Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BIG Brother 2019 Official

Vierailija
29.08.2019 |

No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?

Kommentit (90773)

Vierailija
44501/90773 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Krisu ei niitä sataa tuhatta saa, se on varma.

Harri Moisiokin sanoi ettei voita tätä kilpailua ja yleensä hyvis voittaa eikä mikään läyhääjä.

Krisun kannattajat myös aggressiivisia.

Eli suurin osa Big Brotherin katselijoista on aggressiivisia?

Miksi sulla on käsitys, että suurinosa BB seuraajista on Krisun kannattajia?

Siks ku sillä on eniten faneja. Kato vaikka miten yleisö äänestää sen lähes joka kerta voittajaks.

Vierailija
44502/90773 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kevin kun alkaa höyryy jostain asiasta niin se sanoo saman asian monta kertaa ja taas alkaa alusta uudelleen niin rasittava!!!

Sitten kun ei vaan voi puhua normaalisti vaan pitää yrittää puhua jotenkin naisellisesti ja lopputulos järkyttävää kuunneltavaa!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
44503/90773 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä mammat valehtelee minkä ehtii, mitä kukainenkin on sanonut ja mitä ei. Miettikää, mitä arvoja opetatte lapsillenne.

Olen myös todella pöyristynyt tästä tekopyhyydestä mikä täällä Anun puolustelijoiden kommenteista paistaa läpi. Ne miellyttävät ja asialliset äidit ovat hyvin marginaalinen osa äideistä täällä, valtaosa on juuri näitä asioita vääriteleviä ja valehtelevia manipuloijia.

Vierailija
44504/90773 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä30766 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kimmo, Helmeri ja Ville puhuivat juuri Krisun käytöksestä, kun Krisu ei ollut paikalla. Totesivat että Krisu hakee riitaa muiden kanssa.

Ei hae. Tuo on pelkkää peliä ja tällä viikolla kaikki ovat olleet huolissaan omasta menestyksestään. Jos siis mitä tahansa negatiivista löytyy kanssakilpailijasta niin sehän käytetään, eli Krisua nokerretaan nyt joka suunnalta, koska äänestys.

Aika huonoa pelaamista sitten, kun Krisu on jo turvassa tältä viikolta.

En usko että on peliä, vaan aitoja tunteita. Kuukausitolkulla kikkelijuttuja ja sadistisia heittoja, alkaa olla useimmilla mitta täynnä.

Aamullakin oli kivat uskontokeskustelut Villen kanssa ja ilman Villeä. Päättyi siihen, että Krisu loiskuttaa vettä pöydälle ja sanoo, että tuonkin voisin väittää jumalanteoksi, rukoilla, että vesi poistuu pöydältä ja kyllähän se huomiseen mennessä on siitä itsekseen kadonnut, Jumalan tekosia. Ville koittaa sanoa että on fysiologinen ilmiö, eri asia, mutta Krisu mölötti päälle eikä antanut Villella suunvuoroa ja sitten Krisu vaan poistui mölisten paikalta.

Tilanteen koki ikäväksi sekä Ville että Kimmo jotka olivat paikalla. Helmeri ei tainnut olla.

Alkaa Krisun todellinen luonne tulla esiin, ei jaksa pitää kuukausia roolia yllä.

Vierailija
44505/90773 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietenkään ei saisi heittää mutta sano kyllä Risu tosi törkeesti. Itse oisin alkanut itkemään.

Turhaan täällä vielä jauhetaan tästä vanhasta riidasta joka on osapuolten kesken jo sovittu.

Ei ole vanha juttu, jos tapahtui tänään.

Krisu joutuu myös ihmeen usein tekemään noita ns. sovintoja.

Krisu on sellainen joka pystyy pyytämään anteeksi, eikä ole pääasiassa joutunut kuin Tarinalta pyytämään anteeks, koska Tarina on maailman suurin loukkaantuja. Tämän viikkotehtävän aikana on pyydellyt muiltakin, koska noi muut ihmiset ei tajua mitä Krisu tekee. Jopa Vehviläinen ja studion vieraatkin tajuaa mitä Krisu tekee ja hehkuttaa sen toimintaa talossa.

