BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anu vaikuttaa ihan Hemmetin äidiltä. Anu ikäisekseen vanhan näköinen.
Mikä helvetin läppä tämäkin on, et pitää sivutolkulla jankata? Näyttää aivan ikäiseltään, enkä kyllä huomaa mitään eroa Helmerin ja Anun iässä.
Kun jotain haukkumista pitää taas tästäkin naisesta toisten naisten keksiä, ei vie liikaa tilaa tai ole liikaa äänessä -> on liian hissukka, on hyvännäköinen, timmi -> näyttääkin sitten mukamas vanhalta...
Anu näyttää ikäiseltään ja Hemmi näyttää ikäistään 10 vuotta nuoremmalta. Ei Hemmiä turhaan sanota skuuttauspiireissä Babyfaceksi. Mua yksinomaan ällöttää Hemmin ja Anun vaivautunut hiplailu josta tulee mieleen äiti ja poika, hrrr.... Eri.
Helmerillä ehkä lapsekkaat piirteet, mutta näyttää silti mielestäni aivan ikäiseltään. Silmät, iho jne.. Eikä todellakaan tulisi ikipäivänä mieleen Anusta ja Helmeristä äiti ja poika! Ellei sitten 10v tosiaan ole tullut äidiksi... 🤔Aivan kummallinen ajatus. Luulenpa kuitenkin, että haluat vaan haukkua Anua, koska olet kateellinen hänelle.
Äitihän Anu onkin, mutta erittäin simpsakka sellainen ja aivan loistava kumppani Helmerille. Anu on freesi daami.
Jos Anu on freesi, ni mä olen Jeesus :D
Seuraykaapa Kimmoa ja villeä. Aika hauskaa.
Mä olen yllättynyt et Ville vasta 38.Luulin paljon vanhemmaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anu edelleem ykkösenä 33% kun hemmillä 19%
Taitaa loppua ruutu+
Tuotannon äänestysmanipulointia maksimaalisen rahamäärän keräämiseksi.
En tajua kuka haluaisi katsoa Anua talossa kun ei tämä tuo sinne mitään.
Ei ole. Tuhannet jonnet laudalla äänestää Anua.
Miten y-laudan nyymeillä on muka varaa äänestää Anua? Onko niitten viikkorahoja korotettu?
Vierailija kirjoitti:
Ville perheen isä ja Tupu äiti. No muut saa sitten hoitaa keittiön.
Tekeekö Anu ruokaa kun on käynyt kokkikoulunkin.
Anu ei osaa tehä ku munakasta aamupalaks
Minä en ole yhtään yllättynyt Anun suosiosta miesten keskuudessa. Tuollaisia naisiahan ne miehet haluaa:
Nätti, persoonaton, ei omia mielipiteitä tai ainakaan ei tuo niitä esiin, ei vie tilaa, ei vaadi mitään, ei halua mitään, ei odota mitään. On hiljaa ja näyttää kauniilta.
Lämmin lelunukke.
Tosin katson vain koosteita, ehkä 24/7:n katsojat saa enemmän irti.
Ei törkyturpa voittoa ansaitse vai edustaako Krisu Suomen kansaa.
Vierailija kirjoitti:
Mira pitää pitää tuolla ihan terveydellisistä syistä🤣
Tainnu laihtuu jo mukavasti ja lisää tippuu kun hän ei pääse syömään mättöä,no eiköhän ne tule takas kun pääsee ulkomaailmaan?
Laihtuu kun ei juo batterylitkua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, mä olen aina halunnut olla tapetti. Kahden lapsen yksinhuoltaja ja stressaava duuni. :D
On siinä mitä kadehtia, ihan kateeksi käy. :D
Unohdit kauniit kasvot ja hyvän takapuolen, jota miehet kuolaa.
Paras läppä pitkään aikaan :D :D :D huutonaurua!
Oli kyllä pohjanoteeraus että Anu sai noin paljon ääniä! Kuka sitä äänestää?? Ei tuo heidän romanssinsakaan ole mitenkään kiinnostava Hemmin kanssa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällaiset olivat ensimmäiset mittaustulokset:
SINISET
Ville 51
Kevin 52
Jukka 53
Kimmo 56
Anu 57PUNAISET
Kristian 42
Mira 44
Helmeri 48
Milla 54
Tuula 58Kevin sai 42
Kevin sai 52. PISTE
Tarkoitatko että Kevin sain viideskymmenestoinen
vai
Kevin sai 52 piste piste?
Epäselvää kommentointia.
Kevin ilmeisesti käyttää naishormoneja kun ääni säröilee välillä korkeuksiin ja rinnat kasvaneet. Jospa hän haluaisi voittorahoilla leikkauttaa nenänsä pieneksi sieväksi ja alaosaston leikkaus maksaa. Ihan sievä hoikkeliini nainen hänestä tulisi. Annetaan voittopotti hänelle niin pääsee kokonaiseksi naiseksi.
