Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BIG Brother 2019 Official

Vierailija
29.08.2019 |

No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?

Kommentit (90773)

Vierailija
42441/90773 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö teidän vegejankkaajien mielestä myöskään sekasyöjä ole oikea sekasyöjä, jos syö vaikka viikon pelkkää vegaanista ruokaa?

Vierailija
42442/90773 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi Millan ''vegaanius'' on kyllä naurettavaa. Ollaan niin kauan vegaaneja kunnes taas syödään jotain eläinperäistä.

Viittaatko siihen, että Milla söi tämän tehtävän aikana eläinperäisiä tuotteita? Mun mielestä ihan kunnioitettavaa, että syö, vaikka ei varmasti haluaisi mitään silliä tai simpukoita laittaa suuhunsa. Ja voin vaan kuvitella sen haukkumisen, jos Milla olisi kieltäytynyt. ”Pilaa tehtävän koko porukalta!!1 Miten kehtaa olla tottelematta, ulos!”

Tehtävien ulkopuolella mulle ainakin on tullut se käsitys, että Milla noista vegaaneista on se tiukimmin ruokavaliota noudattava? En tosin tietenkään ole koko ajan 24/7:n äärellä ollut, joten voihan olla että multa on mennyt ohi Millan eläinperäisen ruuan syöminen.

Mielestäni Milla on aiemmin kertonut ettei ole täysin ehdoton. Itse en ymmärrä ehdottomuuden vaatimusta. Ollenkaan. Miksi pitää olla ehdoton?

Ei tarvitse olla ehdoton mutta ei tarvitse myöskään sitten sanoa itseään vegaaniksi jos syö esim. sushia ja suklaata.

Suklaa on kyllä ihan vegaanista, samoin oli lautasella, jonka Milla ja Tupu sai vegesusheja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
42443/90773 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten voi aikuisella ihmisellä olla tuollaiset ruokavammailut kuin Miralla. Niinkuin pikkulapset, yhyy en syö.

Mä olen ihan samanlainen, itseäni pelottaa laittaa pahaa ruokaa suuhun. On monia ruokia mitä en ole edes maistanut ja silti sanon, etten tykkää enkä tosiaan halua maistaa. Jos asenne on tuo, niin maistaessa se kyllä maistuukin pahalle.

Jotain sit tapahtui ja nykyään pystyn syömään lihaa ja kalaakin olen maistanut, mutta vain savustettuna pystyn syömään.

Nykyään en tykkää oikein ketsupistakaan, kerran söin sellaista mikä haisi aivan järkyttävälle muoville tms, siihen loppui ketsupin syönti, eli kaipa ne kokemukset vaikuttaa

Vierailija
42444/90773 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi Millan ''vegaanius'' on kyllä naurettavaa. Ollaan niin kauan vegaaneja kunnes taas syödään jotain eläinperäistä.

Viittaatko siihen, että Milla söi tämän tehtävän aikana eläinperäisiä tuotteita? Mun mielestä ihan kunnioitettavaa, että syö, vaikka ei varmasti haluaisi mitään silliä tai simpukoita laittaa suuhunsa. Ja voin vaan kuvitella sen haukkumisen, jos Milla olisi kieltäytynyt. ”Pilaa tehtävän koko porukalta!!1 Miten kehtaa olla tottelematta, ulos!”

Tehtävien ulkopuolella mulle ainakin on tullut se käsitys, että Milla noista vegaaneista on se tiukimmin ruokavaliota noudattava? En tosin tietenkään ole koko ajan 24/7:n äärellä ollut, joten voihan olla että multa on mennyt ohi Millan eläinperäisen ruuan syöminen.

Mielestäni Milla on aiemmin kertonut ettei ole täysin ehdoton. Itse en ymmärrä ehdottomuuden vaatimusta. Ollenkaan. Miksi pitää olla ehdoton?

Ei tarvitse olla ehdoton mutta ei tarvitse myöskään sitten sanoa itseään vegaaniksi jos syö esim. sushia ja suklaata.

No on sekin naurettavaa jos syö kerran vuodessa sushia eikä sillä perusteella ole vegaani.

Milla ei syö vaan kerran vuodessa sushia. Sanoi syövänsä sitä silloin tällöin muutenkin. Eli ei ole vegaani.

Jospa syö vegaanista sushia?

Vierailija
42445/90773 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt Mira itkee makkarissa kun Krisu ei halua panna sitä.

Vierailija
42446/90773 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No on sekin naurettavaa jos syö kerran vuodessa sushia eikä sillä perusteella ole vegaani.

Milla ei syö vaan kerran vuodessa sushia. Sanoi syövänsä sitä silloin tällöin muutenkin. Eli ei ole vegaani.

Mä olen vegaani. Ja syön sushia. En kylläkään koskaan mitään kala- tai rapususheja, vain vegaaniset sushit mulle, kiitos.

Vierailija
42447/90773 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luitteko mitä Tarina sanoi tänään iltasanomien haastattelussa Kimmosta.Pettyi Kimmoon kun oli antannut pisteet ja taas sitä ,kun hän haluaa keskustella !!! Nainen jaksaa jauhaa samoja asioita ja tottakai syytti Krisua.Krisu kyllä oli voinut välillä olla hiljaa ,mutta kyllä Tarinan kannattaisi katsoa peiliin ja miettiä omia ajatuksia ,purkauksia ym.Kuka hänen vastaanotolle edes mensi ?? Jos hän siis koskaan valmistuu.

