Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BIG Brother 2019 —Official—

Vierailija
29.08.2019 |

No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?

Kommentit (90773)

Vierailija
4541/90773 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eevis on todenäk asperger-nainen

Mä olen nainen ja mulla on asperger, enkä ole tollanen epähygieeninen, vaikeasti artikuloiva ja olemattoman huumorintajun omaava kuin Eevis. Sosiaalisesti olen kyllä yhtä huono. Ja tunnistan siitä kyllä useitakin aspi-piirteitä mutta en sopii myös autistiin, ja musta tuntuu et Eevis on lähempänä just autismikirjon toista päätä kuin aspergeria. On kuitenkin älykäs ja lahjakas ilm. matemaattisesti, ja monet autistithan juuri ovat tällaisia. 

Eeviä ei ehkä niin ymmärrä mitä puhuu jos on vähän koulutettu. Hyvinhän hän puhuu ja aika paljon. On matemaattinen.

En tarkoittanut etteikö hänen sivistyssanojaan ymmärtäisi, vaan sitä että viiden sekunnin asian kertomiseen menee aikaa 2,5 minuuttia koska ulosanti on vaan niin vaikeaa.

Jotkut autistit puhuvat tuolla tavalla: hirveän virallista koukeroista kieltä, kuin kirjoittaisivat kirjaa. Eevis itse sanoi ettei voi sille mitään, eli kyse ei ole itsekorostuksesta vaan aivojen erilaisesta toiminnasta. Autismikirjolla varmaan on. 

Minä luulen, että autistit eivät usein tunnista miltä heidän ulosantinsa ja käytöksensä näyttää ulospäin. He paljastavat helposti ne epämieluisat piirteet muille, jotka neurotyypillinen osaisi piilottaa.

Se joku täällä, joka syytää viesti toisensa jälkeen eevisvihaa, on siis ilmeinen autisti itse...

Vierailija
4542/90773 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Tarina istuu makkarissa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4543/90773 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäs tarina on?

Vierailija
4544/90773 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ville vanha pilviveikko

Vierailija
4545/90773 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suihkuun nut joka iikka voi hyvät hysdykät sentään. Tai sauna päälle, ällöttää tuollaiset näädät.

Todellisuus iskee niille, jotka hinkuttavat itsensä karhunkielellä puhtaaksi kaksi kertaa päivässä ja tuheron neljä kertaa. Normaali ihminen ei käy joka päivä suihkussa, eikä silti haise.

Vierailija
4546/90773 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarinalla menossa omat angstit

Vierailija
4547/90773 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ovatkohan eevis ja jukka jo panneet? Nythän sitä toimintaa ei näytetä. Yhtäkkiä noin läheiseksi tulleet.

Bileissä alkaa imuuttaminen ja maybe sitten pikaista rynkytystä.

Mä en ihmettelis vaikka Eevis menis saunaan käymättä ensin suihkussa ja saunasta suoraan hikisenä rynkyttää. On ihan OITNB vibat. Nehän aina likasena nuoli toisiaan.

Musta on vähän surullista, että et ole saanut apua ongelmiisi.

Samaa mietin että nettiriippuvuus ja mielenterveysongelmat on jatkuvasti näkyvämmin esillä kaikilla alustoilla. Oon monena vuonna seurannut bb:tä ja muita näin keskustelun kautta ja aina vaan hullummaksi menee.

Vierailija
4548/90773 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarinalla menossa omat angstit

totta, en tajunnut, että puuttuu. Miten voi olla mahdollista.

Mikä sitä riipii?

Vierailija
4549/90773 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Emma on oikeasti kauniimpi kuin Tarina, Mira tai moni muu. Siis kun on pitkät hiukset auki ja ottais nuo rillit, sonninrenkaat ja kaikki pois.

Jos vielä meikkais ja laittais itsensä oikein kunnolla niin olis hyvännäköinen. Tosi hyvin on onnistunut peittämään kauneutensa pipon ja kaiken ruman alle.

Vierailija
4550/90773 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka muu puuttuu leikistä  kuin Tupu?

Tarina

Vierailija
4551/90773 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarina alkaa väsyä näyttelemiseen. Istuu siksi makkarissa ja suree. Ja rikkoo sääntöjä nuokkumalla. 

Vierailija
4552/90773 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo Emma on oikeasti kauniimpi kuin Tarina, Mira tai moni muu. Siis kun on pitkät hiukset auki ja ottais nuo rillit, sonninrenkaat ja kaikki pois.

Jos vielä meikkais ja laittais itsensä oikein kunnolla niin olis hyvännäköinen. Tosi hyvin on onnistunut peittämään kauneutensa pipon ja kaiken ruman alle.

Onkohan joskus kiusattu kauneuden takia

Vierailija
4553/90773 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin eilen....

Vierailija
4554/90773 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ai ei käy?? käyn jopa kahdesti jos hikoilen ja urheile.

Vierailija
4555/90773 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tän ketjun ihmisiä vaivaa, kun pitää haukkua osallistujia? Kaikkee ei tarvii sanoa ääneen, sen turpansa voi pitää kiinni. Voisin lyödä vetoa, että nää haukkujat suuttuisi heti jos heille tehtäisiin samoin.

Vierailija
4556/90773 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös Eevis sanonut käyvänsä normaalisti kaksi kertaa viikossa suihkussa. Oli käynyt viimeksi viime viikon perjantaina.. ja nyt on TORSTAI! Kuka ei käy viikkoon suihkussa? En ymmärrä. En kyllä ymmärrä Jukkaakaan.. ajatuksenakin jo ahdistavaa että jos tositoimiin pääsisi ja alakerrassa viikon juustot. Hyi yök :(

Kävi eilen suihkussa aamulla.

Sitten pyydän anteeksi päivittelyäni. En ollut tietoinen.

Vierailija
4557/90773 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Repeilen Eevalle

Vierailija
4558/90773 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko asukkaille kerrottu ketkä on äänestyksessä?

Vierailija
4559/90773 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko niin että ennen on kerrottu edellisenä päivänä? En muista enää mutta tällainen mielikuva tuli.

Vierailija
4560/90773 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi sun kommentti kuulosti siltä, että Emma olisi nätti vain meikattuna, mutta ei luonnollisena.

Ketju on lukittu.