BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äänestäkää Villeä!!! Törkeää jos maanantain 2 prosentin Milla pääsee nyt 29.38 prosentillaan turvaan häädöltä.
Kuin nuo kehtaa edes kusettaa noin törkeästi...Anukin vähän ihmetytti..tai sitten manipulaatio puree??
Ei se ole kusetusta vaan tavallaan ihan järkevää. Jos suosikkisi ovat vaikka Kevin Helmeri Milla, niin kenen vuoro on tänään? Mun suosikit on Kevin ja Milla, eilen en äänestänyt kun koin sen turhaksi Anun ja Helmerin ylivoimaisuuden takia. Tänään äänestin Millaa.
Miten Milla voi olla kenenkään suosikki?
Milla todellakin on ihana ja hyväsydäminen ihminen ja osaa sanoa myös Krisulle vastaan kun hän heittää ala-arvoista läppää. Ja Millalla on järkeviä mielipiteitä kun on ollut järkeviä keskusteluja, mutta jos ette sitä ole huomannut, niin se varmaan johtuu siitä, että olette valinnut katseltavaksi pissakakka kameran, missä on Krisun jengi äänessä. Ja Millahan syö joo, mutta kyllä ihmisen syödä pitää, enkä tajua miten se ketään haittaa kun noilla sitä ruokaa kuitenkin on.
Itse en muista kuulleeni Millalta yhtään järkevää mielipidettä
Niin kun katsot väärää kameraa vai katsotko kahta yhtä aikaa?
Mihin aikaan se Krisun ja Anun tapaus tapahtu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan että Anu olisi ollut häätöuhan alla, jos hänellä ei olisi mitään Helmerin kanssa, koska vasta sen alettua hän on tullut esiin talossa. Helmeri parka sen sijaan menettää faneja kun säätää Anun kanssa.
Anu voi myös tasapainottaa Helmeriä niin jää vähemmälle poikamaiset hölmöilyt. Tuskinpa talon ulkopuolella sen kummempaa on mutta kiva lomaromanssi.
Mitäs poikamaisia hölmöilyjä Helmeri on talossa tai IRLkään harrastanut?
Itseä taas ärsyttää katsoa, kun Helmeri on jumittunut Anun lähelle. Onneksi ei niin pahasti kuin Eevis ja Jukka, mutta silti... Vähemmän enää temppuilee ja kehittelee leikkejä/pelejä.
Joo kyllä tämä oli Helmerin osalta tässä. Hiipunut yhtä umpitylsäksi kuin Anu. Ulos molemmat nuhjaamaan. Harmi. Helmeri oli mun voittajasuosikki joskus.
Omasta mielestäni mauton ja hajuton Helmeri ollut tylsä alusta asti. Ja nyt kun päässyt oikein suutelemaan naista niin voisi lähteä hienostoalueelle takaisin potkupyöräilemään.
Hienostoalueelle? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äänestäkää Villeä!!! Törkeää jos maanantain 2 prosentin Milla pääsee nyt 29.38 prosentillaan turvaan häädöltä.
Kuin nuo kehtaa edes kusettaa noin törkeästi...Anukin vähän ihmetytti..tai sitten manipulaatio puree??
Ei se ole kusetusta vaan tavallaan ihan järkevää. Jos suosikkisi ovat vaikka Kevin Helmeri Milla, niin kenen vuoro on tänään? Mun suosikit on Kevin ja Milla, eilen en äänestänyt kun koin sen turhaksi Anun ja Helmerin ylivoimaisuuden takia. Tänään äänestin Millaa.
No minun ainakin on. Hyväsydäminen, aina iloinen, aito, tunteellinen, heittäytyvä, osallistuva. Antaa itsestään kaiken toisin kuin Anu jonka ympärillä on kaikissa tilanteissa 5 cm paksu pleksi.
Miten joku voi pitää Milla aitona? Kaiken huippu oli se hänen tekoitkunsa Eeviksen häädön jälkeen. Aidompi mun mielesta Anu on kun ei feikkaa mitään suuria tunteita vaan on oma tylsähkö itsensä. Ei aiheuta myötähäpeää.
Mä en ole ihan varma mut musta vaikutti et Millaa itketti Kevinin raju reakointi.Katsoi Keviiniin ja rupes itkettämään kun otti niin raskaasti.Näin mä sen näin.
sori.Sekoitin Tarinan lähtöön kun itki siinäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No minun ainakin on. Hyväsydäminen, aina iloinen, aito, tunteellinen, heittäytyvä, osallistuva. Antaa itsestään kaiken toisin kuin Anu jonka ympärillä on kaikissa tilanteissa 5 cm paksu pleksi.
