Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BIG Brother 2019 —Official—

Vierailija
29.08.2019 |

No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?

Kommentit (90773)

Vierailija
87421/90773 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anu taitaa ihastua helposti..se iso rakkaus tais mennä jo?

Kyllähän tuo duunin pomo ei ole ainakaan omaan silmään ollenkaan kiinnostavan näköinen😣

Anusta on varmaan siisti kun saanut pomon iskettya mutta kun Helmeri oli tuolla talossa suosittu ja kertoi taustaa alkoi Anua sitten helmerikin kiinnostaa ja nyt ois se

"Elämä on valintoja"sitten edessä...748

Vierailija
87422/90773 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anu mussuttaa ruokaakin kuin pikkulapsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
87423/90773 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vajakkikin tajuu vaikka Krisua äänestetään kuinka paljon tuotanto kusettaa ja tuo kirkuva poika sen voittaa!!!

Jos Krisu ois tuonut Suomen lipun oisko saanut ripustaa sen?Ei todellakaan.

Tää vinkuja sai vetää noita Pride lippuja mitä lie ympäri taloa!!

Vertaatko sä Suomen lippua johonkin sateenkaari lakanaan:O Mautonta!

Vierailija
87424/90773 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän toi Anun exä mikään komea ole! Tavallisen näkönen mies.

Soppamies ei oo ex

Tarkotin sitä lasten isää. Ei taida olla edes kovin pitkä?

Tosi oleellinen tieto? Mitä se sulle kuuluu, miten pitkä on? Ootte te kyl varsinaisia järjen jättiläisiä. NOT!

Ei kuulu, mutta yllätyin vaan kun häntä on tässä ketjussa kehuttu niiin komeaksi ja nyt näin hänet ekan kerran. Ja onhan pituus aika oleellinen osa ulkonäköä. Ihan hauskannäkönen hän kyllä on ei siinä mitään mutta mammat tuttuun tyyliin vähän liiotelleet.

Näit ekan kerran??? Missä näit? Jos pelkästään netistä etsimissäsi kuvissa, niin miten voi jonkun sulle tuntemattoman ihmisen pituus merkitä noin paljon? Eikö tuollainen toisten asioiden tonkiminen ja uteliaisuus ole jo aika sairas piirre ihmisessä? Olisin sinuna huolissani sinun mielenterveydestä.

Onks sinulla Napoleon kompleksi vai mikä nyt noin kiukuttaa

Mua kiukuttaa sun kaltaiset sairaalloisen uteliaat, ilkeämieliset ihmiset. Sun kaltaiset etsimällä etsii muista ihmisistä vain epäkohtia, jotta voit nostattaa omaa erinomaisuuttasi. Eli sun kaltaiset on helvetin huonolla itsetunnolla varusteltuja, kun toisten viat, tai puutteet saa sunlaisille hyvän olon.

Vierailija
87425/90773 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anu taitaa ihastua helposti..se iso rakkaus tais mennä jo?

Kyllähän tuo duunin pomo ei ole ainakaan omaan silmään ollenkaan kiinnostavan näköinen😣

Anusta on varmaan siisti kun saanut pomon iskettya mutta kun Helmeri oli tuolla talossa suosittu ja kertoi taustaa alkoi Anua sitten helmerikin kiinnostaa ja nyt ois se

"Elämä on valintoja"sitten edessä...748

Ei ole kiinnostavan näkönen?! Ei jumankauta🙈Hänhän voi olla vaikka kuinka symppis huumorintajunen miehinen mies.

Vierailija
87426/90773 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähtöjärjestys Anu, Krisu, Kimmo, Hemmi ja VOITTAJA Kevin. 

Lähtojärjestys, se ainut ja oikeudenmukainen: 

Anu

Kimmo

Krisu

Kevin

Helmeri.

Vierailija
87427/90773 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Soppamies ei oo ex

Tosi oleellinen tieto? Mitä se sulle kuuluu, miten pitkä on? Ootte te kyl varsinaisia järjen jättiläisiä. NOT!

Ei kuulu, mutta yllätyin vaan kun häntä on tässä ketjussa kehuttu niiin komeaksi ja nyt näin hänet ekan kerran. Ja onhan pituus aika oleellinen osa ulkonäköä. Ihan hauskannäkönen hän kyllä on ei siinä mitään mutta mammat tuttuun tyyliin vähän liiotelleet.

Näit ekan kerran??? Missä näit? Jos pelkästään netistä etsimissäsi kuvissa, niin miten voi jonkun sulle tuntemattoman ihmisen pituus merkitä noin paljon? Eikö tuollainen toisten asioiden tonkiminen ja uteliaisuus ole jo aika sairas piirre ihmisessä? Olisin sinuna huolissani sinun mielenterveydestä.

Rauhoitu Ellu sisko.

Vierailija
87428/90773 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kevin voittoon ehdottomasti.

Vierailija
87429/90773 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Soppamies ei oo ex

Mua kiukuttaa sun kaltaiset sairaalloisen uteliaat, ilkeämieliset ihmiset. Sun kaltaiset etsimällä etsii muista ihmisistä vain epäkohtia, jotta voit nostattaa omaa erinomaisuuttasi. Eli sun kaltaiset on helvetin huonolla itsetunnolla varusteltuja, kun toisten viat, tai puutteet saa sunlaisille hyvän olon.

Mä ihailen kaltaisiasi hyväntahtosia ihmisiä jotka kanssa mammoistakin näkee vaan hyvät puolet. Eikä hauku ja säti ventovieraita ihmisiä nimettömänä netissä vaan sen takia että itsellä on paha olla.

