BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
Nyt äänestystilanne päivitetty 17.00
Ville johtaa
Milla
Kimmo
Tupu
Jukka
MiraMulle mieleinen tilanne.
Kyllä Ville ansaitsee niin yhden sunnuntain kun ei tarvitse pakata,
Mira taas nousee huomenna..Kimmo voi mennä vielä Millan ohi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anu on kyllä yks talon tylsimmistä asukkaista. Miks ihmiset äänestää sitä jatkoon?
Mä en keksi muuta syytä kuin romantiikan nälkäiset kuvittelee, että Helmerin ja Anun välillä vielä liekki roihahtaa.
Eipä roihahda, se tilanne meni jo. Tuossa ei ole mitään söpöä, lähinnä vaivaantunutta lähentelyä ihoikävissään, kun ei mielenkiintoisempaa hahmoa ole.
Mä luulen että Anu on ollut Helmerille osaksi pakoa Krisun vaikutuspiiristä. Hemmillä ei oikein ollut ystävää talossa ja siksi hengaili pitkään Krisun puudelina ja jes-miehenä. Ehkä se ja Krisun aiheuttama mahdollinen imagohaitta rupesi vaivaamaan ja kyllästyttämään. Ja vaihtoehdot talossa oli vähissä. Olen ihan varma siitä ettei Hemmiä olisi tarvinnut niin ankarasti muuten painostaa Anun suutelemiseen. Hemmi on kuitenkin komea 32 vee eikä mikään teini.
Hyvä pointti! Helmerihän ei ole niin tyhmä, minkä kuvan siitä talossa helposti saa. Se funtsii paljon ja onhan se nähnyt mikä jätkä tuo Kristian on.
Onhan sillä välillä Jukka henkireikänä myös, mutta siinä on Krisun vikaa. Ne on bullytyyppisiä eli aivan jotain muuta kuin Helmeri.
Helmeri on nuori herra, jolla on nuoren herran libido. Kyllähän sitä pikku viinapäissään ja himoissaan kaunista naista haluaa suudella.
Ei edes halunnut.
Älä viitti, kyllä halus. Sehän lähti keittiössä suu hymyn tirrissä, nyt lähdetään pussailemaan. Anu vaan oli niin hemmetin nihkee.
Vierailija kirjoitti:
Milla voi olla sellainen tunne syöjä,ei mitään tekemistä niin nälkä, mä oon huomannut että jos oon yksin niin tekee mieli koko ajan jotain..toki röökilakko vaikuttaa!
Milla vaan pelkää että l*skiperse alkaa pienenemään jos ei koko ajan syö jotain
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milla voi olla sellainen tunne syöjä,ei mitään tekemistä niin nälkä, mä oon huomannut että jos oon yksin niin tekee mieli koko ajan jotain..toki röökilakko vaikuttaa!
Milla vaan pelkää että l*skiperse alkaa pienenemään jos ei koko ajan syö jotain
Tai miten ois syömishäiriötausta?
Meen antaa Kimmolle lisää ääniä, että tipauttais tuon Millan pois kakkospaikalta. Joo!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anu on kyllä yks talon tylsimmistä asukkaista. Miks ihmiset äänestää sitä jatkoon?
Mä en keksi muuta syytä kuin romantiikan nälkäiset kuvittelee, että Helmerin ja Anun välillä vielä liekki roihahtaa.
Eipä roihahda, se tilanne meni jo. Tuossa ei ole mitään söpöä, lähinnä vaivaantunutta lähentelyä ihoikävissään, kun ei mielenkiintoisempaa hahmoa ole.
Mä luulen että Anu on ollut Helmerille osaksi pakoa Krisun vaikutuspiiristä. Hemmillä ei oikein ollut ystävää talossa ja siksi hengaili pitkään Krisun puudelina ja jes-miehenä. Ehkä se ja Krisun aiheuttama mahdollinen imagohaitta rupesi vaivaamaan ja kyllästyttämään. Ja vaihtoehdot talossa oli vähissä. Olen ihan varma siitä ettei Hemmiä olisi tarvinnut niin ankarasti muuten painostaa Anun suutelemiseen. Hemmi on kuitenkin komea 32 vee eikä mikään teini.
