BIG Brother 2019 —Official—
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Netissä oli juttua Krisusta että on saanut vaatteet, huonekalut, astiat ym. joltain fb:n annetaan palstalta. Asunut sillan alla. Millasista oloista tuo oikein on?
Helmerille tuli taas työt, kun Anu ei jaksanut raastaa juustoa. Vaude, Anu mainosti sitä miten osasi ottaa lenkistä kuoret hienosti pois. Voi, voi tuonhan osaa jo lapsuusvuosina. Ei voi olla totta, että kehuu tuollaista.
Kevinkin sanoi itsekkääksi.
Anu pöydällä ja Hemmi päällä ja bb kuulutti Helmeri mene sisään😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Netissä oli juttua Krisusta että on saanut vaatteet, huonekalut, astiat ym. joltain fb:n annetaan palstalta. Asunut sillan alla. Millasista oloista tuo oikein on?
Eikö sillä ole ihan tavallisesta keskiluokkaisesta perheestä? Itsehän tuo on valinnut elää tuota reissulassen elämää. Pummaamalla saa.
Krisu kysyy Anulta, "pääseekö Helmeri huomenna sisään?" Anu: "Ei pääse."
Tuskin pääsee koskaan.
Anu on tosi miesmäisen näköinen.
Isoveli oli tilanteen tasalla!!! :D täysin, ja Kevin riehaantui ihan totaalisesti, ihana kiekujainen Kevin ;D
En menisi bb-taloon jos olisin lennonsuunnittelija.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan Kimmo katkerin bb-asukas ikinä?
Vaikuttaa kyllä peruskateellisesta luonteelta.
Miksi olisi kateellinen. ? Amis. Yo tutkinto. Lennonjohtaja koulutus 1400 pyrki ja 14 otettiin ja päässyt vielä Hgin oikeustieteelliseen.
Entä muut. Anu amis tarrjoilija
Hemmi kesken jääneet opinnot.
Krisu koditon.työtön.ei ammattia
Kevin. Myyjä. Tarkoitus päästä yliopistoon
Vierailija kirjoitti:
En menisi bb-taloon jos olisin lennonsuunnittelija.
Mä en mene taloon, vaikka olen kokki.
Näin me ollaan erilaisia ja samanlaisia.
Anu on aina jalat ja kädet levällään ja Helmeri heti päällä. Anu muka antaa, mutta ei annakaan.
Vierailija kirjoitti:
Pitkästyttävä bb. Onneksi kohta loppuu.
Jep samaa mieltä. Aikansa kutakin..
Vierailija kirjoitti:
Ville ei sitten menny Niko Saarisen haastateltavaksi 🙄
On mennyt. Seiska.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä Krisussa on paljon sympaattisia ja hyvä piirteitä. Periaatteessa hänellä on resursseja tehdä vaikka mitä, kun vielä hetken hioo niitä pahimpia särmiään.
Tällä hetkellä on vielä sen verran hankalia piirteitä paljon - liian paljon, että tässä vaiheessa vielä hetkeksi kotiin "kasvamaan". Toivon, että 30 000 euroa menee jollekin muulle, ettei tueta alkoholisimia tai kiusaamista!
Mutta paljon hyvää Krisussa on, hauska sälli! Toivon, että saa elämän kondikseen ja löytää sen oman polun. Resursseja on päästä vielä vaikka kuinka pitkälle!
Ei oikeesti. Tommoisia epäonnistujia joille äiti ei edes vastaa puhelimeenkaan on jo liikaa maailmassa.
Ehkä se näkee anun äitinä! Anuhan on samanlainen hylkääjä-äiti :D Siks tulee niin hyvin toimeen keskenään!
Sinä ainakin olet ilkeä ihminen. Peikiin katsominen ei tekisi pahaa, ennen kuin alkaa muita arvostella.
Mä en oo äiti, enkä äitinä lähtisi bb-taloon. Osaan vaan peilata tilannetta muihin äiti-ihmisiin enkä tiedä ketään joka tekisi samanlaisen tempauksen kun Anu! 😌 Elämä on valintoja, eikös?
Ja naurat hylätyille lapsille.
27-vuotias deeku = hylätty lapsi. Nyt ainakin sain naurut 😂
Ja sama joka ”nauraa hylätyille lapsille” tässä. Mä en IKINÄ naurais hylätyille lapsille. Krisu ei ole hylätty. Aikaisemmalta toi et ”äiti ei vastaa” oli vaan heitto. Krisulla on hyvä äiti, pelkää ettei vastaa koska Kristian on ITSE AIKUISENA IHMISENÄ PERSEILLYT MENEMÄÄN. Mutta voit vääntää tän ihan kuinka haluat. Anua tosin edelleen pidän kyseenalaisena äitinä.
Mitä oikeutta kellään meillä on pitää Anua kyseenalaisena äitinä. Täyttä shi-tt-iä taas. Me ei yhtään tunneta, tiedetä hänen äitiroolistaan. Karmeeta jauhantaa vaan. Suvaitsevuutta vähän kehiin.
Ps. Ja mä en ole edes hänen fani
Vierailija kirjoitti:
Ville ei sitten menny Niko Saarisen haastateltavaksi 🙄
Kyllä oli, hyvin meni.
Anu ja Anun tunteet. Onko sillä ollenkaan niitä, pelkkä teennäinen pelle.
Vierailija kirjoitti:
😂😂😂 asuntoautossa Hakaniemen sillan alla. Merinäköala 😂
Vierailija kirjoitti:
Anu on tosi miesmäisen näköinen.
Äläpäs hauku miehiä. : )
3 vuotiaana Virosta