BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ville varoitti,????
Jtn tyyliin et "ykskin tollanen läppä vielä ni näät mitä tapahtuu..." tms..
Krisu kysyi Kimmolta et "seisooks sullakin?" viitaten vuvan itkuun.
Joo vähän mauton
Mutta hauskinta tässä oli se, että kuvattiin kun Kimmolla käsi kävi ja peitto heilui. Kyllä minulle ainakin tuli se fiilis, että Kimmo veti käteen kun vauva itki.
Milla on varmaan todella tykätty omassa yhteisössään ja nyt todella vaikea hyväksyä että ei ole pidetty tuosta porukasta niin paljon vaikka arvot paremmat kuin esim.Krisulla ymmärrän tavallaan vaikka hirmu höslä ja vähän tyhmä onkin?
Kimmoa, Jukkaa ja Villeä ärsyttää yksinkertaisissa asioissa neuvotuksi tuleminen. Ville ei huomaa, että hän tekee sitä itse usein muille.
Alkanut tuon Kimmokin ottaa päähän vinkumisineen tutti suuhun!!
Ihme herkkä hipiäistä porukkaa nuo 👬erikoisherkkiä korjaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ville varoitti,????
Joo vähän mauton
Mutta hauskinta tässä oli se, että kuvattiin kun Kimmolla käsi kävi ja peitto heilui. Kyllä minulle ainakin tuli se fiilis, että Kimmo veti käteen kun vauva itki.
ota lääkkeet ja heti
Vierailija kirjoitti:
Milla on varmaan todella tykätty omassa yhteisössään ja nyt todella vaikea hyväksyä että ei ole pidetty tuosta porukasta niin paljon vaikka arvot paremmat kuin esim.Krisulla ymmärrän tavallaan vaikka hirmu höslä ja vähän tyhmä onkin?
Joo, luulen että hänellä on hyviä ystäviä kyllä ja vaikuttaa tosi suloiselta ja hyväsydämiseltä ihmiseltä, jotenkin vaan leimaantunut tuolla vähän bimboksi. Toivottavasti ei lähde vielä, haluaisin nähdä onko pinnan alla syvempiä vesiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anu on sanonut "Useaan "otteeseen että hänellä on mies odottamassa!!!
Mistä näitä satutätiä tänne sikiää🤢Oikeastiko ihmiset valehtelee asioita ihmisistä tänne? Uskomatonta. Muistatte kai että valheellisen tiedon levittämisestä voidaa nostaa kunnianloukkaussyyte. Niitä saisi ihmiset alkaa nostaa enemmän, kun tämä nettilynkkaus on täälläkin ollut aivan kamalaa ja täysin epäasiallista joitakin asukkaita kohtaan (esim Eevis).
Ei tämä ole valetta. Anu on viimeksi bile-iltana Kimmolle sen kertonut.Seuraapa 24/7 tarkemmin.
-ERI kommentoija
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, luulen että hänellä on hyviä ystäviä kyllä ja vaikuttaa tosi suloiselta ja hyväsydämiseltä ihmiseltä, jotenkin vaan leimaantunut tuolla vähän bimboksi. Toivottavasti ei lähde vielä, haluaisin nähdä onko pinnan alla syvempiä vesiä.
Kyllä, Milla on vähän kysymysmerkki edelleen. Ei tiedä onko lintu vai kala. Syvyys puuttuu. Voiko olla että sitä ei ole? Epäilen, kun kärsinyt kuitenkin masennuksestakin jne. Hieman tylsänpuoleinen ollut talossa, vaikka ensivaikutelma hänestä minulla ainakin oli hyvä.
Mira pitää pitää tuolla ihan terveydellisistä syistä🤣
Tainnu laihtuu jo mukavasti ja lisää tippuu kun hän ei pääse syömään mättöä,no eiköhän ne tule takas kun pääsee ulkomaailmaan?
Vierailija kirjoitti:
Siis tuo Kevinin kävely..
Loukkaus naisia kohtaan!!
Miten se voi sua ja sun naiseutta loukata, että joku kävelee tietyllä tavalla? Miten se vaikuttaa sun elämääsi?
Tämä keskustelu on kyllä avannut mun silmät homofobian ja erilaisuuden vihaamisen suhteen. Elän kai jonkinlaisessa kuplassa, kun olin kuvitellut ettei Suomessa vuonna 2019 enää kukaan oikeasti vihaa ja hauku toisia seksuaalisuuden tai sukupuoli-identiteetin takia. Mutta tässä ketjussa on ollut ihan järkyttävä määrä Kevinin haukkumista ”friikiksi” ja paljon rumempaakin kieltä on käytetty. Miten ihmeessä kukaan voi pitää Kevinin KÄVELYÄ loukkauksena naisia kohtaan? Aivan sairasta. Mun naiseuteen ei ainakaan vaikuta kenenkään kävelytyyli. Mahtaa olla ankea elämä, jos ihan tuntemattomien ihmisten kävelykin aiheuttaa noin paljon ahdistusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ville varoitti,????
Joo vähän mauton
Liikkeen rauhallisuudesta päätellen pikemminkin rapsutteli itseään, mutta kyllä itseäkin huvitti tuo mielikuva, että Kimmo veti käteen (ja katseli Helmerin selkää) - sitten alkoi vauvan itku.