Vierailija
44506/90773 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole onneksi koskaan tavannut noin kamalaa ihmistä kuin mitä Krisu on. Ihan hirveä ihminen.

Mutta Krisu on ainoa joka suhtautuu tähän viikkotehtävän tarvittavalla vakaumuksella. Näitte varmaan miten stressipalkit nousi juuri kuten oli tarkoituskin.

Joo, no varmasti stressitasot nousisivat myös waterboardingilla, mutta kun ihmisten välissä suhteissa on joku raja. Jota Krisulla ei selvästi ole ja jonka ylittämisestä hän nauttii yli kaiken. Tämänaamuisista ilmeistä päätellen kun selosti Anun lapsen lopettamisesta ampumalla.

Erittäin hyvä testi Anulle jonka eloisuudessaan on pumpattavan barbaran luokkaa

Vierailija
44507/90773 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harri Moisiokin sanoi ettei voita tätä kilpailua ja yleensä hyvis voittaa eikä mikään läyhääjä.

Maanantaisen äänestyksen ja sekä kaikkien somejen perusteella. Vauvapalsta on ainoa paikka jossa tämä Krisu viha on järjestelmällistä.

Esim. Instassa, Twitterissä ja facessa Krisu on selkeästi edelleen katsojien suosikki.

Vierailija
44508/90773 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Krisu vois ehkä keskittyä niihin omiin stressitasoihinsa, eikä muiden rääkkäämiseen. Hänellähän ne oli alhaisimmat, vissiin muiden kiusaaminen tuottaa sen verran nautintoa.

Jos on itse kosauttamassa koko tehtävän, niin kannattais ehkä paneutua siihen omaan toimintaansa ja jättää muut rauhaan.

Krisuhan on parhaillaan siinä tiimissä, jonka pitää pitää stressitaso alhaalla, että hyvin seurattu ohjelmaa...

Puhuin eilisestä koosteesta. Jossa Krisun stressitasot olivat alhaisimmat vaikka punaisessa joukkueessa rääkkäsi muita. Jännä kyl nähä osaako sinisessä tiimissä jättää vittuilun ja rääkkäyksen ja elämöinnin vähemmälle, vai onko sisäsyntyisesti mulkku.

Kaikki meistä ei ole 24/7 ruutu+:n ääressä, kiva jos sun "elämä" mahdollistaa sen.

Vierailija
44509/90773 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietenkään ei saisi heittää mutta sano kyllä Risu tosi törkeesti. Itse oisin alkanut itkemään.

Turhaan täällä vielä jauhetaan tästä vanhasta riidasta joka on osapuolten kesken jo sovittu.

Ei ole vanha juttu, jos tapahtui tänään.

Krisu joutuu myös ihmeen usein tekemään noita ns. sovintoja.

Krisu on sellainen joka pystyy pyytämään anteeksi, eikä ole pääasiassa joutunut kuin Tarinalta pyytämään anteeks, koska Tarina on maailman suurin loukkaantuja. Tämän viikkotehtävän aikana on pyydellyt muiltakin, koska noi muut ihmiset ei tajua mitä Krisu tekee. Jopa Vehviläinen ja studion vieraatkin tajuaa mitä Krisu tekee ja hehkuttaa sen toimintaa talossa.

Krisu pyysi tänä aamuna anteeksi kaikilta naisilta henkilökohtaisesti. Jatkuvastihhan se on tilanteessa, missä pitää pyytää joltain anteeksi.

Vierailija
44510/90773 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä tuo Krisun vähemmistö juttu oli mistä joku mainitsi? Mihin vähemmistöön hän nyt kuuluu? Bi?

Vähemmistöjä on niin älyttömästi, että ei voi tietää. Voi olla joku diagnoosi, kansallisuus/etnisyys, uskonto, harrastus, ihan mitä tahansa. Ilmeisesti on kuitenkin jotakin minkä voisi kääntää häntä vastaan, eli olisko joku uskontotausta tai diagnoosi, veikkaan.

Adhd?

Vierailija
44511/90773 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helmeri ressukalla näyttää olevan mikromuna.

Taidat itse olla 100x ressukampi kuin Helmeri...