Miten joku voi pitää Milla aitona? Kaiken huippu oli se hänen tekoitkunsa Eeviksen häädön jälkeen. Aidompi mun mielesta Anu on kun ei feikkaa mitään suuria tunteita vaan on oma tylsähkö itsensä. Ei aiheuta myötähäpeää.
Mä en ole ihan varma mut musta vaikutti et Millaa itketti Kevinin raju reakointi.Katsoi Keviiniin ja rupes itkettämään kun otti niin raskaasti.Näin mä sen näin.
Täh? Ottiko Kevin mukamas Eeviksen lähdön niin raskaasti?
milla ja mira ehottomasti jatkoon krisun kans, muuten talo hiljenee liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi Helmeri välillä vahingossa katsoo Anua niiin lempeällä/hempeällä ilmeellä että ei kai sillä oikeasti ole ihastumista mukana tossa touhussa. Big Brotherin instassakin on kuva muutaman viikon takaa kun Anu laittaa Helmerille lettejä ja se katse millä katsoo Anua. Toisaalta vaikea uskoa mutta vaikea tollasta on esittääkkään.
Kyllä mä uskon, että Helmeri on talossa juuri nyt tykästynyt Anuun. Yölliset hipsuttelutkin meinaa, että Helmeri olisi enemmän tykästynyt... Anuhan yleensä vaan lahnailee ja jopa kääntää selän. On tympiintyneen oloinen, vaikka vähän hipsuttelis itsekin.
Viime yönä kattelin, että Helmeri olisi ollut aivan valmis aktiin, jos vaan Anu olisi anteliaampi ollut.
Kakan hajuinen poika piipahti Helmerin tyynyllä pierasemassa ja Hemmihän hyppäs karkuun Anun päälle. Hmm... ;) Anuhan siihen sitten, että "sekö oikeutti hyppäämään mun päälle?!?!" Hemmi vaan nauro, että joo... ja viipyili siinä päällä.
Anusta en saa mitenkään samaa fiilaria. Siitä tulee lähinnä se, että no, otetaan toi lähisuhteeseen, kun ei muutakaan vaihtoehtoa ole. Jukka + Eevis, Ville varattu, Kristian ällö ja varattu, Kimmo homo, Kevin?.
En mitenkään näe, että heillä olisi romanssia tuolla tuon enempää. Tai talon ulkopuolella minkäänlaista suhdetta.
Jukkahan meni tosi julkeasti hakemaan Anun huomiota bileissä siinä kohtaa kun Tupu ja Kimmo pyörivät rappuset alas. Meni Anun ja Helmerin väliin ja käänsi selkänsä Helmerille ja killitti ja kohotteli kulmiaan Anulle. Anu hämmenty ja kääns katseensa pois mutta ei kyllä jäänyt epäselväki Anulle eikä katsojille mitä Jukka ajo takaa💏 Hemmi, Kimmo ja Tupu olivat niin tuiskeessa etteivät huomaneet mitään. Kattokaa youtubesta jos ette mua usko.
Okei, mutta mikä tämä avautuminen nyt oli? Mihin liittyy?
Big Brotheriin 2019.
Tuliko vahingossa väärään ketjuun?
Tuollainen keksitty juttu Jukasta vastaukseen, joka liittyi kivaan bileiltaan, jossa ei Jukkaa edes mainittu.
Jos on paskaa tarve puhua, niin menkää muualle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tupu, itsekäs Tupu ei jakaisi tehtävän rahnoja.
Äläpä valehte Krisu sanoi että ei jaeta vielä vaan annetaan noiden ensin stressaantua ja jaetaan vasta tehtävän jälkeen, Tupun mielestä rahat pitäisi jakaa heti kaikkien kesken.
Eivät edes tiedä voivatko jakaa.
Äläpä itse valehtele. Ennen tuota Krisu ensin ehdotti, että kaikki antaisivat osan rahnoista makkarin porukalle, jota Tupu vastusti ja sanoi, että pidetään kaikki itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MIllahan itki rajusti sitä, kun poikaystävä muutti maailmalle. Useita kertoja sunnuntaina ja vielä Tarinan häädön jälkeenkin. Maanantaina vielä vesitteli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yllättykö asukkaat kun Mira sanoi Villen talon komeimmaksi?
Krisusta saa sellasen käsityksen että vaikka ovat Villen kanssa usein napit vastakkain niin ihan kun hän pohjimmiltaan pitäis Villestä. Toisin kun toisesta taisteluparistaan Tarinasta.
Helmeri yllätty BB-sivujen mukaan.
Ei yllättänyt. Helmerillä nyt vaan on se ilme päällä, kun jotain vaan tulee. Kohottaa kulmakarvoja kysyvästi.