Vierailija
87430/90773 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anua ahdistaa. Vaikea kuvitella, että itsellä olisi tuossa tilanteessa mitään muuta mielessä kuin lapset. Anu miettii mieskuvioita ja julkisuutta.

Mä olisin tossa tilanteessa ihan sekasin. Varmaan vaatisin päästä takaoven kautta himaan ennen finaalia.

Samoin. Tosin olisin tehnyt sen jo viikkoja sitten. Mun lapset on ollut isällään 2 viikkoa pahimmillaan ja enää en suostuisi noin pitkään aikaan näkemättä heitä. Normaalisti vaihdetaan viikon välein ja lähtöpäivät on ankeita, pari päivää menee suht ok, ja loppuviikosta ikävä on niin kova, että oon yhtä herkillä kuin olisin raskaana, itken pikkujutuille yms. Eihän ihmiset samalla tavalla reagoi, mut oikeesti, KYMMENEN VIIKKOA eikä muijassa näy mitään tunteita siitä, että näkee tänään lapsensa!?

Vierailija
87431/90773 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Soppamies ei oo ex

Pistäkää hei yläpeukku jos en ole ainoa joka ei ymmärrä miksi toi mun pituuden mainitseminen sai tälläset mittasuhteet😲

Vierailija
87432/90773 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varoitus. Tämä on jo rankempaa huumoria😂

Kuka ottaa Jukan hmmm filtit missä sormetteli

Vierailija
87433/90773 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anua ahdistaa. Vaikea kuvitella, että itsellä olisi tuossa tilanteessa mitään muuta mielessä kuin lapset. Anu miettii mieskuvioita ja julkisuutta.

Mä olisin tossa tilanteessa ihan sekasin. Varmaan vaatisin päästä takaoven kautta himaan ennen finaalia.

Samoin. Tosin olisin tehnyt sen jo viikkoja sitten. Mun lapset on ollut isällään 2 viikkoa pahimmillaan ja enää en suostuisi noin pitkään aikaan näkemättä heitä. Normaalisti vaihdetaan viikon välein ja lähtöpäivät on ankeita, pari päivää menee suht ok, ja loppuviikosta ikävä on niin kova, että oon yhtä herkillä kuin olisin raskaana, itken pikkujutuille yms. Eihän ihmiset samalla tavalla reagoi, mut oikeesti, KYMMENEN VIIKKOA eikä muijassa näy mitään tunteita siitä, että näkee tänään lapsensa!?

En mä tarkottanut niitten mukuloitten takia vaan kaiken ton muun stressin. Helmeri, kalakeitto, talosta poistuminen, suoralähetys, haastattelut, julkisuus, julkisuus kuva ym. Lapsillahan on kaikki hyvin ja kohta Anu pääsee heidän luo.

Vierailija
87434/90773 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähtöjärjestys Anu, Krisu, Kimmo, Hemmi ja VOITTAJA Kevin. 

Lähtojärjestys, se ainut ja oikeudenmukainen: 

Anu

Kimmo

Krisu

Kevin

Helmeri.

Nyt Helmerille ääniä....

Vierailija
87435/90773 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krisu aloitti taas kun lähden kiinaan :)) : Kun lähden kiinaan otan mukaan Kevinin valkoisen mekon ja.....ääntä pitävän lämpöputken :). Luetteli pitkän luettelon ja kaiken aina muisti.

Vierailija
87436/90773 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Soppamies ei oo ex

💊

Vierailija
87437/90773 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkeekö jostain tämänhetkisen äänestystilanteen?

Vierailija
87438/90773 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anu on.... kirjoitti:

Hei,eli Anu on aina sekoillut työpaikan miehiin eli etenee sitä kautta. Jos Anu on ollut kapakassatöissä ja ex mies omistaa kapakoita ja jos hän on 16 vuotta ANua vanhempi kiin se ja sit tämä Jan pomo... joka saattelemassa jan nyt kuten Niko Saarinen sanoi eteni Hemmi reittä pitkin finaaliin... Niin mihinkäs se seepra taidoistaan pääsee. sekä onhan Aulla tuo seepranhöntäkin jota aina harjaan ja yrittää laittaa päähänsä.

Mistä tää omistaa kapakoita on alkujaan lähtöisin??

Raknnusfirma hänellä on?

Toki voi olla kapakoita mutta onko tälle faktaa?

Faktaa löytyy rakennusfirmasta kyllä kun nimellä googlaa mutta ei mitään kapakoista.

ERI Ihan on faktatietoa. Facestaan(Mikon) löytyy myös noiden kuppiloden nimiä. Anukin on aikoinaan exän sivulla ilmoitellut,että ovelta 10 e.liput ja vitsinä:köyhät kyykkyyn.

Elikkä monenlaista bisnestä. Nuo baarit osaomistaa.Tunnettu pienellä  paikkakunnalla.

Vierailija
87439/90773 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ville höpöttää youtubessa. Ovat kohta lähdössä vaimon kanssa ajelemaan Helsinkiin. Mä tilasin sen kanavan kun tilaajia oli muutama kymmenen nyt lähentelee 4000.

Vierailija
87440/90773 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mä tarkottanut niitten mukuloitten takia vaan kaiken ton muun stressin. Helmeri, kalakeitto, talosta poistuminen, suoralähetys, haastattelut, julkisuus, julkisuus kuva ym. Lapsillahan on kaikki hyvin ja kohta Anu pääsee heidän luo.

Noita se Anukin nyt ilmeisesti miettii. Ja mä en ymmärrä miten tuossa tilanteessa ajattelee noin.

Ketju on lukittu.