BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Alkaa krisu ärsyttämään, kuvittelee edelleen olevansa joku pomo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo Krisun luonne tulee esiin kun ottaa vähän eli just tuollainen vit..ärsyttävä joka luulee olevansa porukan "hauskin" mies!
Toivottavasti alkaa huor*tella Millaa ja Miraa ja homotella Keviniä ja Kimmoa. :)
Johan se selvin päinkin huoritteli Eevistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa rakkaat katsojat minulle tiivistelmä, mitä tuolla on kuudessa tunnissa tapahtunut, kun olen poissa ollut?
Tehtävä ilmeisesti vielä jatkuu kolmella ihmisellä?
Mutta miksi Krisu jne eivät ole saunassa, jotkut on?
Onko Krisu pöhnässä?Ite oon tässä nyt tunnin verran ollut.
Juomat loppu, niin ei jengiä huvita kuivin suin istua saunassa tai paljussa. Näin mä ymmärrän tilanteen, eipä sitä ääneen ole sanottu.
Krisu on pienessä pierussa. Viinaa tekee lisää mieli ja jengi ravaa pk-huoneessa sitä lisää pyytämässä hänen mielikseen. Krisu kiroilee ja on semiääliö.
Ei enää vain semi. Ihan rasittava ääliö.
No voi olla että tehtävä menee läpi kun ei tuosta isoveljen ohjeistuksesta ottanut erkkikään selvää vähän sai kuvan että jos henkilökunta sanoo "voi tulla saunomaan" niin sillä hyvä?
Vierailija kirjoitti:
Eevismäiseen tyyliin toki moppasi ensin vessan, ja sitten muut huoneet. Samalla mopilla.
Meni myös tekemään keittiöhommia pesemättä käsiään. pestyään mopin paljain käsin.
Aivan käsittämätöntä touhua.
Siivotaan puhtaasta likaisempaan päin ja ne kädet pestään...
Hygieniakoulutus ja siivouskoulutus näille.
Jukka vaan putsailee hampaanvälejää ja roiskii roippeet ympäriinsä.
Eläinrääkkäjä on rasittava känniääliö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Krisu taas huutelee viimeisiä alkoholeja talossa vaikka tuntuu olevan jo hyvässä päihteessä.
Jos on noin viinan perään niin ehkä olis kannattanut jäädä vain sinne Kallion baarehin.
Paitsi että aiemmat kaudet on olleet sellaista juhlintaa ja ryyppäämistä, että Krisu lienee odottanut, että sama meno jatkuu tälläkin kaudella.
Eikö Jukalla oo kun yhdet pieruverkkarit.
krisu alkaa lipsumaan puheissaan.
Tässä kun miettii ja vertaa noita talon juopuneita... Hemmi oli parisen päivää hyvässä fiiliksessä, joi vinkkua ja paukkuja. Oli hauska, kohtelias ja ystävällinen.
Krisu muutaman kevyen juoman jälkeen noin rasittava. Entä jos se sais samoja määriä kuin Hemmi? Jaksaako sitä kukaan enää? - talossa ainakin Anu, Ville ja Jukka nyt jo toppuutelleet Krisun käytöstä.
Krisu muistuttaa Jussi Jurkkaa, vähän klassikkofiilis.
Alkoholi tuo asukkaista uusia piirteitä esiin, siksi se olisi hyvä tuollaiseen jäyhään suomalaiseen joukkoon. Muuten tästä tulee tylsää katsotavaa.
Montako tuo Krisu on juonu? Miten se voi olla noin päissään?
Krisulle kaljaa niin nähdään mikä kaveri tuon kansansuosikki oikeasti on...
Vierailija kirjoitti:
Villellä flippaa pian.
Ville entisenä alkoholistina pelkää omaa sortumistaan ja jeesustelu naamion putoamista.
Krisulle ei viinaa. Ylipäätään korkeintaan kaikille jotka ottavat niin pari pulloa. Kattokaa temppareita.
Hyi, tyrkyttää likaista anusaukkoaan :(