Varmaan olen vaikka tuhat kertaa ressukampi, mutta se ei poista sitä tosiasiaa että Hermelillä on mikromuna.

Minulla myös on sellainen kuva että Helmerillä on nauraminen ohut muna eikä sillä ota eteen kunnolla. Panee aika akkamaisesti.

Vierailija
44512/90773 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maanantaisen äänestyksen ja sekä kaikkien somejen perusteella. Vauvapalsta on ainoa paikka jossa tämä Krisu viha on järjestelmällistä.

Ihan asiallista ihmettelyä on ollut siitä, miten tuollaista tyyppiä fanitetaan. Kumma, että Krisu käännetään tässä uhriksi.

No onhan täällä nyt ihan järjetöntä ja käsittämätöntä Krisun lynkkaamista ollut.

Vierailija
44513/90773 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon Kevinin ei kannattaisi lähteä noihin keskusteluihin kun ei ymmärrä yhtään mitään..

Se ei ajattele loppuun asti mitään tai kapasiteetti ei vielä riitä😅

Se vissiin kuvittelee että kun kaikki tekee vähemmän työtunteja niin veneen alla on hyvä asua🤣

Vierailija
44514/90773 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Krisu vois ehkä keskittyä niihin omiin stressitasoihinsa, eikä muiden rääkkäämiseen. Hänellähän ne oli alhaisimmat, vissiin muiden kiusaaminen tuottaa sen verran nautintoa.

Jos on itse kosauttamassa koko tehtävän, niin kannattais ehkä paneutua siihen omaan toimintaansa ja jättää muut rauhaan.

Krisuhan on parhaillaan siinä tiimissä, jonka pitää pitää stressitaso alhaalla, että hyvin seurattu ohjelmaa...

Puhuin eilisestä koosteesta. Jossa Krisun stressitasot olivat alhaisimmat vaikka punaisessa joukkueessa rääkkäsi muita. Jännä kyl nähä osaako sinisessä tiimissä jättää vittuilun ja rääkkäyksen ja elämöinnin vähemmälle, vai onko sisäsyntyisesti mulkku.

Kaikki meistä ei ole 24/7 ruutu+:n ääressä, kiva jos sun "elämä" mahdollistaa sen.

Tuo on kyllä oikeasti aika mielenkiintoinen havainto, että Krisun stressitaso on niin alhainen roustatessaan muita. Onkohan Krisu psykopaatti? Nimittäin kyllä varmasti nousisi normaalilla ihmisellä stressitaso, kun loukkaa tarkoituksella muita ja pahoittaa muiden mieltä. Mulla ainakin nousisi, sydän pamppailisi pelkästä viattomasta valehtelustakin (esim. jossain lautapelissä koettua), saatii siitä, että olisi kurjaa katsoa kun jollekkin tulisi ikävä olo.

Ja en tarkoita psykopaatilla mitään murhaajaa, vaan tilaa missä henkilöllä ei oikeasti ole juuri mitään tunteita, varsinkaan empatiaa. Jos on itsekkin sanonut olevansa tunnekylmä niin..

Wikipedia: "Psykopatia on viralliseen tautiluokitukseen kuulumaton luonnehäiriö, jota voidaan mitata luotettavasti.[1] Sille ominaisia piirteitä ovat pinnallinen viehätysvoima, itsekeskeisyys sekä myötäelämiskyvyn, syyllisyydentunnon ja pidäkkeiden puute.[2] Psykopaatille tyypillisiä ovat julmuus, epäsosiaaliset teot, alkoholin ja huumeiden käyttö, vastuuttomuus ja moraalittomuus. Kokonaisväestöstä noin yksi prosentti voidaan kategorisoida psykopaateiksi[3]. Psykopatiasta kärsivää henkilöä kutsutaan psykopaatiksi."

Vierailija
44515/90773 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin kellonaikaan tuo lasten ampumis -kysymys oli?

- -

Mira: Haluuks joku mennä vielä? Anu: ai helvetti, nousee makuulta sohvalta ja kävelee tuoliin.

Krisu: jos sun pitäis valita, mä olisin tässä aseen kanssa ja tässä olis sun molemmat muksut edessä, ni kumman mä lopettaisin?

- Milla: et sä voi kysyy tommosta.

