Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

BIG Brother 2019 Official

Vierailija
29.08.2019 |

No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?

Kommentit (90773)

Vierailija
41861/90773 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Krisun faneilla on vaikeuksia ymmärtää että talossa on muitakin ihmisiä jotka keräävät ääniä? Krisu oli aluksi hauska mutta överiksi menee monessa asiassa ja uskon että suosio vaan laskee. Itsekin äänestin Keviniä, fiksu ja hauska.

Vierailija
41862/90773 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli torstaina pääsee turvaan vain yksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
41863/90773 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtivätkö Ville ja Mira jonnekin aamulla varastohuoneen kautta?

Vierailija
41864/90773 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuohon epäilykseeni että kyllä homo aina homon tuntee kun Kimmo kertoi Helmeriin ihastumisesta niin taitaa tuo Helmeri tulla toimeen Kevininkin kanssa melko hyvin🤔eli Anu on vaan kulissi kun poju ei tuu kaapista?

No ei välttämättä tunne. Itse olen hetero ja minuun on nainen ollut ihastunut ja siis nainen olen itsekin.

Ja onhan niitä yksipuolisia ihastuksia hereronaisten ja -miesten välillä.

Vierailija
41865/90773 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi Krisun faneilla on vaikeuksia ymmärtää että talossa on muitakin ihmisiä jotka keräävät ääniä? Krisu oli aluksi hauska mutta överiksi menee monessa asiassa ja uskon että suosio vaan laskee. Itsekin äänestin Keviniä, fiksu ja hauska.

Koska ovat hyökkääviä ja itse uskon myös että suosio laskee. Ehtii aiheuttaa jotain että kannatus laskee.

Vierailija
41866/90773 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan että Milla voi tänään nousta suosta. Kevinin tapaisista pitävät äänestivät ensin Keviniä, näin myös minä. Sitten Millaa.

Vierailija
41867/90773 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarinan fanit äänestivät Keviniä. Siitä johtuu noin suuri prosenttiosuus Kevinillä.

Ja äänestää finaalissakin.

Tarina suosikkini ja seuraavaksi Kevin.

🌈

Vierailija
41868/90773 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On tuo Krisu kyllä vähän oksettava noiden juttujensa ja piereskelynsä ja paskomisensa kanssa.

Eipä tunnu moniakaan häiritsevän Krisun hajut, vaikka asukkaatkin ovat joutuneet sanomaan siitä. Eevistä haukuttiin hajuista, vaikka asiakkaat eivät sanoneet mitään. Olisihan Eevis muuten tehnyt asialle jotain, jos olisi muka haissut. Sitä paitsi Eevis oli perehtynyt asiaan tieteellisesti ja tiesi mitä tekee. Ja se ettei hän olisi ollenkaan puhdistautunut tai että olisi näyttänyt nuhjuiselta, oli vain Eevis-kiusaajien keksintöä. Siistiltä hän näytti, ja silti haukuttiin.

Joku varmaan väittää, ettei ole yhtään sukupuolesta kiinni.

Niin totta tämä kommentti. Yksikään talossa ei maininnut että Eevis haisisi! Krisu sen sijaan piereskelee minkä ehtii, niin että kanssaihmiset voivat pahoin. Miksi Krisulle ei anneta lempinimekseen haisulia?

Vierailija
41869/90773 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi meni kyllä maku tähän rahastukseen

Vierailija
41870/90773 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan että Milla voi tänään nousta suosta. Kevinin tapaisista pitävät äänestivät ensin Keviniä, näin myös minä. Sitten Millaa.

Ja sitten Kimmoa vai?

Vierailija
41871/90773 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten Kimmoa vai?

Ei, en tykkää Kimmosta. Millan jälkeen en äänestä ketään.

Vierailija
41872/90773 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten Kimmoa vai?

Ei, en tykkää Kimmosta. Millan jälkeen en äänestä ketään.

Mä en äänestä ollenkaan. Ei ole mitään väliä kuka voittaa.

Pääasia, että ohjelma pysyisi viihteellisenä.

Vierailija
41873/90773 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On tuo Krisu kyllä vähän oksettava noiden juttujensa ja piereskelynsä ja paskomisensa kanssa.

