BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Ihana ja viihdyttävä homma katsojille tää leffa....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anu pois.
Kuka olet sinä Anun vihaaja, joka koko ajan tänne kirjoitat Anusta pahaa? Taidat olla hyvin elämääsi kyllästynyt nainen, joka kadehtii Anun näköisiä nuoria kauniita sopusuhtaisia naisia! Anu on omasta mielestäni BB-talon kaunein nainen!
Sinä ainakin olet juoppo-reppana Anun sukulaisia tai kaveri.
Otapa huomioon,että Anun arvostelijoita löytyy paljon eri ketjuista.
Pitäisikö olla kateellinen 30v. joka näyttää kuluneen naamansa kanssa 10v. vanhemmalta.
Millainen äiti hylkää 4v. lapsensa?
Ville myös hyljännyt lapsensa. Miksi et häntä hauku? Oletko vielä nainen itse. Häpeäisin, jos olisin sinä.
Villen lapset ovat äitinsä kanssa koko ajan. Ville ei ole käyttäytynyt niin, että lastensa pitäisi hävetä.
Anun lapset on lasten isällä ja Villen lapset lasten äidin eli Villen vaimon hoidossa. Molempien lapset varmasti voivat hyvin ja ovat turvassa toisella vanhemmallaan sillä aikaa kun toinen vanhempi on bb talossa, joten lakatkaa tressaamasta.
Joka toinen viikko Anun lapset ovat isänsä luona ja joka toinen viikko Anun vanhempien kanssa. Villen lapset ovat koko ajan toisen vanhemman kanssa, Anun ei.
Et näkisi asiassa mitään väärää, jos Tarina olisi pienten lasten äiti ja oleskelisi bb talossa.
Kyllä näkisin.
Mua ainakin ärsyttää mensalaisiin liittyen, että Eevis putosi. Miksi ihmeessä jumitti siinä Jukan kanssa, vaikka BB kaikin tavoin yritti antaa ymmärtää, että nyt olisi syytä lopettaa se parikuvio. Eevishän kertoi, että tajusi vasta talon jälkeen, että se VIP-asiakkaaksi valintakin oli vain heidän erottamisekseen. Katsojat inhosi ja ällösi sitä Jukka-Eevis -kuviota niin suuresti ja laajalla rintamalla, eikä talossakaan tykätty. Toisin kuin Anu-Helmeri -kuvio taas on katsojien ja talolaistenkin mielestä kaunista ja kivaa. Itsekin koen samoin, vaikka Eeviksestä muuten tykkään.
Vierailija kirjoitti:
Vttu kohta saan varmaan häädön kun noi punaset mekkaloi niin vtusti. Ei jaksa koko ajan voluumilla kikkailla.
😂Putosin🤣
Eikö bb:n sivuilla lukenut, etttä tällä viikolla bb ei ole kiva ja lisää vaan vettä asukkaiden myllyyn? Sitä odotellessa...
Tää on kyllä kaikkien aikojen typerin keskustelujuonne. Olin poissa täältä pari viikkoa, kun alkoi näyttää kaamealta, ja yhtään se ei ole parantunut. Poistun taasen, nauttikaa tyhmyydestänne. Itse olisin ehkä kumminkin toivonut että en olisi koskaan saanut tietää kuinka paljon tyhmyyttä ja sairautta ihmisissä onkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
BB tuo sinisille herkkuja pöydän täydeltä ja muutama olut sinisille
Alkoholi ennen nukkumaan menoa heikentää unenlaatua ja palautumista joten ei alkoholia. Punainen ryhmä vois sen sijaan vetää oluita. Mutta niitä tuskin tulee.
Saada Risulle ressiä.
Vierailija kirjoitti:
Laittakaa Krisulle, Anulle ja Villelle lisää ääniä.
Laita itse äläkä muita käskytä.
Tuo voi tosiaan toimia, että piilottavat toisiltaan tärkeitä tavaroita. Itseä ainakin vituttaa jos joku oma tavara on hukassa.
