BIG Brother 2019 —Official—
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Kristianilta 2 pistettä Tarinalle
ja 1 piste Miralle
Krisu
2p Tarina, turha narina
1p Mira, vähän tekemisissä, ei niin natsaa
Hitsi, hoksasin nyt vasta että näkee suorana ton nimeämisen.. no onneksi edes nyt hoksasin vaihtaa kameraa.
Ohhoh, Miralle anto krisu toisen pisteen, höh.
Jone Nikulan ääni nyt tuolla huoneessa.
Tarinaa jännittää, taitaa tietää olevansa äänestyksessä
Miten Kimmo perusteli pisteitä?
Mainio homma, vain Peppu-Kimmo antanut äänensä nuorekkaalle maailmanmiehelle Timolle.
Vierailija kirjoitti:
Hitsi, hoksasin nyt vasta että näkee suorana ton nimeämisen.. no onneksi edes nyt hoksasin vaihtaa kameraa.
Ohhoh, Miralle anto krisu toisen pisteen, höh.
Jone Nikulan ääni nyt tuolla huoneessa.
Janne Virtanen
Helmeri
2pistettä : Mira
1piste: Tarina
Helmeri
2p Mira, liian nollasta sataan-tyyppi
1p Tarina, ei vielä kunnolla tutustunut
Mä olin ainoa joka sanoi heti kun Kimmo meni taloon että siinä on fiksu asiallinen kaveri! Kimmo voittoon!
Ihana toi Helmeri kyllä, niiiiiin vaikeeta hänelle antaa noita pisteitä. Oikee super ihana vävypoika jollekkin.
Ja pakko sanoo vielä et jestas on hyvin säilynyt, jos 32 vuotiaasta voi jo niin sanoa, ihan pikkupojalta 19v näyttää.
Mä niin tykkään hänestä
Yllättävät noi Kimmon 2pistettä Timolle. Miten perusteli?
Mirä, äänestä nyt eevistä ainakin!
Vierailija kirjoitti:
Ihana toi Helmeri kyllä, niiiiiin vaikeeta hänelle antaa noita pisteitä. Oikee super ihana vävypoika jollekkin.
Ja pakko sanoo vielä et jestas on hyvin säilynyt, jos 32 vuotiaasta voi jo niin sanoa, ihan pikkupojalta 19v näyttää.
Mä niin tykkään hänestä
Ei kukaan halua tuollaista vässykkää vävypojakseen
Mira
2pistettä: Timo
1piste: Eevis
Vierailija kirjoitti:
Mä niin tykkään hänestä
Ei kukaan halua tuollaista vässykkää vävypojakseen
Helmeriltä 2 pistettä Mira
1 piste Tarinalle
Miralta 2 pistettä timolle
ja 1 piste Eevikselle
Mira
2p Timo, vain pintapuolista keskustelua
1p Eevis, puhuu hirveän hienosti, eri maailma
Loistava kuitti!