BIG Brother 2019 —Official—
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
tässä Youtube videossa Ville kertoo miksi rukoili Teslaa alle:) Olemme saaneet miesjalovaaran:
23:00>
Katsotaan nyt miten anekauppa Villen avulla etenee ja koska se tulee tässä maassa tiensä päähän....
Ville sekosi julkisuudesta jonak ylilouta antoi heh. Näyttää olevan hyvä tulot vapaaehtoishommissa:
Kotona silkkitapetit, kallis Piano ja design tuotteita ja valkoinen takka ja ajelee Audilla.
Mulle tuli mieleen kun täällä on puhuttu tuosta Villen evankelioimisesta että miten se saattoi olla ahdistava tekijä joillekin tai peräti kaikille vuorollaan... Mielestäni parasta evankelioimista (=ilosanoman levittämistä) olisi se että antaisi kaikkien ihmisten rauhassa olla mitä ovat, yrittämättä niin pirun sinnikkäästi muuttaa heitä ja paukuttaa omaa totuuttaan tai elämäntapaansa. Kaikkien ihmisten kohtaaminen hyväksyvästi, eikö se kelpaa uskovaisten pirtaan? Mitähän huonoa siinä olisi?
Ääneen rukoileminen talon takaterassilla häiritsi ja ihmetytti minua. Ei sentään ahdistanut, minähän sain paeta toiselle kanavalle.
Villen filungin erottaa jo siitäkin ettei kerro koskaan mitä teki aiemmin- sanoo vaan että se oli sellaista mitä ei halua kertoa.
Niko Saarinen oli varma että se oli jotain todella pahaa...
Vierailija kirjoitti:
Mulle tuli mieleen kun täällä on puhuttu tuosta Villen evankelioimisesta että miten se saattoi olla ahdistava tekijä joillekin tai peräti kaikille vuorollaan... Mielestäni parasta evankelioimista (=ilosanoman levittämistä) olisi se että antaisi kaikkien ihmisten rauhassa olla mitä ovat, yrittämättä niin pirun sinnikkäästi muuttaa heitä ja paukuttaa omaa totuuttaan tai elämäntapaansa. Kaikkien ihmisten kohtaaminen hyväksyvästi, eikö se kelpaa uskovaisten pirtaan? Mitähän huonoa siinä olisi?
Ääneen rukoileminen talon takaterassilla häiritsi ja ihmetytti minua. Ei sentään ahdistanut, minähän sain paeta toiselle kanavalle.
Minua suorastaan oksetti tämä tilanne, kun Anu oli allapäin ja Ville käyttää Anun haavoittuvaa mielentilaa "evankelioimiseen" (=manipuloi) sen sijaan, että ihan vaan olis aidosti läsnä ihmisenä ihmiselle.
Todella epämiellyttävää katsottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Ville sekosi julkisuudesta jonak ylilouta antoi heh. Näyttää olevan hyvä tulot vapaaehtoishommissa:
Kotona silkkitapetit, kallis Piano ja design tuotteita ja valkoinen takka ja ajelee Audilla.
Ihanko ajelee audilla, kuule se audi on 16 vuotta vanha.
Vierailija kirjoitti:
Eihän kukaan horoa noin julkisesti noilla elkeillä. Fariseus viimosen päälle tuo Ville ja puhuu lahkolaisesti kirkkoamme vastaan heittäytyen eriseuralaiseksi.
Kirkkomme hajottava voima on takanaan eli jesuiitat vaikk olevinaan kristisoi katol kirkkoa on se ihan feikkaamista.
Jos Ville olisi rehti niin kertoisi ihan avoimesti mitä sitä tuli puuhattuun ennen ns uskoontuloaan. Mutta ei, ei millään.
Ville-vihaaja is back! Missäköhän lymysi muutaman päivän, kun ketjussa vain itkettiin kuinka hirveän väärin oli että Krisu voitti? Eikä kukaan hetkeen muistanut vinkua Villestä että kuinka kaiken teki väärin ja sanoi väärin ja ilmeet/eleetkin oli ihan vääränlaiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanko ajelee audilla, kuule se audi on 16 vuotta vanha.
kertoo materiaalin palvonnasta suoraan kuten se Teslahaavekin. Mutta ette voi palvella kahtaa Herraa Teslaa ja Jumalaa... Ville on ihan valeville.
Tuliko tästä Villestä kateellisten keskustelu palsta.
Vierailija kirjoitti:
Ville-vihaaja is back! Missäköhän lymysi muutaman päivän, kun ketjussa vain itkettiin kuinka hirveän väärin oli että Krisu voitti? Eikä kukaan hetkeen muistanut vinkua Villestä että kuinka kaiken teki väärin ja sanoi väärin ja ilmeet/eleetkin oli ihan vääränlaiset.
Villellä meni vähän ne Jumalan puheet (muka) väärin kun ensin kertoi että hän sai etukäteen lupauksen menestyksestä BB ssä mutta lensi heti ulos senjälkeen.
Väärät profeetat tunnistaa juuri noista puheistaan.
Ihana Ville, aina best ja paras bb asukas. Tehkää ohjelma jossa Ville juttelee hengellisten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Villellä meni vähän ne Jumalan puheet (muka) väärin kun ensin kertoi että hän sai etukäteen lupauksen menestyksestä BB ssä mutta lensi heti ulos senjälkeen.
Väärät profeetat tunnistaa juuri noista puheistaan.
Ihan valehtelulinjalle sitten lähdet. Muun haukkumisen lisäksi. Melko noloa!
Vierailija kirjoitti:
On niin harhaista tekstiä, että toivottavasti hän pääsee pian hoitoon!
Vierailija kirjoitti:
Ihana Ville, aina best ja paras bb asukas. Tehkää ohjelma jossa Ville juttelee hengellisten kanssa.
Hengelliset,,???
Vierailija kirjoitti:
Joo sellanen, missä Ville saa ihan itse päättää miten mikäkin homma tehdään ja mitä mieltä kukakin on mistäkin - - ei tarttis silloin Villenkään väritellä asioita, eikä kenenkään väsyä vahtimiseen ja päällepäsmäämiseen, kun kuuluis jo perusjuoneen.
Aidon kanssaihmisyyden, tasavertaisen kohtaamisen, elämän ja oppimisen ville voikin ulkoistaa isälle. Ja maailma pelastuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua suorastaan oksetti tämä tilanne, kun Anu oli allapäin ja Ville käyttää Anun haavoittuvaa mielentilaa "evankelioimiseen" (=manipuloi) sen sijaan, että ihan vaan olis aidosti läsnä ihmisenä ihmiselle.
Todella epämiellyttävää katsottavaa.
Anu olisi vlinut sanoa kiitos riittää ja lähtee vaikka ulos käveleen. Itseäni jos ei kiinnosta niin kerron.
Se oli tyhmää. Siksi bb laittoi stopin että menevät ulos ja Hemmi ei tajunnut että ulkona lysti loppuu. Anu voitti koska laittoi vaatteita ylle. Niillä alkoi sitten joku juttu. En muista.