BIG Brother 2019 —Official—
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa, kun Tarina vahvistaa stereotypiani feminististä. Draamakuningatar, kaikesta loukkaantuva ja äärettömän itsekeskeinen hörhö, jolla ei ole mitään kosketusta normimaailmaan. Jos patjalla nukkuminen sisätiloissa saa aikaan itkupotkuraivarit, niin ei kai se mitään... femakoissa ja viher-vassareissa on Suomen tulevaisuus!
Voihan siellä olla muitakin feministejä, he vain eivät tuo asiaa niin paljon esille. Suurin osa naisista on enemmän tai vähemmän feministejä.
Vierailija kirjoitti:
On jännä nähdä, kauanko persu-Mira pystyy pitään öyhöttämisen kurissa. Varmaan tuotanto joutuu ajamaan Miran ulos jo ekalla viikolla rasssssististen puheiden ja vihapuheiden takia.
Mikä öyhötys ja rasismi pakkomielle sulla on? Se et joku on persu ole synonyymi noille. Sen lisäksi niitä öyhöttäjiä ja rasisteja on myös vihreissä. Omalla kokemuksella niistä vihreistä ja persuista mitä mä olen nähnyt niin vihreet on ollut pahimpia öyhöttäjiä.
BÖÄÄÄÄ
Gugugugugugu!
Tsiigaa.
Jäbä lööööö.
Tsing tao.!! .
-Kristian
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarinaa käy vähän sääliksi, selvästi kokee olevansa mahtava persoona ja odottaa että ihmiset hurmaantuisivat hänestä. Mahtaa olla karu yllätys, kun joutuu ulos talosta ja näkee kaikki haukut netissä.
Ihan mukavan oloinenhan hän on, mutta itsekorostus on kova. Noin nuoren ihmisen persoonallisuus ei ole täysin vielä kehittynyt. Toivottavasti hän oppii jotain tästä sarjasta, eikä masennu arvosteluista.
Miten se on sinusta mukavan oloinen, minusta vain itseään täynnä. En ole kyllä nähnyt kuin sen eilisen jakson, mutta siitä kävi kyllä luonteensa hyvin selväksi.
Taitaa olla kovin epävarma ihminen, kun on niin huomionhakuinen ja ärsyttävä.
Ei minkäänlaista tilannetajua, sen ei pitäis olla iästä kiinni.
Tarkoitin vaan, ettei vaikuta ilkeältä tai sellaiselta, joka oikein tahallaan häiriköi muita. Oman hössötyksensä uhri hän toki on.
Vierailija kirjoitti:
BÖÄÄÄÄ
Gugugugugugu!
Tsiigaa.
Jäbä lööööö.
Tsing tao.!! .
-Kristian
Krisulla mennyt pää jumiin Tarinatonttujen kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Mitä veikkaatte että ketkä harrastaa seksiä talossa?
Oma veikkaus on että Jukka ja Eeva-Leena on ensimmäinen pari ja toinen pari voisi olla Milla sekä Kristian? Anu taitaa olla pettynyt kun talossa ei ole miehekkäitä miehiä, hän vaikuttaa sellaista että hän ihastuu vain niin Äijiin.
Tarinaa jos ei häädetä niin hän taitaa olla myös potentiaalinen seksin harrastaja talossa.
Kristian Ja Tarina on ainakin varattuja. Mä veikkaan ettei kukaan harrasta, ja toivonkin sitä koska ei kiinnosta kenenkään nussimiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarinaa käy vähän sääliksi, selvästi kokee olevansa mahtava persoona ja odottaa että ihmiset hurmaantuisivat hänestä. Mahtaa olla karu yllätys, kun joutuu ulos talosta ja näkee kaikki haukut netissä.
Ihan mukavan oloinenhan hän on, mutta itsekorostus on kova. Noin nuoren ihmisen persoonallisuus ei ole täysin vielä kehittynyt. Toivottavasti hän oppii jotain tästä sarjasta, eikä masennu arvosteluista.
Miten se on sinusta mukavan oloinen, minusta vain itseään täynnä. En ole kyllä nähnyt kuin sen eilisen jakson, mutta siitä kävi kyllä luonteensa hyvin selväksi.
