BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
voi jeesus, helmeri ja anu on oikeesti ku pikkulapset ekaa kertaa tykkäis vähän toisistaan,:mitähän se aatteelee hihihii ja muut aikuiset yrittävät hoitaa heidän suhdetta pikkuhiljaa nätisti eteenpäin.. ei jestas. mut ihan söpöö ja hauskaa joo ei siinä mitään. kaikki tuki heille.. 😉
Söpöä tuo olisi, jos kysymyksessä olisi 10 vuotiaat lapset. Kahden kolmekymppisen kohdalla ei todellakaan. Vastenmielistä.
Tosi tylsä viikkotehtävä,Eipä tässä juuri ole yhtään mitään tapahtunut.Makoilua vaan pääasiassa.Eipä tarvii seurata 24/7 tällä viikolla.
Oletteko huomanneet, että Krisu toistelee paljon tota "tai sillee", sillon kun yrittää vaikuttaa mukavalta?
Vierailija kirjoitti:
On ollut masentunut.
Kuka?
Aika pieni näyttää Hemmin peenis olevan, oisko siinä syy ettei näy suihkussa ilkosillaan kuten muut miekkoset.
Vierailija kirjoitti:
Kumman ryhmän keskusteluja mieluummin seuraat? Itse kiinnitin äsken huomiota että seuraan mieluummin sinisten juttuja :D
No tietenkin koska niiden ei tarvitse stressata vaan nimenomaan pitää stressitasot alhaalla.
Vierailija kirjoitti:
Mä haluaisin nähdä Villen vaimon.
Luulin että näkyi sunnuntaina yleisössä?
Mistä näette ajankohtaisen äänestystuloksen? Uutisissa on vain klo 16 sen hetkinen tilanne.
Sanoiko Krisu juuri, et luulee et tyttöystävällä enemmän ikävä häntä kuin Krisulla tyttöystävää?
Vierailija kirjoitti:
En kestä tuota Villen "daddyä"... :D Jotenkin huvittaa joka kerta. Olisi myös mielenkiintoista analysoida, miten Villen isättömyys (isä kuoli kun oli 10-vuotias) liittyy tuohon "iskän poikana" olemiseen, jos liittyy. Mutta kun hän sanoo haluavansa osoittaa millainen on "tavallinen uskova mies", niin ei hän kyllä tavallinen ole. Paljon hillitympiä perusperttejä on uskovaiset piirit täynnä, joilla myöskään ei ole yhtä kriittisiä ajatuksia tietyistä asioista. Ville on aikalailla ääriporukkaa. Huomaa myös, että katselee jotain amerikkalaisia "ylistysvidoita" noiden englannin kielisten "rukoustensa" pohjalta.
Kiinnostava asukas.
Kyllä on kiinnostava ja vilpitön. Samaa mieltä, että on konservatiivisempi kuin perus kirkonpenkin kuluttaja. En oo itse noin tiukka uskova, mutta ymmärrän, että Villellä on omat syynsä olla noin tiukka.
Mitä noi punaiset pimittää Anulta? Just Hemmi sano että kertoo Anulle kun viikkotehtävä on suoritettu. MITÄ??
Vierailija kirjoitti:
Sanoiko Krisu juuri, et luulee et tyttöystävällä enemmän ikävä häntä kuin Krisulla tyttöystävää?
Ei sanonut. Sanoi sen jo eilen.
Vierailija kirjoitti:
Ville on vielä järjen äänenä talossa, hyvä Ville! Uskaltaa sanoa Krisusta suorat sanat ainakin pk-huoneessa.
Onko Ville ja Kevin enää ainoita jotka näkee Krisun läpi? Kevin niin kiltti, eikä halua riidellä, Ville on ainoa joka uskaltaa laittaa hanttiin. Luulen että Krisu antaa Villelle tällä viikolla 2 pistettä. Syy: Pilaa hänen sikailuansa, joten muuten voi tehdä nyt vapaasti kun Tarinakin poissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokeilisivat kiusallista hiljaisuutta.
Hissihiljaisuushan on suomalaisen painajainen. Tuolla ei hissiin voi mennä, mutta jos muutama tyyppi menisi vaikka yhdessä vessakoppiin hiljaa seisomaan.
Kerran ruotsinlaivalla ystävän kanssa mentiin hisdiin ja Danny oli ja halattiin ja oli märkänä kun oli esiintynyt.
ja sitten te olitte märkinä?
Villestä tykkään ja Kevinkin on aivan ihana nyt kun "palvelee" Anua<3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sanonut. Sanoi sen jo eilen.
Katsonkin koostetta 😂 Mutta siis miksi ajattelee noin? Eikös tuolla bb-talossa juuri ikävä tunnu pahemmalta?
Vierailija kirjoitti:
Kimmolta niin spot-on analyysi pk:ssa Jukasta ja katsojien toiveesta! :D Miten onkin noin kartalla. Samoin Ville asian ytimessä Krisusta. Onneksi ovat tuolla vielä järjen ääninä (vaikka keskenään ovatkin monesta asiasta vastakkaista mieltä.) Edelleen loistava casting.
mitä sanoivat?
Veikkaan, että Kimmo ei lähinnä olisi uskaltanut mennä ulkomaailmassa puhumaan Kevinille. On sen verran näyttävä ja itsevarman oloinen. En itse näin semi rumana naisena menisi ekana tutustumaan mihinkään missin näköiseen. :D
Kumman ryhmän keskusteluja mieluummin seuraat? Itse kiinnitin äsken huomiota että seuraan mieluummin sinisten juttuja :D