BIG Brother 2019 —Official—
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Ainakin 3 raitista porukassa.
Onko muunsukupuolinen homoseksuaali sellainen, joka pitää pelkästään muista muunsukupuolisista?
Ville parantaa Krisun nilkkaa rukoilemalla 😂
Vierailija kirjoitti:
Onko muunsukupuolinen homoseksuaali sellainen, joka pitää pelkästään muista muunsukupuolisista?
Sukupuolisuus ja seksuaalinen suuntautuminen ovat eri asioita.
Nilkka kuntoon rukoilemalla. Kuinka kävi?
Vierailija kirjoitti:
Ehkä se ei toiminut siksi että Villellä oli samalla toisessa kädessään skumppamalja.
Vierailija kirjoitti:
Aika ristiriitaisesti sanottu, homoseksuaalihan on mies joka tykkää miehistä, muunsukupuolinen ei ole mies, joten miten hän voi olla homoseksuaali?
Vaikka Ville varmaan lähteekin viikon-parin sisään, niineiköhän hauskoja hetkiä saada ihan riittämiin :D
Vierailija kirjoitti:
Se on vähän kuin olis konitohtorin luona käynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se jukka on sellanen pahanilmanlintu, joka luo draamaa muiden välille pysyttelen itse "hyvänä tyyppinä". Just tyypillinen miesjuoruämmä.
Kieltämättä tällainen kuva alkaa itsellenikin muodostua! Vaikuttaa näennäisella rentoudellaan siltä, että livahtaa helposti koirana veräjästä... Nyt meni diipiksi, katsotaan kuinka väärässä olen :D
Joo se on tuollainen tyypillinen pohjalainen tarkkailija ja juoruaja.
Tarina on kuin 5v mukula, joka haluaa esiintyä non-stop ja jolla ei ole mitään tervettä häveliäisyyttä. Olispa rankkaa olla sen puoliso, ystävä, isä, äiti, sisarus tms...huhhuijakkaa......
Oho. Tarina haluaa kertoa itsestään. Yllätys.
Luoja, Tarina tuki jo turpas!!!! Onko tää Tarina Show????
Mitä h*lvettiä? Miksi Tarina on koko ajan äänessä? Leikkaajat haloo!!
Tarina kertoo tarinoita ja muut rukoilee että ovi aukeaisi että pääsisi pakoon..
Ei jeesus maria ton Tarinan jorinaaaaaaa 🤐
Tarina hajos heti
Voi ziiisssssussss
Kohta Tarina itkee muka niin voimakkaasti että oikein nyyhkii, mutta yhtäkään kyyneltä ei tule, ei yhden yhtäkään. Silmät eivät edes kostu. Hmm... aika erikoista. Väkisinkin tulee mieleen, että vetää kyllä aikamoista roolia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika ristiriitaisesti sanottu, homoseksuaalihan on mies joka tykkää miehistä, muunsukupuolinen ei ole mies, joten miten hän voi olla homoseksuaali?
Voihan nainenkin olla homoseksuaali. Mutta minä en ymmärrä sitä, miten Kevin tietää olevansa homoseksuaali jos ei tiedä omaa sukupuoltaan? Enkä millään pahalla sano, en vaan tajua. Minusta muunsukupuolinen ja homoseksuaali sulkevat toisensa pois? En jotenkin tajua?
Minua inhottaa kun tuo Tarina on niin itsekeskeinen. Se saa jokaisen asian käännettyä itseensä. Esim. kun joku sanoi olevansa kampaaja niin ei normaalien inhimillisten tapojen mukaan kysynyt esimerkiksi että ”pidätkö työstäsi” vaan sanoi ”wau ihanaa mä tarviinkin et joku leikkaa mun sivut välillä”
Huokaus.