* Anu: ... siis... Toinen kysymys!

- Milla: tohon ei tarvii vastata

- Kimmo: siis sä voit vastata ihan mitä haluut.

Krisu: no se on pakko vastata tohon kysymykseen.

- Milla: vastaa että Krisu.

- Jukka: semmonen kysymys sieltä!

Krisu: täältä on Ville tulossa pahoja vielä sullekin, lähtee stressitaso thuomiseks nousuun.

* Anu_ onks teillä oikeesti joku kysymys?

Krisu: sä voit vastata tohon mitä sä haluat, vaikka mitä sä haluisit tehä mulle sen jälkeen.

- Mira: asteikolla 1-10 kuinka paljon vitutti äskeinen kysymys?

* Kymppi.

Krisu: Anteeksi!

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 

Krisu: miten sä oot säilyny noin hyvännäköisenä noin pitkälle elämässäsi?

-Tuula: hihihih, mulla on hyvät geenit!

Krisu: mahtavaa, se näkyy.

- - - - - - - - - - - - - - -

Kimmo sanoo että häneltä on kysytty jotain jo eilen.

-Kevin makaa sängyssään peiton alla eikä tule kutsuhuudoista huolimatta olohuoneeseen.

Pitäsko se Kevin säästää huomiseksi joku kysyy. Keviniä huudetaan taas. Kevin makaa liikkumattoana.

Kimmo: ai niin, multa kysyttiin, kuinka paljon mua ärsytti se lapsen itku asteikolla 1-10 ja se oli 3.

- - - - 

Mira lähtee hakemaan Keviniä.

Mira: Kevin, tuut sä piinapenkkiin?

Kevin: mä ehkä olin jo aamulla, mutta voin mä tulla.

- -- - - - - - - 

Kevin tulee olohuoneeseen.

Kevin: Tupu kyl kysyi multa jo jotain aamulla.

Tupu: ainii, tärkeintä, mitä elämässä voi olla.

Kevin lähtee pois.

*Anu heittää Kristiania kohti  kahvimukillaan kovaa, Krisu nostaa kättä kasvojensa eteen ja muki osuu Krisun käteen, kimmoten siitä syrjään.

Krisu: ai saatana.

-Mira: Kimmo!

Kimmo ja Mira heittää takit niskaan ja tekee lähtöä terassille.

Krisu: se oli läppä.

- Tupu: ei se ollu ees läppä.

Krisu: no olihan se läppää!

-Jukka: mäkään en usko että toi oli läppää.

- Tupu: kaikkee ei voi laskee läpän piikkiin.

Krisu: voi!

-Milla: ei omasta lapsesta voi.

- Tupu: sit sä tiiät ku sulla joskus on omia lapsia, silleen niinku tai sun rakkaitas tolleen

Krisu: joo

- Tupu: mut joku raja.

Krisu: no ois ton saanu vielä vähän pitemmällekin.

- Tupu: Joo, mut sä oot myöskin sanonu, että sanokaa vaan jos menee yli.

Krisun anteeksi-kiekaisu on yhtä tyhjän kanssa koska siinä ei ole mitään aitoa anteeksi pyytämistä.

Se omahyväinen ilme sen anteeksi pyynnön jälkeen. Juu, tooooodella vilpitöntä.

Moneen kertaan pyyteli anteeksi, mutta ei ollut mukana yhdessäkään.

Ei pyydellyt moneen kertaan, mitä sä keksit ihan omias taas?! Yhden kerran sanoi, ihan vakuuttavasti ja varmasti sitä tarkoittaen anteeksi ja ihan vakava oli kasvoiltaan silloin.

Helmeri ja Jukkahan sillä kysymykselle naureskeli, ainoina, Helmeri kultapoika naureskeli kun Anu pantiin pohtimaan kumman lapsensa ammuttaisi ekana. Ei taida olla Helmeri ihan normaali.

Siinä tilanteessa ei kukaan aidosti nauranut että hauska juttu. Kyllä se oli hämmentynyttä ei voi olla totta -naurua.

