BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
Milla on sellanen feikki wannabe "tiedostava". En osaa selittää, mutta esim voihottaa vegaaniudestaan, koska se on hänelle suurta muotia.
Esim kehui juuri nauttivansa kalastuksesta, että se on rentouttavaa.
Miksei sitten muka voi syödä kalaa.
Eihän oikea vegaani noin sanoisi "ihan rentouttavaa, nautin siitä tosi paljon. ei mulla ole mitään onkikalastusta vastaan".Ihme hiihtäjä. Miksei vedä mieluummin kalaa sen soijan, avokadon ja nyhtökauran tilalla, olisi paljon järkevämpää.
Jotenkin ei istu tohon hipsterirooliin, kun on selvä popedajuntti.
Millalla syömishäiriö tausta, se tekee varmasti tuon, että ruoasta puhuu kokoajan. Ollut myös pahasti masentunut, varmasti vaikuttaa käytökseen sekin
Vierailija kirjoitti:
Tarinaa ja Eevistä tuonne kaipaan . Taso laskee koko ajan.
Eevis takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
... että oliko niitä esimerkkejä Anun viihdyttävyydestä? Eikö kukaan osaa kertoakaan, miten Anu viihdyttää palstalaisia?
No ei se hirveen viihdittävä ole mutta kaikista naisita vähiten rasittava.
KIITOS. Eli tapettien kuningatar. :D
Oletko Sä se sama hullu joka haukkui Eeviksen pari viikkoa sitten?
En kultaseni. Mä olen silleen hullu, että fanitan Eevistä. yhä.
Vierailija kirjoitti:
Milla on sellanen feikki wannabe "tiedostava". En osaa selittää, mutta esim voihottaa vegaaniudestaan, koska se on hänelle suurta muotia.
Esim kehui juuri nauttivansa kalastuksesta, että se on rentouttavaa.
Miksei sitten muka voi syödä kalaa.
Eihän oikea vegaani noin sanoisi "ihan rentouttavaa, nautin siitä tosi paljon. ei mulla ole mitään onkikalastusta vastaan".Ihme hiihtäjä. Miksei vedä mieluummin kalaa sen soijan, avokadon ja nyhtökauran tilalla, olisi paljon järkevämpää.
Jotenkin ei istu tohon hipsterirooliin, kun on selvä popedajuntti.
Sehän vetää kalaa :D omasta mielestään silti vegaani.
Vierailija kirjoitti:
Miksi toi Ville rukoilee englanniksi eikä suomeksi? Onko kertonut syytä joskus?
Myös ranskaksi ja latinaksi.
Hän sanoo sitä kielillä puhumiseksi.
Yhdeksän kuvun sisältö on jo ehditty tyhjentää, kun Mira kaataa huojuvan tornin palikan. Epäonni siis poikii syömistehtävän Miralle, joka on tunnetusti hyvin nirso. Kaiken lisäksi Miran valitseman kuvun alta paljastuu silakka!
“Not gonna f*cking happen”, nainen toteaa tiukasti ja peruuttaa lautasten läheltä.
Jukka ehdottaa, että Mira voisi edes maistaa silakkaa, mutta nainen kieltäytyy jyrkästi. Mira antaa silakan Jukalle, joka syö sen kiltisti.
Tuulan mielestä Mira pääsi päivätehtävässä liian helpolla, sillä Miran oli syötävä ainoastaan sitruuna.
-Tuula itse söi donitsin, mummusta on kiva herkutella ja katsoa kun muut kärsii.
Järkyttävä mikromuna tolla helmerillä, paistaa puvun läpi. Ei ihme jos on neitsyt vielä, eihän tollasella pääse sisään millään, seisoessa korkeintaan 5cm.
ohut pikkupippelinjuuri.
Ällöttää muutenkin toi hilleri, saati kun kiehnää krisua tossa puvussaan,, hrrr, kylmät väreet..
Ton helmerin jalkaterät vielä vahvistaa vaikutelmaa, että on jäänyt jotenkin pikkupojaksi. kääntyvät sisäänpäin. on kuin taapero kakat housuissa.
Vierailija kirjoitti:
Järkyttävä mikromuna tolla helmerillä, paistaa puvun läpi. Ei ihme jos on neitsyt vielä, eihän tollasella pääse sisään millään, seisoessa korkeintaan 5cm.
ohut pikkupippelinjuuri.Ällöttää muutenkin toi hilleri, saati kun kiehnää krisua tossa puvussaan,, hrrr, kylmät väreet..
