BIG Brother 2019 —Official—
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Krisu näyttää joltain vanhalta alkkikselta kun kävelee jatkokäytöstä krapulassa ilman paitaa! Olen hieman järkyttynyt, koska olen itse lähes 10v vanhempi nainen!!
Taas näytetään Krisua hauskassa valossa. Hohhoijjaa. Eli tuotantokin haluaa Krisun voittavan.
Jatkokäytöstä = katkokävelyä 😂😂😂
Onhan Helmeri komeampi kuin lohikeitto.
Taas vain krisua koosteessa
Kyllä oli pomo laittanut Anusta ison julisteen yläparvelle sinnehän se Anu katseli koko ajan..kyllä Anussa on jotain kun pomo tuli tuonne,hyvä myymään asuntoja🤭🤭
erethht kirjoitti:
Miksi Anu edes valittiin asukkaaksi? Ei tuonnut taloon mitään. Kyseessä on kuitenkin viihde ohjelma. BB:ssä pitää aiheuttaa positiivisia tai negatiivisia mielipiteitä persoonallaan. Anusta ei ole mitään mielipidettä. Vapaamatkustajana finaaliin.
Koska Sauli Koskisen kaveri
Helmeri on noista paras! Ääniä vaan kehiin! Krisu känniääliö ja Kevin viuhauttelee harmeineen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin se vain suomessa on että kiusaaja voittaa aina.
Tää on kyl käsittämätöntä. Muissa maissa kiusaajat nimenomaan äänestetään heti ekana pois!!!
Jos Krisu oikeasti voittaa, toivon että herättää paljon keskustelua siitä mitä mätää suomalaisessa kulttuurissa oikeasti on.
No kuule ei herätä yhtään mitään keskustelua. Etkö katsonut kautta 2012?
Krisu katkokävelee koosteessa pahanlaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Lohikeittomies oli upee julisteen edessä ylhäällä.
Se oli se pomo.
Vierailija kirjoitti:
Ompa kyllä jännittävin BB-finaali kautta aikojen!
Jos tuloksia kopeloidaan, Kevin nousee vielä Krisun rinnalle. Niinkuin lähes kaikissa äänestyksissä on käynyt.
Onhan tämä nyt s aatanan huijausta koko äänestys! Pitäisi olla virallinen taho valvomassa, mutta ei tuotanto päättää.
Vierailija kirjoitti:
Sanoko tuo Anu äsken että ”Mä olen upea!”.
Sanoi, huoh. Anulle terkkuja, et ole.
Vierailija kirjoitti:
- Aiotko vastata, kun Helmeri soittaa?
- En tiedä, haluun ensin kotiin.
Siinä vuosisadan rakkaustarina...
Mitä aiot sanoa Helmerille, kun se soittaa, kysyi Elina. Siihen Anu vastasi noin, mikä onkin perheelliseltä ihmiseltä fiksu vastaus.
Ei noista kukaan ole voittajaainesta. Ei koko kaudella ollut ketään voittajaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on kyl käsittämätöntä. Muissa maissa kiusaajat nimenomaan äänestetään heti ekana pois!!!
Jos Krisu oikeasti voittaa, toivon että herättää paljon keskustelua siitä mitä mätää suomalaisessa kulttuurissa oikeasti on.
Tämä on viihdeohjelma ja sitäpaitse se kertoo siitä että suomalaiset tykkäävät aidoista ihmisistä sellaisinaan eli erittäin terve juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset on ilkeitä mörököllejä, miehet eristäytyneitä alkoholin suurkuluttajia ja naiset näkee Krisussa miehensä, veljensä, poikansa jota paapovat ja koittavat peitellä kaikilta ongelmia viimeiseen asti.
Ulkomaiset miehet yleensä jotenkin sosiaalisempia, vastuullisempia, lempeämpiä.
Hemmi on hyvä voittajaehdokas! Hymyileväinen kaveri. Kokenut kovia ja noussut ylös.
Ei oo hän. Pomo. Sääto eri. Fresh