Ihmiset kritisoi Keviniä siitä että on sanonut että ei voisi olla läheinen ystävä jonkun kanssa joka ei hyväksy homoutta (korjatkaa jos olen väärässä!). En ymmärrä mitä ihmeellistä tässä on? Voihan sitä silti olla etäisen kohtelias ja asiallisissa väleissä tällaisen ihmisen kanssa siitä huolimatta. Voi työskennellä yhdessä, olla naapuri ja niin poispäin. Miettikää omalle kohdallenne, vaikka voitko naisena olla läheinen miehen kanssa, joka ajattelee avoimesti että nainen ei ole niin arvokas kuin mies? Naisen paikka on koti? Itse en esimerkiksi voisi olla läheinen todella rasisitisen ihmisen kanssa, se ei tarkoita sitä ettenkö voisi tulla toimeen hänen kanssaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä näitä satutätiä tänne sikiää🤢Oikeastiko ihmiset valehtelee asioita ihmisistä tänne? Uskomatonta. Muistatte kai että valheellisen tiedon levittämisestä voidaa nostaa kunnianloukkaussyyte. Niitä saisi ihmiset alkaa nostaa enemmän, kun tämä nettilynkkaus on täälläkin ollut aivan kamalaa ja täysin epäasiallista joitakin asukkaita kohtaan (esim Eevis).
Ei tämä ole valetta. Anu on viimeksi bile-iltana Kimmolle sen kertonut.Seuraapa 24/7 tarkemmin.
-ERI kommentoija
Myöskin muistan näitä keskusteluja, joissa Anu on viitannut johonkin ulkopuolella olevaan mieheen. Oliko niin, että olivat treffeilläkin juuri ennen kuin Anu lähti BB-taloon vai oliko se joku muu talon naisista, joka tuli about suoraan treffeiltä tuonne? Olen kuitenkin siinä käsityksessä, että aika tuore suhde eikä vielä kovin vakavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis tuo Kevinin kävely..
Loukkaus naisia kohtaan!!Miten se voi sua ja sun naiseutta loukata, että joku kävelee tietyllä tavalla? Miten se vaikuttaa sun elämääsi?
Tämä keskustelu on kyllä avannut mun silmät homofobian ja erilaisuuden vihaamisen suhteen. Elän kai jonkinlaisessa kuplassa, kun olin kuvitellut ettei Suomessa vuonna 2019 enää kukaan oikeasti vihaa ja hauku toisia seksuaalisuuden tai sukupuoli-identiteetin takia. Mutta tässä ketjussa on ollut ihan järkyttävä määrä Kevinin haukkumista ”friikiksi” ja paljon rumempaakin kieltä on käytetty. Miten ihmeessä kukaan voi pitää Kevinin KÄVELYÄ loukkauksena naisia kohtaan? Aivan sairasta. Mun naiseuteen ei ainakaan vaikuta kenenkään kävelytyyli. Mahtaa olla ankea elämä, jos ihan tuntemattomien ihmisten kävelykin aiheuttaa noin paljon ahdistusta.
Onhan naisia jotka lompsii ku roisit jätkät ja miehiä jotka hipsuttelee kävellen ts neitimäisesti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ERI kommentoija
No oikeastihan Anu kertoi tavanneensa vähän ennen taloon menoa miehen, mutta ei tiedä odottaako tämä mies häntä vai ei. Joten on minustakin harhaanjohtavaa väittää, että Anu olisi sanonut hänellä olevan mies odottamassa.
-myös eri
Olen tähän asti tykännyt Krisusta mutta nyt palo käpy ton "seisooks sullakin" (reaktio vauvan itkuun) vuoksi. Joku tyhmä läppä vaan on kerta kaikkiaan liian tyhmää, ja sen pitäis kyllä jo liki kolmekymppisen jätkän itekin tajuta.
Eli siirtyi suosikeista inhokkeihin juur tänään.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei mennyt hampilääkäriin ennen bb taloa. Ihmettelen miten joku päästää niin pitkälle että alkaa särkemään.
Kenellä on hammassärkyä? Mulla ainakin on monta kertaa purentaviasta johtuvaa kovaakin särkyä, ei välttämättä karies.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon aivan varma että muitakin ottaa päähän tuo Krisu mutta miksi kukaan ei voi sanoa että hei voitko lopettaa tai että sairas...varmasti vois silloin hieman kelata mitä sanoo mutta kun kaikki vaikenee niin Krisu kuvittelee että hyvää läppää!!
Siinä oma vaaransa.Se miksi kukaan ei uskalla sanoa on pelko häätöpisteistä.Jos noista kuitenkin on osa Krisun puolella niin oot häätöäänestyksessä heti.Se myöskin et kun nyt tietää et kaverilla myös iso kannatus katsojissa.Siksi kukaan ei uskalla tukkia sen suuta.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei mennyt hampilääkäriin ennen bb taloa. Ihmettelen miten joku päästää niin pitkälle että alkaa särkemään.
Onhan käynytkin useamman kerran, mutta viisaudenhammas on ollut seurannassa, sille ei ole tehty mitään.
Siinähän nähtäisiin miten Krisu reagoi jos nainen kritisoi.