Eipä tunnu moniakaan häiritsevän Krisun hajut, vaikka asukkaatkin ovat joutuneet sanomaan siitä. Eevistä haukuttiin hajuista, vaikka asiakkaat eivät sanoneet mitään. Olisihan Eevis muuten tehnyt asialle jotain, jos olisi muka haissut. Sitä paitsi Eevis oli perehtynyt asiaan tieteellisesti ja tiesi mitä tekee. Ja se ettei hän olisi ollenkaan puhdistautunut tai että olisi näyttänyt nuhjuiselta, oli vain Eevis-kiusaajien keksintöä. Siistiltä hän näytti, ja silti haukuttiin.

Joku varmaan väittää, ettei ole yhtään sukupuolesta kiinni.

Niin totta tämä kommentti. Yksikään talossa ei maininnut että Eevis haisisi! Krisu sen sijaan piereskelee minkä ehtii, niin että kanssaihmiset voivat pahoin. Miksi Krisulle ei anneta lempinimekseen haisulia?

krisun lempinimi on talossa tätä nykyä "kakalta haiseva poika", helmeri vissiin keksi ja tuolle ovat usein naureskelleet.

Vierailija
41874/90773 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suosikkini on Kevin monipuolisuudellaan, nokkeluudellaan, viisaudellaan ja huumorintajullaan. Millalla ei ole niitä ominaisuuksia. Helmerillä on. Samoin Kimmolla, paitsi monipuolisuutta ei.

Vierailija
41875/90773 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emma sanoi kyllä ohjelman jälkeen tuosta Eeviksen hajusta.

Vierailija
41876/90773 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Stressaavimmat kokemukset haastatteluja kuunnellessani melkein järkytyin Anun haastattelijan roolia. Haastattelu alkoi tökerösti ilman mitään tervetulotoivotuksia, esittelyjä. Välispiikit haastatellun tarinaan olivat töksähteleviä, asiaankuulumattomia ja vailla empaattisuutta. Anusta puuttuu rentous, lämpö. Sinisten joukkueessahan haluisi nähdä rentoutta ja hyväntuulisuutta, aurinkousta mieltä. Miran stressikokemus oli kauhein, oma äiti lähti ulkomaille ja saatesanat tyttärelleen ettei saa hänelle ilmoittaa jos ukin tila huononee tai kuolee. Edes puhelimessa lomalla ulkomailla ollessa Miran äiti ei kertonut eikä kysynyt miten isänsä voi. Loman aikana Miran ukki kuoli ja hän joutui sen salaamaan omalta äidiltään ja sisarukset myös oltava salajuonessa. Vasta äidin tultua lomalta Mira odotti vielä pari tuntia äitinsä riemua katsoessa kun lähtiessä kertoi. Anu töksäytti tähän useamman kerran että olisi pitänyt kertoa heti ja oliko Mira itsekäs. Melkoinen kommentti Anulta. Ja muutenkin haastattelu meni penkin alle kun sininen oli kireä ja punainen naureskeli haastattelun lopussa.

Anu oli ymmärtänyt tehtävän, sinä näköjään et. Sinisen haastattelijan piti aiheuttaa punaiselle mahdollisimman paljon stressiä kun tämä muisteli tilannetta, punaisen taas toisin päin.

Tehtävähän ei ollut saada stressaantumaan haastateltava haastattelijan osalta vaan kertoa elämänsä stressaavin kokemus.

Vierailija
41877/90773 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle riittää että Kevin pääsi turvaan. En siis äänestä ketään.

Ville nyt varmaan pääsee turvaan, toivon niin.

En rupea päivittäin äänestämään.

Millaa kannattaa äänestää vasta ke tai to.

Tänään jatkoon menee Helmeri ja Ville.

Vierailija
41878/90773 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi että mielenkiintoiset naiset ovat tippuneet.

Vierailija
41879/90773 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on epäreilua että rikkaat pystyy antamaan paljon ääniä. Äänestää pitäisi saada vain verkkopankkitunnuksilla yhden äänen.

Vierailija
41880/90773 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko joku kiltti kertoa miten Ville suututti Kevinin ja Millan? Joku väitti täällä että olisi sanonut ettei Millalla ja Kevinillä ole samaa ihmisarvoa kuin muilla, mutta tuntuu hieman rankalta Villen sanomaksi.

Ketju on lukittu.