BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Eniten talossa turvonneet (ei järjestyksessä):
-. Milla
- Mira
- Tarina
- Tupu
Siinähän se tuli Hermelin omasta suusta, hän EI OLE IHASTUNUT Anuun.
Vierailija kirjoitti:
Sano tykkäävänsä.
Vierailija kirjoitti:
Ja Helmeri ei "lähentele" leikilläänkään Kimmoa,mutta Krisun syliin saattaa mennä.
Vaikea ajatella mitä tämä tarkoittaisi. Jos olemusta ajattelee niin Krisu olisi enemmän homo mitä Kimmo. Eli tuskin on kyse siitäkään että uskaltaa Hetero Krisun syliin leikillään mennä. Olisi outoa jos muita bi tai homoseksuaaleja ei ois talossa kuin Kevin ja Kimmo jotka keskenään aivan erilaisia eikä tosiaan mitään sutinaa voi tulla
Tonnehan on selvästi valittu porukka niin, että sutinaa ei tulisi. Krisulle ja Helmerille on vaan muodostunut sellainen kaverisuhde, että heittävät pariskuntaläppää.
Noo, rauhallisesti vaan. Voi olla että syyllistyin juuri tuohon. Mutta ikipäivänä en menisi sielunhoitoon Villen kaltaisen lakihenkisen evankelistan luo. Tämä oli vain subjektiivinen huomio, ei mikään kaikenkattava julistus. Eikä ehkä olisi ansainnut julkituomista, mutta tehty mikä tehty. Silti ajattelen, että jos Jesajan profeetan kutsumus olisi tuttu, siis omakohtaisena kokemuksena, ei uskallusta omaan voimaan paljon olisi. Ei Jumala_ikinä_vahvista ihmisen omaa voimaa, päinvastoin. Ihmisen särkyneisyys on yksi suurimmista asioista armon kokemuksessa ja sen jälkeen näkee asiat toisin. Mutta kaikkihan me välillä taidetaan olla lihallisia, eikä tuollainen bbtalo helppo ole, joten ymmärrän Villeä siltä osin kyllä.
Vierailija kirjoitti:
runo ja satu on vanhoja suomalaisia etunimiä. runo ollut minun sukulaiseni nimi jo 1910-luvulla.
tarina ei ole suomalainen etunimi.
tärinä on äitinsä kopio.
Ihan fantastinen sattuma, että Tarinan puolison nimi on juuri Runo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sano tykkäävänsä.
Kyllä, sanoi että "ihastuminen" liian vahva sana.
Mua hämää kun Anu ja Helmeri näyttävät aivan samalta. Voisivat olla sisko ja veli. Olen kyllä kuullut teoriasta, että ihmiset rakastuvat omaan kuvaansa eli tuntevat vetoa sellaisiin ihmisiin, joiden piirteet muistuttavat omia piirteitä, mutta on tuo silti jotenkin outoa, että noin läpinäkyvästi samannäköiseen ihastuu!
Vierailija kirjoitti:
Sanoi että ei halua VIELÄ puhua ihastuksesta eli ei halua mennä asioiden edelle
Äänestin Tarinaa, vaikka päätin jo etten äänestä, mutta tulipa nyt kuitenkin laitettua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Tupu hoitaja? Jotenkin tuo turha touhuaminen pitkin pöytiä tuo mieleen synnärillä yhden hoitsun kenen jälkeen joutui toinen aina tulla tekemään samat jutut. Tukka oli sotkunutturalla ja katseli lasit nenällä että lisämaitoa ei voi antaa, yritä imettää vielä. Nauraa rätkätti lasikopissa kun vauvat huusi vauvalassa.
Kyllä kertoi lähihoitaja olevansa
Tupu sosionomi ja todennäköisesti toiminut sossuna ja n 8 v lastentarhanopettajana.
Toivottavasti tulisi sellainen tehtävä jossa asukkaille näytettäisiin pätkiä heidän olutjuhlistaan, ja heidän tulisi olla nauramatta ja ilmeettömiä kun näkevät mitä ovat tehneet.
Palkinnoksi olisi luvassa happymealeja, molempia sortteja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sano tykkäävänsä.
Kyllä, sanoi että "ihastuminen" liian vahva sana.
Kuka uskoo? Kauhea tarve kaikilla noilla vakuutella, ettei ota tunteisiin. Niinhän Jukkakin sanoi, että Eeviksen lähtö on ihan sama kuin kenen muun tahansa lähtö. Sitten kun se kävi niin sanoikin pk:ssa, että ainut aito ihminen, jonka kanssa pystyi olemaan oma itsensä lähti kun Eevis häädettiin.
En voi sietää Tarinaa. Olen todella yrittänyt edes jotenkin ymmärtää ja kestää, mutta ei vaan tule mitään. Toivon hartaasti, että lähtee kotiin tänään.
Eikö ketään häiritse Tarinan jatkuva avautuminen ja yksipuolinen minä-minä-minä?
Vierailija kirjoitti:
Eniten talossa turvonneet (ei järjestyksessä):
-. Milla
- Mira
- Tarina
- Tupu
Mira on kyllä laihtunut, ihan selkeästi näkee, vähintään pari kolme kiloa, talossa ollessaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarinalla on paljon enemmän annettavaa taloon kuin Jukalla! Myös enemmän kuin Villellä. Ville tai Jukka kumpi tahansa voi lähteä.
Haluaisin nähdä Talon ilman Tupua, siksi toivon että Tarina tippuisi tänään. Tupu saisi seuravissa nimeämisissä eniten ääniä ja putoaisi seuraavana. Ei tarvitsisi kuunnella kiukuttelua ja määräilyä, jokainen saisi valmistaa haluamiaan ruokia haluamallaan tavalla, tulisi vaihtelua ruokavalioonkin kun ei aina olisi vain lihapullia ja karjalanpaistia.
Yök, syökö oikeasti vaan lihapullia ja karjalanpaistia? Ei ihme että näyttää niin vanhalta.
Toki myös sokeria ja paljon.
Osaako kukaan sanoa miksi 24/7 näkyy Ruudun kännysovelluksessa paljon paremmin kuin tietokoneen kautta? (Sama netti molemmissa.) Tietokoneella videossa vilkkuu koko ajan ne latauspallurat ja välillä pätkiikin.
Ei Tarina ärsytä mua jopa viihtyisin Tarinan seurassa. Ääniä Tarinalle ja jompikumpi pojista himaan .
On Tarinassakin puolensa. Sain melkein ASMR-viboja sen meditaatio/rentoutushetkeä kuunnellessa. Oli tosi luontevakin siinä ja voisi hyvin tehdä jotain sellaista työkseenkin.