Vierailija kirjoitti:
Tää on kyllä kaikkien aikojen typerin keskustelujuonne. Olin poissa täältä pari viikkoa, kun alkoi näyttää kaamealta, ja yhtään se ei ole parantunut. Poistun taasen, nauttikaa tyhmyydestänne. Itse olisin ehkä kumminkin toivonut että en olisi koskaan saanut tietää kuinka paljon tyhmyyttä ja sairautta ihmisissä onkaan.
Tämäkö sen sinulle oikeasti vasta kertoi? Tätä ennen luulit että maailma ja ihmiset on ihania? Olisinpa itsekin saanut elää tuollaisessa kuplassa tähän astisen elämäni!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
jauhelihatonnikalasipulipizzaa ehdottaa junttijukka. hyihitto, kalaa ja lihaa sekasin, en ole koskaan ymmärtänyt miten kukaan voi laittaa.
Jukka tuskin on keksinyt liha/ tonnikala pizzaa joka löytyy jokaisen pizzerian menusta.
Niin koska juntit tykkää. Toki pitseriat myy mitä juntit syö.
hYI HELVETTI.
Surf and turf on kyllä ihan yleistä ruokaa maailmalla. Että se siitä taas kun pitää aina suomalaisia juntitella.
Noi suomalaisten juntittelijat ovat lähes poikkeuksetta somppuja tai rantahurreja tai muita tsadilaisia. Niitä ketuttaa asua Suomessa, mut mikään mua maa ei niitä huoli. Ja se on suomalaisten vika. Nää on näitä.
Helmeri on hyvän näköinen kun se vetää tota chilileipäänsä- :D
Mitä. Miks Anulla on noin paljon ääniä?
Sinisten joukkue ja ei saa stressaantua ? Anua jotenkin taas suupielet alaspäin ,välillä tuijottaa kattoon.Voiko tuosta tuo laite mitata lukemat ylöspäin ? Muut on meinaa paljon rennonmin joukkueessa.
Punaisessa taas Helmeri vähän happy ......,nyt Helmerin pitäisi ottaa joku V#¤% käyrä ylöspäin .Tuo niiden meteli oli kyllä yhdessä vaiheessa kovaa.
Vierailija kirjoitti:
Ville nössö!!
Älkääpäs alapeukuttako Ville ei tajua että tämä on peliä eikä silloin ajatella ettei saa kiusata..muut oli ensin sitä mieltä että he eivät siivoa jälkiään keittiössä niin nuo toiset hermostuu mutta Ville ei tykkää ajatuksesta!!!
Vierailija kirjoitti:
Sinisten joukkue ja ei saa stressaantua ? Anua jotenkin taas suupielet alaspäin ,välillä tuijottaa kattoon.Voiko tuosta tuo laite mitata lukemat ylöspäin ? Muut on meinaa paljon rennonmin joukkueessa.
Punaisessa taas Helmeri vähän happy ......,nyt Helmerin pitäisi ottaa joku V#¤% käyrä ylöspäin .Tuo niiden meteli oli kyllä yhdessä vaiheessa kovaa.
Ei stressitason nosto tarkoita vitutuksen nostoa, stressitasot kehossa nousee myös mm. innostuksesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hermelille, Anulle ja Villelle lisää ääniä että saadaan napattua kakkossija Keviniltä.
Laitoin eilen Helmerille 10 ääntä ja laitan vielä illalla useita kymmeniä lisää, että saa paikkansa turvattua. Anu sais lähtee kotiin, en äänestä.
ville on mulle täysin se ja sama hahmo.
Rahasi menee hukkaan. Olisi kannattanut äänestää tiistaina. Tiistaina turvaan pääsee Ville ja Helmeri.
Tänään Krisu ja Kevin.
Ei mene. Mä maksan tästä ihan mielelläni. Eihän tätäkään telkkaria toimiteta ilman rahaa.
Laittaisin tiistaina uudestaan samat summat likoon, mutta nyt ei tarvi.
Kevinilläon ainakin laskenut hyvin eilisestä illasta!
Vesikidutusta niin hyvää tulee.