Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BIG Brother 2019 Official

Vierailija
29.08.2019 |

No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?

Kommentit (90773)

Vierailija
42061/90773 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarinaton tiistai kirjoitti:

Kylläpä on ollut mukava seurata 24/7 Tarinan poistumisen jälkeen. Talossa vapautunut tunnelma ja kaikilla hyvä fiilis, ihmiset uskaltavat olla ehkä enemmän omia itsejään ja hassutellakin ilman pelkoa jonkun loukkaantumisesta. Kiva katsella ja kuunnella töiden taustalla!

Jaa, no minä en ole kestänyt kuunnella Tarinaa yhtään ja yleensä jouduin vaihtamaan kameraa kun hän oli paikalla, mutta kyllä fakta on että Tarina toi taloon energiaa. Tarina oli jälkikäteen ajatellen tosi innostuva ihminen. On niin hemmetin flegmaattista ja tylsää joka puolella.[/quote

Mulla sama,aina joutui hyppii kahden kameran välissä kun tarina aina joka hetki kamerassa,ei vaan kertakaikkiaan jaksanut kuunneella ja katsoa sen naamaa. Talossa tunnelma vapautui heti kun tarina poistui.Hyvä juttu ei tarvii enään kameroita niin vaihdella.

Vierailija
42062/90773 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä on ollut mukava seurata 24/7 Tarinan poistumisen jälkeen. Talossa vapautunut tunnelma ja kaikilla hyvä fiilis, ihmiset uskaltavat olla ehkä enemmän omia itsejään ja hassutellakin ilman pelkoa jonkun loukkaantumisesta. Kiva katsella ja kuunnella töiden taustalla!

Jaa, no minä en ole kestänyt kuunnella Tarinaa yhtään ja yleensä jouduin vaihtamaan kameraa kun hän oli paikalla, mutta kyllä fakta on että Tarina toi taloon energiaa. Tarina oli jälkikäteen ajatellen tosi innostuva ihminen. On niin hemmetin flegmaattista ja tylsää joka puolella.

Mulla sama,aina joutui hyppii kahden kameran välissä kun tarina aina joka hetki kamerassa,ei vaan kertakaikkiaan jaksanut kuunneella ja katsoa sen naamaa. Talossa tunnelma vapautui heti kun tarina poistui.Hyvä juttu ei tarvii enään kameroita niin vaihdella.

Ei tarvi joo mutta kun ei mitään oikein jaksa kuunnella enää. Kun Tarina ei jauhanut minäminäminä-tunnoistaan vaan käyttäytyi kuin normaalit ihmiset, hän kyllä toi jotain positiivista energiaa ja innostuvuutta porukkaan. Mutta sitten kun se minä-analyysi alkoi, vaihdoin kameraa. Nyt ei tarvi vaihtaa, mutta ei myöskään jaksa katsoa enää tuota tylsää hajutonta ja mautonta jutustelua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
42063/90773 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa Villen erinomaisuutta enää yhtään!

Vierailija
42064/90773 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa, no minä en ole kestänyt kuunnella Tarinaa yhtään ja yleensä jouduin vaihtamaan kameraa kun hän oli paikalla, mutta kyllä fakta on että Tarina toi taloon energiaa. Tarina oli jälkikäteen ajatellen tosi innostuva ihminen. On niin hemmetin flegmaattista ja tylsää joka puolella.

BB:n formaattia pitäisi muuttaa.

Mun mielestä asukkaita ei pitäisi alkaa häätämään samantien. Siinä käy juuri näin, että ristiriitaisimmat ja siten eniten tilanteita ja keskustelua herättävimmät asukkaat häädetään ensimmäisten joukossa pois. Siten heiltä ja katsojilta viedään mahdollisuus seurata ja kokea erilaisia kehittymistarinoita. Uskon, että sekä Krisu ja Tarina olisivat kehittäneet kommunikointiaan, jos olisivat olleet talossa pitempään yhdessä.

Esim. ratkaisu, jossa kaikki asukkaat ovat kuukauden yhdessä ja vasta sitten tehdään häätöjä, vaikka ihan tuplahäätöjä, olisi parempi. Katsojat olisivat saaneet jo paremman kuvan asukkaista ja asukkaatkin näkisivät paremmin, miten henkilökemiat viikkotehtävien aikana muotoutuvat ja mitä eri piirteitä muissa asukkaissa tulee esiin, koska eivät voi heti yrittää ulostaa heitä, joiden kanssa eivät tule toimeen. Tässä ajassa ehtisi jo olla useampia pieniä kokoonpanoja viikkotehtävien aikana, joissa joutuu tutustumaan myös heihin, joista ensivaikutelma on ollut huonohko.