Turja valehdella, katsoin sen kohdan useampaan kertaan ja aivan nauroivat heti kysymyksen jälkeen kuin hauskalle vitsille, aivan samalla tavalla. Sitten vasta kun naiset alkoivat kauhistella, muuttui ääni kellossa. Helmeri on ihan yhtä psyko, nautaa nyt toisen lapsen ampumiselle! Ja Helmeri taisi olla ainoa, joka ei sanonut Krisulle mitään vastaan, kaikki muut, jopa Jukka, tosin pikkuisen myöhemmin, tuomitsi kyssän, mutta ei Helmeri.

Just näin. Helmeri nauraa hekotteli aivan kuin hyvälle vitsille, Jukkakin naurahti alussa, mutta hiljeni nopeasti huomattuaan naisten reaktiot. Helmeri ei todellakaan edes puuttunut kysymykseen, millään lailla vaikka muut sen teki.

Noi muut asukkaat selkeesti pelkää miran kovaäänisyyttä eikä haluu et joutuvat miran huudon kohteeks niin alkavat muuttamaan sen takia omaa käytöstään kun huomaavat miten mira reagoi. Ja tällä tavalla mira on aina tottunut elämässä menemään eteenpäin ja luullut et hänestä tykätään ku sen kanssa ollaan asioista "samaa" mieltä.. Siks sille nyt onkin tullut shokkina ja järkytyksenä nää äänestystulokset, kun ei hänestä kukaan tykkääkään oikeasti!

Vierailija
44516/90773 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ymmärrä miten täällä pidetään myötähäpeää ja noloutta viihdyttävänä vaan sen takia että joku huutaa kovimpaan ja eniten.

Tämä! Mira on kyllä niin raskas!

Vierailija
44517/90773 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin kellonaikaan tuo lasten ampumis -kysymys oli?

- -

Mira: Haluuks joku mennä vielä? Anu: ai helvetti, nousee makuulta sohvalta ja kävelee tuoliin.

Krisu: jos sun pitäis valita, mä olisin tässä aseen kanssa ja tässä olis sun molemmat muksut edessä, ni kumman mä lopettaisin?

- Milla: et sä voi kysyy tommosta.

* Anu: ... siis... Toinen kysymys!

- Milla: tohon ei tarvii vastata

- Kimmo: siis sä voit vastata ihan mitä haluut.

Krisu: no se on pakko vastata tohon kysymykseen.

- Milla: vastaa että Krisu.

- Jukka: semmonen kysymys sieltä!

Krisu: täältä on Ville tulossa pahoja vielä sullekin, lähtee stressitaso thuomiseks nousuun.

* Anu_ onks teillä oikeesti joku kysymys?

Krisu: sä voit vastata tohon mitä sä haluat, vaikka mitä sä haluisit tehä mulle sen jälkeen.

- Mira: asteikolla 1-10 kuinka paljon vitutti äskeinen kysymys?

* Kymppi.

Krisu: Anteeksi!

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 

Krisu: miten sä oot säilyny noin hyvännäköisenä noin pitkälle elämässäsi?

-Tuula: hihihih, mulla on hyvät geenit!

Krisu: mahtavaa, se näkyy.

- - - - - - - - - - - - - - -

Kimmo sanoo että häneltä on kysytty jotain jo eilen.

-Kevin makaa sängyssään peiton alla eikä tule kutsuhuudoista huolimatta olohuoneeseen.

Pitäsko se Kevin säästää huomiseksi joku kysyy. Keviniä huudetaan taas. Kevin makaa liikkumattoana.

Kimmo: ai niin, multa kysyttiin, kuinka paljon mua ärsytti se lapsen itku asteikolla 1-10 ja se oli 3.

- - - - 

Mira lähtee hakemaan Keviniä.

Mira: Kevin, tuut sä piinapenkkiin?

Kevin: mä ehkä olin jo aamulla, mutta voin mä tulla.

- -- - - - - - - 

Kevin tulee olohuoneeseen.

Kevin: Tupu kyl kysyi multa jo jotain aamulla.

Tupu: ainii, tärkeintä, mitä elämässä voi olla.

Kevin lähtee pois.

*Anu heittää Kristiania kohti  kahvimukillaan kovaa, Krisu nostaa kättä kasvojensa eteen ja muki osuu Krisun käteen, kimmoten siitä syrjään.

Krisu: ai saatana.

