Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

BIG Brother 2019 Official

Vierailija
29.08.2019 |

No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?

Kommentit (90773)

Vierailija
41921/90773 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kestä tuota Villen "daddyä"... :D Jotenkin huvittaa joka kerta. Olisi myös mielenkiintoista analysoida, miten Villen isättömyys (isä kuoli kun oli 10-vuotias) liittyy tuohon "iskän poikana" olemiseen, jos liittyy. Mutta kun hän sanoo haluavansa osoittaa millainen on "tavallinen uskova mies", niin ei hän kyllä tavallinen ole. Paljon hillitympiä perusperttejä on uskovaiset piirit täynnä, joilla myöskään ei ole yhtä kriittisiä ajatuksia tietyistä asioista. Ville on aikalailla ääriporukkaa. Huomaa myös, että katselee jotain amerikkalaisia "ylistysvidoita" noiden englannin kielisten "rukoustensa" pohjalta.

Kiinnostava asukas.

Kyllä on kiinnostava ja vilpitön. Samaa mieltä, että on konservatiivisempi kuin perus kirkonpenkin kuluttaja. En oo itse noin tiukka uskova, mutta ymmärrän, että Villellä on omat syynsä olla noin tiukka.

Ville kuuluu uskonlahkoon, muistaakseni helluntailaisiin, jossa on hyvin erikoisia ja normeista poikkeavia ajatusmalleja. Ei ole lähelläkään ns. normaalia uskovaista.

Helluntalaisissakin on hyvin erilaisia ja eri ajatusmaailmoin varustettuja tyyppejä.  On hyvinkin maallisia ja sitten taas tällaisia Villen tavoin ajattelevia-

Ja Ville on kuulunut helluntailaisiin (kin) mutta eronnut siitä.

Vierailija
41922/90773 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kevin on semmoinen kiltti, yliherkkä poikatyttö. Joka vielä etsii itseään. Tarvitsee tukea muilta. Hälle käy kaikki ja hyväksyy ryhmän päätökset mukisematta. Kaikki käy. Ei rohmua mitään ekana, ottaa mitä hänelle jää mukisematta. Harmiton. Ei riehu, kiukkua. Empaattinen kaveri. Nuorten bb katsojien suosikki. Pieni ääni, kuuluvuudeltaankin. Ei pomotyyppi ja ohjailtavissa. Lauman viimeinen jonossa. Riittääkö se voittoon. Sen me päätämme.

Kevin on mun suosikki ja olen 48 v.

Mun lasten suosikki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
41923/90773 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ah Tarina antaa Krisulle kunnon palautetta kännikommenteista. Ei ihme että Krisu antoi kaksi ääntä, ei kestä kritiikkiä lainkaan.

Ei, vaan ei kestä Tarinan vinoutunutta ajatusmaailmaa lainkaan. Niinkuin ei 90% noistab asukkaista kestänyt.

Vierailija
41924/90773 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä onks siel porukka taas jossain muualla kuin talossa? Onpas paskaa. Seuraavaks sit shoppailemaan vaatekauppoihin...

Vierailija
41925/90773 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kevin on semmoinen kiltti, yliherkkä poikatyttö. Joka vielä etsii itseään. Tarvitsee tukea muilta. Hälle käy kaikki ja hyväksyy ryhmän päätökset mukisematta. Kaikki käy. Ei rohmua mitään ekana, ottaa mitä hänelle jää mukisematta. Harmiton. Ei riehu, kiukkua. Empaattinen kaveri. Nuorten bb katsojien suosikki. Pieni ääni, kuuluvuudeltaankin. Ei pomotyyppi ja ohjailtavissa. Lauman viimeinen jonossa. Riittääkö se voittoon. Sen me päätämme.

No mä olen 54v. Kiva olla nuori.

Vierailija
41926/90773 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko Mira päässyt tänään tupakalle? vaikuttaa tosi äkäiseltä.

On päässyt, mut Mira on aika usein äkäisen oloinen.

Pääsi eilen ihan hetkisen tuon kysymykseni jälkeen. Ja oli kyllä typerä, kun meni. Hän muuttui heti ihan hyväntuuliseksi.

Vierailija
41927/90773 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan että Milla voi tänään nousta suosta. Kevinin tapaisista pitävät äänestivät ensin Keviniä, näin myös minä. Sitten Millaa.

Tänään turvaan Milla ja Jukka!

Molemmat ihania nuoria, joita haluan nähdä ehdottomasti lisää talossa.

mulla vielä kaksi viikkoa ruutu+ tilausta jäljellä. jos kiljukaula ei tän kahden viikon aikana lähde, en uusi tilaustani. en kestä sekuntiakaan hänen naamaansa, ääntään enkä varsinkaan kiljumista. hermo mennyt niin totaalisesti ettei oo tosikaan.