Hemmillä ja Tuulalla vaikeuksia piinapenkissä vastata kysymyksiin totuudenmukaisesti. Mutta hyvä että Hemmi heitti että Jukka on kaksinaamaisin, kun todella on.
Vierailija kirjoitti:
Minä en ole yhtään yllättynyt Anun suosiosta miesten keskuudessa. Tuollaisia naisiahan ne miehet haluaa:
Nätti, persoonaton, ei omia mielipiteitä tai ainakaan ei tuo niitä esiin, ei vie tilaa, ei vaadi mitään, ei halua mitään, ei odota mitään. On hiljaa ja näyttää kauniilta.
Lämmin lelunukke.
Tosin katson vain koosteita, ehkä 24/7:n katsojat saa enemmän irti.
24/7 katsojana väittäisin,että analyysisi menee joiltain osin pieleen. Kyllä hän odottaa,haluaa kaikkea mahdollista. Joka välissä pyytää hieromaan itseään,Hemuli kulkee kuin puudeli hänen perässään,kun Anu haluaa jotakin.
OMG mahtaa äiti ihmistä nolottaa kun pääsee pois ja selviää, että pääsi niin pitkälle vain ja ainoastaan MILF statuksella kun nuoriso tykkää vähän nähdä tissiä ja persettä 🙈
Alkoi oikeasti säälittämään Anu, yli-lau ta täynnä persekuvia ja tissikuvia, tosi kiva varmaan lapsille
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
timo puhuu kuin halla-aho
Jes! En siis ollut ainut, jolle tuli Timosta Mestari mieleen!
Vähän samanlaista etukaljuakin molemmilla.
Heh heh, pitäähän siellä yksi kiintiö persukin olla että ihmiset saavat nauraa, heh heh...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anu edelleem ykkösenä 33% kun hemmillä 19%
Taitaa loppua ruutu+
Tuotannon äänestysmanipulointia maksimaalisen rahamäärän keräämiseksi.
En tajua kuka haluaisi katsoa Anua talossa kun ei tämä tuo sinne mitään.
Ei ole. Tuhannet jonnet laudalla äänestää Anua.
Miten y-laudan nyymeillä on muka varaa äänestää Anua? Onko niitten viikkorahoja korotettu?
Laudan keski-ikä on 33 v.
Krisussa on parasta että uskaltaa heittää härskiäkin läppää ja eikä välitä mielensäpahoittajien loukkaantumisista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tähän asti tykännyt Krisusta mutta nyt palo käpy ton "seisooks sullakin" (reaktio vauvan itkuun) vuoksi. Joku tyhmä läppä vaan on kerta kaikkiaan liian tyhmää, ja sen pitäis kyllä jo liki kolmekymppisen jätkän itekin tajuta.
Eli siirtyi suosikeista inhokkeihin juur tänään.
Tuo kommentti oli kyllä sairainta hetkeen mitä olen kuullut. Ällöttävä tyyppi!
Toikin on niin väärin että jos Kimmo on ajatuksissaan rapsuttanut itsään ja sitten Krisu yhdistää siihen tuollaisen oksettavan asian niin hän vetää siihen täysin syyttömän Kimmon mukaan. Niin että seuraavaksi Krisun puolustajat jotka on näköjään yhtä sairaita kuin Krisu itse, rupeaa väittämään että Kimmo on siellä runkannut, mitä ei tapahtunut, ja kaikki tämä Kimmon niskaan vain että Krisu näyttäisi edes vähän paremmalta.
Huomioinu samaa että Krisu läpissään vetää irstaisiin juttuihinsa muut ja kuulijalle ihan vaivautunut olo. Helmerikin mietti Anua, tuskin edes panohommia mietti, niin siihenkin Krisu panisitko Anua vai...... Likainen mielikuvitus kaikessa Krisulla ja on näkynyt seisokkikin jäbällä olevan. Ehkä jäbällä seisoo paremmin kun puhuu noita irstaita ja ehkä haluaa kiihottaa niillä itseään.
Miksi kuvitellaan että pelkästään ne on naiset, jotka ei tykkää Anusta tai pidä häntä kauniina? Täällä on reilu kolmekymppinen mies, jonka mielestä Anu on todella elähtäneen ja huomattavasti ikäistään vanhemman näköinen. Veikkasin ensin Anun iäksi reilua neljääkymmentä ennen kuin oikea ikä selvisi. Enkä kyllä pidä Anua mitenkään kauniina. Aivan perusfriidu tuhansien muiden samanlaisten harmaavarpusten parissa.