Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

BIG Brother 2019 Official

Vierailija
29.08.2019 |

No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?

Kommentit (90773)

Vierailija
8421/90773 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ton Tarinan pitäis päästä kotiin. Mua alkaa jo pelottaa mitä tää tekee sille, itkee ja nauraa ja on ihan shokissa. 

Vierailija
8422/90773 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskaltaakohan ne suorassa kysyä Eevikseltä niitten touhuista? Meinaan millä ne saa sen hiljaseks vai lyökö vaan yhteyden tylysti poikki kesken jaarittelun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8423/90773 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäsköhän sitä ekaa kertaa viikkoon kattoa jotain muutakin kuin BB:tä ja tsekata toi Selviytyjät :D Talossa tuskin mitään kiinnostavaa tapahtuu nyt kun valmistautuvat illan lähetykseen.

Vierailija
8424/90773 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Eeva Leena käyny jo suihkussa?

Vierailija
8425/90773 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emma pois talosta! On todella itsekeskeinen.

Vierailija
8426/90773 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskaltaakohan ne suorassa kysyä Eevikseltä niitten touhuista? Meinaan millä ne saa sen hiljaseks vai lyökö vaan yhteyden tylysti poikki kesken jaarittelun.

Sehän voi tilannetajun puutteessaan alkaa analysoida asiaa oikein kunnolla suorassa lähetyksessä 😂

Vierailija
8427/90773 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä olen huomaillut:

Helmeri vähän kuin Elisabeth Rehn: sopuisa ja kiltti hymy

kevin kuin Sekaisin-sarjan Papillon (oli muutkin huomannu)

Krisu kuin Kylmän Ringin Tobias Beecher (lee tergesen) plus Olli P (bb2006/2007) plus tietysti Mikael perttula

Villessä vähän salkkari-Sebastiania ja äänessä ehkä Palefacea

Jukalla semmoset Paul Mc-cartney-mikemyers-stallone-roopepuhakka-silmät

kimmo kuin Urheilutoimittaja Antti Haajanen (suu) plus Tom Hanks (silmät)

Tarinassa vähän Summerin Nuppu Stenroosin näköä

Timossa Jan Vapaavuorta (molemmilla oikea silmä pienemmällä)

Vierailija
8428/90773 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt eevis vakuuttaa tarinalle, että kyllä hänestä tykätään talossa (mistäs eevis sen tietää..) vaikka hän on äänestyksessä.

No olkoon haisuli Eeviksestä mitä mieltä tahansa niin eiköhän toi ole ihan tavallista kaverin lohduttelua. Isoveljen varmaa pitäis nyt antaa Eevikselle rankkua valehtelusta:D

Vierailija
8429/90773 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestäkää nyt tuo Narina pois talosta

Vierailija
8430/90773 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottovasti tuo Tarina ei ihan oikeasti opiskele psykologiaa. Tuntuu, että tarvii terapiaan ennemmän kuin kukaan muu. 

Vierailija
8431/90773 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hierookohan nuo kaks nymfoo suorassa lähetyksessäkin🤣

Tekevät varmaan taas pedin olkkarin lattialla ja panevat suorassa menemään muiden istuessa ympärillä.

Vierailija
8432/90773 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eevis spekuloi ja toivoo että Timo pysyy talossa ja on kuulemma fiilis että Tarina ei putoa eli ennustaa Emman lähtevän kotiin tänä iltana.

Vierailija
8433/90773 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ne kuulutti et eevis rikkoo jotain sääntöä? mikä sääntö?

Vierailija
8434/90773 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi: Emmasta tuli alussa mieleen Eppu Nuotio ja että silmät luikkivat vähän kuin PKN:n Sami Helteellä tai edesmenneellä  hupputiskijukka Markku Vesalalla vuoden 87-levyraatissa

Vierailija
8435/90773 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttääköhän Eevis samaa suolaa sekä ylä että äläpään pesuun? Suolasilliä🐟 säilyy hyvänä talven yli. Eikö se kehunnut että jollain suolalla pesee tukkansa ja suolallahan ennen lihat ja kalat säilöttiin.

Vierailija
8436/90773 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Timo on herkkupeppu

T: MIes

No todellakin on!

t. Toinen mies

MInä kyllä hekumoisin mieluiten Jukan kanssa.

T. Kolmas mies

Vierailija
8437/90773 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan ku ei mene pesulle

Vierailija
8438/90773 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ville on nyt täysin oikeassa! Miksi prostituutio pitää sokerikuorruttaa?

Ville on monessa asiassa oikeassa, mutta hänet hiljennetään ja hänen mielipiteensä sivuutetaan kuorohuutamalla vain siksi, että sattuu olemaan uskovainen. En itse ole uskovainen mutta ketuttaa tämä syrjintä.

Minuakin vähän häiritsee että koska Ville on keskusteluissa läsnä pitää asukkaiden puolihuutoa valkopestä hyväksyttäviksi asiat joissa oikeasti on paljon kyseenalaisia sivuilmiöitä. Esim. Prno oli ihan ok (aiheuttaahan se nyt aika paljon vääristymiä ja hyväksikäyttöä) ja nyt prstituutio oli thaityttöjen mielestä mukavaa puuhaa, "oma valinta". Asioita käsitellään nyt yksipuoleisesti siltä kantilta että muut todistavat kiihkouskovaiselle että nää ilmiöt on ihan harmittomia.

Mua ei haittaa Villessä se että kertoo mielipiteensä, vaan se että usein esittää ne ikäänkuin hänen mielipiteensä olisi ainoa totuus. Siitä p*rn*stakin sanoi että kyllä minä tiedän ja olen oikeassa. Siinä on jo monelle kestämistä että pitää joka ikisestä asiasta kertoa mielipiteensä ja tuoda itseä ja omaa näennäistä paremmuutta esille (toisinaan voi olla ihan hyvä vaihtoehto olla hiljaakin jos oma mielipide loukkaa muita), mutta kun sitten siihen yhdistää tuon "minun mielipiteeni on ainoa oikea" -asenteen niin onhan tuo nyt aika ärsyttävää.

Vierailija
8439/90773 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan niillä tänä vuonna tuolla ollenkaan erillistä tehtäväaluetta ulkona, kuten useimmiten ennen on BB:ssä ollut? Nyt voi redi-korttelin ahtaus rajoittaa tuota mahdollisuutta. Vähän yksitoikkoista voi pitemmän päälle tulla, jos pitää vain noissa nykyisissä neliöissä puuhailla.

Vierailija
8440/90773 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti Jukka lähtee äkkiä. En jotenkin pidä tyypistä ja mun mielestä se vaikuttaa epärehelliseltä/jotenkin jopa pahalta. En tiedä mikä siinä mättää, mutta tuntuu mädältä. Haluaisin samalla nähdä keneen nymfo Turun muija seuraavaksi pistää silmänsä, kun Jukka lähtee kotia.

Mira taas on yllättänyt positiivisesti. Luulin, että se olisi sellainen ilkeä kiusaajatyyppi, mutta onkin paljastunut empaattiseksi huolehtijaksi.

Ketju on lukittu.