En tiedä, onko tuo nimeämisratkaisukaan se kaikkein paras mielenkiinnon säilymisen kannalta. Melkein sellainen ratkaisu takaisi parhaiten, että mielenkiintoiset säilyvät talossa, jos katsojat yksinkertaisesti äänestävät suosikkinsa jatkoon. He, joilla ei ole seuraajia, tippuvat. Ehkä voisi puolittaa häädöt näin: puolet häädöistä nimeämisillä ja puolet niin että katsojat äänestävät suoraan, jolloin tapetit tippuvat.

Vierailija
42065/90773 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi Ville pilaa kyllä sinisten tehtävän ihan varmasti.Yöllinen syöminen 2 kertaa pk huoneessa käyminen,bb laittoi takkatulet kahteen telkkariin,kimmon herättäminen yöllä. Ville pois talosta ei jaksa kuunnella enään!

Vierailija
42066/90773 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuliko twiittejä näkyville eilen enemmän kuin kolme?

Vierailija
42067/90773 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis en usko alkuunkaan et on Tarinan kirjotus.Varmasti tää ryhmä viimeinen johon kirjottelis.Kirjoitus myöskin ei uskottava.Tarinaa ei varmaan kukaan rumaksi haukkunut.Joku nyt vaan srkoilee.Ei mee läpi.

Mun mielestä tuo kuulosti ihan Tarinalta. Jos ei ollut, niin joku paljon häntä seurannut, osasi hyvin kirjoittaa Tarinamaisesti.

Tarina myös sanoi talossa, että aikoo kyllä varmaan seurailla mitä somessa on hänestä puhuttu. Kyllähän tämä on yksi suosituimpia somepalstoja.

Tarina lähti sunnuntaina.Että hän oli mukama vauvapalstan 2000 viestiä lukenut ja nyt kirjoittanut.Sanon et höpö höpö.Varmaan paljon mielenkiintoisempia keskusteluja hänestä löytyy ihan muualta jos lukea haluaa

Vierailija
42068/90773 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristian osui äsken naulan kantaan... toivottavasti helmeri alkaa nyt ajattelemaan!

Vierailija
42069/90773 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

BB:n formaattia pitäisi muuttaa.

Mun mielestä asukkaita ei pitäisi alkaa häätämään samantien. Siinä käy juuri näin, että ristiriitaisimmat ja siten eniten tilanteita ja keskustelua herättävimmät asukkaat häädetään ensimmäisten joukossa pois. Siten heiltä ja katsojilta viedään mahdollisuus seurata ja kokea erilaisia kehittymistarinoita. Uskon, että sekä Krisu ja Tarina olisivat kehittäneet kommunikointiaan, jos olisivat olleet talossa pitempään yhdessä.

Esim. ratkaisu, jossa kaikki asukkaat ovat kuukauden yhdessä ja vasta sitten tehdään häätöjä, vaikka ihan tuplahäätöjä, olisi parempi. Katsojat olisivat saaneet jo paremman kuvan asukkaista ja asukkaatkin näkisivät paremmin, miten henkilökemiat viikkotehtävien aikana muotoutuvat ja mitä eri piirteitä muissa asukkaissa tulee esiin, koska eivät voi heti yrittää ulostaa heitä, joiden kanssa eivät tule toimeen. Tässä ajassa ehtisi jo olla useampia pieniä kokoonpanoja viikkotehtävien aikana, joissa joutuu tutustumaan myös heihin, joista ensivaikutelma on ollut huonohko.

En tiedä, onko tuo nimeämisratkaisukaan se kaikkein paras mielenkiinnon säilymisen kannalta. Melkein sellainen ratkaisu takaisi parhaiten, että mielenkiintoiset säilyvät talossa, jos katsojat yksinkertaisesti äänestävät suosikkinsa jatkoon. He, joilla ei ole seuraajia, tippuvat. Ehkä voisi puolittaa häädöt näin: puolet häädöistä nimeämisillä ja puolet niin että katsojat äänestävät suoraan, jolloin tapetit tippuvat.