Hyvä pointti! Helmerihän ei ole niin tyhmä, minkä kuvan siitä talossa helposti saa. Se funtsii paljon ja onhan se nähnyt mikä jätkä tuo Kristian on.
Onhan sillä välillä Jukka henkireikänä myös, mutta siinä on Krisun vikaa. Ne on bullytyyppisiä eli aivan jotain muuta kuin Helmeri.
Helmeri on nuori herra, jolla on nuoren herran libido. Kyllähän sitä pikku viinapäissään ja himoissaan kaunista naista haluaa suudella.
Ei edes halunnut.
Jees jees -mies pussasi kun painostettiin.
Vierailija kirjoitti:
Kevin laittaa koko ajan sanoja Villen suuhun. En voi sietää sitä!
juu sitä se tekee! on ite niin suvaitsematon ja ennakkoluulonen, ettei edes kuuntele mitä ihmiset puhuu. Vois ulostautua jo kuplastaan ja laskeutua maanpinnalle..
Vierailija kirjoitti:
laitetaas tähän väliin päivätehtävä:
Punaisten pitää maata makkarissa pimeessä, ei saa nukahtaa. Nukahtamisesta sakkoa 100 rahnaa.
Siniset ratkaisee pulmatehtäviä olkkarissa. 2 tuntia aikaa. Jokaisesta suoritetusta tehtävästä saa 30 rahnaa. Heillä on valot päällä. Kolme viidestä ratkastu.
Apua nyt on taas niin jännää etten malta vessaan ees mennä....🙄
Vierailija kirjoitti:
Siis miksi joku äänestää Villeä? Ei alkuun ees haitannu niin pahasti noi uskontojutut, mutta sit alkoi ärsyttää hänen luonne ja tilannetajuttomuus. Ja nyt taas hänen aatteensa. Ja hän on myös aina oikeassa.
Veikkaan että Villeä äänestetään uskispiireissä periaatteen vuoksi.
Krisu puhui erittäin törkeästi! ja anu heitti pahvi mukilla krisua. Tai no mitä lie on noitten noi mukit tuolla. Ei ollut mitenkään väkivaltainen. Asiassa ei ollut minkään sortin vaaraa. Krisuun alkaa mennä jo hermot, välillä heittää ihan jees läppää, mut välillä tulee niin käsittämätöntä tekstii et ei ymmärrys riitä. Toi mitä sano anulle oli jo ihan viho viimenen. Ei noi oo enää läppää vaan kertoo jo ihmisestä melko paljon ja ajatusmaailmasta, kun viittii tollasii sammakoita päästää suustaan. Sekin on taito se et osaa vähän suodattaa asioita mitä puhuu. Toivon todellakin et ei oo finaali viikolla tuolla enää.
Vierailija kirjoitti:
Alkaa oikeasti mennä hermo Krisuun. Ei minkäänlaista filtteriä.
Toivottavasti se sen "muija" ei ole enää odottamassa, lukot on vaihdettuna ja mies kohtaa arvoisensa lopun katuojassa paskat housussa.
Ärsyttää kun oli aluksi niin hauskan oloinen tyyppi, mutta liika on liikaa.
Mikä sun elämässä mättää niin pahasti, että toivot toiselle ihmiselle tuollaista kohtaloa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei edes halunnut.
Älä viitti, kyllä halus. Sehän lähti keittiössä suu hymyn tirrissä, nyt lähdetään pussailemaan. Anu vaan oli niin hemmetin nihkee.
Oksennan, jos tuosta varsinaisten Einsteinien känni-imuttelusta vielä jauhetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
laitetaas tähän väliin päivätehtävä:
Punaisten pitää maata makkarissa pimeessä, ei saa nukahtaa. Nukahtamisesta sakkoa 100 rahnaa.