Mitä sitä kaikkea ulkona roikottamaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, mä olen aina halunnut olla tapetti. Kahden lapsen yksinhuoltaja ja stressaava duuni. :D
On siinä mitä kadehtia, ihan kateeksi käy. :D
Unohdit kauniit kasvot ja hyvän takapuolen, jota miehet kuolaa.
:D
Mä en niin pinnallinen ole, että ulkonäkö mitään merkkais. Mä olen kateellinen yksinhuoltajuudesta ja kiinteistövälittäjä duunista (joka menee samaan kastiin kuin lehtimyyjät).
Olen ymmärtänyt että Anu tienaa kiinteistövälittäjänä ihan hyvin. Ei yhtään hullumpi työ minusta. Ja sitäpaitsi Anuhan ei ole yksinhuoltaja, lapset nytkin isällä, kenen luona ovat vuoroviikoin. Levität täällä väärää tietoa, jotta saisit Anun näyttämään huonommalta. Säälittävää...
Mitä tuolla nyt on väliä BBhen kuka helvetti lapsia hoitaa? Jos yksinhuoltajaksi sanoo niin kovempaa hommaa se on mitä enemmän niitä yksin hoitaa kuin että mies auttaa.
Nyt on kyse big brother formaatista ja anus on vaan todella tylsä.
Milla luulee kuuluvansa johonkin vähemmistöön. Voi luoja. Tavallinen perusjuntti maatiaisperse. Junttien juntti, vai oikein "väehmmistöä". Ois kiva tietää minkä takia, perceenvatkauksen varmaan.
Tuotanto on "äänestänyt" Anua, jotta Anu pääsee varmasti jatkoon, koska muuten finaalissa tai vikoilla viikoilla on vain miehiä.
"Äänestämällä voit vaikuttaa". Juu juu.
Anu on esimerkiksi tänään viimeksi keskustellut makkarissa Kevinin ja Kimmon kanssa. Hän toi esiin omaa ajattelutapaansa, että teot merkitsevät paljon enemmän kuin sanat. Anulla oli niin hyviä ajatuksia, että Kevin ja Kimmo kyselivät häneltä lisää ja lisää. Anulla oli tosi fiksuja ajatuksia niin minun kuin Kimmon ja Kevininkin mielestä.
Tässä vain yksi esimerkki siitä, kun olen ajatellut että Anu on tosi fiksu ja kivan tuntuinen tyyppi. Suhtautuu myös sopivan kepeästi eikä ota itseään liian vakavasti. Hän ei ole niin suuri persoona kuin muut, mutta paljon mielenkiintoisempi kuin moni muu talossa. Heti höristän korviani, kun Anu alkaa puhua. Hän on myös huumorintajuinen. Ja kaunis katsella. (Olen itse nainen)
Vierailija kirjoitti:
Pääasia ettei Ville voita.
Samaa mieltä. Ville on epämiellyttävä.
Vierailija kirjoitti:
Tuotanto on "äänestänyt" Anua, jotta Anu pääsee varmasti jatkoon, koska muuten finaalissa tai vikoilla viikoilla on vain miehiä.
"Äänestämällä voit vaikuttaa". Juu juu.
usko pois, kyllä se on sinne äänestetty.
Vierailija kirjoitti:
Anu on esimerkiksi tänään viimeksi keskustellut makkarissa Kevinin ja Kimmon kanssa. Hän toi esiin omaa ajattelutapaansa, että teot merkitsevät paljon enemmän kuin sanat. Anulla oli niin hyviä ajatuksia, että Kevin ja Kimmo kyselivät häneltä lisää ja lisää. Anulla oli tosi fiksuja ajatuksia niin minun kuin Kimmon ja Kevininkin mielestä.
Tässä vain yksi esimerkki siitä, kun olen ajatellut että Anu on tosi fiksu ja kivan tuntuinen tyyppi. Suhtautuu myös sopivan kepeästi eikä ota itseään liian vakavasti. Hän ei ole niin suuri persoona kuin muut, mutta paljon mielenkiintoisempi kuin moni muu talossa. Heti höristän korviani, kun Anu alkaa puhua. Hän on myös huumorintajuinen. Ja kaunis katsella. (Olen itse nainen)
Miten Anu on kaunis? Näyttää tosi vanhalta ja todella tylsä tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Anu ei osaa keskustella. Anulla ei oo mielipiteitä.
Jep, en mäkään viihdy Millan perseen heilutuksesta. Talossa taas asiasta tulee säpinää. esim Jukka mielellään katselee sitä kyllä ja saattaa asioita tapahtua suuntaan tai toiseen. Ville puolestaan ärtyy perseen hyllymisestä ja siitä tulee keskustelua.
Anu - meh. Murjottaa tai nyhjöttää. Hetkeksi saa Helmerin apatiaan, mutta siinä se.