Sinun pitäisi olla tuotannossa töissä,niin loistavia ideoita. Katsojilla täytyy olla enemmän valtaa. Tämänkin kauden BB on nyt jo täysin epäonnistunut äänestyskäytännön takia. Timosta lähtien älykkäät keskustelutaitoiset,ristiriitaisetkin persoonat ovat poistuneet.Mitä jäi jäljelle?

Vierailija
42070/90773 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kristian osui äsken naulan kantaan... toivottavasti helmeri alkaa nyt ajattelemaan!

Mitä sanoi?

Vierailija
42071/90773 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko se lumi kristalli keksiny tämän paskan tehtävän? On kyllä upeaa. Näettekö, kuinka stressaantuneita punaiset ovat tällä hetkellä! Milla ja Kristiankin puoliunessa. Voi jestas. 

Vierailija
42072/90773 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää kaikkein eniten nämä jatkuvat, ruikuttavat kommentit somessa. Tätä ihan samaa shittiä oli kaikki mahdolliset kanavat täynnä jo edellisten BB:ien aikana. Jo joskus 2005 muinaisella teksti-TV BB-sivulla oli joka kolmas viesti että tylsäätylsää, keksikäänyttuotantojotainparempaa ja jatkuvaa kiukuttelua kuinka nyt minä ainakin irtisanon 24/7:n tai alan boikotoida subia.

Menisitte ruikuttajat sitten muille kanaville tai järkätkää sitten oma BB, jos kerran on varaa jatkuvalla syötöllä arvostella toisten työtä. Mä en ainakaan itse osaisi tehdä yhtäkään TV-ohjelmaa enkä varsinkaan tällaista hektistä, interaktiivista juttua, jossa asukkaina on joukko kirjavaa isoegoista porukkaa. Arvostan, että joku uskaltaa tehdä tällaista.

Toivon, että ikiruikuttajat kokisivat itse kuinka joku koko ajan hakee vikoja niiden työstä eikä yhtään arvostaisi vaikka parhaansa tekee. Ruikuttajat pilaa muiltakin tunnelman ja somen seuraamisen.

Vierailija
42073/90773 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

vittu toi ville on äänessä koko ajan...puhuu nyt ku pikku lapselle kun Jukka,Kevin,Kimmo ja Anu tekee ruokaa...hitto pihalle yrittää esittää jotain pomoa tuolla nyt ku Tarina lähti. yäk mikä ukko!

Vierailija
42074/90773 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä haluaisin nähdä Villen vaimon.

Varmaan melkonen Tuksu.

Itse haluaisin nähdä Krisun tydeyden.

Mira veetuili että tyttöyd e on lähteny takasin Pattayalle.

Onko oikeasti sieltä haettu? En yhtään ihmettelisi.

Onpa kamala sana " tyttöyd e".                  

Krisua oli saattamassa joku söpö blondi. Pussasivat.

Ei ollut blondi vaan brunette. Söpö oli kyllä ja vähän sellainen deer in the headlights -ilme siinä.

Kyl Krisu blondille antoi muiskauksen ennen taloon menoa

Vierailija
42075/90773 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Krisulla paha mieli ku bb-elämä onkin noin tylsää. Luuli raukka pääsevänsä banemaan ja bailaamaan muutamaksi viikoksi. Ei sen hermo enää kauaa kestä.

Oli kylläkin Jukka joka sanoi et on tylsää talon meininki.

Vierailija
42076/90773 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vitsi miten ärsyttävä ja omahyväinen toi Krisu!!!!!!

Ei oo kyllä mitään verrattuna Villeen! Tai sit et tiedä mitä omahyväinen tarkoittaa

Vierailija
42077/90773 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai stressi ja suru ole sama asia kun nuo tuolla yrittävät masentaa itseään ja toisiaan. Minusta jännitys sopisi paremmin nostamaan stressitasoja.

Kyllä surullisella ihmisellä on stressitasot todella korkeet. Omasta kokemuksesta tiedän kertoa.

Vierailija
42078/90773 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan melkonen Tuksu.

Ei ollut blondi vaan brunette. Söpö oli kyllä ja vähän sellainen deer in the headlights -ilme siinä.

Ei antanut. Ruskeahiuksiselle antoi. Katso ruudusta kickoff. Oli myös kuvia Krisusta ja niissä muijalla myös ruskeat hiukset.

Vierailija
42079/90773 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan melkonen Tuksu.

mun mielestä sillä oli kyllä oranssit hiukset.

Vierailija
42080/90773 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kimmo ja Anu keskusteli joku aika sitten koskien myös Helmeriä.

Ketju on lukittu.