Villehän on talon komein MIES, noi muut on pikku poikia hänen rinnallaan.
No mites Ville ite suhtautui? Voisin kuvitella että tollanen nallekarhu vois vaikka punastua.
Eiköhän tuo ole itsekin tietoinen, että ihan komea mies on. Eikä hän aina ole uskovainen ollut, joten miksi punastelisi.
Vierailija kirjoitti:
Mihin aikaan se Krisun ja Anun tapaus tapahtu?
Joku sanoi,että 11 jälkeen. Toivottavasti täällä on joku,joka tietää tarkemmin.
Joku Tupu-fani täällä valehtelee Tupun sanomisista.
Alussa Krisu oli suosikkejani, mutta ei enää niinkään. Ei voi sanoa mitään vaan ja puolustella jäljeenpäin: "no minulla on vaan kärkäs tapa ilmaista asia" "se oli vitsi" "suoritan viikkotehtävää".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi Helmeri välillä vahingossa katsoo Anua niiin lempeällä/hempeällä ilmeellä että ei kai sillä oikeasti ole ihastumista mukana tossa touhussa. Big Brotherin instassakin on kuva muutaman viikon takaa kun Anu laittaa Helmerille lettejä ja se katse millä katsoo Anua. Toisaalta vaikea uskoa mutta vaikea tollasta on esittääkkään.
Kyllä mä uskon, että Helmeri on talossa juuri nyt tykästynyt Anuun. Yölliset hipsuttelutkin meinaa, että Helmeri olisi enemmän tykästynyt... Anuhan yleensä vaan lahnailee ja jopa kääntää selän. On tympiintyneen oloinen, vaikka vähän hipsuttelis itsekin.
Viime yönä kattelin, että Helmeri olisi ollut aivan valmis aktiin, jos vaan Anu olisi anteliaampi ollut.
Kakan hajuinen poika piipahti Helmerin tyynyllä pierasemassa ja Hemmihän hyppäs karkuun Anun päälle. Hmm... ;) Anuhan siihen sitten, että "sekö oikeutti hyppäämään mun päälle?!?!" Hemmi vaan nauro, että joo... ja viipyili siinä päällä.
Anusta en saa mitenkään samaa fiilaria. Siitä tulee lähinnä se, että no, otetaan toi lähisuhteeseen, kun ei muutakaan vaihtoehtoa ole. Jukka + Eevis, Ville varattu, Kristian ällö ja varattu, Kimmo homo, Kevin?.
En mitenkään näe, että heillä olisi romanssia tuolla tuon enempää. Tai talon ulkopuolella minkäänlaista suhdetta.
Jukkahan meni tosi julkeasti hakemaan Anun huomiota bileissä siinä kohtaa kun Tupu ja Kimmo pyörivät rappuset alas. Meni Anun ja Helmerin väliin ja käänsi selkänsä Helmerille ja killitti ja kohotteli kulmiaan Anulle. Anu hämmenty ja kääns katseensa pois mutta ei kyllä jäänyt epäselväki Anulle eikä katsojille mitä Jukka ajo takaa💏 Hemmi, Kimmo ja Tupu olivat niin tuiskeessa etteivät huomaneet mitään. Kattokaa youtubesta jos ette mua usko.
Sä luet Jukkaa niin päin vittua, että parempi ku pidät vaan silmät kiinni.
Kyllä se siinä humalatilassaan ton teki, se on selvä ja näkee sokea reettakin. Yllätyin koska selvinpäin ei selvästi pidä Anusta.
Voi vinetto! Anu on varmaan loppuun asti talossa. Eihän tuollaista väritöntä ihmistä tajua edes kukaan nimetä.
Tällä viikolla olisi ollut tuhannen taalan paikka lähettää hänet kotiin. Kaikki muut asukkaat ovat paljon mielenkiintoisempia. Huoh...
Montako pulmalelua Tuula, 64 on tänään ratkaissut?
Vierailija kirjoitti:
Montako pulmalelua Tuula, 64 on tänään ratkaissut?
54V.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä luet Jukkaa niin päin vittua, että parempi ku pidät vaan silmät kiinni.
Jukka ainoastaan kysyi Anulta, oliko tämä saanut uuden mikrofonin rikkoontuneen tilalle, koska Jukka rikkoi aiemman vahingossa. Mitään flirttiä tuossa ei ollut. Aneeminen Anu ei kiinnosta edes Jukkaa.
Äänestäkää Villeä ja Kimmoa että Milla tippuu!!!
Big Brotheriin 2019.
Tuliko vahingossa väärään ketjuun?