Ei minkäänlaista tilannetajua, sen ei pitäis olla iästä kiinni.Tarkoitin vaan, ettei vaikuta ilkeältä tai sellaiselta, joka oikein tahallaan häiriköi muita. Oman hössötyksensä uhri hän toki on.
Ei minustakaan. Mutta roolin takana hän tuntuu olevan. Olisi kiva nähdä oikea Tarina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä veikkaatte että ketkä harrastaa seksiä talossa?
Oma veikkaus on että Jukka ja Eeva-Leena on ensimmäinen pari ja toinen pari voisi olla Milla sekä Kristian? Anu taitaa olla pettynyt kun talossa ei ole miehekkäitä miehiä, hän vaikuttaa sellaista että hän ihastuu vain niin Äijiin.
Tarinaa jos ei häädetä niin hän taitaa olla myös potentiaalinen seksin harrastaja talossa.Kristian Ja Tarina on ainakin varattuja. Mä veikkaan ettei kukaan harrasta, ja toivonkin sitä koska ei kiinnosta kenenkään nussimiset.
Paitsi Tarina on vapaassa suhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Pimu999 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten nykyään 54 vuotias lasketaan mummoksi? luulisi 52 vuotiaan miehen olevan vaari.
Olemuksen ja ulkonäön perusteella. Vertaapa nyt noitakin kahta.
Ihan vaarin näköinen tuo Timo on.
Oma appiukko on Timoa pari vuotta nuorempi harmaakettu ja ulkonäöllisesti hyvinkin samanlainen, kuin Timo. Silti ihan ”vaarin” näköinen, kahden lapsen vaari kun on. Voihan sitä olla vaari/pappa nuorekkaanakin.
Vierailija kirjoitti:
Täällä menee kyllä osalla jengistä psykologian opiskelijat, psykiatrit (eli lääkärit, ei psykologialta valmistuneet!) ja psykoterapeutit sekaisin. Psykologian opiskelija voi tehdä hyvin monenlaisia hommia, ei välttämättä terapeutin, eikä pelkällä psykologian tutkinnolla voi vielä ryhtyä psykoterapeutiksi, tarvitaan lisäopintoja.
Tunnen noin tusinan verran ylipistolla psykaa lukeneita ja sieltä valmistuneita, heistä kukaan ei ole toiminut terapeuttina.
En usko että tällä palstalla on kovinkaan montaa akateemista... :D hauskoja nämä "jahas taitaa olla tyypillinen psykologia hörhö tämä Tarina!!1" eivät näköjään ymmärrä että jopa yliopistossa on todella paljon erityyppisiä ihmisiä eri taustoista jne.
On minusta oikeastaan täysin loogista että ihminen joka on itse kärsinyt mielenterveysongelmista hakeutuu terapeutiksi tai opiskelee ehkä jopa psykologian maisteriksi juuri omakohtaisten kokemusten takia ja haluaa auttaa muita. Kuulostaa joltain 1800-luvun retoriikalta paasata kuinka MT-ongelmainen on joku "hullu hörhö" joka pitäisi teljetä kalterien taakse koko loppuelämänsä. Jopa skitsofreenikoille on toimivia lääkkeitä nykyään. Jäitä hattuun ihmiset, ei yksi ihminen Big Brother talossa joka itkee koska ei pääse nukkumaan sänkyyn tarkoita sitä että hän edustaa kokonaista työ/opiskelu-kuntaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei minkäänlaista tilannetajua, sen ei pitäis olla iästä kiinni.Tarkoitin vaan, ettei vaikuta ilkeältä tai sellaiselta, joka oikein tahallaan häiriköi muita. Oman hössötyksensä uhri hän toki on.
Ei minustakaan. Mutta roolin takana hän tuntuu olevan. Olisi kiva nähdä oikea Tarina.
Varmaan suurin osa esittää jotain, niin kuin aina TV-sarjoissa. Kunhan tulee tehtäviä ja meno muuttuu rankemmaksi, Tarinan oikea karva paljastuu varmasti. Tosin tuo sänkyasiasta valittaminen paljasti jo jotain.
Ainiin, tuli mieleen. Emma jos ei vaihda kissojensa hiekkoja tai muutenkaan siivoa/tiskaa.. kumppani tekee sen kaiken. Hän rakastaa siivota vessoja! Siihen hommaan tuo yöllä ilmoittautui.