Siniset ratkaisee pulmatehtäviä olkkarissa. 2 tuntia aikaa. Jokaisesta suoritetusta tehtävästä saa 30 rahnaa. Heillä on valot päällä. Kolme viidestä ratkastu.
Apua nyt on taas niin jännää etten malta vessaan ees mennä....🙄
Eikö vaan! Tehtävä loppu, neljä meni läpi. Voit mennä veskiin. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko on käsitelty kun Krisu kysyi piinapenkissä Anulta kumman lapsensa ampuisi jos olisi pakko. Tuo oli monelle liikaa. Varsinkin Tupulle joka sanoi suoraan mielipiteensä. Anu heitti Krisua kahvimukilla. Krisu sanoi Hemmille pidä naisesi kurissa. Hemmi lähti menemään.
Korjaan ja tarkennan vielä että Krisu sanoi että "jos sun pitäisi valita, mä olisin tässä aseen kanssa ja tässä olis molemmat sun muksut edessä, kumman mä lopettaisin".
Ja BB antoi Alulle tästä rankun kun hermostuessaan heitti kupin.
On tietysti hyvä, että väkivaltainen käytös on talossa kiellettyä. Mutta kyllä pedofiilisten puheiden ja lastentappamiskommenttien pitäisi myös olla. Miten telkkarissa voidaan sallia tollasta.
Ai Anu selvisi väkivaltaisesta käytöksestä jollain lusikallisella wasabia tms sontaa. Pois talosta tommonen, tiedä vielä mihin se ryhtyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei edes halunnut.
Oksennan, jos tuosta varsinaisten Einsteinien känni-imuttelusta vielä jauhetaan.
Lupaat vaan. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkaa oikeasti mennä hermo Krisuun. Ei minkäänlaista filtteriä.
Toivottavasti se sen "muija" ei ole enää odottamassa, lukot on vaihdettuna ja mies kohtaa arvoisensa lopun katuojassa paskat housussa.
Ärsyttää kun oli aluksi niin hauskan oloinen tyyppi, mutta liika on liikaa.
Mikä sun elämässä mättää niin pahasti, että toivot toiselle ihmiselle tuollaista kohtaloa?
Eiköhän Krisun tyttöystävä tunne Krisun parhaiten. Paremmin kuin yksikään asukas tai katsoja. Joten turhaan tuo aiempi kirjoittaja on huolissaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei edes halunnut.
Ei niin. Siksi tuo ns romanssi on niin ällö ja kiusallinen. Molemmilla muut tarkoitusperät kuin aito kiinnostus ja kumpikaan ei halua toista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Krisulla on hammas kipeä, joten sen vuoksi heittää nyt näin hölmöä läppää.
Mulla sattuu hartioihin, saanko tulla uhkailemaan sun lapsia ja/tai syyttämään sua pedofiiliksi? Läpällä kato vaan. Hehe. Kun on tätä ressiä ja kipua.
Voin samalla tunkee mun pesemättömän tuheron sun naamaan, ihan läpällä vaan. Ja räjäyttää sun kissan/koiran/marsun, läpällä kato.
Ja paskoa sun autoon kostoksi siitä, kun et tykkää mun läpästä.
Kuka tässä on uhkaillut kenenkään lapsia tai syyttänyt pedofiiliksi tai tappanut lemmikkejä? Hanki apua.
Vierailija kirjoitti:
Krisu selvästi pelästyi kun Tupu sanoi suoria säveliä sen ampumiskommentin jälkeen.
Ihan korvat luimussa. Sille pitäis vaan sanoa suoria sanoja useamminkin, luulee nyt olevansa joku kingi, tunkion kukko.
Kannattas ymmärtää ettei äideille vittuilla, voi tulla vielä fyysisestikin pataan jos tollaset "läpät" jatkuu mitä anulle heitti. Naurattaako sitten kun nenä on niskaan sorvattu, en usko.
Ei Anu mikään kunnon äiti ole, jos olisi niin ei olisi tuolla.
Ei edes halunnut.