-Mira: Kimmo!

Kimmo ja Mira heittää takit niskaan ja tekee lähtöä terassille.

Krisu: se oli läppä.

- Tupu: ei se ollu ees läppä.

Krisu: no olihan se läppää!

-Jukka: mäkään en usko että toi oli läppää.

- Tupu: kaikkee ei voi laskee läpän piikkiin.

Krisu: voi!

-Milla: ei omasta lapsesta voi.

- Tupu: sit sä tiiät ku sulla joskus on omia lapsia, silleen niinku tai sun rakkaitas tolleen

Krisu: joo

- Tupu: mut joku raja.

Krisu: no ois ton saanu vielä vähän pitemmällekin.

- Tupu: Joo, mut sä oot myöskin sanonu, että sanokaa vaan jos menee yli.

Krisun anteeksi-kiekaisu on yhtä tyhjän kanssa koska siinä ei ole mitään aitoa anteeksi pyytämistä.

Se omahyväinen ilme sen anteeksi pyynnön jälkeen. Juu, tooooodella vilpitöntä.

Moneen kertaan pyyteli anteeksi, mutta ei ollut mukana yhdessäkään.

Ei tietenkään, säälin vain sitä mitä Krisun tyttöystävä joutuu vielä kokemaan hänen kanssaan.

Miks? Ihan turhaan. Ei kai se olis jo paria vuotta ollu Krisun kaa jos ei haluais olla.

Vierailija
44518/90773 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on kyllä oikeasti aika mielenkiintoinen havainto, että Krisun stressitaso on niin alhainen roustatessaan muita. Onkohan Krisu psykopaatti? Nimittäin kyllä varmasti nousisi normaalilla ihmisellä stressitaso, kun loukkaa tarkoituksella muita ja pahoittaa muiden mieltä. Mulla ainakin nousisi, sydän pamppailisi pelkästä viattomasta valehtelustakin (esim. jossain lautapelissä koettua), saatii siitä, että olisi kurjaa katsoa kun jollekkin tulisi ikävä olo.

Ja en tarkoita psykopaatilla mitään murhaajaa, vaan tilaa missä henkilöllä ei oikeasti ole juuri mitään tunteita, varsinkaan empatiaa. Jos on itsekkin sanonut olevansa tunnekylmä niin..

Wikipedia: "Psykopatia on viralliseen tautiluokitukseen kuulumaton luonnehäiriö, jota voidaan mitata luotettavasti.[1] Sille ominaisia piirteitä ovat pinnallinen viehätysvoima, itsekeskeisyys sekä myötäelämiskyvyn, syyllisyydentunnon ja pidäkkeiden puute.[2] Psykopaatille tyypillisiä ovat julmuus, epäsosiaaliset teot, alkoholin ja huumeiden käyttö, vastuuttomuus ja moraalittomuus. Kokonaisväestöstä noin yksi prosentti voidaan kategorisoida psykopaateiksi[3]. Psykopatiasta kärsivää henkilöä kutsutaan psykopaatiksi."

Tämäkin sopis kuvioon: "Lapsuudessa ja nuoruudessa psykopatiaan usein liittyy eläinten kiduttamista tai pyromaniaa." 

Voi olla myös sosiopatiaakin tai jotain vastaavaa, mutta ei tuo nyt ihan normaali ainakaan ole.

Vierailija
44519/90773 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan asiallista ihmettelyä on ollut siitä, miten tuollaista tyyppiä fanitetaan. Kumma, että Krisu käännetään tässä uhriksi.

Varmaan sen takia että hän on ylivoimaisesti talon viihdyttävin asukas.

Sun mielestä.

Ei kaikki Krisusta viihdy.

Ja kymmenien tuhansien muiden fanien mielestä.

Vierailija
44520/90773 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onhan täällä nyt ihan järjetöntä ja käsittämätöntä Krisun lynkkaamista ollut.

Se tulee paljolti tuolta Anun kannattajien,joita ei määrällisesti ole paljon(facessa esim),joukosta.Veikkaan ,että täällä kiihkeimmät on noita masinoituja tukiryhmäläisiä,joihin kuuluu sukulaiset ja kaveritkin.

Ketju on lukittu.