BIG Brother 2019 —Official—
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
Tuliko Pk huoneessa info Anulle : ei sua kukaan vastassa ? Taas niin mielin kielin Hemmiä kohtaan. Oon sulle hieronnan velkaa heittää Hemmille. Ottaa vaan niin päähän Hemmin puolesta. Muutkin asukkaat katsoo ihmeissään.
Kunnon hajottava viesti sieltä: ”kukaan ei ole sua vastassa.” 😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Pystyykö illan lähetystä seuraamaan missään netissä ilmaiseksi? En omista digiboksia enkä älytelkkaria, mutta en haluais myöskään maksaa tällaisesta mainoskatkoja täynnä olevasta ohjelmasta.
Mulla ruutu plus mutta etteköhän pääse seuraamaan kun lähetys loppuu siis kaikki nuo jaksot. Tulee ilmaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Pystyykö illan lähetystä seuraamaan missään netissä ilmaiseksi? En omista digiboksia enkä älytelkkaria, mutta en haluais myöskään maksaa tällaisesta mainoskatkoja täynnä olevasta ohjelmasta.
Ei mun tietääkseni
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikäs se oli se kimmon palkkamurhajuttu lopulta jonka Jukka väitti Kimmon tilanneen?
Ei väittänyt. Eikä Kimmo kuulu koko tapaukseen . Joku ei halunnut että siitä puhutaan. Jos se oli se mikä sattui jossain ja se oli sattuma ja oli lehdessäkin. Ja se joku saattoi olla naapuri asuu samassa talossa. Olihan siitä juttua vauvallakin.
Tekijä asui kenties samassa talossa. Sama paikkakunta .
Mikä tapaus se oli kun ei kerran liity Kimmoonkaan voi kertoa.
Vierailija kirjoitti:
Eikö nuo kuskata hotelliin ????? Jonnekin bailaamaan menevät. Toivottavasti voittaja ei sammu ennenaikojaan. On se sälli.
Ihkussahan on sunnuntaina häädetty nyt sinne menee kaikki tänään!
Voiton on ansainnut noista viidestä aivan ehdottomasti Krisu tai Kevin, ei kukaan muu!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ruutu plus mutta etteköhän pääse seuraamaan kun lähetys loppuu siis kaikki nuo jaksot. Tulee ilmaiseksi.
Mä en päässy kun vasta seuraavana päivänä kattoo ruudusta sitä jaksoo. V*tun ärsyttävää. Tempparithan näkee jo heti, miks ei myös tätä?? Nyt on plussa mut kyllä ärsytti.
Toi anun punainen huulipuna on yhtä väritön kun anu itse. Ei mitään pigmenttiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mun tietääkseni
Ei mun iäkkäällä äidilläkään ole mitään noista mutta meinaa katsoa neloselta tänään finaalin jos ei jaksa mainoksia voi käydä kusella tai vaihtaa kanavaa!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa kokeilla myös jo heti yhdeksältä Ruudusta Big Brotherin jaksoista, itselläni maksuttomassa Ruudussa näkyy jo illan jakso, katsoa ei tietysti vielä voi. Tulossa katseltavaksi klo 21.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö nuo kuskata hotelliin ????? Jonnekin bailaamaan menevät. Toivottavasti voittaja ei sammu ennenaikojaan. On se sälli.
Voittaja on absolutisti. Ei hätää. :)
Ei Kevin ole absolutisti. On vaan halunnut talossa olla juomatta ettei mokaa.
Talossa on ollut absolutisti. Mäkin olisin koska en juo muutenkaan paljoa. Kyllä mä tiedän että se juo siviilissä. Ei kuitenkaan paljoo, eli tuskin vetää nyt sellaista känniä että sammuu ennenaikojaa.
Mistähän toi kevin taas pahotti mielensä. Raisittava kakara.
Kimmo on häbestä "piilopersuhomoseksuaali", voi iik.
Kaikki on kevinin päässä vihollispersuja. Idiootti.
Elää kyllä aikaoisen tiukassa kuplassa, jos ei edes tuolla ole tajunnut että ihmiset on ihmisiä, ei mitään kummajaisnatseja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voittaja on absolutisti. Ei hätää. :)
Ei Kevin ole absolutisti. On vaan halunnut talossa olla juomatta ettei mokaa.
Eli täysin keinotekoinen kuori, jotenkin en näe Kevinissä mitään aitoa vaan pelkkää etukäteen tarkoin suunniteltua brändin tekoa.
Ei ansaitse voittaa.
Katsoin aiemmin että no nyt on Anu saanut tukan jotenkin hyvinz mutta nyt sillä on taas tukassa ihme takkuja takana,se ei varmaan katso yhtään tuonne taakse miltä näyttää🤩
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä Anu on pysyny tosi hyvässä kunnossa tuolla kun ottaa huomioon miten vähän tuolla pystyy harrastamaan liikuntaa. Ulkomaailmassa pääsee taas oikein kunnolla harrastamaan liikuntaa.
Muuten terveelliset elämäntavat, mutta harmi kun polttaa tupakkia. Tupakka pahentaa tunnetusti silmäpusseja.
Joku täällä haukku aikaisemmin Kevinin mekkoa. Mun mielestä ihan mielettömän hieno, varsinkin niitten kevinin kenkien kanssa. Ainut vaan et mä laittaisin varmaan ihon väriset alusvaatteet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en päässy kun vasta seuraavana päivänä kattoo ruudusta sitä jaksoo. V*tun ärsyttävää. Tempparithan näkee jo heti, miks ei myös täEi tä?? Nyt on plussa mut kyllä ärsytti.
Katson tv 4 suora ja seuraan samalla 247
Vierailija kirjoitti:
Onpas Anu kaunis. En ole aiemmin edes ajatellut, mutta nyt olen alkanut ymmärtää miksi monet miehet ovat häntä kehuneet. Todella kaunis, luonnollisen näköinen, liikunnallinen nainen.
Tavallisen näköinen. Luonne outo ja ulosanti huono. Itseensä täynnä kummallinen höpöttäjä.
Mielestäni Anun pitäisi voittaa koska
x pariskunta on tuonut eniten sisältöä taloon viimeisen 5 viikon aikana
x Ilman anua talossa olisi todella tylsää, katsella jotain kimmoa ja krisua
x Anu on ainut nainen talossa
x Ainut henkilö jonka elämä kiinnostaa talon jälkeen ja anu-hemmi suhde
x Ehkä syyttä talon vihatuin henkilö, juoruja muuta pashaa..
Onpas Anu kaunis. En ole aiemmin edes ajatellut, mutta nyt olen alkanut ymmärtää miksi monet miehet ovat häntä kehuneet. Todella kaunis, luonnollisen näköinen, liikunnallinen nainen.