Ihan varmasti Tarina miettiikin omia ajatuksia ja purkauksia. Minä voisin kyllä mennä hänen vastaanotolleen, käsittääkseni on vasta koulutuksen alussa eikä välttämättä edes valmistu psykologiksi.

Miksi menisin hänen mahd. vastaanotolleen kuuntelemaanhänen ajatuksiaan itsestää, tunteistaan yms jargoania Tarinasta.  Menisin ammattitaitoiselle terapeutille joka keskittyisi potilaan tilanteeseen 100 %.

Vierailija
42448/90773 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anu edelleem ykkösenä 33% kun hemmillä 19%

Taitaa loppua ruutu+

Vierailija
42449/90773 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tähän tapaukseen liittymättä; Sushi ja suklaa voi olla myös vegaanista

Vierailija
42450/90773 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anu nostanut asemaansa päivitetyssä äänestystilanteessa klo viideltä, tähän taisi loppu tämän vuoden bb katsominen, kiitos ja näkemiin.

Vierailija
42451/90773 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä kyllä tuon stressaajaryhmän käyttäytymistä. Onko heiltä jotenkin kielletty kaikki toiminta ja normaali tekeminen, esim. siivoaminen tai treenaaminen, vai miksi ihmeessä makoilevat koko ajan mahdollisimman mukavassa asennossa ja koittavat väkisin miettiä ikäviä asioita? Eiköhän se oo selvää, ettei tuollainen nosta laitteen mittaamaa syke- ja verenpainetasoa riittävästi, etenkin jos edelleen niiden ajatusten jälkeen pystyvät noin rauhallisesti makoilemaan paikoillaan. Kova liikunta ja esim. juoksu yhdistettynä äsryyntymisiin toimisi varmasti, ja olisi aika helppo tapa saada viikkotehtävä onnistumaan... Tai vaikkapa toisten jälkien jatkuva siivoaminen tuon ajattelutyön lisänä.

Ei. Vaan nimenomaan paikallaan ja mahdollisimman hiljaa. Punaisten pitäisi puhua mahdollisimman neutraalisti, ilman tunteita. Hautoa sisällään stressaavia juttuja. Sinisten pitäisi koko ajan kertoa kauhuskenaarioita punaisille, esim. Krisulle tyttöystävä varmaan suuttunut siitä ja siitä, Miralle että sillä ja sillä oot nolannut raumalaiset jne jne. Punaiset ei saisi mitenkään näkyvästi reagoida vaan päässään vaan hautoa.

Miksei nuo tajua, että käskisivät Krisun olemaan kiroilematta ja purkamatta turhautumistaan koko ajan sanallisesti. Olisi hiljaa ja ilmeetön niin keho reagoisi ja sormus rekisteröisi sen.

Vierailija
42452/90773 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä perusteella sushia syövä ei ole vegaani ja millä perusteella suklaata syövä ei ole vegaani??!

Suklaa on vegaanista, samoin kaikki sushit joissa ei ole mitään eläinperäistä.

Vierailija
42453/90773 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milla makaa telkkuun päin ja toivoo että ruutuun pamahtaa prosentit jossa hän ei ole enää viimeisenä😰

Vierailija
42454/90773 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anu nostanut asemaansa päivitetyssä äänestystilanteessa klo viideltä, tähän taisi loppu tämän vuoden bb katsominen, kiitos ja näkemiin.

Sama juttu, ruutu + taitaa loppua aika monelta.

Käsittämätöntä miten paljon eri palstoilla puhutaan miten on talon tylsin ja silti muka ykkösenä.

Voin vaan kuvitella illalla kun julkaistaan, että miten sen jälkeen roikkuukaan Hemmissä kun huomaa että tuottaa tulosta

Vierailija
42455/90773 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hitto kun häiritsee ketä Milla muistuttaa oisko joku Muumihahmo vai ketä🤔

Pikkumyy :)  ja toivon hänen jäävän taloon

Vierailija
42456/90773 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millalle ja Jukalle pisteet kyllä päivätehtävästä ja heittäytymisestä, ilman valituksia meni alas kaikki ällötykset!

Vierailija
42457/90773 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mira itkee mitä???

Vierailija
42458/90773 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milla makaa telkkuun päin ja toivoo että ruutuun pamahtaa prosentit jossa hän ei ole enää viimeisenä😰

Aika paljon onkin Millan prosentit nousseet. Nyt vaan äänestämään Helmeriä ja Miraa niin saadaan Anu pois. Vaikuttaa aika vähän olevan äänestäjiä liikkeellä.

Vierailija
42459/90773 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestäkää Anua!!! Anu ja Helmeri ovat niin suloisia yhdessä.

T. romanttinen mies.

Vierailija
42460/90773 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten tuo Anu on voinut bongahtaa pisteissä ylös ? Koko bb sivu täällä ja BB face ihmettelee. 

Ykköset on ollut sivujen mukaan ; Krisu ,Kevin ,Ville ja oli jopa Tarina.Mitä tuo hymytön Anu on nyt tehnyt että sai suosion ?? Hänestä ei saa mitään irti.Ei jatkoon !

Ketju on lukittu.