BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Ja mikä idea ihmisillä on ollut äänestää just esim Millaa, kun ei mitenkään voi päästä enää tänään turvaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi Millan ''vegaanius'' on kyllä naurettavaa. Ollaan niin kauan vegaaneja kunnes taas syödään jotain eläinperäistä.
Viittaatko siihen, että Milla söi tämän tehtävän aikana eläinperäisiä tuotteita? Mun mielestä ihan kunnioitettavaa, että syö, vaikka ei varmasti haluaisi mitään silliä tai simpukoita laittaa suuhunsa. Ja voin vaan kuvitella sen haukkumisen, jos Milla olisi kieltäytynyt. ”Pilaa tehtävän koko porukalta!!1 Miten kehtaa olla tottelematta, ulos!”
Tehtävien ulkopuolella mulle ainakin on tullut se käsitys, että Milla noista vegaaneista on se tiukimmin ruokavaliota noudattava? En tosin tietenkään ole koko ajan 24/7:n äärellä ollut, joten voihan olla että multa on mennyt ohi Millan eläinperäisen ruuan syöminen.
Mielestäni Milla on aiemmin kertonut ettei ole täysin ehdoton. Itse en ymmärrä ehdottomuuden vaatimusta. Ollenkaan. Miksi pitää olla ehdoton?
Ei tarvitse olla ehdoton mutta ei tarvitse myöskään sitten sanoa itseään vegaaniksi jos syö esim. sushia ja suklaata.
Suklaa on kyllä ihan vegaanista, samoin oli lautasella, jonka Milla ja Tupu sai vegesusheja.
Siinä oli kyllä pääasiassa ihan kalasusheja joita Millakin söi hyvällä ruokahalulla, olikohan siinä ollenkaan edes vegaanisia susheja, korkeintaan vegejä joissa on juustoa, majoneesia ja muuta sellaista.
Kyllä on masentavaa että olet kolmanneksi suosituin vain sillä lailla että olet nätti ja kihnutat jotain vastahakoista teinin näköistä jamppaa. Ei tartte olla persoonallisuutta, ei tartte puhua paljoakaan, sen kuin vain olla möllötät ja siitäkin ajasta puolet huonotuulisen näköisenä.
Minua ressais tuolla ville.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi Millan ''vegaanius'' on kyllä naurettavaa. Ollaan niin kauan vegaaneja kunnes taas syödään jotain eläinperäistä.
Viittaatko siihen, että Milla söi tämän tehtävän aikana eläinperäisiä tuotteita? Mun mielestä ihan kunnioitettavaa, että syö, vaikka ei varmasti haluaisi mitään silliä tai simpukoita laittaa suuhunsa. Ja voin vaan kuvitella sen haukkumisen, jos Milla olisi kieltäytynyt. ”Pilaa tehtävän koko porukalta!!1 Miten kehtaa olla tottelematta, ulos!”
Tehtävien ulkopuolella mulle ainakin on tullut se käsitys, että Milla noista vegaaneista on se tiukimmin ruokavaliota noudattava? En tosin tietenkään ole koko ajan 24/7:n äärellä ollut, joten voihan olla että multa on mennyt ohi Millan eläinperäisen ruuan syöminen.
Mielestäni Milla on aiemmin kertonut ettei ole täysin ehdoton. Itse en ymmärrä ehdottomuuden vaatimusta. Ollenkaan. Miksi pitää olla ehdoton?
Ei tarvitse olla ehdoton mutta ei tarvitse myöskään sitten sanoa itseään vegaaniksi jos syö esim. sushia ja suklaata.
No on sekin naurettavaa jos syö kerran vuodessa sushia eikä sillä perusteella ole vegaani.
Milla ei syö vaan kerran vuodessa sushia. Sanoi syövänsä sitä silloin tällöin muutenkin. Eli ei ole vegaani.
Jospa syö vegaanista sushia?
Ei. Puhuivat Sillon Krisun kanssa asiasta kun Krisu kysyi kuinka ehdoton vegaani Milla on. Milla sanoi että muuten on kokokaan vegaani paitsi silloin kun syö kalaa sushin kanssa sillon tällöin.
Krisu servaa sponsoreiden p*skat tuotteet ja viikkotehtävän.
Vierailija kirjoitti:
Toi Ville pilaa kyllä sinisten tehtävän ihan varmasti.Yöllinen syöminen 2 kertaa pk huoneessa käyminen,bb laittoi takkatulet kahteen telkkariin,kimmon herättäminen yöllä. Ville pois talosta ei jaksa kuunnella enään!
