BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
No nyt löysin Hemmin exän profiilin, harmi kun insta ei ole julkinen 😅
Jotain stalkkerin vikaa
Ville rikkoi sääntöjä pesi kädet tuo älysormus sormessa äsken. Paistaa kahdella lastalla jauhelihaa nyt ja pomottaa kaikkia. Ihme jos ei tule rankkua,koska sormus pitää ottaa pois käsien pesun ajaksi.
Anu esittelyvideossaan: ”mun kans siel ei tuu koskaan tylsää hetkeä” 😁
Jos Risu ja Kevin vastakkain niin ääni menee Kevinille. Risu ja Ville niin Risu voittoon. Ville ja Helmeti niin Helmeri voittoon. Jos Kevin ja Helmeri niin Kevin. Ei söpöydellä voittoon.
Ville on ihana. Voisin kaikista keksiä hyviä puolia. Ja huonoja puolia. Silti Ville, Helmeri ja Kevin ovat mun suosikkeja, TOP 3. En ole vielä päättänyt järjestystä, mutta eiköhän se parissa viikossa synny. Kristian oli aiemmin mun suosikki, mutta hänen osakkeet on mun silmissä laskeneet, monestakin syystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai stressi ja suru ole sama asia kun nuo tuolla yrittävät masentaa itseään ja toisiaan. Minusta jännitys sopisi paremmin nostamaan stressitasoja.
Kyllä surullisella ihmisellä on stressitasot todella korkeet. Omasta kokemuksesta tiedän kertoa.
Niin ja ahdistuneella. Koko kroppa on kireässä jännitystilassa, kun spekuloi ja stressaa. Ei kykene kuin pinnalliseen hengitykseen, sydän tykyttää nopeammin. Voi alkaa tärisyttään, hikoiluttaan. Jännitysvatsa oireilee ja lisää stressitilaa.
Siis mun mielestä ihan oikein ovat toimineet, kun yrittävät miettiä asioita, jotka ahdistavat ja sitä kautta saada stressiä nousemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No voi kauheeta. Helmeri kokee nyt perus krapulamorkkiksen. Ei tuo nyt niin vakavaa ole.
Jos sä oot oikeesti ihastunu toiseen ja yhtäkkiä sulle väitetään et oot loukannu tätä tärkeetä ihmistä törkeillä puheilla selän takana kännissä, kyllä se on aika kauhee tunne
Niin, normaalille tuntevalle ihmiselle joka ei normaalisti haluaisi loukata yhtään ketään. Jollekkin Krisulle sellainen olisi varmaan olankohautuksella ohitettava juttu, mutta Helmerillä on suuri sydän ja on herkkä mies.
Voi luoja! Helmerin tehtävä on STRESSATA! Ja Helmeri vain pelleili ja naureskeli aikaisemmin tuolla. Nyt hän suorittaa viikkotehtävää niin kuin pitääkin.
Ne kertoi Helmerille tänään et olivat valehdelleet ja Helmeri sanoi et asia ok, nyt naureskelevat jo jutulle.
Vierailija kirjoitti:
Anu esittelyvideossaan: ”mun kans siel ei tuu koskaan tylsää hetkeä” 😁
Tää oli huigee, mä luulen et Anun kans just on kaikkein tylsintä
Vierailija kirjoitti:
Jotain stalkkerin vikaa
Mä löysin sen jo monta päivää sitten.🥇🏆
Vierailija kirjoitti:
Ville rikkoi sääntöjä pesi kädet tuo älysormus sormessa äsken. Paistaa kahdella lastalla jauhelihaa nyt ja pomottaa kaikkia. Ihme jos ei tule rankkua,koska sormus pitää ottaa pois käsien pesun ajaksi.
Anu meni eilen illalla kylmään suihkuun sormus sormessa. Saiko rankkua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos Krisu on ensimmäinen joka on turvassa häädöstä niin mun bb:t oli siten tässä. En halua osallistua mitenkään enää tämmöiseen missä kiusaajaa palvotaan.
Krisu ei oo kiusannut ketään.
Krisuhan talossa on melkein ainoa joka kiusaa. On ihan kaikille ilkeä.
Kyllä nyt taas alkaa Krisulla keulimaan, kun tietää olevansa yleisön suosikki.
Siis millä logiikalla Krisu on kiusaaja jos heittää hiukan ronskimpaa läppää tuolla? Kyllä se on Ville joka saa ihmisille todella paskan fiiiksen kun loukkaa jatkuvasti. Villen puheiden takia siellä on useampi ihminen itkenyt pahaa mieltään. Krisun puheista ei ole pillittänyt kuin Tarina, joka ei kestä sitä että kaikki eivät rakasta häntä eivätkä tee niin kuin hän haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotain stalkkerin vikaa
Mä löysin sen jo monta päivää sitten.🥇🏆
Eipä paljoa auttanut stalkkeroimisen tarpeeseen kun naamastakin näkyi vain puolet 😩
Vierailija kirjoitti:
Kevin nyt vaan voittoon!!!! Jos jonkun noista haluaisin ystäväkseni, niin se olisi Kevin. ❤️
Mihin voittoon? Ei ole kyse finaalista ja hän ei joudu viikonloppuna häätöäänestykseen. Aivan eri asia puhua voitosta, kun on viikkoja vielä jäljellä.
Anu ääniä 28.82 ja Helmeri 23.15 . Mira 17.87 ville 9.31 Kimmo 8 40 Jukka 5.44 Tuula 3.71 Milla 3.30.
Romantiikka puree. Aiku ihanaa. Uppoo minuun ku veitti sulatejuustoon. Ihanaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos Krisu on ensimmäinen joka on turvassa häädöstä niin mun bb:t oli siten tässä. En halua osallistua mitenkään enää tämmöiseen missä kiusaajaa palvotaan.
Krisu ei oo kiusannut ketään.
Krisuhan talossa on melkein ainoa joka kiusaa. On ihan kaikille ilkeä.
Kyllä nyt taas alkaa Krisulla keulimaan, kun tietää olevansa yleisön suosikki.
Siis millä logiikalla Krisu on kiusaaja jos heittää hiukan ronskimpaa läppää tuolla? Kyllä se on Ville joka saa ihmisille todella paskan fiiiksen kun loukkaa jatkuvasti. Villen puheiden takia siellä on useampi ihminen itkenyt pahaa mieltään. Krisun puheista ei ole pillittänyt kuin Tarina, joka ei kestä sitä että kaikki eivät rakasta häntä eivätkä tee niin kuin hän haluaa.
No Anu sanoi aamulla että Krisun läsnäolo nostaa hänen stressitasoaan.
Mitä IHMETTÄ!!! Anu ykkösenä 🙈🙈🙈
Helmerinkin ohi mennyt
Miten ville ei nosta Anun tasoja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On tuo Krisu kyllä vähän oksettava noiden juttujensa ja piereskelynsä ja paskomisensa kanssa.
Krisulla on omien sanojensa mukaan tapana pissiä/kakkia sänkyyn kännissä tai krapuloissaan.
Oikeasti? Sehän on ihan dena 🤢🤮
Joo, ei oikeesti. Miten te voitte uskoa kaiken mitä täällä kirjoitetaan. Krisu sanoi et hänellä on kerran tullut krapulassa paksat housuun ja tiedän et aika monella muullakin ihmisellä on, jopa tytöillä!!!
Kuka ihme äänestää Anua? Pakko olla miehet jotka kuolaa sen kroppaa.
Alright then, bye bye now.