Vierailija kirjoitti:
Täällä menee kyllä osalla jengistä psykologian opiskelijat, psykiatrit (eli lääkärit, ei psykologialta valmistuneet!) ja psykoterapeutit sekaisin. Psykologian opiskelija voi tehdä hyvin monenlaisia hommia, ei välttämättä terapeutin, eikä pelkällä psykologian tutkinnolla voi vielä ryhtyä psykoterapeutiksi, tarvitaan lisäopintoja.
Tunnen noin tusinan verran ylipistolla psykaa lukeneita ja sieltä valmistuneita, heistä kukaan ei ole toiminut terapeuttina.
Juu, tiedetään kyllä, mutta Tarina ei tunnu tietävän, kun leikkii olevansa alan ammattilainen..
Vierailija kirjoitti:
Oon yllättänyt näistä kommenteista, että Anu näyttää 10v ikäistään vanhemmalta. Ja tosi törkeää levittää jotain huumejuoruja. Ei mielestäni arvaisi mitenkään, että olis ex huumeiden käyttäjä. Kuten vaikka Krisusta voisi epäillä.
Tässä linkissä Anu näyttää kyllä aivan ikäiseltään ja on tuolla enemmän "kuluneen" näköisiä nuorempiakin.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/04e5aaf0-6ccf-4d41-aa0b-070e8d…
Tosi törkeää levittää Anusta juoruja mutta heti perään vedät Krisusta sen saman johtopäätöksen vaan ulkonäön perusteella?
Itse olen saman ikäinen kuin Anu, enkä olisi hänestä ikinä uskonut että on 31, katsoin ensin että ainakin 10 vuotta minua vanhempi.
Vierailija kirjoitti:
Ainiin, tuli mieleen. Emma jos ei vaihda kissojensa hiekkoja tai muutenkaan siivoa/tiskaa.. kumppani tekee sen kaiken. Hän rakastaa siivota vessoja! Siihen hommaan tuo yöllä ilmoittautui.
Tunkisi samalla päänsä pyttyyn.
Vierailija kirjoitti:
Ja nelivuotiaan.. jos Anu olisi tuolla joulukuun alkuun niin todella pitkä aika pienillä lapsilla olla ilman äitiä.
Tää päättyy 10.11. Toki pitkä aika se on sekin.
Vierailija kirjoitti:
Usein seksuaalivähemmistöläiset esiintyy jonain oikeudenpuolustajina ja sankareina mutta tosiasiassa tyrannisoivat ilmapiiriä mielipiteillään ja ovat niitä kaikkein suvaitsemattomimpia
Minun luokallani koulussa on eräs homoseksuaali, joka joskus laukoi minulle kommenttia, miten en voi ymmärtää jotain asiaa X sen takia, että olen sitä heteronormatiivista valtavirtaa. Minä olen lesbo. En ole kaapissa, mutta en ole sen enempää asiaa kuuluttanut julkisesti kuin valtaosa muistakaan heteroistahomoistalesboistajne luokkakavereista. Ystäväni, perheenjäseneni ja moni tuttavani kyllä tietävät, eikä siinä ole mitään ihmeellistä. Tämä yksi "kaupungin ainut homoseksuaali" vain olettaa, että jos ei kailota seurustelukuvioitaan kovaan ääneen, niin täytyy olla hetero. No, eipä tästä nyt voi vetää muuta johtopäätöstä kuin että meitä on ihan kaikenlaisia ihmisiä kaikissa suuntauksissa. Yksi, joka tyrannisoi ilmapiiriä ja olettaa tietävänsä kaiken, ja toinen jolle seksuaalisuus on sellainen osa elämää, joka ei aiheuta sen ihmeempää sykkimistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten Anu malttoi jättää pienen ekaluokkalaisen selviämään koulun alusta ilman äitiä? No kai isä hoitaa.
Ja nelivuotiaan.. jos Anu olisi tuolla joulukuun alkuun niin todella pitkä aika pienillä lapsilla olla ilman äitiä.
Mites Ville?
Tämä! Miten ihmeessä aina äitejä syyllistetään tällaisista asioista?
Timo ja oikea käsi.