BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Aiemmilla kausilla stressaus on ollut big brotherin tehtävä. Kyllä on niin lepsua tämä kausi että oksat pois. En tosin ole nyt katsonut 247 että en tiedä kaikkia kuvioita ja kohta se 247 loppuukin mulla.
Vierailija kirjoitti:
Pidetään nuo vaimot ja tyttöystävät ketjun ulkopuolella.
Ketkä talossa on sinkkuja? Ainakin Anu ja Hermeli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä haluaisin nähdä Villen vaimon.
Varmaan melkonen Tuksu.
Itse haluaisin nähdä Krisun tydeyden.
Mira veetuili että tyttöyd e on lähteny takasin Pattayalle.
Onko oikeasti sieltä haettu? En yhtään ihmettelisi.
Onpa kamala sana " tyttöyd e".
Krisua oli saattamassa joku söpö blondi. Pussasivat.
Heh, tos koosteessa ku helmeri söi kädettömänä ruokaa pelkällä suullaan ni näytti jotenki eroottiselle 😂 melkein vähän kiihotuin 🤣
Mua ihmetyttää, kun tuo Ville kiinnittää niin paljon huomiota sanoihin eikä merkitykseen ja tarkoitusperiin. Minusta Krisussa on paljon häiritsevämpää se ilkeä tarkoitus ja provosoimisen halu kuin sanat, joita hän käyttää. Ehkä Ville ei hoksaa kaikkea rivienvälisiä merkityksiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koosteesta näkee että Krisu käyttää valtaansa aina kun pystyy: kutsuu Villeä sorkaksi koko ajan kuin merkatakseen sen alastatusta.
Mä jotenkin näen palvelijan alempana kuin palveltavan. Mut tsemppiä sulle ton Krisun aiheuttaman kateuden kanssa.
Ei mene noin, se on aikuiselle itsenäiselle ihmiselle kova pala jos menettää sen itsenäisyyden ja tarvitsee apua ihan perusasioissa. Sen vuoksi mekin kun lähihoitajiksi opeteltiin harjoiteltiin sekä toisen syöttämistä että syötettävänä oloa, täytyy tietää konkreettisesti miltä toisesta tuntuu jos syöttäjä syöttää esim. liian nopeasti tai käyttäytyy muuten alentavasti. Syötettävänä oleminen tuntui jo sinällään alentavalta, vaikka olikin vain harjoittelua ja leikkiä.
Mutta itse uskon, että Ville olis varmasti sanonut Krisulle jos tuo sorkittelu olisi loukannut jotenkin.
Hei, BB on leikkiä. Sun duunis on täysin eri asia.
Vierailija kirjoitti:
Krisu saattaa flipata tän viikkotehtävän aikana!
Miten niin saattaa? Sen perusolotilahan on flippaus.
Vierailija kirjoitti:
Heh, tos koosteessa ku helmeri söi kädettömänä ruokaa pelkällä suullaan ni näytti jotenki eroottiselle 😂 melkein vähän kiihotuin 🤣
Pervo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koosteesta näkee että Krisu käyttää valtaansa aina kun pystyy: kutsuu Villeä sorkaksi koko ajan kuin merkatakseen sen alastatusta.
Mä jotenkin näen palvelijan alempana kuin palveltavan. Mut tsemppiä sulle ton Krisun aiheuttaman kateuden kanssa.
Ei mene noin, se on aikuiselle itsenäiselle ihmiselle kova pala jos menettää sen itsenäisyyden ja tarvitsee apua ihan perusasioissa. Sen vuoksi mekin kun lähihoitajiksi opeteltiin harjoiteltiin sekä toisen syöttämistä että syötettävänä oloa, täytyy tietää konkreettisesti miltä toisesta tuntuu jos syöttäjä syöttää esim. liian nopeasti tai käyttäytyy muuten alentavasti. Syötettävänä oleminen tuntui jo sinällään alentavalta, vaikka olikin vain harjoittelua ja leikkiä.
Mutta itse uskon, että Ville olis varmasti sanonut Krisulle jos tuo sorkittelu olisi loukannut jotenkin.
Niin se meidän harjoituskin oli leikkiä, silti se tuntui nololta. Varmasti se riippuu ihmisestäkin, mulle nyt on muutenkin tosi vaikea ottaa mitään apua vastaan.
"onko teil lempieläintä?"
Kevin:" Leijonien laumassa naiset metsästää ja johtaa"
Värikkäät vaatteet Krisulla koosteessa. Hienot letit mutta ei sovi muuten Krisulle.
Onko noissa kuvankäsittelyissä oikeasti mitään järkeä kun noissa äänestyskuvissakin oli muutamat asukkaat kylläkin komeita ja kauniita, mutta lähes tunnistamattomia. Kimmon kuvaakin piti hetken katsoa, että kukas tuo tuollainen asukas on ja Anusta oli tehti ihan liian kaunis.
Vierailija kirjoitti:
Mua ihmetyttää, kun tuo Ville kiinnittää niin paljon huomiota sanoihin eikä merkitykseen ja tarkoitusperiin. Minusta Krisussa on paljon häiritsevämpää se ilkeä tarkoitus ja provosoimisen halu kuin sanat, joita hän käyttää. Ehkä Ville ei hoksaa kaikkea rivienvälisiä merkityksiä?
Piiloagressiivisen/ henkisesti väkivaltaisen ihmisen tarkoituksiin on vaikea puuttua, koska ei myönnä mitään. Sanoihin helpompi, koska ne on todistetusti sanonut koko kansan kuullen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä nyt. Toinen on sentään saanut käytyä isolla työllä yhden ammattikoulun. Hänelle on varmasti hieno juttu se.
Vieläkö joku viittii väittää ettei Hemmillä oo tunteita Anua kohtaan? Jätkä on ihan paskana ollu monta tuntia. Ja Jukkaki sano et tää on nyt pakko tehä näin koska mikään muu ei saa Helmeriä hermostuneeks.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin se meidän harjoituskin oli leikkiä, silti se tuntui nololta. Varmasti se riippuu ihmisestäkin, mulle nyt on muutenkin tosi vaikea ottaa mitään apua vastaan.
No en näe koulutukseen kuuluvia tehtäviä leikkinä.
Vierailija kirjoitti:
"onko teil lempieläintä?"
Kevin:" Leijonien laumassa naiset metsästää ja johtaa"
Ihana Kevin 😂❤️
Onko BB talon vessoissa pidee suihkuja vai ei? Mä en ainekaan nää niitä kun vessoja näytetään.
Krisu saattaa flipata tän viikkotehtävän aikana!