Vierailija
41928/90773 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanottaisiin tänään ne jotka saaneet vähiten ääniä.

Tänään sanotaan seuraavat kaksi, jotka ovat turvassa. Torstaina kuulee ne vähiten ääniä saaneet!

Vierailija
41929/90773 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anu on hyvä tyyppi!

Miten voit olla tota mieltä?!?!?!?!?! Kato 24/7 niin mielipide muuttuu.

Vierailija
41930/90773 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pääasia että itseään nimittävä iskän poika ei voita.

Iskän poikia ja tyttöjä me kaikki. Ville on vahvoilla, finaaliin asti ainakin.

Vierailija
41931/90773 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anu on hyvä tyyppi!

Miten voit olla tota mieltä?!?!?!?!?! Kato 24/7 niin mielipide muuttuu.

Mä katson vähän liikaakin ja mun mielestänikin Anu on ihan hyvä tyyppi.

Sellainen, jonka kanssa olisi varmasti helppoa esim . tehdä töitä.

Vierailija
41932/90773 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun lasten suosikki.

Voithan yrittää dissata Keviniä tekemällä siitä jotain pikkulasten idolia, mutta fakta on että talossa on ylistetty Keviniä yhtä lailla. Helmerin kehuista ei meinannut loppua tulla bileissä ja myös Krisu veti kunnon ylistyslaulun jossain vaiheessa ja vieläpä selvin päin jollen väärin muista.

Vierailija
41933/90773 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa äänestää siten että nyt talosta lähtee sellainen joka normaalisti ei asukkaiden toimesta välttämättä olisi häätöäänestyksessä. Eli Anu. Kannattaa muistaa että Tupu, Jukka ym. Ovat saaneet jo ääniä ja tulevat olemaan äänestyksessä joka tapauksessa pian, jos Anun haluaa lähtevän niin aika on NYT!

Vierailija
41934/90773 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samoin Kevin suosikki.

49v.

Vierailija
41935/90773 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koosteessa nyt Tarina nillittää ja jankuttaa.

Toivoton tyyppi!

Oikeasti Tarina puhui ihan asiaa. Kyllä Krisun pitäisi tajuta ettei juuri hänelle heitä tuollaista.

Tai kellekään.

Krisu on hyvin suorapuheinen ja ulospäin suuntautunut. Mikä on tosi hyvä asia, jos ei kestä suoraa puhetta niin on peiliin katsomisen paikka. Tarinan jatkuva vatvominen ja asioiden analysoiminen sen sijaan vie kaikilta ympärillä energiat ja aiheuttaa selkeesti ahdistusta. Lisäksi kaikkien pitäisi olla ja toimia niin, ettei vaan HÄNELLE tule paha mieli.

Vierailija
41936/90773 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoiko Krisu juuri, et luulee et tyttöystävällä enemmän ikävä häntä kuin Krisulla tyttöystävää?

Sanoi, just noin ja jänskäsi myös, että onkohan hällä enää tyttöystävää ku tulee talosta pois.

Niin, siinäpä vasta kysymys...

Uskoisin että on, miksi ei olisi? Ja eipä Krisulla inakaan tule ongelmia naisten saamisen suhteen kun talosta lähtee.

Vierailija
41937/90773 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mä olen 54v. Kiva olla nuori.

Nuorison kanssa jutellessa heidän suosikikseen tullut Kevin. Monien nuorten. Toki vanhempienkin monien suosikki Kevin.

Vierailija
41938/90773 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa pliis, mitkä oli hemmin ja krisun twiitin piilosanat , en nähnyt tilannetta!!!

Ihanaa, kun juttelevat nyt enemmän kun ei ole keskustelua hallitsevia henkilöitä. Nyt vasta huomaa, kuinka paljon yksittäiset henkilöt voivat rajoittaa muiden ajatusten esilletuloa.

Vierailija
41939/90773 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anulla menee hermot Villeen :D

Missä Mira ja Ville siis oli?

Vierailija
41940/90773 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ville on vielä järjen äänenä talossa, hyvä Ville! Uskaltaa sanoa Krisusta suorat sanat ainakin pk-huoneessa.

Voi luoja :D "Uskaltaa sanoa suorat sanat, ainakin pk-huoneessa". No Krisu uskaltaa sanoa ihan suoraan Villelle, vaikka Ville suuttuukin jos joku uskaltaa häntä uhmata. Krisua ei onneksi kiinnosta.

Kyllä Ville on sanonut suoraan Krisulle törkypuheistaan, talonväelle ja pk huoneessakin.

Ketju on lukittu.