkaan. Jos se yhtään helpottaa sua noiden esimerkkien etsimisessä.

Et multa kysynyt, mutta varmasti on palstan modet aggressiivisimmat ja eniten väkivaltaa sisältäneet kommentit jo poistaneet, tuollaista tyyliä ei yleensä ainakaan täällä ole suvaittu, mutta tässä muutama pikaisella vilkaisulla silmiin osunut selkeästi aggressiivinen kannanotto Anun kannattajilta.

44239/44007 | klo 12:00 | 2.10.2019

Krisun kannattaa pitää suuta soukemmalla, Anu on vesimies, ja itsestänikin tiedän, että olemme rauhallisia mutta aggressiivisia ärsytettynä. Voi kohta krisulla roikkua silmämuna poskella jos vielä läppä lapsista lentelee anun suuntaan.

Toivottavasti anu saa hillittyä luontonsa.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

44339/44018 | klo 12:50 | 2.10.2019

Ja se oli muuten bambumuki, ei todellakaan lasi. Sillä ei vahingoittas kärpästäkään.

koita kestää Anu idioottien seuraa. Vesimiehenä tiedän, ettei helppoa ole, introvertilla sulkeutuneella ihmisellä. Kun kaikki patoutuu sisään, ja mielessä tekis mieli repiä kaikilta silmät päästä, mutta pitää vaan hillitä itsensä.

olen ollut työttömien työpajalla, ihan samaa paskaa kuin tuolla, mulkkuja sovinisteja ja veetä suoltavia puupäitä täynnä. Kyllä siinä pinnaa kysytään.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

44357/44022 | klo 12:59 | 2.10.2019

Joo. Olisin heittänyt esim. paistinpannulla.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Mitkään sanat tai puheet, ei edes provosoivat, oikeuta väkivaltaa. Mikään ei oikeuta väkivaltaa.

Anun kupin heitto oli aggressiivinen kiivas ele. Kuppi ei ollut heppoinen muovi- tai pahvikertakäyttökuppi kuten on yritetty väheksyä. Itselläni on käytössä aivan samoja kestokuppeja ja sellainen vaikka kasvoihin osuessaan saa vamman aikaiseksi, vakavuus riippuu osumiskulmasta ja -kohdasta, mutta vauhtia heitossa oli. Kristian ehti nostaa kätensä lentävän kupin eteen, muuten se olisi osunut kasvoihin, kimposi aika vauhdilla sivuun ja terävä ääni kuului osumasta.

Se oli väkivaltainen teko, jota ei voi hyväksyä se, joka ei väkivaltaa hyväksy muutoinkaan. Ja kannattaa muista, että tuo on vain peliä ja Krisun kysymys liittyi viikkotehtävän tavoitteisiin, valoja päälle nyt!

Anun kannattajat on ihan yhtä väkivaltaisia ja arvaamattomia kuin Anukin. Vasta tuli dokumentti perheväkivallasta, jossa tekijöinä naiset, eipä olisi heistäkään päältä päin uskonut, mutta niin se vaan ulkokuori pettää. Olisipa kiva kuulla Anun mieheltä, oliko Anun aggressiivisuus heidänkin eronsa syy.

Voi nyt saa*ana :D

Vierailija
44640/90773 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne, jotka täällä maanisesti tykittää tuhansia viestejä päivässä siitä, että Krisu muka olisi kiusaaja, eivät tiedä oikeasta kiusaamisesta mitään. Luulen, että porukka on niin kyllästyneitä tuohon viesteillä jankuttajaan, että alkavat jo toivoa hänen oikeasti joutuvan oikean kiusaajan kohteeksi. Jotta ei tarvitsisi tuota tyhjänpäiväistä jankutusta enää lukea täältä.

Mitä "oikea kiusaaminen" mielestäsi on? Pelkkää fyysistä väkivaltaako?

Ei tietenkään fyysistä väkivaltaa. Varsinkaan täysi-ikäisten kohdalla. Sehän olisi liian helppoa todentaa ja todistaa.

Tiedät mitä oikea kiusaaminen on kun koet sen. Krisun räävitön kielenkäyttö ei sitä ole, todellakaan.

Ketju on lukittu.