Hahah, Villellä oli parhaita tuloksia sinisessä ryhmässä. Molemmilla joukkueilla menee huonosti mutta punaiset eivät tajua tuosta mitään. Heidän tulisi urheilla ym. Ei makoilla koko päivää. Lisäksi äänestystuloksen pimittäminen Helmeriltä kertoo uskomattomasta typeryydestä koska juuri se olisi innostanut Helmeriä ja innostushan lisää stressiä, BB muistutti asiasta vielä erikseen kirjeellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anu nostanut asemaansa päivitetyssä äänestystilanteessa klo viideltä, tähän taisi loppu tämän vuoden bb katsominen, kiitos ja näkemiin.
Sama juttu, ruutu + taitaa loppua aika monelta.
Käsittämätöntä miten paljon eri palstoilla puhutaan miten on talon tylsin ja silti muka ykkösenä.
Voin vaan kuvitella illalla kun julkaistaan, että miten sen jälkeen roikkuukaan Hemmissä kun huomaa että tuottaa tulosta
Pelottaako että Anu lumoaa Helmerin ja kiitää voittoon?
Katsoin netistä niin vege ei ole vakiintunut nimike.
Toki omat nimikkeet mutta ne melko vaikeita ja ihmiset ei niitä muista.
Tein tosi hyvän kasvisruokalaatikon, kermaa ja koskenlaskijaa oli mutta voi korjata muilla.
Olen siis sekis eli sekaani.
Kokin opinnot mielessä.
Anussa on vetoa vaikkei mielipiteitä oo.
Nyt Helmerille se Bablo sinne
Tuon Anunhan on tuotanto laittanut tarkoituksella ykköseksi että saavat rahastaa porukkaa kunnolla uskokaa jo ahneita kaikki, näkeehän sen jo tehtävien tasosta sun muusta...mä en äänestä enkä ole äänestänyt mutta en kyllä valitakkaan😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No on sekin naurettavaa jos syö kerran vuodessa sushia eikä sillä perusteella ole vegaani.
Milla ei syö vaan kerran vuodessa sushia. Sanoi syövänsä sitä silloin tällöin muutenkin. Eli ei ole vegaani.
Milla on feikkivegaani. Ulkotehtävän aikana sanoi "mulle savulohta", siihen Krisukin ihmetteli et voitko sä syödä sitä.
Krisi kysyi...miksi Tupulla ja Anulla suurimmat stressiprosentit. Tupu sanoi hyvin " kun me ollaan äitejä" tosi kauniisti Tupulta vastattu. Krisu on ihan kilareissa nyt ja Millakin haluu jo pois....alkaa myymään itteensä...Krisu on lähdössä pois koko ajan...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hitto kun häiritsee ketä Milla muistuttaa oisko joku Muumihahmo vai ketä🤔
Pikkumyy :) ja toivon hänen jäävän taloon
Ei Milla ole ainakaan luonteeltaan Pikkumyy. Mira olisi lähellä jos olisi fiksumpi.
Vierailija kirjoitti:
Millalle ja Jukalle pisteet kyllä päivätehtävästä ja heittäytymisestä, ilman valituksia meni alas kaikki ällötykset!
Totta. Milla ja Jukka on muutenkin mielenkiintoinen parivaljakko, josta ei ole kaikkea vielä nähty.
Ennemmin tiputtaisin pois tylsät Anun ja Tupun.
Aamupäivälläkin Milla kertoili entisistä suhteistaan ja aika kipeistä pettämiskokemuksista ja matkoistaan, Jukka nuoruutensa haasteista ja nistä selviytymisestä sekä hauskoista tilanteista naurattaen koko porukkaa. Mitäs Anu ja Tupu..... lapsistaan, koti-ikävästään ja... ööö... tylsäää!
Anu "mennään pyytään kessua".
Jukka Kimmolta "jouduksä maksaan niistä?".
Kimmo "en saa niistä puhua".
Jukka Kimmolle "onks sun rahat vähentynyt viime aikoina?"
Kimmo "on ne vähentynyt".
Käsittämätön riehuminen Anun kannatuksesta! Itse tykkään Anusta. Huomasin jo eka päivinä kun hän yritti puhua niin heti joku puhui päälle. Nämä omaa ääntään suuresti rakastavat jyräsivät hänet täysin aivan heti. 24/7:sta näin, kun hän joskus sai rauhassa puhua pienemmässä porukassa niin kivalta ja jännältä tyypiltä vaikuttaa. Vaikka se noloin tilanne -esitys häneltä oli kyllä huono.
Nyt on pakko sanoa että kateellisilta naisilta lähti ihan lapasesta ja käyvät jo ohjaajankin persoonaan. Anu on kyllä kaunis ja sitä ei näköjään nyt kestetä, että myös oikeasti suosittu kun on päässyt enemmän esillekin talossa vihdoin.
Mä olisin kyllä niin hyvä punaisessa joukkueessa.
Paukkuis kyllä sellaset lukemat että muut vois ottaa ihan rennosti.